Whitney is iedereen voor.......quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:55 schreef SeaOfLove het volgende:
zucht Carol met Connor.... ouwe taart, geef mij hem
De eerste Ben was een leuk ventje, ik denk dat ze hem iets teveel naar eenquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:09 schreef Natalie78 het volgende:
Wel wennen he, die nieuwe Ben.Ik ben er nog niet over uit welke ik leuker/beter vond. Jullie?
Zijn hoofd heeft net zo'n rare vorm als die van Jayquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:09 schreef Natalie78 het volgende:
Wel wennen he, die nieuwe Ben.Ik ben er nog niet over uit welke ik leuker/beter vond. Jullie?
Zo komt ze wel van haar echtgenoten afquote:Op zondag 19 december 2010 18:28 schreef ThunderBitch het volgende:
Zo, ook weer bijgekeken.
Wat een takkewijf is die Janine ook he?! Een enkel keertje heb ik medelijden met haar, maar meestal is het gauw weer over, zoals nu.
thanx.quote:Op maandag 20 december 2010 06:49 schreef Pugg het volgende:
[..]
Zo komt ze wel van haar echtgenoten af
En voor de omnibus volgers, de volgende is op Maandag (de dag na kerst dus)
Tanya's bloke is inderdaad wel een hunk ja!quote:Op woensdag 22 december 2010 07:05 schreef Pugg het volgende:
Dat haar van die Vanessa!![]()
Die valse bruine gezichts tint![]()
Dei veel te gebleekte tanden![]()
kortom eng mens![]()
Tanya met haar hunk!!!
quote:Op woensdag 22 december 2010 07:05 schreef Pugg het volgende:
Dat haar van die Vanessa!![]()
Die valse bruine gezichts tint![]()
Dei veel te gebleekte tanden![]()
kortom eng mens![]()
Tanya met haar hunk!!!
Ik heb 50 euro gewonnen .quote:Janine klapte helemaal dicht totdat ze een wapen in handen kreeg met Laurens audio-opname
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het laatste zou een leuke terugkeer zijn, vond haar top.quote:Bianca is gearresteerd omdat ze een agent heeft geslagen; gaat Stacey bij haar de cel in of wordt het een onderonsje met Tante Chrissie ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |