abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85208379
M'n badwater is koud. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 12 augustus 2010 @ 22:41:01 #182
149959 SQ
snelle trees
pi_85208396
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:39 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Bevalt mij prima, veel boeken zijn wel ergens gratis te vinden. Vooral Engelse boeken zijn best makkelijk aan te komen, zo had ik Stephen King the Dome al gelezen voor het boek uitkwam in Nederlands.
Ik gebruik het ook vooral voor arresten, samenvattingen ed. Ik heb de Sony prs-600, ik kan ook aantekeningen maken, highlighten etc. Ideaal!
Maar da's toch niet zo'n uitdaging? :P
disclaimer
pi_85208397
oef, het LV tasje en mijn kleding tasje zijn ontdekt... ik had beter de bonnetjes eruit kunnen halen!
pi_85208409
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:36 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

_O-
;(
pi_85208413
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:32 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

En dan zeg ik heel vals: 'Hou jij dit spulletje maar hoor, jij ziet eruit alsof je het meer nodig hebt dan ik'. Nee, ik ben niet aardig :@
_O-
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_85208499
quote:

[..]

En dan zeg ik heel vals: 'Hou jij dit spulletje maar hoor, jij ziet eruit alsof je het meer nodig hebt dan ik'. Nee, ik ben niet aardig :@
:D
pi_85208502
quote:

[..]

Hahahaha als ik achter iemand zou staan die dat zou zeggen zou ik me echt rot lachen _O-

Ik kon de verkoopdame laatst wel schieten omdat ze iets liefs zei :@ Ik kocht normaderm van Vichy, tegen rode vlekjes enzo, en door dat spulletje is mijn huid helemaal egaal. Zegt die doos; maar die heb jij niet nodig want je huid is al mooi egaal, ik laat je wel even wat andere cremes zien. Ja duh mijn huid is egaal dankzij die creme }:|
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_85208523
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:33 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

boeken kopen zijn ongeveer dezelfde prijs als in de winkel, soms iets goedkoper, komt omdat de drukkosten van boeken niet echt veel zijn. Er zijn er wel aardig wat te downloaden hoor ;) het is relaxed mee op vakantie, je kunt er ongeveer 160 boeken op zetten en de batterij gaat 15 uur mee, dus de hele reis zit je geramd ;)

het scheelt wel heel veel dat je zo'n ding meeneemt wat even groot is als een boek maar dan super dun dan dat je 3 boeken in je koffer hebt zitten :D

daarentegen, ik lees bijna niet dus de mijne staat stof te eten in de kast :@
hoe werkt dat dan als je boeken downloadt? :o
moet je dan een speciaal program op dat ding installeren, of hoe zit dat?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_85208587
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:41 schreef Sharana_LV het volgende:
oef, het LV tasje en mijn kleding tasje zijn ontdekt... ik had beter de bonnetjes eruit kunnen halen!
_O-
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_85208616
quote:
O+
pi_85208647
Ohoh nu moet ik ook falen bij Bubs vanwege de Cosmix ;(
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_85208673
quote:
:') _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_85208732
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:45 schreef Diconnected het volgende:
Ohoh nu moet ik ook falen bij Bubs vanwege de Cosmix ;(
Ik hoop dat ze genoeg Cosmix binnen krijgt :D
Volgens mij is bijna iedereen hier aan het Orlyfalen O+
pi_85208758
Heb voor het allereerst een echte shipping mail van TD gehad :o
pi_85208807
Mijn orly's zijn geshipt :)
pi_85208809
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:47 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze genoeg Cosmix binnen krijgt :D
Volgens mij is bijna iedereen hier aan het Orlyfalen O+
Slechts 1 orly´tje voor mij. Had mijn 3 favoriete cosmixen al bij TD besteld.
pi_85208872
Scheetjes ik ga slapen. Morgen weer vroeg mn bed uit ;(
pi_85208895
Heb net trouwens Nubar wildlife gelakt. Zit te twijfelen of ik er nog iets overheen ga stempelen. Heb ´m nog niet bij daglicht gezien, dus misschien toch maar even tot morgen ochtend wachten
pi_85208930
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Scheetjes ik ga slapen. Morgen weer vroeg mn bed uit ;(
Truste!! :W
pi_85208983
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:43 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Je koopt hem en je krijgt meestal dan de link waar je het boekje kan downloaden. Je kunt gewoon je ebook of het geheugenkaartje erin aan de pc hangen en hem erop kopieren, bij sony hoef je iig geen extra software ervoor te installeren! :D
pi_85209019
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:43 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Ik heb trouwens wel een hele zooi ebooks voor je mocht je er een kopen, of je ze leuk vind is een tweede maar och, gratiieeeeessshhh :')
pi_85209185
Ik ga ook mijn bed opzoeken.
Trusten :W
pi_85209265
Ik ga ook slapen, truste moppies :*
pi_85210068
Vroege vogels ineens :D
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_85210105
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 23:12 schreef Diconnected het volgende:
Vroege vogels ineens :D
Ja zeg, mijn avond begint net :')
pi_85210259
Ik was even bezig met m'n post-badritueel. :P

Trusten slapengaande dames :*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_85210330
Ik zou eigenlijk ook naar bed moeten gaan..ik ga er zo even een melatonine-pilletje ingooien. Kijken of dat helpt tegen de slapeloosheid :{
pi_85210830
Wil ik een luipaard printje uit de losse pols op cc poptastic van de afgelopen dagen gooien werkt mijn zwarte essence nail art pen niet mee. Er wilde niks uit de punt komen dus ik maar op die punt drukken komt er opeens een dikke blob langs de zijkant glijden maar uit zichzelf tekenen hooo maar. Dus heb steeds een blob lopen maken op een stuk papier en dan de pen erin gedipt en lopen tekenen. Ging niet heel erg geweldig. :')
Normaal gesproken vind ik die pennen wel fijn maar na een keer gebruiken zit die punt dicht met opgedroogde inkt/lak ofzo?

Frustraties ;(
pi_85211158
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 23:28 schreef keepwalking het volgende:
Wil ik een luipaard printje uit de losse pols op cc poptastic van de afgelopen dagen gooien werkt mijn zwarte essence nail art pen niet mee. Er wilde niks uit de punt komen dus ik maar op die punt drukken komt er opeens een dikke blob langs de zijkant glijden maar uit zichzelf tekenen hooo maar. Dus heb steeds een blob lopen maken op een stuk papier en dan de pen erin gedipt en lopen tekenen. Ging niet heel erg geweldig. :')
Normaal gesproken vind ik die pennen wel fijn maar na een keer gebruiken zit die punt dicht met opgedroogde inkt/lak ofzo?

Frustraties ;(
Dat is ook flut -O- Ik denk ook dat het opgedroogd is ofzo dan. Misschien de punt van te voren even in een btje warm water weken oid?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')