quote:Op woensdag 26 januari 2011 06:54 schreef Pugg het volgende:
[..]
Zet de tissues maar klaar die heb je nodig binnenkorthad het hier al gelezen. Bij mij zijn gister de baby's geborenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welk nummer is dat? Ik wil die ook zien eigenlijk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
had het hier al gelezen. Bij mij zijn gister de baby's geboren
Rond kerst/ nieuw jaarquote:Op maandag 31 januari 2011 10:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Welk nummer is dat? Ik wil die ook zien eigenlijk.
Ik zou graag willen weten of dit nog uitgezonden wordt op BBC Entertainment, en zoja, wanneer.quote:
Ja, maar ik zie niet waar de aflevering over gaat. Vandaar.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:58 schreef Pugg het volgende:
Sorry
Staat dat niet op de website van BBC entertainment?
Yep, maar ik snap die uitzendingen niet, want je ziet een uitzending vaker dan eens.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:35 schreef mascara-klodder het volgende:
die aflevering was dus vorige week op BBC-E
maandag t/m donderdag om 20.15uur zijn de nieuwe afleveringen. Overdag rond 12 en 16uur de herhaling van de avond ervoor.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yep, maar ik snap die uitzendingen niet, want je ziet een uitzending vaker dan eens.
Hey skattie, ben je daar.quote:
quote:
Nou, inderdaad. Zo moeder zo dochter, van mij mogen ze er allebei uit, voegen zeer weinig toe aan de storylines.quote:Op woensdag 2 februari 2011 07:01 schreef Pugg het volgende:
Als ik een mens eng vind is het die Vanessa wel, brrrrrrrrrrrrrrrrr
Michael zal misschien wel hetzelfde over Ronnie zeggen als hij de waarheid ontdekt over de Tommy-James-wissel.quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:37 schreef mascara-klodder het volgende:
lolz ik blijf maar huilen, wat ontzettend triest allemaal
Heb toen ook aardig zitten snotteren.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:37 schreef mascara-klodder het volgende:
lolz ik blijf maar huilen, wat ontzettend triest allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |