Dan kun je als smoes gebruiken dat je van de vakantie hebt genotenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja ik wacht toch wel.En ik ben gewoon gestrest terwijl ik al geslaagd ben maar straks haal ik LAGER
Dan ben ik echt een mislukkeling.
Hey, doe gewoon rustiggggquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja ik wacht toch wel.En ik ben gewoon gestrest terwijl ik al geslaagd ben maar straks haal ik LAGER
Dan ben ik echt een mislukkeling.
Ja maar dat heb ik dus twee weken NIET.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:29 schreef -SG- het volgende:
[..]
Dan kun je als smoes gebruiken dat je van de vakantie hebt genoten.
Duits is kut ja. Gelukkig heb ik dat niet meerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar dat heb ik dus twee weken NIET.En ik moet van het weekend ook nog scheikunde gaan doen omg. Waar ben ik aan begonnen
En Duits, ik heb al vier maanden geen Duits gezien.
Dames en heren, de nieuwe Nectar.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:38 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb vandaag ook weer schofterig veel posts gemaakt.
Nah, zo erg is het gelukkig niet bij vinnie.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:40 schreef VASND het volgende:
[..]
Dames en heren, de nieuwe Nectar.
180 misschienquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:40 schreef VASND het volgende:
[..]
Dames en heren, de nieuwe Nectar.
Kankervies gek.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |