done! leuk!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:35 schreef vamperotica het volgende:
Lol...Ik ben eik ook wel benieuwd naar hoe iedereen er uit ziet....
Wie hebbur hyves en wie wil 'm delen ?
Mag in een pmmetje heur...
Oh dit wist ik helemaal niet!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:15 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik doe ook aan melatonine. Ik slaap al van kinds af aan slécht. Ik val zelden natuurlijk voor 01.00 uur in slaap. Toen ik in Maastricht studeerde en nog thuis woonde moest ik iedere dag om 5.45 op, en ik sliep nooit voor 01.00 uur. Ik had mijn inkak moment om 15.00 uur, en 's avonds was ik klaarwakker. Hetzelfde verhaal toen ik vorig jaar stage liep en om 06.00 uur op moest staan. Inmiddels kan ik er mee leven, maar ik leef ontzettend onregelmatig. Als student kan het nog, maar als het echt moet ga ik ook aan de melatonine. Het is gewoon te krijgen bij het kruidvat, het is een lichaamseigen stof. Die kun je een uur voordat je wil slapen innemen, en na een 45 minuten moet je dan ook naar bed gaan en in het donker liggen. Het helpt mij iig heel goed met in slaap komen en het is niet schadelijk!
volgens mij is het je portemonneequote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik hoor mijn tas anders ook janken!
Ik wou morgen ook komen. Want het kon overigens wel. En had genoeg geld voor vervoer want vind jullie allemaal zo gezellig. Maar me tante is morgen jarig en normaal belt ze nog of ik ook kom en nu belde ze gister opeens en toen durfde ik geen nee te zeggen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
volgens mij is het je portemonnee
whehehe ik ben in een pestbui sorry
Ik ben eigenlijk heel nieuwsgierig naar je geworden, jammer dat je morgen niet komt
Hij zat vanochtend niet meer op het balkon en we hebben in de buurt al gezocht maar hij kwam maar niet. Terwijl' 'ie altijd reageert op schuddende snoepjes. En nou gaatquote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hij zat vanochtend niet meer op het balkon en we hebben in de buurt al gezocht maar hij kwam maar niet. Terwijl' 'ie altijd reageert op schuddende snoepjes. En nou gaatmaar vermist briefjes maken, en heb ik 'm al aangemeld bij Amivedi en vanavond maar verder zoeken. Maar ik snap het niet want het balkon is helemaal afgezet en toch is 'ie weg
.
En je hebt niet de voordeur of iets open laten staan? En je weet zeker dat ie echt weg is. En zich niet verstopt heeft onder iets? Ik heb toen ook meer dan een dag lopen zoeken naar mijn konijn en zat hij onder het badkamer kastje.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hij zat vanochtend niet meer op het balkon en we hebben in de buurt al gezocht maar hij kwam maar niet. Terwijl' 'ie altijd reageert op schuddende snoepjes. En nou gaatmaar vermist briefjes maken, en heb ik 'm al aangemeld bij Amivedi en vanavond maar verder zoeken. Maar ik snap het niet want het balkon is helemaal afgezet en toch is 'ie weg
.
Van het balkon gejumpt?quote:
Oh noes! Ik hoop dat ie snel weer terug komtquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
We hebben al deuren en zo open gezet en geschud met snoepjes maar hij komt niet, en ook overal gekeken. Gisteravond heb ik 'm geaaid en ben toen naar bed gegaan, en als 'ie door de voordeur gegaan zou zijn (wat niet kan) zou 'ie in een portiek zitten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En je hebt niet de voordeur of iets open laten staan? En je weet zeker dat ie echt weg is. En zich niet verstopt heeft onder iets? Ik heb toen ook meer dan een dag lopen zoeken naar mijn konijn en zat hij onder het badkamer kastje.
het zal vast als en hele opluchting voelen dat er wat van de druk af is nu. Knap ook dat je meteen aktie hebt ondernomen en niet het maar over je heen hebt laten komen...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:00 schreef princess-a het volgende:
[..]
melatonine is gewoon een stofje wat je hersenen zelf ook aanmaken (volgens mij wanneer het donker wordt, hierdoor wordt je moe), door hier een extra dosis van in te nemen help je je lichaam in te slapen en een goede slaapcyclus te krijgen. Je kunt ook van Valdispert tabletjes krijgen die heten Valdispert Nachtrust Extra sterk. Hier zit melatonine in maar ook valeriaan en hop. Deze kunnen je ook helpen om makkelijker in te slapen.
Voor de mensen die mijn drama van deze week nog herinneren, ik heb 2 daagjes in het midden van de laatste week vrij gekregen, mijngaat die 2 dagen op en neer met mij naar Antwerpen zodat we er toch even uit zijn. Of dat slim of juist uitputtend is weet ik niet, maar ik hoop op ruimte om even te ademen. Heb ook een mailtje gestuurd naar het decanaat om te kijken of ik dat voordat we naar het ziekenhuis gaan kan opstarten en mijn
probeert 2 weken vrij te krijgen om dan even bij mij in te trekken zodat hij thuis is als ik thuiskom. Verder heb ik alle 'leuke' dingen in die weken afgezegd en werk ik nog maar 1 dag per week naast school. Puur overleven even
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mogguh![]()
![]()
Ohnoes!!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
.
2 hoog. Ik snap het gewoon niet want er is aan het balkon (net + gaas bovenaan) niks te zien dat 'ie zich er tussendoor gewurmd heeft. En ik voel me kei klote maar kan zo weinig doenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ohnoes!!!
Hopelijk is ie snel weer terug, hoe hoog wonen jullie? vriendin van mij vond haar kat uiteindelijk ondraan in het trappenhuis bij de opbergruimtes terug.
Oh fijn! goed dat je even aan jezelf denkt!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:00 schreef princess-a het volgende:
[..]
melatonine is gewoon een stofje wat je hersenen zelf ook aanmaken (volgens mij wanneer het donker wordt, hierdoor wordt je moe), door hier een extra dosis van in te nemen help je je lichaam in te slapen en een goede slaapcyclus te krijgen. Je kunt ook van Valdispert tabletjes krijgen die heten Valdispert Nachtrust Extra sterk. Hier zit melatonine in maar ook valeriaan en hop. Deze kunnen je ook helpen om makkelijker in te slapen.
Voor de mensen die mijn drama van deze week nog herinneren, ik heb 2 daagjes in het midden van de laatste week vrij gekregen, mijngaat die 2 dagen op en neer met mij naar Antwerpen zodat we er toch even uit zijn. Of dat slim of juist uitputtend is weet ik niet, maar ik hoop op ruimte om even te ademen. Heb ook een mailtje gestuurd naar het decanaat om te kijken of ik dat voordat we naar het ziekenhuis gaan kan opstarten en mijn
probeert 2 weken vrij te krijgen om dan even bij mij in te trekken zodat hij thuis is als ik thuiskom. Verder heb ik alle 'leuke' dingen in die weken afgezegd en werk ik nog maar 1 dag per week naast school. Puur overleven even
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze hadden leuke hondjes in de PC![]()
* SpaceInvaders gaat later heel veel geld verdienen en elke week shoppen in de PCNewfies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als ik later groot ben neem ik zo'n hond
disclaimer
Fijn dat je er toch even uit kan!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:00 schreef princess-a het volgende:
[..]
tot over een paar uurquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:57 schreef Puckzzz het volgende:
Ja!! ik had me net aangekleed want hij zou tussen 9.00 en 13.00 geleverd worden. Maar hij is er dus al![]()
uitpakken gaat!
Woooow coooool!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:57 schreef Puckzzz het volgende:
Ja!! ik had me net aangekleed want hij zou tussen 9.00 en 13.00 geleverd worden. Maar hij is er dus al![]()
uitpakken gaat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |