Volgens mij was haar relatie met Jack niet echt solide toen hij door Roxy min of meer verleid werd.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:40 schreef Pugg het volgende:
[.Raped at 13 by her DAD
Mother at 15, only for her Dad to take her kid away from her
Cheated on by her own sister, who then has her partner's child (which makes James and Amy both cousins and half siblings)
Finds her long lost daughter, only for her to get tarmaced by Janine
Gets pregnant again for her to lose it because of her Dad, again
Her Dad then dies (which was a good thing really)
Accused of his murder
Finds out her cousins baby is also Jack's
Finally joy, when she has the baby, But no..]
Vond ik op een ander forum, is wel helemaal waar natuurlijk.
Ik wilde daar net even iets over schrijven hier. Tenenkrommend! Supposed to be funny ofzo? Je zou inderdaad het idee krijgen dat daar in eerste instantie uitgebreide drama queen scenes van Ronnie hoorden. Die Jodie...brrr...mag er zo uit van mij.quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:34 schreef Pugg het volgende:
Hebben jullie ook het idee dat de Jodie en Poppy scenes snel ingelast waren?
Er is zeker weten ingeknipt want Kat zou met het baby kistje lopen en niet gezien.
Gelukkig.
De moeder van Kath (en Litlle Mo en Lynn) is de dochter van grote Mo.quote:Wat ik me afvroeg, Kat zei tegen Alfie toen ze in bed lag, I want my mum. Wie is/was dat ook alweer?
klik hier voor plaatje van Kat met babykistjequote:Op woensdag 12 januari 2011 08:34 schreef Pugg het volgende:
Hebben jullie ook het idee dat de Jodie en Poppy scenes snel ingelast waren?
Er is zeker weten ingeknipt want Kat zou met het baby kistje lopen en niet gezien.
Gelukkig.
Dit is een reactie. Heftig. Wat ik echter vaag vind aan de verhaallijn is dat iemand zijn baby omruilt en een ander door die ellende laat gaan, en het laatste stukje met je eigen kind moeten missen.quote:We lost twin babies just over two years ago. I hope the people who wrote this,. the people who approved this, the people who starred in this and the people who watch this and thus improve the ratings ROT IN HELL. The things you people do for money make me sick!!!
- Anon, Dublin, 3/1/2011 16:43
Vanavond weer terug op de buisquote:Op maandag 24 januari 2011 16:43 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat is er met Janine gebeurd. Ik heb de week voor oudjaar gemist.
Aha! thx.quote:
Mag ik een teiltje ........quote:In de cliffhanger pakt Roxy de troostprijs; ze wordt draagmoeder voor Chryed
Voor iemand wiens hond is weggelopen vind ik haar wel erg vrolijk en lollig doen. Ik zou, zeker diezelfde avond, in pieces zijn...quote:
Dus...........eerst wil ze op de "normale "manier een kind maken.......dan zegt ze:quote:In de cliffhanger pakt Roxy de troostprijs; ze wordt draagmoeder voor Chryed.
Zet de tissues maar klaar die heb je nodig binnenkortquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:39 schreef mascara-klodder het volgende:
ik zit gewoon een potje te huilen om Jean, wat een knap staaltje acteerwerk(ik ben nu bij de afl nadat Kat haar in bad vond)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |