Wij zijn ook vroeg weer op. Iets met werkwerkwekr.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
wat een watjes![]()
allemaal al zo vroeg gaan slapen
Zo is dat. Ik ben alweer gedoucht en geschoren!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 06:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Wij zijn ook vroeg weer op. Iets met werkwerkwekr.
Met het werk wat ik nu doe heeft douchen voor de tijd geen zinquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 06:42 schreef OA het volgende:
[..]
Zo is dat. Ik ben alweer gedoucht en geschoren!
ik nu ook. Alleen ben ik sinds vannacht verkouden. Erg onhandig bij het scherenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 06:42 schreef OA het volgende:
[..]
Ik douch na werkquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 06:42 schreef OA het volgende:
[..]
Werk zequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 06:58 schreef MPG het volgende:
Ik ga maar eens richting werk. Bis später.
Ik had me al 4 dagen niet geschoren, vandaar...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 06:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik douch na werk.
Enne: niet scheren FTW.
sterktequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:49 schreef Panda72 het volgende:
Goedemorgen lieve fokkertjes *nou ja goed mijn buik rommelt en ik heb vanochtend voor het grootste gedeelte op het toilet doorgebracht* maar toch haaaaai
dat ken ikquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:52 schreef Panda72 het volgende:
dank je wel. Ja ik had mij natuurlijk ziek kunnen melden maar *mompelt iets over verantwoordelijkheidsgevoel* ik heb een imodium in mijn giechel gedouwd en ben toch maar gaan werken.
Ja ik had al zo'n vermoeden. Sommige mensen hebben nou eenmaal meer verantwoordelijkheidsgevoel dan *mompelt dit keer iets over "zieke" collega's) dan anderenquote:
kreeg van Randstad ooit biosbonnen omdat ik 100 dagen niet ziek/telaat was.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:01 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja ik had al zo'n vermoeden. Sommige mensen hebben nou eenmaal meer verantwoordelijkheidsgevoel dan *mompelt dit keer iets over "zieke" collega's) dan anderen
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:03 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
kreeg van Randstad ooit biosbonnen omdat ik 100 dagen niet ziek/telaat was.
Was een wedstrijd en na 72 dagen had ik die al gewonnen........en dat is triest.
hoiquote:
Pandaatjequote:
Heyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |