Ja ik vroeg me alleen af of er al iets over bekend was. Vind het niet erg dat het wat langer duurt, maar ben gewoon benieuwd.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:54 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Lol het spel is pas 1 dag uit. Er zal heus wel een nieuwe komen, maar dat zal dan pas over 3 jaar zijn.
Aangezien Bioshock 1 in 2007 kwam, Bioshock 2 in 2010 en nu deze in 2013. Van mij mogen ze het gewoon rustig aan doen, zodat je geen COD taferelen krijgt. Gewoon zoals elke nieuwe GTA game ook.
Oh. Dan heb ik dus iig één optional quest al verneuktquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:43 schreef kensei het volgende:
[..]
Je kan terug tot dat stuk dat je in het water gevallen bent lijkt me, dat stuk ervoor is geen weg terug geloof ik.
Battlefield Vietnamquote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:57 schreef dahippieunicorn het volgende:
Het einde![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is er al iets bekend of er misschien nog een komt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burning bridges gives you so much more
Dan pak je toch een torrent, en koop je hem als je wel geld hebtquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:22 schreef Gezicht het volgende:
Elke keer als ik die reclame op TV zie wil ik hem ook spelen. Had ik maar centen.
Goed om te weten, thanks!quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:20 schreef Gatenkaas het volgende:
Ik wil iedereen trouwens aanraden om nog even een stukje door te kijken na de credits. Er komt nog wat!
Had net Cindy Lauper.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ps: ik ben nog niet aan het einde, net voorbij dat stukgraag verwijderen
quote:Op donderdag 28 maart 2013 01:00 schreef fyah het volgende:
Dit stuk van het verhaal begrijp ik niet 100%:Je bent door een tear gegaan toen je de brug over liep naar dat huis. Opeens sneeuwde het toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ps: ik ben nog niet aan het einde, net voorbij dat stukAFCA
Qui audet adipiscitur
Ohja kloptquote:Op donderdag 28 maart 2013 01:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je bent door een tear gegaan toen je de brug over liep naar dat huis. Opeens sneeuwde het toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag verwijderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:Op donderdag 28 maart 2013 01:03 schreef fyah het volgende:
[..]
Ohja klopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]
Ok. Dan rest me alleen nog de vraag waaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag verwijderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag verwijderen
quote:Op donderdag 28 maart 2013 01:06 schreef fyah het volgende:
[..]Ok. Dan rest me alleen nog de vraag waaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 01:08 schreef fyah het volgende:
Oh en trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Forum Opties Forumhop: Hop naar: