Whitney is iedereen voor.......quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:55 schreef SeaOfLove het volgende:
zucht Carol met Connor.... ouwe taart, geef mij hem
De eerste Ben was een leuk ventje, ik denk dat ze hem iets teveel naar eenquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:09 schreef Natalie78 het volgende:
Wel wennen he, die nieuwe Ben.Ik ben er nog niet over uit welke ik leuker/beter vond. Jullie?
Zijn hoofd heeft net zo'n rare vorm als die van Jayquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:09 schreef Natalie78 het volgende:
Wel wennen he, die nieuwe Ben.Ik ben er nog niet over uit welke ik leuker/beter vond. Jullie?
Zo komt ze wel van haar echtgenoten afquote:Op zondag 19 december 2010 18:28 schreef ThunderBitch het volgende:
Zo, ook weer bijgekeken.
Wat een takkewijf is die Janine ook he?! Een enkel keertje heb ik medelijden met haar, maar meestal is het gauw weer over, zoals nu.
thanx.quote:Op maandag 20 december 2010 06:49 schreef Pugg het volgende:
[..]
Zo komt ze wel van haar echtgenoten af
En voor de omnibus volgers, de volgende is op Maandag (de dag na kerst dus)
Tanya's bloke is inderdaad wel een hunk ja!quote:Op woensdag 22 december 2010 07:05 schreef Pugg het volgende:
Dat haar van die Vanessa!![]()
Die valse bruine gezichts tint![]()
Dei veel te gebleekte tanden![]()
kortom eng mens![]()
Tanya met haar hunk!!!
quote:Op woensdag 22 december 2010 07:05 schreef Pugg het volgende:
Dat haar van die Vanessa!![]()
Die valse bruine gezichts tint![]()
Dei veel te gebleekte tanden![]()
kortom eng mens![]()
Tanya met haar hunk!!!
Ik heb 50 euro gewonnen .quote:Janine klapte helemaal dicht totdat ze een wapen in handen kreeg met Laurens audio-opname
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het laatste zou een leuke terugkeer zijn, vond haar top.quote:Bianca is gearresteerd omdat ze een agent heeft geslagen; gaat Stacey bij haar de cel in of wordt het een onderonsje met Tante Chrissie ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een regelrechte teleurstelling, Max weer zijn oude slijmerige enge ik, Janine die allerleiquote:Op zondag 26 december 2010 01:15 schreef Natalie78 het volgende:
Wat een raar eind. Jammer. Had er meer van verwacht! Afgeraffeld...Hoe kan het zijn dat de politie Stacey zoekt maar ze daarna gewoon door de douane een vliegtuig in loopt? En zoals veel Twitteraars opmerkten, waarom waste ze haar handen niet?
Staan de afleveringen helemaal op YouTube dan? Dat wist ik niet. Ik kijk via de BBC website via de iPlayer. Sinds kort live, helemaal fijn. Heb digitale televisie opgezegd!quote:Op maandag 27 december 2010 22:45 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik hoef de komende weken niet te kijken, ben nu helemaal bij t/m gisterenlang leve youtube
Op YT vind je toch niet de hele uitzending?quote:Op maandag 27 december 2010 22:45 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik hoef de komende weken niet te kijken, ben nu helemaal bij t/m gisterenlang leve youtube
Ik kan niet via de Iplayer kijken. Ik krijg de melding dat het niet kan buiten GB.quote:Op maandag 27 december 2010 22:49 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Staan de afleveringen helemaal op YouTube dan? Dat wist ik niet. Ik kijk via de BBC website via de iPlayer. Sinds kort live, helemaal fijn. Heb digitale televisie opgezegd!
Wat een top aflevering vanavond! En Jean...wat een actrice. Schrok ook echt toen Kat haar in bad ontdekte, ze zag er echt dood uit.Gelukkig was Kat er op tijd bij.
Oh en in de categorie nutteloze rollen...mag Kim Fox er uit? Haar quasi grappige rol begint me echt de keel uit te hangen. Voegt niets toe!
helemaal mee eensquote:En Jean...wat een actrice
-vreselijk mensquote:mag Kim Fox er uit
In het nieuwe jaar komt dat goed, ik geloof alleen dat je er voor moet betalen ,quote:ik kan niet via de Iplayer kijken. Ik krijg de melding dat het niet kan buiten GB.
Volgend jaar kan iedereen het (in Europa?) zien inderdaad las ik al hier en daar. Ik gebruik een proxy om het te kijken. Foei, want mag niet, maar oh wat handig!quote:Op maandag 27 december 2010 23:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik kan niet via de Iplayer kijken. Ik krijg de melding dat het niet kan buiten GB.
Huh, hoe werkt dat dan?quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:41 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Volgend jaar kan iedereen het (in Europa?) zien inderdaad las ik al hier en daar. Ik gebruik een proxy om het te kijken. Foei, want mag niet, maar oh wat handig!
Dat vind ik nog weinig, 11.4 miljoen.quote:Op maandag 27 december 2010 13:58 schreef Pugg het volgende:
EastEnders was once again the most watched show on Christmas Day with 11.4 million tuning in for the departure of Stacey Slater and despite improvements in the ITV1 performance it was once again hammered by BBC1 this year.
Leuk voor de soap , maar hoe slecht / goed was de rest dan vraag ik me af
Maar tellen ze daar ook de online kijkers bij op vraag ik me af? BBC zendt zowel op tv als op internet live uit.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:56 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat vind ik nog weinig, 11.4 miljoen.
Ja, maar de verhaallijn van de verwisselde babies tenenkrommend en onrealistisch. Ronnie komt me mijn neus uit. Kat daarentegen bewijst zich weer als een briljant actrice.quote:
Ik denk dat de BBC nog nooit zoveel klachten heeft gekregen als de afgelopen week, ik weet het bijna wel zeker eigenlijk. Ik heb dan ook voor mezelf besloten geen EE meer te kijken tot deze verhaallijn voorbij is, het gaat helemaal nergens meer over.quote:Op donderdag 6 januari 2011 06:54 schreef Pugg het volgende:
Gelijk heeft ze (eng mens) maar ik vind die verhaal lijn ook stuitend.
Nog erger dan die incest zaak
Vond ik op een ander forum, is wel helemaal waar natuurlijk.quote:Raped at 13 by her DAD
Mother at 15, only for her Dad to take her kid away from her
Cheated on by her own sister, who then has her partner's child (which makes James and Amy both cousins and half siblings)
Finds her long lost daughter, only for her to get tarmaced by Janine
Gets pregnant again for her to lose it because of her Dad, again
Her Dad then dies (which was a good thing really)
Accused of his murder
Finds out her cousins baby is also Jack's
Finally joy, when she has the baby, But no.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |