Ruilen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:56 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben ook mijn lunch voor morgen al aan het maken Bloes: fusilli met paprikasaus, broccoli en kappertjes, gegratineerd met mijn laatste beetje white cheddar
* Bluezz rolt catwalk uitquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:10 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo alweer ff thuis, even al mn H&M aankoopjes gepast
Niet eens eerst allemaal aan cybermans F-D geshowd?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:10 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo alweer ff thuis, even al mn H&M aankoopjes gepast
Klopt wel. De keren dat ik daar rond keek hadden ze het sowieso alleen over technische nonsens, de foto's zelf zijn ondergeschiktquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:07 schreef ColdFeet het volgende:
TAV, als ik mijn echtgenoot moet geloven, is tweakers nog 10x zo erg
die ging naar t station, ik de andere kant op naar huisquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet eens eerst allemaal aan cybermans F-D geshowd?
Oh, in stijl van vanavond: een kimono.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:12 schreef Memento-Mori het volgende:
alles mag blijven en vooral deze staat erg leuk
[ afbeelding ]
en nee geen foto's
Leukquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:12 schreef Memento-Mori het volgende:
alles mag blijven en vooral deze staat erg leuk
[ afbeelding ]
en nee geen foto's
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:19 schreef Bluezz het volgende:
Ik sprak iemand op mijn werk vandaag en die had de pest erin, had hetzelfde jasje bij H&M gepast, normaal heeft ze 38/40, nu paste ze maar net in 44. Uit kwaadheid heeft ze hem niet gekocht
haha das jammer. toch moeten mensen niet teveel naar dat kijken om iets te kopen. al heb je maat 42 maar je koopt maat 40 omdat je perse 40 wilt ziet het er meestal niet uit. terwijl als iets goed valt, meestal niemand je maat goed schat (altijd eronder). hoe kleiner je koopt, hoe dikker je wordtquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:19 schreef Bluezz het volgende:
Ik sprak iemand op mijn werk vandaag en die had de pest erin, had hetzelfde jasje bij H&M gepast, normaal heeft ze 38/40, nu paste ze maar net in 44. Uit kwaadheid heeft ze hem niet gekocht
Leggings & jurkjes/lange shirts, heerlijk! Hoef je echt niet per se de hele tijd je benen helemaal netjes bij elkaar te houden hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Jurkjes op Lowlandsvind je dat handig?? Lijkt me zo irritant als je wilt gaan zitten.. moet je steeds je benen zo bij elkaar houden
![]()
Dat IS ook gewoon zoooo irritant!!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:19 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:22 schreef Aure het volgende:
[..]
Leggings & jurkjes/lange shirts, heerlijk! Hoef je echt niet per se de hele tijd je benen helemaal netjes bij elkaar te houden hoor
H&M sucksquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat IS ook gewoon zoooo irritant!!Zeker als je aan het afvallen hebt en eindelijk een maatje minder hebt. En dan ineens daar in 1 bepaalde winkel niet in blijkt te passen
rotwinkel
Nja nee.. dat ook weer niet altijd.. heb er wel wat leuke basics vandaanquote:
Komt wel jaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
joh?
Maar zelf gewoon lekker broeken, bij voorkeur 3/4 natuurlijk![]()
en 's avonds spijkerbroek
Of een lange linnenbroek als het warm is natuurlijk..
![]()
Pff moet nog wel een beetje wennen aan het idee dat het volgende week al isEn zin kweken, maar dat komt snel genoeg denk ik zo
Hoe laat/vroeg gaan jullie?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:26 schreef Aure het volgende:
[..]
Komt wel ja![]()
Ik heb er echt al heel veel zin in... De woensdagavond gaan we met ons groepje nog gezellig naar pleinbioscoop en daarna bij mij slapen en donderdag naar Biddinghuizen
Rond 11/12 geloof ik al.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hoe laat/vroeg gaan jullie?
Oh dat is mooi op tijd ja. Wij ongeveer 12 uur later geloof ikquote:
Haha die gaat toch altijd wat later open of niet? Wij gaan weer naar camping 1quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh dat is mooi op tijd ja. Wij ongeveer 12 uur later geloof ikMaar goed, wij willen graag op camping 5 staan met de supermarkt en 24uurs douche.. de ouwelullencamping wordt die ook wel genoemd geloof ik
![]()
Ik had het gisteren dus, maat 46 kreeg ik niet dicht, terwijl broeken mt 46 te los zittenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Dat IS ook gewoon zoooo irritant!!Zeker als je aan het afvallen hebt en eindelijk een maatje minder hebt. En dan ineens daar in 1 bepaalde winkel niet in blijkt te passen
rotwinkel
een poging gedaan tot ja qua omelet vangenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:21 schreef FutureFairytale het volgende:
oh en leuk FD en MeMo, gezellig met stokjes gegeten? en nog omelet gevangen met je mond?
wij heul vroegquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hoe laat/vroeg gaan jullie?
Ja, geen idee hoe laat, meestal is hij om 23.00 half vol, soms voller.. maar we vinden daar meestal nog wel een plekje. Camping 1 en 2 en zo zijn me nu echt te druk en vol moet ik zeggen. En dan moeten we er echt te vroeg zijn, niet nodig en niet handig aangezien wij 5 heeeel fijn vindenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:30 schreef Aure het volgende:
[..]
Haha die gaat toch altijd wat later open of niet? Wij gaan weer naar camping 1
Ohhh jij gaat ook!!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wij heul vroegop de dijk chillen enzo
Italiaanse kaasvlokken, uitgebakken plakjes/restjes ontbijtspek en gehalveerde cherrytoms, melk/peper/paprikap./eitjes/bieslook en een soort omeletje gebakkenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:24 schreef ColdFeet het volgende:
Bloes, heb je wat lekkers door je omelet? Groentjes? Dan wil ik wel ruilen
dat ik ging wist je ook wel hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ohhh jij gaat ook!!CUL minimeet doen?? Ergens bij een koddig eettentje dan uiteraard
![]()
ik ook camping 1quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:30 schreef Aure het volgende:
[..]
Haha die gaat toch altijd wat later open of niet? Wij gaan weer naar camping 1
echt?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat ik ging wist je ook wel hoor
Misschien kom ik je nog wel tegenquote:
Zit je nou de hele avond TV te kijken?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:56 schreef borisz het volgende:
Het gesprek heeft uitstel van betaling aangevraagd. Enige programma wat leuk was was het binnenhof van jair.
Heb vanaf 21.00 t/m het late journaal tv gekeken. Dus de halve avondquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zit je nou de hele avond TV te kijken?
Vierkante ogen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:26 schreef borisz het volgende:
Heb vanaf 21.00 t/m het late journaal tv gekeken. Dus de halve avond.
Valt wel meequote:
heb naar festivals eigenlijk bijna altijd jurk aan, zit t gemakkelijkstequote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:22 schreef Aure het volgende:
[..]
Leggings & jurkjes/lange shirts, heerlijk! Hoef je echt niet per se de hele tijd je benen helemaal netjes bij elkaar te houden hoor
ach ik heb pas een feestje gehad van een stel dat 50 jaar getrouwd warenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:18 schreef DarkElf het volgende:
morning sarabi.
en wat een tijd al, ik word oud
Feli DEquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:15 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgen, iedereen lekker geslapen?
En wat een lekker zonnetje trouwens.
en vandaag zijn de mr en ik al weer 8 jaar getrouwd!![]()
Ik hoop het voor jequote:
Das idd een tijdquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
ach ik heb pas een feestje gehad van een stel dat 50 jaar getrouwd warendus je bent nog jong
Ik hoop het ook!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik hoop het voor jeEn het liefst dat je oud wordt met de Mr natuurlijk
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:01 schreef DarkElf het volgende:
ik ga ergens vanmiddag eens les 27 proberen, en als dat lukt ben ik van Evy af
Ga je daarna nog een ander schema lopen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:01 schreef DarkElf het volgende:
ik ga eerst een tijdje gewoon lekker lopen, 5 km. en daarna kijk ik wel verderquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ga je daarna nog een ander schema lopen?
Metalquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:34 schreef freecell het volgende:
En dan kan je zelf muziek gaan zoeken![]()
te snel is ook niet lekker.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
MetalHoe agressiever en sneller, hoe beter. Werkte voor mij iig in de sportschool
* PdeHoog krijgt nu een mental image van DE die al hardbangend aan het hardlopen is
Twee mijlpalen op een dag, awesome! Van harte gefeliciteerd met de acht jaarquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:01 schreef DarkElf het volgende:
Dat laatste is dus precies een manier van communiceren waar ik heel slecht tegen kanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:31 schreef PdeHoog het volgende:
En nog even als reply op TAV uit het vorige topic:
Fotofora zijn best leuk als je een leuke groep mensen hebtJe moet er alleen voor oppassen dat je, wat er gezegd wordt, niet voor wet aan gaat nemen maar eruit pikt wat je nuttig vind en de rest negeert. En het is op andere fora net als op FOK! "Het is internet, dus we mogen alles zeggen wat we denken op een zo bot en krom mogelijke manier"
Nee morgen gaan we. Vandaag werkt de mr gewoon.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Twee mijlpalen op een dag, awesome! Van harte gefeliciteerd met de acht jaarVanavond uit eten, toch?
Ik en metal? Nee dank u. Vind dat afschuwelijk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
MetalHoe agressiever en sneller, hoe beter. Werkte voor mij iig in de sportschool
* PdeHoog krijgt nu een mental image van DE die al headbangend aan het hardlopen is
Yup. Maar goed...ik heb die Doel-foto's ook op DPZ neergezet en daar begonnen ze in eerste instantie ook die kant op te gaan, maar uiteindelijk kwamen er wel wat nuttige commentaren terug waar ik zeker wat mee kan. Het is ook maar waar je fotografische interesse ligt denk ik. Ik wil eigenlijk zoveel mogelijk input over wat anderen ervan vinden (en dan met name de mindere punten). Het oeh- en ah-geroep is natuurlijk heel leuk voor mijn egoquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat laatste is dus precies een manier van communiceren waar ik heel slecht tegen kan
Toch is dat mental image best grappigquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik en metal? Nee dank u. Vind dat afschuwelijk..
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Toch is dat mental image best grappig
Hij ligt nog in plastic hierquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:54 schreef DarkElf het volgende:
Oh de nieuwe delicious is idd leuk. Ga voor de zondaglunch de dubbelgebakken zalmsouffle proberen denk ik
En wat ga je als eerste maken?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hij ligt nog in plastic hierIk ben gisteravond wel begonnen met dat boek van Ainsley
Ik heb het alleen weggelegd op een gegeven moment want ik kreeg teveel trek
Ik kwam een lamskofta-ding tegenquote:
Oja that reminds me.....ik heb voor de vakantie ook een kookboek gekocht, misschien eens gebruikenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hij ligt nog in plastic hierIk ben gisteravond wel begonnen met dat boek van Ainsley
Ik heb het alleen weggelegd op een gegeven moment want ik kreeg teveel trek
Wat voor?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oja that reminds me.....ik heb voor de vakantie ook een kookboek gekocht, misschien eens gebruiken
Is ook zo, maar ik ambieer niet de perfecte foto (daar zijn anderen zoveel beter in), ik wil zo goed mogelijk vastleggen wat ik zie.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
) maar foto's kunnen AL-TIJD beterDus ik probeer een beetje door het botte gedoe heen te kijken
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:07 schreef freecell het volgende:
kokosmeel is niet meer te krijgen in supermarkten en de toko is te ver weg, dus nu maar tiramisutaart gemaakt.
Alleen ik likte even aan de lepel en het is wel érg machtig![]()
Hey, DE![]()
[ afbeelding ]![]()
Ongeveer 2CM
Ja best weer een leuke hequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:54 schreef DarkElf het volgende:
Oh de nieuwe delicious is idd leuk. Ga voor de zondaglunch de dubbelgebakken zalmsouffle proberen denk ik. En de ingemaakte uien leek mij leuk om te doen alsook de appel-limoenchutney.
Tnx.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja best weer een leuke heIk heb gister de kip parmigiano gemaakt en dat is echt een blijvertje
![]()
Oh en feli met de 8 jaren!
Mischien een kleintje een keer. ( ik maak dat soort dingen sowieso in t klein. We zijn maar met 2 natuurlijk)quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja die taart!Die moesten we maar niet doen
![]()
Alvast gefeliciteerdquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:34 schreef Windigo het volgende:
Feli DE!
Jij een feestje, ik een feestje. Morgen word ik 23!
Ik bewaar hem maar voor een speciale gelegenheid denk ik.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Mischien een kleintje een keer. ( ik maak dat soort dingen sowieso in t klein. We zijn maar met 2 natuurlijk)
Ieder zijn eigen opvatting iddquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Is ook zo, maar ik ambieer niet de perfecte foto (daar zijn anderen zoveel beter in), ik wil zo goed mogelijk vastleggen wat ik zie.
En ik zit er tussenin!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen opvatting iddIk wil uiteindelijk dingen zodanig vastleggen en bewerken dat een gevoel wordt overgebracht. Dat is denk ik een stap te ver voor het merendeel van de fotografen.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Misschien maar gewoon met spekjes en dan een stuk zalm er naast of zo. Lekker simpel.
23quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:34 schreef Windigo het volgende:
Feli DE!
Jij een feestje, ik een feestje. Morgen word ik 23!
Veel succes dan maarquote:
Was ze er bij mee?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:50 schreef flying-dutchman het volgende:
Vanmorgen heel handig, dacht dat ik me wekker naar 7 uur had verzet. Dus toen die ging gelijk uit bed gesprongen en onder de douche. Na het douchen zag ik dat het pas 6.15 was. Mooiste was dat ik ook al mijn huisgenote had wakker gemaakt had omdat die verzocht had dat ik dat deed om 7 uur
Sowieso lief dat je voor wekdienst speeltquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:22 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
die heeft zich volgens mij omgedraaid, maar ze vond het niet erg zei ze
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:50 schreef flying-dutchman het volgende:
Vanmorgen heel handig, dacht dat ik me wekker naar 7 uur had verzet. Dus toen die ging gelijk uit bed gesprongen en onder de douche. Na het douchen zag ik dat het pas 6.15 was. Mooiste was dat ik ook al mijn huisgenote had wakker gemaakt had omdat die verzocht had dat ik dat deed om 7 uur
moet toch zo nu en dan mijn drum skills oefenen, dus waarom niet lekker vroeg op een deurquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sowieso lief dat je voor wekdienst speelt
lief zusje heb jequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:26 schreef FutureFairytale het volgende:
argh doet me denken aan vroeger toen mn zusje mij kwam wakker maken met pannendeksels
hahahhahha is het hem dan eindelijk gelukt???quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:34 schreef flying-dutchman het volgende:
OMG dries op 1
dat dat kan in Nederland
*grinquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:33 schreef golfer het volgende:
Goede middag!
Gefeliciteerd met jullie uithoudingsvermogen DE en Rtf.
Ik heb niets te doenquote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:22 schreef flying-dutchman het volgende:
over een uurtje ga ik maar eens mijn spullen pakken en richting mijn aanstaande woning![]()
![]()
![]()
Ik had alles uit de kast getrokken om een mrsa kweek af te nemen (kweken zoek bla bla bla) bij iemand die met spoed gezien moest worden maar vertelde dat ze in de USA in het ziekenhuis had gelegen.quote:
ben zo blij als het straks achter de rug is en ook de verhuizing in gang isquote:
is je eerste housewarminggift nog heel?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:22 schreef flying-dutchman het volgende:
over een uurtje ga ik maar eens mijn spullen pakken en richting mijn aanstaande woning [ afbeelding ]
aber natürlichquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
is je eerste housewarminggift nog heel?
Volgende keer even vragen hoelang ze in dat ziekenhuis zijn geweestquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:26 schreef Bluezz het volgende:
Ik had alles uit de kast getrokken om een mrsa kweek af te nemen (kweken zoek bla bla bla) bij iemand die met spoed gezien moest worden maar vertelde dat ze in de USA in het ziekenhuis had gelegen.
Moest ook een ecg gemaakt worden, dat dus helemaal steriel gedaan/hok schoon laten maken etc etc leve het protocol.
Mijn balie jongde intussen aan omdat ik alleen zat, telefoon roodgloeiend net als de dienstdoende cardioloog die mij niet kon vinden![]()
Kom ik bij die vrouw zegt ze : Wat een gedoe allemaal, is er iets engs met mij?
Alles rustig uitgelegd zegt ze : ja maar ik heb maar 2 uurtjes op de SEH van dat amerikaanse ziekenhuis gezeten![]()
MRSA hoeft pas afgenomen na min. een 24 uurs opname in een buitenlands ziekenhuis maar dat was dus achteraf niet nodig.
Pfieeew
Ja gedoe dan meteen. Maar de huisarts had dus gewoon verteld dat mevr. 'een tijdje' was opgenomen geweestquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:38 schreef Isabeau het volgende:
Volgende keer even vragen hoelang ze in dat ziekenhuis zijn geweest
Ik had een keer het omgekeerde. Pt was opgenomen geweest in Italiaans ziekenhuis, maar dat was langer dan 30 dagen (geloof dat dat de termijn was) geleden (31 dagen of zo) en dan hoefde er geen mrsa protocol in werking te worden gezet. Bellen ze vanuit het vorige Nederlandse ziekenhuis echt veel te laat door dat ze 'oh ja, mrsa gekweekt hebben'
Binnen 10 minuten allemaal marsmannetjes op de afdeling om alles schoon te maken en mocht iedereen van het personeel gaan kweken
.
Tsja, ik zit ook wel eens een tijdje op een terrasquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:40 schreef Bluezz het volgende:
Ja gedoe dan meteen. Maar de huisarts had dus gewoon verteld dat mevr. 'een tijdje' was opgenomen geweest
Verhuizen op zich is vreselijk vind ik, het sjouwen het gedoe, maar een eigen huis en straks lekker op jezelf is fantastisch natuurlijkquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:29 schreef flying-dutchman het volgende:
ben zo blij als het straks achter de rug is en ook de verhuizing in gang is
gewoon lekker weer mijn eigen stek in de bewoonde wereld
Ja, zullen wequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:41 schreef Isabeau het volgende:
Tsja, ik zit ook wel eens een tijdje op een terras
Ik heb hier nog wat admin. liggen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:57 schreef Isabeau het volgende:
Graag
Want ik weet niet zo goed wat ik hier nog moet doen vandaag.
Die term is idd vreselijkquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:58 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb hier nog wat admin. liggen.
Een paar ossjes
Stomme term : one stop shop. In het leven geroepen door een paar cardiologen. Er zijn 4 verschillende combi's mogelijk waar dan alles in 1 dagdeel doorlopen kan worden & meteen uitslag.
Alleen die term
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:03 schreef Memento-Mori het volgende:
EIN-DE-LIJK het verlossende woord
Rechtsgeleerdheid-V BA30-06-2010Geslaagd
Moet een heerlijk gevoel zijn!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Nu alleen nog een mailtje dat ik t af kan halen, maar de onzekerheid. wat als ik een vak mis oid is weg
Lellebelquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:13 schreef Memento-Mori het volgende:
Deze LLBgaat maar eens naar t werk
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:03 schreef Memento-Mori het volgende:
EIN-DE-LIJK het verlossende woord
Rechtsgeleerdheid-V BA30-06-2010Geslaagd
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:57 schreef golfer het volgende:
7-up, zoals Sneeuwwitje tegen haar dwergen riep?
Ehmm ik heb de 26e ofzo een introductiedag (gaan ze me de stad leren kennenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:00 schreef LieLie het volgende:
Aure, wanneer begin jij weer met school?
Vond je het begin niet heel verdrietigquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
nee over een opoe die de laatste wens van zn vrouw vervult (animatie). tot nu toe is ie leuk
Een opoe is een vrouw.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:02 schreef FutureFairytale het volgende:
nee over een opoe die de laatste wens van zn vrouw vervult (animatie). tot nu toe is ie leuk
Jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:10 schreef Sarabi het volgende:
Vond je het begin niet heel verdrietig
ja idd... heel lief met zn vrouwquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vond je het begin niet heel verdrietig
Oh, ja, die introductiesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:10 schreef Aure het volgende:
[..]
Ehmm ik heb de 26e ofzo een introductiedag (gaan ze me de stad leren kennen![]()
![]()
) en de week erna introductieweek (kamp, biesbosch
). En 6 september begint t lesrooster geloof ik
Ahh lekkerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:34 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, ja, die introducties![]()
Mijn lesrooster begint de 14e!
Bij ons is het rooster ook nog niet bekend. Het streven is 3 september, maar kan dus ook in die week later komenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:35 schreef Aure het volgende:
[..]
Ahh lekkerJa ik weet mn rooster nog niet echt, maar ik gok dat het gewoon meteen na die intro week is
ja, mooie filmquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja
Vond het wel heel erg mooi gemaakt allemaal
Ja ik ook! Ben het nietsdoen een beetje zat. En er zijn mensen die vinden dat het tijd is voor meer structuur in mn levenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
Bij ons is het rooster ook nog niet bekend. Het streven is 3 september, maar kan dus ook in die week later komenMaar de week van 6 september is introductieweek, en de week erna begint het reguliere programma.
Wil wel weer beginnen eigenlijk!
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:42 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja ik ook! Ben het nietsdoen een beetje zat. En er zijn mensen die vinden dat het tijd is voor meer structuur in mn leven
Jaa! Ik heb nu ook alles van marktplaats, scheelt een hoop! Maar het scheelt sowieso al dat ik nu maar 6 boeken nodig heb voor mn hele opleidingquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:46 schreef LieLie het volgende:
Ben ook maar op zoek gegaan naar boeken op Markplaats. Moet ook gebeuren.centjes.
Ja, dat zal nog wel heel wat zijn!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:50 schreef Aure het volgende:
[..]
Jaa! Ik heb nu ook alles van marktplaats, scheelt een hoop! Maar het scheelt sowieso al dat ik nu maar 6 boeken nodig heb voor mn hele opleiding(Ik zit nog even in ontkenning over de kosten aan materialen het hele jaar door
)
Ja dat zijn altijd van die klote dingen he. Ik heb afgelopen jaar wel een paar keer de oude druk gebruiktquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:51 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, dat zal nog wel heel wat zijn!
Ik hoef voor mijn specialisatie ook niet zoveel boeken gelukkig. Maar het hakt er toch altijd even flink in
En balen: ik heb nog een boek van mijn eerste studie die ik nu weer nodig ben. Alleen nu moet ik de derde geheel herziene druk
Ja, ik deed daar ook nooit zo moeilijk over.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:54 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja dat zijn altijd van die klote dingen he. Ik heb afgelopen jaar wel een paar keer de oude druk gebruikt
Ja als het echt heel anders is geworden koop ik ook de nieuwe hoor! Maar ik had afgelopen 2 jaar dat er alleen een nieuw hoofdstuk bij was gekomen, nou die leer ik dan gewoon in de biebquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:56 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, ik deed daar ook nooit zo moeilijk over.
Maar nu staat op bol.com wel dat er gesproken wordt over nieuw onderzoek, dat feiten en cijfers geupdate zijn en dat er nu een inlog bij zit voor een website met oefenvragen e.d.
En ik vind toch ook wel dat ik tijdens mijn vierdejaars specialisatie niet uit verouderde boeken kan gaan studeren.
Nouja, gelukkig viel het geheel dus wel mee, dan maar een nieuwe
nu gezien en idd een mooie en leuke film! ook een leuk verhaal, en dat jochie is ook leukquote:
shit kunnen we nog meer betalenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:52 schreef LieLie het volgende:
Hm, lekker dan: http://www.telegraaf.nl/d(...)tagebruik__.html?p=2,2
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:54 schreef FutureFairytale het volgende:
net terug van de kapper, gorilla is weer bijgeknipt
Je prakkie is al voorbereid.quote:
Dit dus. Zooo irritant.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:03 schreef LieLie het volgende:
Trouwens, waarom staat er vaak op producten: 'na opening beperkt houdbaar'![]()
Wat moet ik daar nou mee? Is beperkt drie dagen, of een week of een maand? En kan het niet langer als het dicht in de koelkast staat?
eerder 3 dagen en als het in de koelkast moet staat er gekoeld beperkt houdbaarquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:03 schreef LieLie het volgende:
Trouwens, waarom staat er vaak op producten: 'na opening beperkt houdbaar'![]()
Wat moet ik daar nou mee? Is beperkt drie dagen, of een week of een maand? En kan het niet langer als het dicht in de koelkast staat?
Pas als ik zeker ben dat je geen blaasontskeing hebt.quote:
gefeliciteerd!quote:
was dan van plan de zalm op een plankje te doen met mosterd en bruine suikerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:17 schreef golfer het volgende:
Ik zou voor het eerste gaan. Vanavond de forellen en morgen de zalm cremeren.
heb geen last meerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Pas als ik zeker ben dat je geen blaasontskeing hebt.
*klik*quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:28 schreef TAV74 het volgende:
Nou, twee dagen noeste arbeid, maar het is weer gelukt: ons vakantieverslag staat op onze site. Er moet nog wat finetuning gedaan worden (links invoegen e.d.), maar dat zal jullie verder een zorg zijn:
Klik hier
klinkt goed! morgen ga ik jullie site uitgebreid bekijken. moet nu tas inpakken en op naar Enkhuizen... Hollandse Avond, ik mag kaas en worst gaan uitdelen whaha. en ook dansen gelukkig, ik hoop dat ze een podium hebben. ben rond 3u weer thuisquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
was dan van plan de zalm op een plankje te doen met mosterd en bruine suiker![]()
En de forellen op een bedje van venkel met tijm in de buikholte.. of zo..
ik ben ook heel blij voor je, en hoop dat het zo blijftquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:29 schreef DarkElf het volgende:
ik ben echt zo trots op hoe mijn lichaam zich herstelt na alles.
Ik ben echt heel blij
ik ook en veel succes vanavondquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ben ook heel blij voor je, en hoop dat het zo blijft
Steer studeert soms echt en Lay hoereert in Spanje.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Waar is Steer eigenlijk?? Die heb ik nog helemaal niet gezien sinds we terug zijn!
En Lay ook niet..
![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:43 schreef golfer het volgende:
Oh, heb jullie verslag en foto's intussen bekeken. Ziet er allemaal weer erg mooi uit.
Onze verslagen zijn heeeeel boeiend hoor!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:50 schreef DarkElf het volgende:
Verslagen lezen van vakanties vind ik nooit zo boeiendmaar er zitten zeker mooie foto's bij sun en tav.
en zo te zien had Sam t ook naar zijn zin.
(zonde trouwens al die auto's bij Mont saint michel, dat lijkt mij echt een afknapper eigenlijk)
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:50 schreef DarkElf het volgende:
moest ff googlen voor engerlingen maar dat ziet er idd niet smakelijk uit.
hoor liever highlights van iemand of echte aanradersquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Onze verslagen zijn heeeeel boeiend hoor!![]()
Heb er iig heel veel tijd en energie in gestoken ja![]()
(geintje)
ik heb een recept voor je met melk, als je die wilt hebben? (misschien kan je de poeder wel gewoon door melk vervangen, zal ik ook eens proberen een keertje)quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:54 schreef LieLie het volgende:
[..]
![]()
Vraagje nog!
Ik zag een recept voor krentenbollen. En daar moest melkpoeder door. Weet jij of ik dat bij een winkel vind, of waar anders? Of kun je dat ook weglaten/vervangen?
hehe als je de titels van de dagen bekijkt zijn dat de higlights ongeveer.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hoor liever highlights van iemand of echte aanraders
Normandie is mooi he? van wat ik ervan gezien heb 2 jaar terug iig... echt schitterende kusten...
Graag!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik heb een recept voor je met melk, als je die wilt hebben? (misschien kan je de poeder wel gewoon door melk vervangen, zal ik ook eens proberen een keertje)
en melkpoeder heb ik bij de molen gekocht, in de winkel kon ik t niet vinden.
Ja, ik dacht, ik plaats geen foto. Het is bijna etenstijd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik moest engerlingen ook even opzoeken![]()
DE, victorie inderdaadDat betekent dat je precies 10 weken geleden bent begonnen met hardlopen, toch?
En golfer, ik heb in ieder geval wel blaasontstekingRoss denkt nu helemaal dat ik continue medicijnen haal om ze door te verkopen oid.
Heel erg mooi. Ruiger en minder netjes dan Normandie, maar we hebben echt maar een heel klein stukje kunnen bekijken. Wil absoluut nog een keer op herhaling om ook het uiterste westen te bezoeken!! Dat schijnt nog mooier te zijnquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:02 schreef DarkElf het volgende:
Ik ken Bretagne dan weer niet, moeten we ook nog eens heen eigenlijk die kant.
Ik heb daar helemaal geen last vanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:07 schreef LieLie het volgende:
Ja, ik dacht, ik plaats geen foto. Het is bijna etenstijd.
Ik bekijk je verslag vanavond even op m'n gemak, ben nu op zoek naar wat we vanavond gaan eten en dan eerst boodschappen doen (en langs de apotheek, want ik was dus vergeten de antibioticakuur op te halen).quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Heel erg mooi. Ruiger en minder netjes dan Normandie, maar we hebben echt maar een heel klein stukje kunnen bekijken. Wil absoluut nog een keer op herhaling om ook het uiterste westen te bezoeken!! Dat schijnt nog mooier te zijn
klik Ik heb ze zonder bigarreaux gemaakt trouwensquote:
2 juni ben ik begonnenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik moest engerlingen ook even opzoeken![]()
DE, victorie inderdaadDat betekent dat je precies 10 weken geleden bent begonnen met hardlopen, toch?
En golfer, ik heb in ieder geval wel blaasontstekingRoss denkt nu helemaal dat ik continue medicijnen haal om ze door te verkopen oid.
Mijn zus zei dat ook al idd, dus t staat zeker op de lijst om nog eens te bezoekenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Heel erg mooi. Ruiger en minder netjes dan Normandie, maar we hebben echt maar een heel klein stukje kunnen bekijken. Wil absoluut nog een keer op herhaling om ook het uiterste westen te bezoeken!! Dat schijnt nog mooier te zijn
Dank! Ga ik die twee recepten wel even vergelijken. Die andere was heel duidelijk ook qua werkbeschrijving.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:31 schreef DarkElf het volgende:
[..]
klik Ik heb ze zonder bigarreaux gemaakt trouwens
Ik heb het helemaal gelezenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:08 schreef Sunnythesun het volgende:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:47 schreef borisz het volgende:
Leuk verslag SunTav en mooie foto's![]()
Trouwens Sam is megahit op 3fm.
Wat een toffe clip zeg!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:54 schreef borisz het volgende:
We hebben he over dit nummer voor diegenen die Tim Knol niet kennen.
Dat zal ie wel lekker vinden, of heeft Sam een hekel aan in bad gaan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga ff Sam onder de douche zetten.. het vakantievuil er af spoelen
Alleen vies of natuurlijk water is leuk. Gelukkig is hij wel dol op afdrogenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat zal ie wel lekker vinden, of heeft Sam een hekel aan in bad gaan?
Daar hebben ze aaltjes tegen, een soort minuscule wurmpjes die uitgezet worden en die de engerling anaal penetreren en vervolgens opetenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:50 schreef DarkElf het volgende:
moest ff googlen voor engerlingen maar dat ziet er idd niet smakelijk uit.
Ik had 't kunnen wetenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Alleen vies of natuurlijk water is leuk. Gelukkig is hij wel dol op afdrogen
*Er is geen smilie voor de blik op mijn gezicht* Iel!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Daar hebben ze aaltjes tegen, een soort minuscule wurmpjes die uitgezet worden en die de engerling anaal penetreren en vervolgens opeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:16 schreef kaasplankje het volgende:
ik heb vandaag een nieuwe auto gekocht
Gefeliciteerd! Welke is het geworden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Peugeot?There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
yeah!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Afdrogen en het insmeren met lotionquote:
Foto?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Afdrogen en het insmeren met lotion(tegen de droge haren omdat hij anders nog enormere klitten krijgt)
En nu hebben we Rocky weer rond lopenHij heeft een erg koddig badstoffen badjasje wat hij altijd aan krijg na het douchen omdat hij altijd zo onwijs lang nat blijft. 1x Goed afdrogen is niet genoeg en een gewone handdoek schud hij af. Deze zit goed vast geknoopt
Inclusief geel eendje op de rug en capuchon
Foto?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:27 schreef Sunnythesun het volgende:
En nu hebben we Rocky weer rond lopenHij heeft een erg koddig badstoffen badjasje wat hij altijd aan krijg na het douchen omdat hij altijd zo onwijs lang nat blijft. 1x Goed afdrogen is niet genoeg en een gewone handdoek schud hij af. Deze zit goed vast geknoopt
Inclusief geel eendje op de rug en capuchon
hehequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:29 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke auto Kaas.
Gefeliciteerd.
Superliefquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Rocky 1:
[ afbeelding ]
En Rocky 2:
[ afbeelding ]
Die blik zegt genoeg toch![]()
aaaww cutequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Rocky 1:
[ afbeelding ]
En Rocky 2:
[ afbeelding ]
Ehmm nee.. dat niet (ben niet zo'n fan van dit model zeg maarquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:52 schreef kaasplankje het volgende:
[ link | afbeelding ]
![]()
eind oktober is hij er
en nu zijn jullie natuurlijk allemaal jaloers![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Rocky 1:
[ afbeelding ]
En Rocky 2:
[ afbeelding ]
leuk hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:52 schreef kaasplankje het volgende:
[ link | afbeelding ]
![]()
eind oktober is hij er
Pieter Post 2.0quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:52 schreef kaasplankje het volgende:
[ link | afbeelding ]
![]()
eind oktober is hij er
Hehe nouja ieder zijn ding héquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Ehmm nee.. dat niet (ben niet zo'n fan van dit model zeg maar) maar wel gefeliciteerd met je aanwinst
Nieuwe(re) auto's kopen is altijd leuk!!
![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hehe nouja ieder zijn ding hé![]()
Vierkante doos zegquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Lijkt me wel een mega praktisch ding btw! Wat dat betreft wel handig dat het zo'n vierkante doos is zeg maar
Ronde doos danquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Vierkante doos zegsexy italian curves bedoel je zeker
Vooral
Oud
Lelijk
Vies en
Overcompleet
Fout In Alle Typenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:17 schreef TAV74 het volgende:
OMG, wat was FIAT ook alweer vroeger. Flikkers In AanTocht?
oh ja das een idee iddquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:11 schreef LieLie het volgende:
Misschien heeft de bakker melkpoeder DE?
FIATquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Fiasco's In Alle Typen of zo toch??
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
FIAT
-Fiasco In Auto-Techniek
-Fietser In Aan Tocht
-Flut In Alle Talen
Je lacht, maar die middelste klopt ook nogquote:
*grinquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
FIAT
-Fiasco In Auto-Techniek
-Fietser In Aan Tocht
-Flut In Alle Talen
en een stitchfout verwijderenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:23 schreef PdeHoog het volgende:
Jeetje man...leuk zo'n middag buiten, maar ik ben me hier een portie moeEn ik moet nog een paar posters bouwen
Daaromquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je lacht, maar die middelste klopt ook nog
Oh ja...fuckquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
en een stitchfout verwijderen
nee hoor geintje!
Zekers welquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:24 schreef kaasplankje het volgende:
zegdon't you take me in the meling hé? damnit
Nadeel van de snelle vooruitgangquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Techniek wordt kwetbaarder maar ook duurder heb ik het idee
je zegt gewoon te veel toe lieve Pquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh ja...fuckEn nog een achtergrond maken voor iemand. En nog wat DVD's voor LieLie. En nog een persfoto fabriceren voor die stichting van vandaag
Maar wel een betalende opdracht gescoord
Auto's zijn sowieso een bodemloze put..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Voor die laatste ben ik trouwens nog serieus bang ook![]()
Jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:29 schreef DarkElf het volgende:
[..]
je zegt gewoon te veel toe lieve P
maar betalende opdrachten scoren is ok !
maar hoe meer nieuwe snufjes en zo je hebt des te meer er kapot kan gaan en dat kost veel geld vaak, dat is gewoon zoquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Auto's zijn sowieso een bodemloze put..
Kloptquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Auto's zijn sowieso een bodemloze put..
daarom is het ook een van je bekende valkuilen natuurlijkquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaIk weet het. Een van mijn bekende valkuilen. Ik val er ook elke keer in
Een ezel....quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]
daarom is het ook een van je bekende valkuilen natuurlijk
Moet zeggen dat de Volvo tot nu toe veruit de minste onkosten geeft, maar laat ik het afkloppen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]
maar hoe meer nieuwe snufjes en zo je hebt des te meer er kapot kan gaan en dat kost veel geld vaak, dat is gewoon zo
idd altijd afkloppen zulke dingenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat de Volvo tot nu toe veruit de minste onkosten geeft, maar laat ik het afkloppen.
Je moet ook wat geluk hebben. Mijn eerste auto was een Punto waar ik nooit echt iets mee had tot ik een enorme klapper kreeg. Daarna een Leon, nooit grote dingen gehad, maar wel iedere beurt weer wat extra handelingen en dan tikt het alsnog flink aan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:39 schreef DarkElf het volgende:
mijn oude brikje heeft veel minder (lees geen) snufjes natuurlijk maar hij blijft het doen en hoe!
![]()
heb hem nu 3 en een half jaar en hij heeft in die tijd alleen een kapotte verwarmingsslang gehad (50 euro) en natuurlijk roest... (wat wil je, hij is hoog bejaard)
En ik ben dol op hemwant hij heeft mij nog nooit laten zitten (afkloppen! ) ook niet toen het zo vroor bijv...
heb idd ook geluk met hem hoor, ga er niet vanuit dat we dat hierna met een andere nog eens zo hebben..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je moet ook wat geluk hebben. Mijn eerste auto was een Punto waar ik nooit echt iets mee had tot ik een enorme klapper kreeg. Daarna een Leon, nooit grote dingen gehad, maar wel iedere beurt weer wat extra handelingen en dan tikt het alsnog flink aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |