Maar da's toch niet zo'n uitdaging?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:39 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Bevalt mij prima, veel boeken zijn wel ergens gratis te vinden. Vooral Engelse boeken zijn best makkelijk aan te komen, zo had ik Stephen King the Dome al gelezen voor het boek uitkwam in Nederlands.
Ik gebruik het ook vooral voor arresten, samenvattingen ed. Ik heb de Sony prs-600, ik kan ook aantekeningen maken, highlighten etc. Ideaal!
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dan zeg ik heel vals: 'Hou jij dit spulletje maar hoor, jij ziet eruit alsof je het meer nodig hebt dan ik'. Nee, ik ben niet aardig
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dan zeg ik heel vals: 'Hou jij dit spulletje maar hoor, jij ziet eruit alsof je het meer nodig hebt dan ik'. Nee, ik ben niet aardig
Hahahaha als ik achter iemand zou staan die dat zou zeggen zou ik me echt rot lachenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
hoe werkt dat dan als je boeken downloadt?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
boeken kopen zijn ongeveer dezelfde prijs als in de winkel, soms iets goedkoper, komt omdat de drukkosten van boeken niet echt veel zijn. Er zijn er wel aardig wat te downloaden hoorhet is relaxed mee op vakantie, je kunt er ongeveer 160 boeken op zetten en de batterij gaat 15 uur mee, dus de hele reis zit je geramd
het scheelt wel heel veel dat je zo'n ding meeneemt wat even groot is als een boek maar dan super dun dan dat je 3 boeken in je koffer hebt zitten![]()
daarentegen, ik lees bijna niet dus de mijne staat stof te eten in de kast
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:41 schreef Sharana_LV het volgende:
oef, het LV tasje en mijn kleding tasje zijn ontdekt... ik had beter de bonnetjes eruit kunnen halen!
oef, het LV tasje en mijn kleding tasje zijn ontdekt... ik had beter de bonnetjes eruit kunnen halen!
Ik hoop dat ze genoeg Cosmix binnen krijgtquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:45 schreef Diconnected het volgende:
Ohoh nu moet ik ook falen bij Bubs vanwege de Cosmix
Slechts 1 orly´tje voor mij. Had mijn 3 favoriete cosmixen al bij TD besteld.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:47 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze genoeg Cosmix binnen krijgt![]()
Volgens mij is bijna iedereen hier aan het Orlyfalen
Truste!!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Scheetjes ik ga slapen. Morgen weer vroeg mn bed uit
Je koopt hem en je krijgt meestal dan de link waar je het boekje kan downloaden. Je kunt gewoon je ebook of het geheugenkaartje erin aan de pc hangen en hem erop kopieren, bij sony hoef je iig geen extra software ervoor te installeren!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hoe werkt dat dan als je boeken downloadt?
moet je dan een speciaal program op dat ding installeren, of hoe zit dat?
Ik heb trouwens wel een hele zooi ebooks voor je mocht je er een kopen, of je ze leuk vind is een tweede maar och, gratiieeeeessshhhquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hoe werkt dat dan als je boeken downloadt?
moet je dan een speciaal program op dat ding installeren, of hoe zit dat?
Dat is ook flutquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:28 schreef keepwalking het volgende:
Wil ik een luipaard printje uit de losse pols op cc poptastic van de afgelopen dagen gooien werkt mijn zwarte essence nail art pen niet mee. Er wilde niks uit de punt komen dus ik maar op die punt drukken komt er opeens een dikke blob langs de zijkant glijden maar uit zichzelf tekenen hooo maar. Dus heb steeds een blob lopen maken op een stuk papier en dan de pen erin gedipt en lopen tekenen. Ging niet heel erg geweldig.![]()
Normaal gesproken vind ik die pennen wel fijn maar na een keer gebruiken zit die punt dicht met opgedroogde inkt/lak ofzo?
Frustraties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |