MIJN PENIS HEEFT GEEN OREN EN IS GEEN LUISTER- EN PRAATPAAL. ANDERS HAD IK HEM WEL GEEL GEVERFD.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 04:30 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Tuurlijk zit er wel 'nee' in verkrachting, maar er wordt dan eigenlijk gewoon 'ja' bedoeld. Hard to get spelen, jeweetz.
Ik kom al.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 04:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
MIJN PENIS HEEFT GEEN OREN EN IS GEEN LUISTER- EN PRAATPAAL. ANDERS HAD IK HEM WEL GEEL GEVERFD.
Proberen? Git yat la.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 04:39 schreef Disko.Krali het volgende:
Nog even m'n laatste kop thee drinken en dan proberen te slapen
Ik had altijd al een cedille in de Turkse vertaling van username.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 04:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Naast Ayca met een cedille hebben we nu GB met een cedille..
ZIBAR O ZAMANquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 04:43 schreef Ayca het volgende:
Heb de laptop niet kunnen bemachtigen, maar heb er ook geen moeite voor gedaan, ben aardig moe namelijk...
MAAR DAT IS TOCH ENE PLEONASME?quote:
nah, helemaal geen slaap meer...Een uur geleden had ik nog gigantisch veel slaap en niksquote:
ENE PLEONASME ENDE ENE TAUTOLOGIE IN EEN.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 04:52 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
MAAR DAT IS TOCH ENE PLEONASME?
Ze spreekt Turks zodat ze altijd paraat staat op het moment dat een Turk haar kan beledigen. Zou ik ook doen als ik geen Turk was.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 04:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
Vandaag bij de kassa twee marokkanen boos omdat ik chagrijnig keek.draaide door van de honger. Toen mompelde een Turkse vrouw wat over die Marokkanen, zij meteen omdraaien en: had je het tegen mij? Ik versta namelijk Turks. Gevaarlijk he zo'n mocro die ook andere talen spreekt. Waarom zal ze toch Turks spreken?
marokkanen
Kleurrijk, I like.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 04:55 schreef GenusButeo het volgende:
Kennen jullie Eşref Armağan, de blinde schilder?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
He, ik heb de hele nacht gewoon totaal geen slaap gehad.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 04:53 schreef Disko.Krali het volgende:
[..]
nah, helemaal geen slaap meer...Een uur geleden had ik nog gigantisch veel slaap en niks
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 04:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
ENE PLEONASME ENDE ENE TAUTOLOGIE IN EEN.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |