Ruilen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:56 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben ook mijn lunch voor morgen al aan het maken Bloes: fusilli met paprikasaus, broccoli en kappertjes, gegratineerd met mijn laatste beetje white cheddar
* Bluezz rolt catwalk uitquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:10 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo alweer ff thuis, even al mn H&M aankoopjes gepast
Niet eens eerst allemaal aan cybermans F-D geshowd?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:10 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo alweer ff thuis, even al mn H&M aankoopjes gepast
Klopt wel. De keren dat ik daar rond keek hadden ze het sowieso alleen over technische nonsens, de foto's zelf zijn ondergeschiktquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:07 schreef ColdFeet het volgende:
TAV, als ik mijn echtgenoot moet geloven, is tweakers nog 10x zo erg
die ging naar t station, ik de andere kant op naar huisquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet eens eerst allemaal aan cybermans F-D geshowd?
Oh, in stijl van vanavond: een kimono.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:12 schreef Memento-Mori het volgende:
alles mag blijven en vooral deze staat erg leuk
[ afbeelding ]
en nee geen foto's
Leukquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:12 schreef Memento-Mori het volgende:
alles mag blijven en vooral deze staat erg leuk
[ afbeelding ]
en nee geen foto's
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:19 schreef Bluezz het volgende:
Ik sprak iemand op mijn werk vandaag en die had de pest erin, had hetzelfde jasje bij H&M gepast, normaal heeft ze 38/40, nu paste ze maar net in 44. Uit kwaadheid heeft ze hem niet gekocht
haha das jammer. toch moeten mensen niet teveel naar dat kijken om iets te kopen. al heb je maat 42 maar je koopt maat 40 omdat je perse 40 wilt ziet het er meestal niet uit. terwijl als iets goed valt, meestal niemand je maat goed schat (altijd eronder). hoe kleiner je koopt, hoe dikker je wordtquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:19 schreef Bluezz het volgende:
Ik sprak iemand op mijn werk vandaag en die had de pest erin, had hetzelfde jasje bij H&M gepast, normaal heeft ze 38/40, nu paste ze maar net in 44. Uit kwaadheid heeft ze hem niet gekocht
Leggings & jurkjes/lange shirts, heerlijk! Hoef je echt niet per se de hele tijd je benen helemaal netjes bij elkaar te houden hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Jurkjes op Lowlandsvind je dat handig?? Lijkt me zo irritant als je wilt gaan zitten.. moet je steeds je benen zo bij elkaar houden
![]()
Dat IS ook gewoon zoooo irritant!!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:19 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:22 schreef Aure het volgende:
[..]
Leggings & jurkjes/lange shirts, heerlijk! Hoef je echt niet per se de hele tijd je benen helemaal netjes bij elkaar te houden hoor
H&M sucksquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat IS ook gewoon zoooo irritant!!Zeker als je aan het afvallen hebt en eindelijk een maatje minder hebt. En dan ineens daar in 1 bepaalde winkel niet in blijkt te passen
rotwinkel
Nja nee.. dat ook weer niet altijd.. heb er wel wat leuke basics vandaanquote:
Komt wel jaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
joh?
Maar zelf gewoon lekker broeken, bij voorkeur 3/4 natuurlijk![]()
en 's avonds spijkerbroek
Of een lange linnenbroek als het warm is natuurlijk..
![]()
Pff moet nog wel een beetje wennen aan het idee dat het volgende week al isEn zin kweken, maar dat komt snel genoeg denk ik zo
Hoe laat/vroeg gaan jullie?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:26 schreef Aure het volgende:
[..]
Komt wel ja![]()
Ik heb er echt al heel veel zin in... De woensdagavond gaan we met ons groepje nog gezellig naar pleinbioscoop en daarna bij mij slapen en donderdag naar Biddinghuizen
Rond 11/12 geloof ik al.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hoe laat/vroeg gaan jullie?
Oh dat is mooi op tijd ja. Wij ongeveer 12 uur later geloof ikquote:
Haha die gaat toch altijd wat later open of niet? Wij gaan weer naar camping 1quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh dat is mooi op tijd ja. Wij ongeveer 12 uur later geloof ikMaar goed, wij willen graag op camping 5 staan met de supermarkt en 24uurs douche.. de ouwelullencamping wordt die ook wel genoemd geloof ik
![]()
Ik had het gisteren dus, maat 46 kreeg ik niet dicht, terwijl broeken mt 46 te los zittenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Dat IS ook gewoon zoooo irritant!!Zeker als je aan het afvallen hebt en eindelijk een maatje minder hebt. En dan ineens daar in 1 bepaalde winkel niet in blijkt te passen
rotwinkel
een poging gedaan tot ja qua omelet vangenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:21 schreef FutureFairytale het volgende:
oh en leuk FD en MeMo, gezellig met stokjes gegeten? en nog omelet gevangen met je mond?
wij heul vroegquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hoe laat/vroeg gaan jullie?
Ja, geen idee hoe laat, meestal is hij om 23.00 half vol, soms voller.. maar we vinden daar meestal nog wel een plekje. Camping 1 en 2 en zo zijn me nu echt te druk en vol moet ik zeggen. En dan moeten we er echt te vroeg zijn, niet nodig en niet handig aangezien wij 5 heeeel fijn vindenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:30 schreef Aure het volgende:
[..]
Haha die gaat toch altijd wat later open of niet? Wij gaan weer naar camping 1
Ohhh jij gaat ook!!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wij heul vroegop de dijk chillen enzo
Italiaanse kaasvlokken, uitgebakken plakjes/restjes ontbijtspek en gehalveerde cherrytoms, melk/peper/paprikap./eitjes/bieslook en een soort omeletje gebakkenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:24 schreef ColdFeet het volgende:
Bloes, heb je wat lekkers door je omelet? Groentjes? Dan wil ik wel ruilen
dat ik ging wist je ook wel hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ohhh jij gaat ook!!CUL minimeet doen?? Ergens bij een koddig eettentje dan uiteraard
![]()
ik ook camping 1quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:30 schreef Aure het volgende:
[..]
Haha die gaat toch altijd wat later open of niet? Wij gaan weer naar camping 1
echt?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat ik ging wist je ook wel hoor
Misschien kom ik je nog wel tegenquote:
Zit je nou de hele avond TV te kijken?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:56 schreef borisz het volgende:
Het gesprek heeft uitstel van betaling aangevraagd. Enige programma wat leuk was was het binnenhof van jair.
Heb vanaf 21.00 t/m het late journaal tv gekeken. Dus de halve avondquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zit je nou de hele avond TV te kijken?
Vierkante ogen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:26 schreef borisz het volgende:
Heb vanaf 21.00 t/m het late journaal tv gekeken. Dus de halve avond.
Valt wel meequote:
heb naar festivals eigenlijk bijna altijd jurk aan, zit t gemakkelijkstequote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:22 schreef Aure het volgende:
[..]
Leggings & jurkjes/lange shirts, heerlijk! Hoef je echt niet per se de hele tijd je benen helemaal netjes bij elkaar te houden hoor
ach ik heb pas een feestje gehad van een stel dat 50 jaar getrouwd warenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:18 schreef DarkElf het volgende:
morning sarabi.
en wat een tijd al, ik word oud
Feli DEquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:15 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgen, iedereen lekker geslapen?
En wat een lekker zonnetje trouwens.
en vandaag zijn de mr en ik al weer 8 jaar getrouwd!![]()
Ik hoop het voor jequote:
Das idd een tijdquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
ach ik heb pas een feestje gehad van een stel dat 50 jaar getrouwd warendus je bent nog jong
Ik hoop het ook!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik hoop het voor jeEn het liefst dat je oud wordt met de Mr natuurlijk
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:01 schreef DarkElf het volgende:
ik ga ergens vanmiddag eens les 27 proberen, en als dat lukt ben ik van Evy af
Ga je daarna nog een ander schema lopen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:01 schreef DarkElf het volgende:
ik ga eerst een tijdje gewoon lekker lopen, 5 km. en daarna kijk ik wel verderquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ga je daarna nog een ander schema lopen?
Metalquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:34 schreef freecell het volgende:
En dan kan je zelf muziek gaan zoeken![]()
te snel is ook niet lekker.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
MetalHoe agressiever en sneller, hoe beter. Werkte voor mij iig in de sportschool
* PdeHoog krijgt nu een mental image van DE die al hardbangend aan het hardlopen is
Twee mijlpalen op een dag, awesome! Van harte gefeliciteerd met de acht jaarquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:01 schreef DarkElf het volgende:
Dat laatste is dus precies een manier van communiceren waar ik heel slecht tegen kanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:31 schreef PdeHoog het volgende:
En nog even als reply op TAV uit het vorige topic:
Fotofora zijn best leuk als je een leuke groep mensen hebtJe moet er alleen voor oppassen dat je, wat er gezegd wordt, niet voor wet aan gaat nemen maar eruit pikt wat je nuttig vind en de rest negeert. En het is op andere fora net als op FOK! "Het is internet, dus we mogen alles zeggen wat we denken op een zo bot en krom mogelijke manier"
Nee morgen gaan we. Vandaag werkt de mr gewoon.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Twee mijlpalen op een dag, awesome! Van harte gefeliciteerd met de acht jaarVanavond uit eten, toch?
Ik en metal? Nee dank u. Vind dat afschuwelijk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
MetalHoe agressiever en sneller, hoe beter. Werkte voor mij iig in de sportschool
* PdeHoog krijgt nu een mental image van DE die al headbangend aan het hardlopen is
Yup. Maar goed...ik heb die Doel-foto's ook op DPZ neergezet en daar begonnen ze in eerste instantie ook die kant op te gaan, maar uiteindelijk kwamen er wel wat nuttige commentaren terug waar ik zeker wat mee kan. Het is ook maar waar je fotografische interesse ligt denk ik. Ik wil eigenlijk zoveel mogelijk input over wat anderen ervan vinden (en dan met name de mindere punten). Het oeh- en ah-geroep is natuurlijk heel leuk voor mijn egoquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat laatste is dus precies een manier van communiceren waar ik heel slecht tegen kan
Toch is dat mental image best grappigquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik en metal? Nee dank u. Vind dat afschuwelijk..
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Toch is dat mental image best grappig
Hij ligt nog in plastic hierquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:54 schreef DarkElf het volgende:
Oh de nieuwe delicious is idd leuk. Ga voor de zondaglunch de dubbelgebakken zalmsouffle proberen denk ik
En wat ga je als eerste maken?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hij ligt nog in plastic hierIk ben gisteravond wel begonnen met dat boek van Ainsley
Ik heb het alleen weggelegd op een gegeven moment want ik kreeg teveel trek
Ik kwam een lamskofta-ding tegenquote:
Oja that reminds me.....ik heb voor de vakantie ook een kookboek gekocht, misschien eens gebruikenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hij ligt nog in plastic hierIk ben gisteravond wel begonnen met dat boek van Ainsley
Ik heb het alleen weggelegd op een gegeven moment want ik kreeg teveel trek
Wat voor?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oja that reminds me.....ik heb voor de vakantie ook een kookboek gekocht, misschien eens gebruiken
Is ook zo, maar ik ambieer niet de perfecte foto (daar zijn anderen zoveel beter in), ik wil zo goed mogelijk vastleggen wat ik zie.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
) maar foto's kunnen AL-TIJD beterDus ik probeer een beetje door het botte gedoe heen te kijken
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:07 schreef freecell het volgende:
kokosmeel is niet meer te krijgen in supermarkten en de toko is te ver weg, dus nu maar tiramisutaart gemaakt.
Alleen ik likte even aan de lepel en het is wel érg machtig![]()
Hey, DE![]()
[ afbeelding ]![]()
Ongeveer 2CM
Ja best weer een leuke hequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:54 schreef DarkElf het volgende:
Oh de nieuwe delicious is idd leuk. Ga voor de zondaglunch de dubbelgebakken zalmsouffle proberen denk ik. En de ingemaakte uien leek mij leuk om te doen alsook de appel-limoenchutney.
Tnx.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja best weer een leuke heIk heb gister de kip parmigiano gemaakt en dat is echt een blijvertje
![]()
Oh en feli met de 8 jaren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |