Petunia sparkle!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:03 schreef Sharana_LV het volgende:
ik kan gelijk nubar kopen bij bubsel!
welke is een must have?
Ehquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:04 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Zo'n figuur wilde mij wijs maken dat een pincet zichzelf slijpt als je haartjes afveegt met je vingers
Whut?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:04 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Zo'n figuur wilde mij wijs maken dat een pincet zichzelf slijpt als je haartjes afveegt met je vingers
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Whut?
Ze kijken meestal naar mij alsof ze me een makeover willen geven
Oh ja, die moest ik ook nog. Maar ik mag niet meer falen van mezelf.quote:
gem, night sparkle, violet sparkle, purple beach, wildlife, reclaimquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:03 schreef Sharana_LV het volgende:
ik kan gelijk nubar kopen bij bubsel!
welke is een must have?
Ja kreeg heel verhaal over huidvetten; als je het pincet schoon zou vegen met je vingers, zorgden de huidvetten dat het pincet geslepen werd en zo zou die altijd scherp blijvenquote:
Maar dan ook echt met zo'n meewarige blik erbij van "kind, geef me een dag en je ziet er nét zo prachtig uit als ik".quote:
Ik weet hoe je d'r uit ziet, en ik kan me de reactie helemaal voorstellen. Doen ze bij mij namelijk ook regelmatigquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar dan ook echt met zo'n meewarige blik erbij van "kind, geef me een dag en je ziet er nét zo prachtig uit als ik".
Ik hou van m'n uitgroei.
Klinkt erg wonderlijk.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:09 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ja kreeg heel verhaal over huidvetten; als je het pincet schoon zou vegen met je vingers, zorgden de huidvetten dat het pincet geslepen werd en zo zou die altijd scherp blijven![]()
oke dan heb je me overtuigdquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dit is geen lievemeisjes barbieroze. Dit is... anders.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Whut?
Het is ergerlijk. En ik vraag me dan altijd af of ze beseffen dat ik ķķk geld heb om te besteden en dat ik door zulk gedrag liever naar de concurrent ga.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik weet hoe je d'r uit ziet, en ik kan me de reactie helemaal voorstellen. Doen ze bij mij namelijk ook regelmatig
Ze denke: als ze geld had zag ze er wel beter uit.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is ergerlijk. En ik vraag me dan altijd af of ze beseffen dat ik ķķk geld heb om te besteden en dat ik door zulk gedrag liever naar de concurrent ga.
Ik denk het ja.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze denke: als ze geld had zag ze er wel beter uit.
Denk ik he, dat ze dat denken
Irritant is dat ja!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar het scheelt toch wel iets dat je een tas aan je arm hebt die meer waard is dan de auto van Debster. Denk ik dan he.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
mijn gezicht is ook een hel hoor, zonder foundation ben ik echt een lijk en ik heb dus echt bijna nooit foundation op![]()
Tas aan arm + sjaaltje aan tasquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar het scheelt toch wel iets dat je een tas aan je arm hebt die meer waard is dan de auto van Debster. Denk ik dan he.
ik loop er ook vaak genoeg als een slons bij hoor, geen makeup, haar niet gedaan en de meest comfy kleren aanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar het scheelt toch wel iets dat je een tas aan je arm hebt die meer waard is dan de auto van Debster. Denk ik dan he.
EUJ! Ik heb een upgrade hèquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hhaha! Bij de Ici Paris in Leeuwarden zat eentje zo onder de make up, van haar hoef ik écht geen adviesquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Whut?
Met een tas aan je arm die meer waard is dan de auto van Debsterrquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik loop er ook vaak genoeg als een slons bij hoor, geen makeup, haar niet gedaan en de meest comfy kleren aan
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Met een tas aan je arm die meer waard is dan de auto van Debsterr
Hij is liev!quote:
ik durf bijna niet te vertellen dat ik er een heb ja!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:22 schreef Mirjam het volgende:
zeg dames, heeft 1 van jullie hier een e-reader?
ik hoor mijn tas anders ook janken!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hij is liev!
Geef 'm maar een kusje en zeg maar dat ik het lulliger bedoelde voor sharana's tas dan voor jouw oto.
ik heb niet altijd die grote tas mee hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Met een tas aan je arm die meer waard is dan de auto van Debsterr
Lolzquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik durf bijna niet te vertellen dat ik er een heb ja!
Geef die dan ook maar een kusjequote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik hoor mijn tas anders ook janken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |