Ik weet niet wat voor referentiemateriaal je hebt maar ik heb wel eens op zo'n ding gespeeld en was er niet kapot van. Slecht afgewerkt, brakke pups. Voor hetzelfde geld is er veel beter te krijgen (vintage, london city)quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Geloof me.
Dat ding is echt goed.
Goed gewicht(zo rond de 4 kilo schat ik) sustain is ook aardig.
En het is een mooie plank!
Waarom is Crafter dan een beter merk dan Squier?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:03 schreef Braddie het volgende:
Ik heb zelf een Crafter Cruiser ST-200 als referentie materiaal.
Crafter is sowieso wel een beter merk.
Ik wilde mijn gitaar ruilen tegen die Tele + Cash, toen zei de verkoper(is tevens mijn baas... laat wel de eerlijkheid zien van die winkel).
"niet doen, jou strat is veel beter WANT hij is misschien van een budget serie, maar het is en blijft een betere houtsoort/beter pickups(Ik heb een humbucker) en het is een Crafter).
Dustja.
Ik vind persoonlijk dat Crafter betere gitaren maken omdat ze overall wat bekender zijn, en ze komen qua geluid wel een beetje in de buurt bij een echte Strat, en die Squiers over het algemeen wat minder, die telecaster is prima, maar een Squier strat van rond de 200 klinkt gewoon niet fijn!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waarom is Crafter dan een beter merk dan Squier?
En sowieso verstandig van je werkgever dat hij die ruil niet wilde. Een ST200 kost nieuw 150 euro, dan zou hij er behoorlijk op inleveren.
just wondering, had ook ergens anders kunnen zijn (eindhoven, breda, rotterdam, utrecht, amersfoort, noem maar op...)quote:
Crafter bekender dan Squier? Volgens mij niet hoor.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk dat Crafter betere gitaren maken omdat ze overall wat bekender zijn.
Bekender qua prijs/kwaliteit ook niet echt. Dan kom je eerder op merken als London City en Vintage uit.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:59 schreef Braddie het volgende:
Bekender qua kwaliteit/prijs bedoel ik.
Squier levert prima gitaren, maar ik vind Crafter net even een tikkeltje beter, maar dat is denk ik ook omdat ik een ST-200 heb VAN Crafter(ben er al wel sinds dag 1 helemaal verliefd op, wat een top ding zeg)
Je kan mij meer vertellen. Voor dat geld heb je wel betere gitaren dan een Squier.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Geloof me.
Dat ding is echt goed.
Goed gewicht(zo rond de 4 kilo schat ik) sustain is ook aardig.
En het is een mooie plank!
Wat is dat voor een reden? Alleen omdat ze bekender zijn maken ze betere producten?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk dat Crafter betere gitaren maken omdat ze overall wat bekender zijn.
In de Promenade, naast de ABN AMRO. Mooie winkel, maar je moet de ingang wel even vindenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:24 schreef The_Dean het volgende:
Wel paar keer in Heerlen geweest, maar geen muziekzaak gevonden
Definitely een no!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:56 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Crafter bekender dan Squier? Volgens mij niet hoor.
Dan zou mijn Explorer dus ook een kutding zijnquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wat is dat voor een reden? Alleen omdat ze bekender zijn maken ze betere producten?
Dus als ik zelf een gitaar bouw die elke Gibson het nakijken geeft is het een kutding want niemand heeft er ooit van gehoord?
Voor dat geld heb je ook een London City Comet, dat is pas waar voor je geld. Die zijn beter dan de meeste Squiers die deze dagen verkocht worden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:30 schreef Braddie het volgende:
Ik zou persoonlijk even wat geld bijleggen.
Voor een leuk bedrag(239euro) heb je een goede gitaar(Squier Telecaster).
Bij Kick Music.
Is online te bestellen, en wordt nog bezorgd ook!
Is het ookquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan zou mijn Explorer dus ook een kutding zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |