Hhaha! Bij de Ici Paris in Leeuwarden zat eentje zo onder de make up, van haar hoef ik écht geen adviesquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Whut?
Ze kijken meestal naar mij alsof ze me een makeover willen geven
Met een tas aan je arm die meer waard is dan de auto van Debsterrquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik loop er ook vaak genoeg als een slons bij hoor, geen makeup, haar niet gedaan en de meest comfy kleren aan
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Met een tas aan je arm die meer waard is dan de auto van Debsterr
Hij is liev!quote:
ik durf bijna niet te vertellen dat ik er een heb ja!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:22 schreef Mirjam het volgende:
zeg dames, heeft 1 van jullie hier een e-reader?
ik hoor mijn tas anders ook janken!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hij is liev!
Geef 'm maar een kusje en zeg maar dat ik het lulliger bedoelde voor sharana's tas dan voor jouw oto.
ik heb niet altijd die grote tas mee hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Met een tas aan je arm die meer waard is dan de auto van Debsterr
Lolzquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik durf bijna niet te vertellen dat ik er een heb ja!
Geef die dan ook maar een kusjequote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik hoor mijn tas anders ook janken!
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb niet altijd die grote tas mee hoor
Ja, dat ook nog ja. M'n hoofd ondersmeren lukt mij ook nog wel.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:22 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hhaha! Bij de Ici Paris in Leeuwarden zat eentje zo onder de make up, van haar hoef ik écht geen advies![]()
Minifaaltje gedaan bij Bubs, Halleys Comet en Space Cadet, nu kan ik mn TD faal lekker uitstellen
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:22 schreef Mirjam het volgende:
zeg dames, heeft 1 van jullie hier een e-reader?
De zelfmoordpinpas hadden we ook al gehadquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Huilende rekeningen, auto's en tassen... What's next?
Gaafquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De zelfmoordpinpas hadden we ook al gehad
En dan zeg ik heel vals: 'Hou jij dit spulletje maar hoor, jij ziet eruit alsof je het meer nodig hebt dan ik'. Nee, ik ben niet aardigquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:14 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
![]()
Het zijn vaak gewoon best valse krengen, geven bijvoorbeeld als proefje anti-rimpelcreme mee, maar dat vooral even heel nadrukkelijk vermelden met een blik erbij alsof je gezicht de structuur heeft van een krentje.
denk eerder dat mijn paypal zich eerdaags ziek gaat meldenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
boeken kopen zijn ongeveer dezelfde prijs als in de winkel, soms iets goedkoper, komt omdat de drukkosten van boeken niet echt veel zijn. Er zijn er wel aardig wat te downloaden hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hoe bevalt het?
en hoe zit dat met boeken, zijn die altijd gratuit?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dan zeg ik heel vals: 'Hou jij dit spulletje maar hoor, jij ziet eruit alsof je het meer nodig hebt dan ik'. Nee, ik ben niet aardig
zeg dat eens niet met zo'n blji gezicht, ik moet nu verdorie met een andere pinpas de psycholoog van mijn ik-spring-van-de-flat pinpas betalen!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |