Ja joh, sorry dat ik je dit moet laten realiseren, maar dat zit gewoon heerlijk al op al je eten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:13 schreef zenio het volgende:
Hoe kunnen er maden in diepgevroren vlees komen, in een afgesloten vriezer? Betekent dat er voorheen al eitjes in waren gelegd door vliegen?![]()
Het is ook niet voor niets dat je je vlees altijd goed moet verhitten. Zoals kip voor salmonella, en juist ook varkensvlees. Een varken is een 'onrein dier', omdat het zijn eigen poep eet. Op deze manier komen er eitjes/wormpjes in het vlees. Verhitten dus.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:14 schreef StreetLegal het volgende:
[..]
Ja joh, sorry dat ik je dit moet laten realiseren, maar dat zit gewoon heerlijk al op al je eten.Geen zorgen, though. Als je het bakt leeft het toch niet meer joh.
En dooie eitjes waar maadjes uit komen zijn no problemo toch?
Geniet van je vlees vanavond.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:30 schreef omg-rmc het volgende:
[..]
eikel, ik wou net zeggen dat ik er niet vrolijk van werd
TS heeft zijn broer alles laten opruimenquote:Eindelijk, na 2 uur schoonmaken konden we naar huis. Het erge is (onder andere ook de klacht) dat ik tijdens de hele schoonmaak ik helemaal NIETS aan heb geraakt behalve de afvalzak.
Is de vriendin van je broer import uit Thailand ofzo?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:00 schreef RodeNek het volgende:
Jammer genoeg heb ik geen pics gemaakt van de koelkast. Echter had ik een week daarvoor wél een foto gemaakt van een bakje met gedroogde vis die al een jaar (!) in die koelkast zat te stinken. Ook dat was van mijn broers vriendin. En geloof me dat stonk ook ERG.
[ afbeelding ]
enjoy!
Wat een viswijfquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:00 schreef RodeNek het volgende:
Jammer genoeg heb ik geen pics gemaakt van de koelkast. Echter had ik een week daarvoor wél een foto gemaakt van een bakje met gedroogde vis die al een jaar (!) in die koelkast zat te stinken. Ook dat was van mijn broers vriendin. En geloof me dat stonk ook ERG.
[ afbeelding ]
enjoy!
indonesiëquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:03 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Is de vriendin van je broer import uit Thailand ofzo?
Auto verkocht?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:15 schreef Farenji het volgende:
Haha, doet me denken aan de "smelly car" mythe van Mythbusters. Waar ze twee varkenslijken een paar maanden in een Corvette laten rotten en daarna gaan ze proberen of ze de auto nog schoon kunnen maken en verkopen.
Zelfs met een gasmasker op gingen ze nog bijna dood van de stank en giftige gassen die daarvanaf kwamen.
Maar terechte klacht dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |