quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:30 schreef -Bubseltje- het volgende:
Uitverkoop van Orly 20% korting op alles ook Cosmic zolang de voorraad strekt!
Haha ja en die zitten ook nog eens allemaal op Fok!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, maar d'r wonen er een paar
Ja weet je dan hoe lang ik bezig benquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, wilde ook gewoon ff zeker weten dat we een heldere lucht hebben. Soms zeg ik teveel en dan trap ik mensen op hun tenen en ik wil juist door iedereen aardig gevonden worden dus zeg ik nog meer
.
Haha maak maar eens een collectie foto voor me, dat vind ik wel tof om te zien.
Me 2! In Antwerpen wordt ik altijd helemaal wild bij de LV shop, want die mensen daar hebben mooie etalages zegquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha maak maar eens een collectie foto voor me, dat vind ik wel tof om te zien.
Ik ben een pc hooftstraat kutje van buiten en een halve man van binnen, ik heb kut humor en ik game en ben een ict nerdquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:28 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Hahahah Jouw reactie!
@ Sharana ik vind het sjaaltje mooi hoor! Ben echt benieuwd hoe je eruit ziet, je krijgt zeg maar toch een beeld van mensen en dan door 1 plaatje of omschrijving kan dat dus helemaal veranderen. Dat heb ik nu dus bij jou
Owjaaa!! Mijn ebay bestellingen zijn binnengekomen :d moet alleen nog even wachten want ze liggen bij mij moeder......en wachten duurt lang
Foboquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:35 schreef vamperotica het volgende:
Lol...Ik ben eik ook wel benieuwd naar hoe iedereen er uit ziet....
Wie hebbur hyves en wie wil 'm delen ?
Mag in een pmmetje heur...
ik heb een foboquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:35 schreef vamperotica het volgende:
Lol...Ik ben eik ook wel benieuwd naar hoe iedereen er uit ziet....
Wie hebbur hyves en wie wil 'm delen ?
Mag in een pmmetje heur...
Jij niet echt heel ergquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jij lijkt exact op je foot uit fobo
Valt mee, ik faal liever online. En in de mare hebben ze toch nooit wat nieuws.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:31 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Haha ja en die zitten ook nog eens allemaal op Fok!Leuk om te weten.
Als er acties zijn dan moet ik dus wel snel wezen want ik heb veel concurrentie merk ik!
Jammerquote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ben een pc hooftstraat kutje van buiten en een halve man van binnen, ik heb kut humor en ik game en ben een ict nerd
True!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Valt mee, ik faal liever online. En in de mare hebben ze toch nooit wat nieuws.
Maar je bent wel tofquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
ik was toen ook op vakantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |