Tenzij je kan dubbelpostenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:49 schreef 08gnoT. het volgende:
In theorie kun je dan toch 6x60x24=8640keer posten?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:49 schreef 08gnoT. het volgende:
In theorie kun je dan toch 6x60x24=8640keer posten?
Surequote:
No way dat, dat kan. Of je moet 2 posts op hetzelfde moment erdoorheen weten te drukken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Tenzij je kan dubbelposten
Nieuwsgierig hequote:
Yep, ik ben altijd nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nieuwsgierig hehet is zo simpel maar niemand die het ziet.
Oud trucje wat ik altijd hanteerde tijdens de oude nacht slowchat
Mooi zoquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:15 schreef Symphonic het volgende:
Bij de volgende zichtbare poging flikker ik echt alles wat er mee te maken heeft op slot.
Ik ben er echt hélemaal klaar mee. Dit is niet leuk, niet grappig en al helemaal niet geweldig en zeker geen felicitatie waard.
Nee, want je blijft het wachttijd probleem behouden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
4 verschillende browsers en paar PC's naast elkaar en je verpulvert dit record.
6 users op 1 account ookquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
4 verschillende browsers en paar PC's naast elkaar en je verpulvert dit record.
Nee hoor, wat verschillende IP's en probleem opgelost.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, want je blijft het wachttijd probleem behouden.
dan ga ik echt tot het gaatje voor een ban.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee hoor, wat verschillende IP's en probleem opgelost.
Ik kan niet snel genoeg tiepen voor een recordpoging.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan ga ik echt tot het gaatje voor een ban.
Serieus, dit hsaat echt helemaal nergens meer over zo langzamerhand.
Bijna 500 posts gemiddeld per dag, flikker op he...
Ja, ik vind het ook nog steeds erg treurig dat ik het een keertje gedaan heb. Maar ik weet van mijzelf dat ik wel constant ontopic heb gereageerd en niet zo heb lopen baggeren.quote:
Wachttijd zit aan je account gekoppeld, niet aan je IP?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee hoor, wat verschillende IP's en probleem opgelost.
Bof ik even met mijn topscores van 341 en 337.quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:15 schreef Symphonic het volgende:
Bij de volgende zichtbare poging flikker ik echt alles wat er mee te maken heeft op slot.
Ik ben er echt hélemaal klaar mee. Dit is niet leuk, niet grappig en al helemaal niet geweldig en zeker geen felicitatie waard.
Speelde meermaals vals in het AKQ-topic en was nochtans verontwaardigd toen we hem hierop wezen...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 03:45 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die Nectar was gruwelijk irritant. Postte gewoon wat random woorden in je topic.
Had niet eens wat met je topic/klacht te maken.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan ga ik echt tot het gaatje voor een ban.
Serieus, dit hsaat echt helemaal nergens meer over zo langzamerhand.
Bijna 500 posts gemiddeld per dag, flikker op he...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |