Ik ben geen zG, hoor. Maar ik snap wel dat je mijn post verwart met een post van zG. Eén ziel, één gedachte, jeweetz.quote:
ik wilde eigk wat anders zeggenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 04:56 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ze spreekt Turks zodat ze altijd paraat staat op het moment dat een Turk haar kan beledigen. Zou ik ook doen als ik geen Turk was.
Wat een kutwijven, trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.
Ja, hè. Hier een filmpje:quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 04:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik wilde eigk wat anders zeggenA-A ÇOK AYIP. Maar kan ook wel eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
het leek me het meest logische, een vrouw die de taal van haar man leert. Net zoals wijven die zo Turks en Surinaams sprekenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 05:02 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
A-A ÇOK AYIP. Maar kan ook wel eigenlijk.
Ik kijk er nu naar.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 05:04 schreef Ayca het volgende:
Ik zie het je echt zeggen.Ziet er Hilarisch uit gb
.
Twee handen, één buik! (Zulks homo-erotisch.)quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 04:59 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik ben geen zG, hoor. Maar ik snap wel dat je mijn post verwart met een post van zG. Eén ziel, één gedachte, jeweetz.
Goed zo, ik kijk er morgen wel naar.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 05:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik kijk er nu naar.
Net zei je dat hij blind was, maar in het filmpje zeggen ze dat hij zonder ogen geboren en dat hij geen ogen heeft. Wuuut?
Turks en Surinaams?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 05:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het leek me het meest logische, een vrouw die de taal van haar man leert. Net zoals wijven die zo Turks en Surinaams spreken
quote:
Eerder twee handen, één bil HUEHUEHWHEquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 05:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Twee handen, één buik! (Zulks homo-erotisch.)
Ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |