Het is ook niet heel goed voor de snaren.quote:Op maandag 16 augustus 2010 04:22 schreef blckbb het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat het spelen met een 10 eurocent muntje goed is voor de snaren ivm de scherpe zijkant.
Thanks. Het is opzich ook geen hele lelijke gitaar hoor.quote:Op maandag 16 augustus 2010 04:30 schreef blckbb het volgende:
Ziet er al een stuk beter uit![]()
Maar wat een rare 5way knopOja er zit ook nog wat tussen je center en neck elementen.
Ik heb een hele collectie plectrums van die zeer dunne gele, tot die(ik geloof dat ze inderdaad 2 mm zijn) zwarte.quote:Op maandag 16 augustus 2010 04:31 schreef blckbb het volgende:
Ohja, wel eens gedacht aan een 2mm of dikker plectrum?
Ik ben nu zo'n anderhalf jaar geleden een beetje serieus gaan spelen (daarvoor had ik in een jaar 5 akkoorden en een halve toonladder geleerd bij wijze van spreken dus dat tel ik niet mee). Echter eind vorig jaar flamenco ontdekt en daar niet meer vanaf gestapt. Ik neem aan dat ik dus wel een iets ander type speler ben dan de meesten hier.quote:Op maandag 16 augustus 2010 04:16 schreef blckbb het volgende:
DrStench
Ik ging niet specifiek in op de speelkwaliteiten van Braddie, daar heb ik geloof ik geen woord over gerept, slechts dat als je een nummer nog niet helemaal goed hebt, ik van mening ben dat je deze niet openbaar moet laten zien in principe. Daarbij stoor ik me iedere keer weer erger aan Braddie met zijn topics waarin hij tot 10 meter in de grond afgezeikt word, eerder plaatsvervangende schaamte denk ik zo, maar laten we het daar niet over hebben.
Wees welkom, speel je zelf ook? Hoe lang? en heb je nog wat toffe spullen?
Ik probeerde het gister met een Pinpasquote:Op maandag 16 augustus 2010 04:51 schreef Ayca het volgende:
Toen ik even geen plectra had, heb ik wat dingen geprobeerd. Een muntje speelde ronduit kut. Mijn sdkaartje nog het lekkerst. Maar heb liever gewoon een plectrum.![]()
Ik gebruik een 1mm plectrum die wat verdund is waar je je vingers moet plaatsen als je begrijpt wat ik bedoel. Heb je goede houvast. Ik hou helemaal niet van compleet buigbare plectrums undso. Voor bassen gebruik ik 2mm.quote:Op maandag 16 augustus 2010 04:51 schreef Ayca het volgende:
Toen ik even geen plectra had, heb ik wat dingen geprobeerd. Een muntje speelde ronduit kut. Mijn sdkaartje nog het lekkerst. Maar heb liever gewoon een plectrum.![]()
Aii das een tegenvaller.. Ben wel benieuwd naar je speelstijl, laat maar eens wat horen (ooitquote:Op maandag 16 augustus 2010 04:44 schreef DrStench het volgende:
[..]
Ik ben nu zo'n anderhalf jaar geleden een beetje serieus gaan spelen (daarvoor had ik in een jaar 5 akkoorden en een halve toonladder geleerd bij wijze van spreken dus dat tel ik niet mee). Echter eind vorig jaar flamenco ontdekt en daar niet meer vanaf gestapt. Ik neem aan dat ik dus wel een iets ander type speler ben dan de meesten hier.
Qua materiaal ben ik nog niet zo ver. Ik speel nog steeds op een goedkoop klassiek gitaartje. Ik ben nu dus ook op zoek naar die apparatuur waar ik het eerder over har en aan het sparen voor een redelijke flamencogitaar.
Momenteel speel ik helemaal niet aangezien ik 2 dagen terug mijn elleboog heb gebroken
Beterschap man, lijkt me erg kut en pijnlijkquote:Op maandag 16 augustus 2010 04:44 schreef DrStench het volgende:
Momenteel speel ik helemaal niet aangezien ik 2 dagen terug mijn elleboog heb gebroken
ik speel al jaren op 2MM plectrums. bevalt primaquote:Op maandag 16 augustus 2010 04:31 schreef blckbb het volgende:
Ohja, wel eens gedacht aan een 2mm of dikker plectrum?
Ja, dat is mijn nieuwe hobbyquote:Op maandag 16 augustus 2010 01:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Blijkbaar wel dus.
Leuk he trouwens, beginnende gitaristen afzeiken.
Nee, Crafter moet je hebbenquote:Op maandag 16 augustus 2010 09:54 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
jojo, ik zit er aan te denken om een squier classic vibe telecaster (50 of 60ies) te kopen, iemand ervaring met deze gitaren? heb ze namelijk nog niet in de winkel gezien hier in arnhem. lees op het interweb wel goede dingen erover.
Nou nou Menno...quote:Op maandag 16 augustus 2010 03:29 schreef -Menn0- het volgende:
Wat een mongool![]()
Brian May Red special aangeschaft
http://forum.fok.nl/topic/1512831
Mijn basgitaar upload
[..]
[..]
Zou bijna zeggen dat ie het expres doet
quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:26 schreef BoerBert het volgende:
Uh, Braddieboy, zijn dit geen goede tabs dan![]()
quote:De Tab zegt:
My first tab. Warning: may be very inaccurate.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |