quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ben een pc hooftstraat kutje van buiten en een halve man van binnen, ik heb kut humor en ik game en ben een ict nerd
Huh...Waar slaat dat nou weer opquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:25 schreef Puckzzz het volgende:
Hmpf....ik kan er nog niets mee want ik ben nog niet aangemeld bij het netwerk en dat gebeurt pas wanneer de bezorger terug is op kantoor en doorgeeft welke zijn afgeleverd
Ik had de HTC Desire besteld, maar die heeft helaas een hele lange levertijd, dus ben ik gisteren gebeld of ik dan misschien de Samsung Galaxy S wilde. En dat vond ik ook wel ok.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:07 schreef Miss_V het volgende:
[..]
Oh Sharaan hoe je dat ook weer neerkwakt hé.... Me to hoor!
Maar meid vertel me even wat ik fout doe... ben ook ambtenaar maar een LV tas kan ik me niet verooloven![]()
@Deb: Shit meid! Erg... Hopelijk komt tie straks vrolijk aangewandeld met een blik .... zoek je mij....![]()
Puckz: gaaf! Welke foon is't? Ben ff kwijt wat 't ook alweer was. Heb hier een HTC HD mini superfoontje.
Is een nieuw abbo, geen bestaande/verlenging.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:26 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Huh...Waar slaat dat nou weer op
wat een gedoe zegquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:25 schreef Puckzzz het volgende:
Hmpf....ik kan er nog niets mee want ik ben nog niet aangemeld bij het netwerk en dat gebeurt pas wanneer de bezorger terug is op kantoor en doorgeeft welke zijn afgeleverd
Mmm..Ok... maar dan nogquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Is een nieuw abbo, geen bestaande/verlenging.
Ja kan nog wel 24H duren zelfs.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:30 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Mmm..Ok... maar dan nog![]()
Ze snappen toch wel dat daar meteen mee gespeeld moet worden?!
Me lufffs mevr Hagen!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:41 schreef Puckzzz het volgende:
Ik wou het begin van een Nina Hagen nummer als ringtone in gaanstellen (auf 'm Friethoff volgens mij)
en kwam weer allemaal pareltjes van d'r tegen. Dit is mijn favo van d'r
En da kan nie gewoon even doorgebeld worden? Handig, die mobiele comunicatie van tegenwoordigquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja kan nog wel 24H duren zelfs.
Dus ik zo tegen de KPN dame: "Dus als die straks thuiszit bij moeders de vrouw aan de groentesoep zal die nog es even doorgeven welke allemaal afgeleverd zijn?"
Ze ging er nog serieus op in ook
Muts! Haha.. Gelukkig heb jij bijna weekendquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
Falen is... Je bekertje uit de koffie-automaat pakken en het vervolgens uit je klauwen laten zeilen
Dat zei ik ook al. "Ik bel nu toch dat ik hem heb?"quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:18 schreef vamperotica het volgende:
[..]
En da kan nie gewoon even doorgebeld worden? Handig, die mobiele comunicatie van tegenwoordig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |