Het is geen deel 3 omdat het Infinite als subtitel heeft. Bovendien is de complete setting anders en is het geen vervolg.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:56 schreef superjojo het volgende:
Ben alleen bang dat het een beetje af doet aan de ervaring van deel 1. Directe vervolgen boeien me vaak niet zo en het lopen in een Big Daddy pak vond ik ook het minste van het eerste deel. Maar wie weet, pik ik de game nog eens op, hij is al aardig afgeprijsd zag ik.
Waarom is het nieuwe deel geen 3? Komt er nog een onderwater-deel ofzo?
Was het ook, maar niet te vergelijken met deel 2. Daarin was het een stuk beter uitgewerkt. Uiteraard was deel 1 beter, maar dat is vrijwel een gegeven met vervolgen...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:56 schreef superjojo het volgende:
het lopen in een Big Daddy pak vond ik ook het minste van het eerste deel.
Ja, ik ben idd nu al hyped voor de game.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is geen deel 3 omdat het Infinite als subtitel heeft. Bovendien is de complete setting anders en is het geen vervolg.
Lees de volgende twee artikelen maar, die maken een hoop duidelijk en hypen je meteen voor de game
http://www.eurogamer.net/(...)ock-infinite-preview
http://www.eurogamer.net/(...)ken-levine-interview
in deel 2 had je juist een machtig gevoel met die enorme boor. al helemaal vanaf het moment dat je kan chargen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:25 schreef Silv het volgende:
Het begin van Bioshock 1 was echt prachtig. Toen je voor het eerst Rapture binnenkwam had je gelijk zo'n onveilig gevoel met alleen zo'n wrench in je hand. Jammer genoeg konden ze dat gevoel niet lang vasthouden, want dat was echt geweldig.
Het zijn geen Big Daddies.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:11 schreef Sigmund666 het volgende:
Wat ik even tussen twee haakjes niet begrijp: Hoe hadden ze in 1912 al Big Daddies?![]()
(Gezien het feit dat de teaser trailer opent met een aquarium met een Big Daddy )
Wat ik uit de trailer kan opmaken slaat kant noch wal met het bestaande verhaal. Rapture bestaat nog niet eens, maar er staat wel een schaalmodel van een big daddy in dat aquarium. Blijkbaar zullen plasmids als electrobolt enzo ook terug komen in dit spel, wat echt helemaal nergens op slaat.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:11 schreef Sigmund666 het volgende:
Wat ik even tussen twee haakjes niet begrijp: Hoe hadden ze in 1912 al Big Daddies?![]()
(Gezien het feit dat de teaser trailer opent met een aquarium met een Big Daddy )
De System Shock games voor Bioshock hadden ook al plasmids e.d., en staan ook compleet los van Bioshock.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:55 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Wat ik uit de trailer kan opmaken slaat kant noch wal met het bestaande verhaal. Rapture bestaat nog niet eens, maar er staat wel een schaalmodel van een big daddy in dat aquarium. Blijkbaar zullen plasmids als electrobolt enzo ook terug komen in dit spel, wat echt helemaal nergens op slaat.
Omgeving en het concept van een vliegende stad is allemaal leuk en ziet er goed uit, maar dat betekent voor mij helemaal niets als ze daarmee het originele verhaal om zeep helpen. Waarschijnlijk komen ze met één of ander vaag verhaal over dat het geen plasmids zijn maar iets anders wat je heel toevallig precies de zelfde krachten geeft. Dat is geen originaliteit, dat is luiheid.
Ik heb geen goede hoop in dit spel.
Ze kunnen het originele verhaal niet om zeep helpen, want deze BioShock staat compleet los van de twee eerdere delen. Waarom denk je dat ze het geen BioShock 3 genoemd hebben? Dat zou namelijk de indruk wekken dat het een direct vervolg wordt op de eerste twee delen. Dat wordt het niet. Ze schijnen juist de Final Fantasy kant op te willen, in de zin dat bepaalde kenmerkende elementen in ieder deel van de serie terug te vinden zin. Uit de trailer kun je opmaken dat een verlaten stad, een mislukte utopia en steampunk in elk geval al in die categorie geschaard worden. Maar het wordt een apart verhaal in een wereld zonder Rapture maar met Columbia.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:55 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Wat ik uit de trailer kan opmaken slaat kant noch wal met het bestaande verhaal. Rapture bestaat nog niet eens, maar er staat wel een schaalmodel van een big daddy in dat aquarium. Blijkbaar zullen plasmids als electrobolt enzo ook terug komen in dit spel, wat echt helemaal nergens op slaat.
Omgeving en het concept van een vliegende stad is allemaal leuk en ziet er goed uit, maar dat betekent voor mij helemaal niets als ze daarmee het originele verhaal om zeep helpen. Waarschijnlijk komen ze met één of ander vaag verhaal over dat het geen plasmids zijn maar iets anders wat je heel toevallig precies de zelfde krachten geeft. Dat is geen originaliteit, dat is luiheid.
Ik heb geen goede hoop in dit spel.
ik heb me kostelijk vermaakt met bioshock 2.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:56 schreef Ryon het volgende:
Ik vond deel 1 briljant. maar deel 2 nooit gespeeld. Die ligt nu in de budgetbakken voor 20 euro. De moeite waard van het halen?
Deel 3 lijkt me wel weer erg mooi
Deel 2 heb ik nog niet gespeeld. Als hij goedkoper wordt op steam moet k hem maar eens kopen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:16 schreef pugehenis het volgende:
[..]
in deel 2 had je juist een machtig gevoel met die enorme boor. al helemaal vanaf het moment dat je kan chargen.
Die worden verwijderd. Gebruik de 'volg topic' knop.quote:
Ik gebruik die hippe kut-layout nietquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die worden verwijderd. Gebruik de 'volg topic' knop.
Damn, hoe vet!quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:26 schreef Toxik het volgende:
Bioshock Infinite Gameplay Demonstration
Was het wiel toen nog niet uitgevonden dat die kar zo gesleept wordt?quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:26 schreef Toxik het volgende:
Net even de gameplay demonstration bekeken, zelden zo'n lijpe game gezien.
Die komt zeker in mijn collectie!
De gameplay demonstratie kan je hier zien;
Bioshock Infinite Gameplay Demonstration
quote:Op woensdag 22 september 2010 11:44 schreef MMaRsu het volgende:
Pff scripted gameplay van hier tot tokyo..
boooring
Het is ook een demonstratie swa!quote:Op woensdag 22 september 2010 11:44 schreef MMaRsu het volgende:
Pff scripted gameplay van hier tot tokyo..
boooring
Baas no worries.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:08 schreef MMaRsu het volgende:
Ja kom op zeg, de game komt pas over 2 jaar uit. Ten eerste ziet het er tegen die tijd zwaar gedateerd uit, en ten tweede laat ons dan pas gewoon die gameplay footage zien? En ja ok het is een demonstratie maar toch..
Ze gaan over 1 soort van missie/map op 1/3e van het spel, gaat vooral een beetje in de op de gameplay en hoe het speelt, worden niet zozeer dingen verklapt als wel veeeuulls meer vragen opgeroepen.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe spoiler-tastic zijn die previews?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door SpankmasterC op 23-05-2011 23:01:17 ]Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Spoiler. Daar stopte ik met lezenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:55 schreef SpankmasterC het volgende:
Dus speciaal voor Roy, de (hopelijk) spoiler-vrije recap, heb het eigenlijk alleen over de gameplay:
- Het wijf is niet zomaar een stomme sidekick
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Spoiler. Daar stopte ik met lezen
Shit, ik wil dit NU spelen.quote:
het is JUIST veel toffer o mals big daddy te spelen, vond de hele ervaring van het tweede deel veel beterquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:39 schreef superjojo het volgende:
Deel 2 heb ik niet gespeeld omdat het me totaal niet boeiend leek om als Big Daddy nogeens door Rapture te lopen, maar de originele Bioshock was geweldig.
Nu is er een teaser van deel 3 en dat belooft veel goeds: een nieuwe stad, in een nieuw tijdperk, in de lucht: http://www.gamed.nl/view/80156
Ik scheet elke keer in mijn broek als ik Big Sister weer hoordequote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:54 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
het is JUIST veel toffer o mals big daddy te spelen, vond de hele ervaring van het tweede deel veel beter
Dat waren wel epische momentjes, maar ik vond dat je (vooral tegen het einde) wel erg overpowered was. Ik had echt teveel wapens waaruit ik kon kiezen en dat maakte de spanning er ook stukken minder op. Verder was het verhaal van Bioshock 2 ook niet erg denderend (lees: voorspelbaar), dat hadden ze in deel 1 een stuk beter uitgewerkt.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik scheet elke keer in mijn broek als ik Big Sister weer hoordeJe weet dat ze komt, maar wanneer... En dan BAM. AARGH
*SCHIETUUH*
de big sister komt na elke 2 little sisters die je redt/doodt. En op het 't laatstquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik scheet elke keer in mijn broek als ik Big Sister weer hoordeJe weet dat ze komt, maar wanneer... En dan BAM. AARGH
*SCHIETUUH*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., dan ben je echt TE overpowered.There are only 151 Pokémon.
Het is een andere stad. Maar het is absoluut geen goedkope manier. De combat en de thematiek maken het een Bioshock game. Maar het is een nieuwe frisse stad, wel in hetzelfde universum... de zwevende stad Columbia...quote:Op maandag 28 januari 2013 22:12 schreef TigerXtrm het volgende:
Verhaal-technisch vraagje; speelt deze Bioshock zich af in het zelfde universum als de eerste twee? Of is het gewoon een spin-off en een goedkope manier om de bekendheid van de naam uit te melken?
Ja fris wel, maar verhaal technisch klopt er natuurlijk geen zak van. Hoe groot is de kans dat er twee geheime steden bestaan, beiden even extreem en pure tegenpolen van elkaar waar bij beiden manieren gevonden worden om het menselijk lichaam aan te passen door middel van plasmids/hoe het in dit spel ook moge heten.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:22 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Het is een andere stad. Maar het is absoluut geen goedkope manier. De combat en de thematiek maken het een Bioshock game. Maar het is een nieuwe frisse stad, wel in hetzelfde universum... de zwevende stad Columbia...
Alsof 1 zo een stadal wel kan bestaan xdquote:Op maandag 28 januari 2013 23:38 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ja fris wel, maar verhaal technisch klopt er natuurlijk geen zak van. Hoe groot is de kans dat er twee geheime steden bestaan, beiden even extreem en pure tegenpolen van elkaar waar bij beiden manieren gevonden worden om het menselijk lichaam aan te passen door middel van plasmids/hoe het in dit spel ook moge heten.
Snap wel dat ze het onder de Bioshock franchise willen scharen, maar in het zelfde universum vind ik gewoon vreemd. Plotholes everywhere.
Nou ja ik vind het verhaal technisch gewoon een beetje cheap om te zeggen 'Kijk! Er is NOG een speciale geheime stad en daar hebben ze precies de zelfde krachten als in die geheime stad waar niemand iets van wist op de bodem van de oceaan'. Door het in het zelfde universum te laten afspelen doe je eigenlijk het hele mysterieuze van de eerste twee games teniet. Blijkbaar kan iedereen in die wereld zomaar even geheime steden maken.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:08 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Alsof 1 zo een stadal wel kan bestaan xd
Nee sorry snap jouw kritiek echt niet gewoon
Dat dus. De man heeft niks gezien gelezen over de game... maar komt wel met een oordeel...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 01:13 schreef Smoofie het volgende:
Kijk de trailer, het is geen geheime stad.
Dat is nog even afwachten, het komt allemaal wat gescripter over dan Bioshock was. Ik vind de cover art ook wat 'cheap', met de hoofdpersonen zo prominent in beeld.quote:Op woensdag 20 februari 2013 03:11 schreef Smoofie het volgende:
En bump, dit wordt waars 1 van de beste games dit jaar en niemand post hier.
true, zeer benieuwd naar dezequote:Op woensdag 20 februari 2013 03:11 schreef Smoofie het volgende:
En bump, dit wordt waars 1 van de beste games dit jaar en niemand post hier.
Rapture is wel klaar na het (matige) tweede deel, vind ik.quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:35 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
true, zeer benieuwd naar deze![]()
alhoewel ik het nog steeds jammer vind dat het niet meer in rapture is![]()
Net ook besteld, puike aktiequote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.dixons.nl/game(...)te-prem-ed-x360.html
Tip.
Bij de MM is hij nog goedkoperquote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.dixons.nl/game(...)te-prem-ed-x360.html
Tip.
Waarom niet als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:25 schreef very het volgende:
Mocht iemand interesse hebben, ik krijg tijdens de release een Steam voucher voor Bioshock Infinite die ik zelf niet ga spelen, dus verkopen
Niet mijn soort gamequote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:38 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Waarom niet als ik vragen mag?
Volgens mij moet dit deel echt weer vet worden.
Heb wellicht wel interesse. Ben hem toch wel van plan om hem voor de pc te halen.quote:
25 euquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:35 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Heb wellicht wel interesse. Ben hem toch wel van plan om hem voor de pc te halen.
Wat is je prijs?
Hmm mooie prijs idd.quote:
Ik speel ook niet zoveel games meer, maar naar deze kijk ik echt superveel uit. Bioshock 1 vond ik ook echt geweldig.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:50 schreef zatoichi het volgende:
Kijk ook al tijden uit naar deze game. Zoveel games koop ik niet meer maar voor deze maak ik een uitzondering. En daarom ook maar ff posten in dit topic.
Die code kreeg ik bij een nieuwe videokaart en is gewoon inderdaad een steam download voucherquote:Op zondag 17 maart 2013 00:34 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Hmm mooie prijs idd.
Die key komt gewoon vanuit Steam zelf? Of van een andere externe site?
Kom er nog op terug want heb helaas even geld.
Kan je die code wel meteen al invoeren of moet je echt wachten tot de releasedatum? Bedoel natuurlijk niet om te spelen, maar dat die wel alvast in je steamlijst staat.quote:Op zondag 17 maart 2013 00:57 schreef very het volgende:
[..]
Die code kreeg ik bij een nieuwe videokaart en is gewoon inderdaad een steam download voucher
Ik krijg de code pas bij de release, zodoende.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:04 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Kan je die code wel meteen al invoeren of moet je echt wachten tot de releasedatum? Bedoel natuurlijk niet om te spelen, maar dat die wel alvast in je steamlijst staat.
Als je hem nog heb wil ik hem wel kopen van je. 25 euro is zeker een mooie prijs voor deze game.
Ah ok, maar sorry heb al een andere deal gesloten. Voor 5 euro meer heb ik ook Tomb Raider erbij. Toch bedankt!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:36 schreef very het volgende:
[..]
Ik krijg de code pas bij de release, zodoende.
Geen probleem. Ik kom er wel vanafquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:54 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ah ok, maar sorry heb al een andere deal gesloten. Voor 5 euro meer heb ik ook Tomb Raider erbij. Toch bedankt!
Voor een tientje minder had je hem bij mij kunnen kopenquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.game-card.net/(...)nfinite-dvd-rom.html
Net hier gekocht.
waar?quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:55 schreef very het volgende:
[..]
Voor een tientje minder had je hem bij mij kunnen kopen
quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:11 schreef Vault-Boy het volgende:
Zo net voor 30 euro Bioshock Infinite en Tomb Raider gekocht. Niet slecht vind ik
Minder mooi dat je zo langzaam van begrip bent.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mooi dat je zo lekker duidelijk bent.
WTF hoe kom jij nu al aan die key?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja, maar werkt helaas nog niet
[ afbeelding ]
Staat bovenaan deze paginaquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:06 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
WTF hoe kom jij nu al aan die key?
Ja al gemeld.quote:
Hmm ik heb nog geen code binnen gekregen van AMD. Schiet eens op, dan kan ik alvast die game preloadenquote:Op zondag 24 maart 2013 11:55 schreef very het volgende:
Ik heb mijn code binnen. 25 euro jongens...pm me maar
Mijne kopen?quote:Op maandag 25 maart 2013 14:04 schreef Vault-Boy het volgende:
Heb mijn key nog steeds niet binnen. Kom op AMD
Alleen RPS heeft een aantal goede kritiekpunten op dit moment, lijkt wel. Maar RPS is alsnog erg positief.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:17 schreef kossikvassik het volgende:
Een 10 van gamer.nl
Een 9.2 van pu.nl
Een 91 van pcgamer
Ik heb altijd twijfels bij de mainstream reviews. Ze zijn zelf erg afhankelijk van de industrie dus ze zullen niet altijd heel erg kritisch zijn. RPS is wat mij betreft nog wel een vrij goed medium.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:23 schreef Vault-Boy het volgende:
Insidegamer 9,5
Gametrailers 9,4
xbox360achievments 100%
XGN 9,5
Metacritic 96/100 tot nu toe
Zijn beste cijfers hoor
Wie zijn RPS?quote:Op maandag 25 maart 2013 14:25 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Ik heb altijd twijfels bij de mainstream reviews. Ze zijn zelf erg afhankelijk van de industrie dus ze zullen niet altijd heel erg kritisch zijn. RPS is wat mij betreft nog wel een vrij goed medium.
Heb ik hierboven al gelinked:http://www.rockpapershotg(...)-review/#more-146792quote:
Thanks...maar wie zijn dat dan, aangezien zij dan wel nog oprechte reviews zouden kunnen geven.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:37 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Heb ik hierboven al gelinked:http://www.rockpapershotg(...)-review/#more-146792
Rock, Paper, Shotgun.
Dan kan dan best zijn... maar dan nog krijgt niemand zulke hoge puntenquote:Op maandag 25 maart 2013 14:25 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Ik heb altijd twijfels bij de mainstream reviews. Ze zijn zelf erg afhankelijk van de industrie dus ze zullen niet altijd heel erg kritisch zijn. RPS is wat mij betreft nog wel een vrij goed medium.
Net o hoog als de eerste Bioshock.. en terechtquote:Op maandag 25 maart 2013 14:23 schreef Vault-Boy het volgende:
Insidegamer 9,5
Metacritic 96/100 tot nu toe
Zijn beste cijfers hoor
De schrijvers voor RPS zijn vrij integere journalisten, die zich daar juist mee willen onderscheiden tussen alle andere websites. Je kunt bijvoorbeeld zeggen dat een site als IGN niet bepaald integer is, zeker gezien alle rotzooi rondom Mass Effect 3.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:40 schreef very het volgende:
[..]
Thanks...maar wie zijn dat dan, aangezien zij dan wel nog oprechte reviews zouden kunnen geven.
Tot nu toe heb ik niet veel vertrouwen in de huidige generatie reviewers.. Elke blockbuster krijgt te pas en te onpas erg hoge cijfers.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:52 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Dan kan dan best zijn... maar dan nog krijgt niemand zulke hoge punten
30 euro hier, of betaal je extra voor een afgeschuurde xbox/ps3 versie?quote:Op maandag 25 maart 2013 18:49 schreef Maver24 het volgende:
Game zojuist gehaald bij Mediamarkt Rotterdam Centrum voor 44 euro, de Premium editie wel te verstaan !!!, echt mega goede deal
Nee, volgens mij niet.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:04 schreef fyah het volgende:
Ik heb 1 en 2 nooit gespeeld. Ik heb geen voorverhaal nodig toch?
Kijk maar om 23:01quote:Op maandag 25 maart 2013 22:47 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Volgens steam over 2 uur tho(dus 01.00, 00.00 UK tijd)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ditquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:14 schreef Fir3fly het volgende:
Die sfeer in de eerste 10 minuten. Wat een spel.
Damn nu al.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:56 schreef Gatenkaas het volgende:
Het spel in een kleine twaalf uur uitgespeeld. Het laatste half uur.
Da's dan behoorlijk korter dan Bioshock. Daar deed ik richting de 20 uur over. Speelde je op Hard?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:56 schreef Gatenkaas het volgende:
Het spel in een kleine twaalf uur uitgespeeld. Het laatste half uur.
Normal. Denk dat ik aan het eind van de week een rustig begin maak aan 1999-mode en dan alle achievements probeer te halen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:58 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Da's dan behoorlijk korter dan Bioshock. Daar deed ik richting de 20 uur over. Speelde je op Hard?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burning bridges gives you so much more
Omdat het de beste prijs/kwaliteit verhouding ooit heeft voor een nieuwe release?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:28 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Waarom is deze game eigelijk dik 20 euro goedkoper dan elke andere mega release?
Ik heb er heletijd 10 op voorraad ofzoquote:Op woensdag 27 maart 2013 02:27 schreef kensei het volgende:
Godver, kwartier bezig geweest om 5 lockpicks te zoeken voor die kluis die je aan het begin tegen komt zit er 30 silver in
Ik zei toch aan het begin van de game, je kan ze pas voor het eerst op die boardwalk vinden. En daar liggen er precies 5 voor die allereerste kluisquote:Op woensdag 27 maart 2013 08:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb er heletijd 10 op voorraad ofzo
Hoeveel silver eagles had je op dat moment? Ik kreeg bij die kluis, en bij de volgende ook, zo'n 300 stuks.quote:Op woensdag 27 maart 2013 02:27 schreef kensei het volgende:
Godver, kwartier bezig geweest om 5 lockpicks te zoeken voor die kluis die je aan het begin tegen komt zit er 30 silver in
Over de 1000 wel, ik probeer echt alles te lootenquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:26 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Hoeveel silver eagles had je op dat moment? Ik kreeg bij die kluis, en bij de volgende ook, zo'n 300 stuks.
Haha ik ben ook zo'n mongool die ook gelijk bij het begin (bij de vuurtoren) ook ieder hoekje en gaatje bekijkt of er muntjes liggen... Mijn vrouw haakte snel af omdat het nogal saai was zo.... Tja...quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:33 schreef kensei het volgende:
[..]
Over de 1000 wel, ik probeer echt alles te looten
Dat dacht ik al, jaquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:33 schreef kensei het volgende:
Over de 1000 wel, ik probeer echt alles te looten
Heel herkenbaar ja, ik ga ook altijd de andere kant op dan de waypoint om echt alle ruimtes te doorzoeken hehequote:Op woensdag 27 maart 2013 10:48 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Haha ik ben ook zo'n mongool die ook gelijk bij het begin (bij de vuurtoren) ook ieder hoekje en gaatje bekijkt of er muntjes liggen... Mijn vrouw haakte snel af omdat het nogal saai was zo.... Tja...
Goed mogelijk, ik ga maar eens m'n powers upgraden danquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:49 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, jaDoe hetzelfde, maar ik zat rond de 500 se. Dus ik denk dat het het spel het zo een beetje in balans houdt. Dus misschien moet iedereen wachten met zulke caches openmaken tot nadat je iets gekocht/geupgraded hebt en je muntentotaal lager is, zodat je optimaal profiteert van zo'n kluis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is er al iets bekend of er misschien nog een komt?
Je kan terug tot dat stuk dat je in het water gevallen bent lijkt me, dat stuk ervoor is geen weg terug geloof ik.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:36 schreef ems. het volgende:
Tof spelletje tot nu toe, doch (tot zover) erg lineair. Ik heb net het meisje bevrijd, krijg je ook nog de mogelijkheid om eerdere locaties te bezoeken?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:57 schreef dahippieunicorn het volgende:
Het einde![]()
![]()
Lol het spel is pas 1 dag uit. Er zal heus wel een nieuwe komen, maar dat zal dan pas over 3 jaar zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is er al iets bekend of er misschien nog een komt?
Aangezien Bioshock 1 in 2007 kwam, Bioshock 2 in 2010 en nu deze in 2013. Van mij mogen ze het gewoon rustig aan doen, zodat je geen COD taferelen krijgt. Gewoon zoals elke nieuwe GTA game ook.
Ja ik vroeg me alleen af of er al iets over bekend was. Vind het niet erg dat het wat langer duurt, maar ben gewoon benieuwd.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:54 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Lol het spel is pas 1 dag uit. Er zal heus wel een nieuwe komen, maar dat zal dan pas over 3 jaar zijn.
Aangezien Bioshock 1 in 2007 kwam, Bioshock 2 in 2010 en nu deze in 2013. Van mij mogen ze het gewoon rustig aan doen, zodat je geen COD taferelen krijgt. Gewoon zoals elke nieuwe GTA game ook.
Oh. Dan heb ik dus iig één optional quest al verneuktquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:43 schreef kensei het volgende:
[..]
Je kan terug tot dat stuk dat je in het water gevallen bent lijkt me, dat stuk ervoor is geen weg terug geloof ik.
Battlefield Vietnamquote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:57 schreef dahippieunicorn het volgende:
Het einde![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is er al iets bekend of er misschien nog een komt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burning bridges gives you so much more
Dan pak je toch een torrent, en koop je hem als je wel geld hebtquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:22 schreef Gezicht het volgende:
Elke keer als ik die reclame op TV zie wil ik hem ook spelen. Had ik maar centen.
Goed om te weten, thanks!quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:20 schreef Gatenkaas het volgende:
Ik wil iedereen trouwens aanraden om nog even een stukje door te kijken na de credits. Er komt nog wat!
Had net Cindy Lauper.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ps: ik ben nog niet aan het einde, net voorbij dat stukgraag verwijderen
quote:Op donderdag 28 maart 2013 01:00 schreef fyah het volgende:
Dit stuk van het verhaal begrijp ik niet 100%:Je bent door een tear gegaan toen je de brug over liep naar dat huis. Opeens sneeuwde het toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ps: ik ben nog niet aan het einde, net voorbij dat stukAFCA
Qui audet adipiscitur
Ohja kloptquote:Op donderdag 28 maart 2013 01:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je bent door een tear gegaan toen je de brug over liep naar dat huis. Opeens sneeuwde het toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag verwijderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:Op donderdag 28 maart 2013 01:03 schreef fyah het volgende:
[..]
Ohja klopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]
Ok. Dan rest me alleen nog de vraag waaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag verwijderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag verwijderen
quote:Op donderdag 28 maart 2013 01:06 schreef fyah het volgende:
[..]Ok. Dan rest me alleen nog de vraag waaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 01:08 schreef fyah het volgende:
Oh en trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
quote:Op donderdag 28 maart 2013 01:03 schreef Smoofie het volgende:
Ending spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway, dat is mijn visie op het eind.
Burning bridges gives you so much more![]()
uitgespeeld, en ben maar gelijk aan de 1999 mode begonnen
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt![]()
hebben jullie snel gedaan zeg.
Het duurde toch 12 uur?
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Heb filmpjes gezien van de 1999 modus; maar das eigenlijk gewoon de normale versie met hogere difficulty?Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
ik heb er 10,5 uur over gedaan, niet alle sidequest gedaan. 3/5.
1999 mode is moeilijker dan hardDe toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt![]()
Ah; hoopte eigenlijk op meer content.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Ik hoopte op een ultrahard mode
Vermaakte me ook altijd enorm met de veteran mode in CoD (vroeger 2 en 3 enzo)
Eerst maar eens de gewone verhaallijn uitspelen; gaat ook nog wel even duren denk ik....![]()
Gister aan begonnen en damn, wat een game! Die sfeer en details.
"A single rose can be my garden, a single friend my world."![]()
Ik ga hem zeker nog wel eens spelen als alle DLC uit is, maar als ik zo lees dat jullie hem al zo snel hebben uitgespeeld is het spel de volle prijs niet waard *gaat Skyrim maar weer opstarten met de nieuwe Legendary patch*![]()
Heb er 37 euro voor betaald bij de GMG bundel(Bioshock Infinite, Bioshock, XCom, Spec Ops), maar voor deze game zou ik zelfs wel 50 euro betalen als ik alleen maar Infinite ervoor zou krijgen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:44 schreef waxmask het volgende:
Ik ga hem zeker nog wel eens spelen als alle DLC uit is, maar als ik zo lees dat jullie hem al zo snel hebben uitgespeeld is het spel de volle prijs niet waard *gaat Skyrim maar weer opstarten met de nieuwe Legendary patch*Burning bridges gives you so much more![]()
Ik heb er 30 euro voor betaald, maar zou er best meer voor willen betalen. Bioshock games zijn gewoon geniaal![]()
Had toch wel verwacht dat de game langer zou duren. Ach ja moet er nog aan beginnen en ben van plan om elk hoekje uit te pluizen.![]()
![]()
Da's inderdaad geen verkeerde prijs, helaas heb ik de meeste games uit die bundel al. En de 50 euro prijs is niet helemaal fair met komende DLC. Dan zit je al snel boven de 100 euro en is wachten op een Gold/Goty edition de moeite waard.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:09 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Heb er 37 euro voor betaald bij de GMG bundel(Bioshock Infinite, Bioshock, XCom, Spec Ops), maar voor deze game zou ik zelfs wel 50 euro betalen als ik alleen maar Infinite ervoor zou krijgen.![]()
Same. 1999 mode en alle achievements maar halen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:29 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik heb er 30 euro voor betaald, maar zou er best meer voor willen betalen. Bioshock games zijn gewoon geniaal![]()
Had toch wel verwacht dat de game langer zou duren. Ach ja moet er nog aan beginnen en ben van plan om elk hoekje uit te pluizen.Goed dat je het zegt, moet nog de Season's Pass kopen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
Da's inderdaad geen verkeerde prijs, helaas heb ik de meeste games uit die bundel al. En de 50 euro prijs is niet helemaal fair met komende DLC. Dan zit je al snel boven de 100 euro en is wachten op een Gold/Goty edition de moeite waard.
Ik heb een vraag aan de spelers van de PS3 versie. Ik lees tegenstrijdige berichten dat BS:I 3D support zou hebben. Heeft dit spel nu wel of geen 3D support?:)![]()
Volgens mij niet. De voorgaande delen hadden dit toch wel?quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:45 schreef RobPeet89 het volgende:
Ik heb een vraag aan de spelers van de PS3 versie. Ik lees tegenstrijdige berichten dat BS:I 3D support zou hebben. Heeft dit spel nu wel of geen 3D support?:)Burning bridges gives you so much more![]()
Van de site van irrational games:
Does BioShock Infinite have full 3D support?
BioShock Infinite does not support 3D modes.![]()
Oke bedankt! Jammer.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:33 schreef portie het volgende:
Van de site van irrational games:
Does BioShock Infinite have full 3D support?
BioShock Infinite does not support 3D modes.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 01:58 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway, dat is mijn visie op het eind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burning bridges gives you so much more![]()
shiiit wat een gameChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
maar vraag me niet hoe het precies zit met het einde.. misschien geeft de DLC meer inzicht.
edit: ik denk dat dit de lading wel dekt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 97% gewijzigd door Curlbrah op 28-03-2013 21:06:52 ]Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Zo ook even een avondje gespeeld. Damn man wat een game is het idd weer. Echt een super sfeer.
Moet wel eerlijk zeggen dat ik de gameplay niet echt heel denderend vind. Ik vind die sfeer, muziek en het verhaal veel toffer. Liep ook langs een carnaval en dat vond ik echt wel vet gedaan. Stond ik op een draaimolen en echt met die carnaval muziek erbij haha![]()
![]()
![]()
Ben nu bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor mijn gevoel dacht ik dat ik al bijna tegen de helft zat, maar ik zit nu pas op 1/4 van het spel ofzo. Wel beter dat het spel lekker lang is.![]()
Ik vermaak me wel met de game![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:54 schreef Curlbrah het volgende:
maar vraag me niet hoe het precies zit met het einde.. misschien geeft de DLC meer inzicht.
edit: ik denk dat dit de lading wel dekt:Dit dekt de lading wel aardig. Het mist een beetje, maar prima alsnog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burning bridges gives you so much more![]()
Die sfeer, de muziek, de graphicsHeerlijk Bioshock sfeertje weer en dat met nog geen half uurtje gespeeld.
![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:54 schreef Curlbrah het volgende:
edit: ik denk dat dit de lading wel dekt:Damn ik heb veel gemist in het verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Why, if you think this is snazzy, you should hear Columbia's newest hit single, "The Great Prophet in the Air".
On the America below born and raised
In the workhouse was where I spent most of my days
Chillin' out maxin' relaxin' all cool
And chasin' a hoop with a stick outside of the school
When a couple of negros
Who were up to no good
Startin making trouble in my neighborhood
I got in one little fight and government got scared
And said 'You better come out that floating city in the air'Burning bridges gives you so much more![]()
Uitgespeeld. Uiteraard een paar minpunten, maar niets echt noemenswaardig. Uiteindelijk 22 uur over gedaan, dus de lengte is prima.
Topspel!'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Hard of 1999 mode?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:48 schreef The_Substitute het volgende:
Uitgespeeld. Uiteraard een paar minpunten, maar niets echt noemenswaardig. Uiteindelijk 22 uur over gedaan, dus de lengte is prima.
Topspel!Burning bridges gives you so much more![]()
Heb je flink lang over gedaan. Heb er hier 11 uur over gedaan terwijl ik wel tijd heb genomen om alles te verkennen en te onderzoeken.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:48 schreef The_Substitute het volgende:
Topspel!Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Hard. Werd aangeraden op steam, bij zo'n nieuwsbericht. Die 1999-mode hoorde ik pas van toen ik al met m'n playthrough bezig was. Maar ik ben ook zo iemand die elk hoekje afgaat. Wilde ook alle voxophones vinden. Ik heb ze op drie na allemaal. Dus dat heeft m'n speeltijd wel aardig verlengd.quote:'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
In het begin nog weinig aan, ik kan niet eens schieten![]()
Ben beter gewend, maar blijf stug doorspelen. Vind het trouwens niet fijn spelen op een console (xbox 360) en ook lijkt alles veel te ver ingezoomd, ik kijk liever van iets verder af.
Dus pc versie binnenkort maar proberen denk ik.![]()
Netjes. Wel opvallend dat je daarmee wel 2x zolang over het spel deed als ik.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:55 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Hard. Werd aangeraden op steam, bij zo'n nieuwsbericht. Die 1999-mode hoorde ik pas van toen ik al met m'n playthrough bezig was. Maar ik ben ook zo iemand die elk hoekje afgaat. Wilde ook alle voxophones vinden. Ik heb ze op drie na allemaal. Dus dat heeft m'n speeltijd wel aardig verlengd.
Ben nu trouwens met 1999 mode begonnen en heb net de season's pass gekocht. Items kun je in Blue Ribbon vinden?Burning bridges gives you so much more![]()
Misschien niet zo opvallend. Jij speelde op normal en keek waarschijnlijk níet in elk hoekje.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:06 schreef Gatenkaas het volgende:
Netjes. Wel opvallend dat je daarmee wel 2x zolang over het spel deed als ik.Geen idee, heb de season's pass niet.quote:Ben nu trouwens met 1999 mode begonnen en heb net de season's pass gekocht. Items kun je in Blue Ribbon vinden?'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Juist wel, maar miste uiteindelijk 6 van de voxophones.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:18 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Misschien niet zo opvallend. Jij speelde op normal en keek waarschijnlijk níet in elk hoekje.
Op normal kun je in elk geval als een gek door elk gevecht heen knallen.
Tegen de wat zwakkere tegenstanders kon dat op Hard ook wel, zolang je maar bleef bewegen. Kwamen er patriots, firemen, snipers, crows e.d. bij kijken, kon je dat beter laten.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:22 schreef Gatenkaas het volgende:
Juist wel, maar miste uiteindelijk 6 van de voxophones.
Op normal kun je in elk geval als een gek door elk gevecht heen knallen.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Geweldig spel, speel op 1999 mode en ik moet nu geweren halen voor die negerin. Maar sowieso die sfeerzeker single player spel van het jaar imo.
![]()
Vind het ook erg grappig dat ze muziek uit de toekomst hebben toegevoegd.
Klopt het dat je in het eerste gedeelte van de game...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:22 schreef Vault-Boy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:48 schreef Curlbrah het volgende:
[..]Ja dat is toch wel mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit nu iets over de helft van de game en zit al op 10 uur. Ik speel ook niet super langzaam, maar als ik al lees dat veel mensen hem in 10 uur hebben uitgespeeld. Dat is toch best wel snel.![]()
Het spel is 3 dagen uit en jullie hebben hem al 3x uitgespeeld? Ik heb pas net een pistool gekregen en aangezien ik niet snel genoeg kan richten met een controller ga ik steeds dood![]()
![]()
Je kon op dinsdag al spelen. En nee, 1 keer maar.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Zo, heb hem gisteren uitgespeeld. Vond het wederom een geweldige ervaring net zoals de eerste paar Bioshock games. Kan sowieso eindes waarbij je nog even diep moet nadenken wat er nu precies is gebeurd altijd wel waarderen. Op zich vallen alle puzzelstukjes wel goed in elkaar maar verder is er ook nog ruimte voor eigen interpretatie. Tot nu toe mijn GOTY 2013.
"A single rose can be my garden, a single friend my world."![]()
daarstraks ook even uitgespeeld, dat einde is wel briljant.
Het einde van de game zelf vond ik opzich redelijk makkelijk te begrijpen (maar tis wel een goeie mindfuck)
Echter kan je het nog verder door trekken door de de evenementen bij het einde..
ik had alternatieve eindes trouwens wel een leuk idee gevonden voor dit spel![]()
waarom 2x (of meer keren) doorspelen? daar is hij mij te lineair voor helaas (dat vind ik het grootste nadeel van het hele spel: het is te lineair, net geen on rail shooter..quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:01 schreef Gatenkaas het volgende:
Bijna klaar met de tweede playthrough.![]()
Misschien echt een grote noob vraag maar ik wil de gondola's activeren alleen geeft hij aan "cannot use while in combat". Heb toch echt iedere tegenstander naar de volgende wereld geholpen?Zo niet.. dan toch!![]()
weet je dat heel zeker?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:51 schreef NrSiX het volgende:
Misschien echt een grote noob vraag maar ik wil de gondola's activeren alleen geeft hij aan "cannot use while in combat". Heb toch echt iedere tegenstander naar de volgende wereld geholpen?
ik heb het niet meegemaakt die melding, ik kon ook aan 2 dingen merken of er ergens nog enemies waren:
1) de muziek
2) Elizabeth die zich verbergt enzo..![]()
Ja naar mijn idee wel, loop al de hele tijd rond maar zal nog wel even verder gaan zoeken.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:53 schreef mschol het volgende:
[..]
weet je dat heel zeker?
ik heb het niet meegemaakt die melding, ik kon ook aan 2 dingen merken of er ergens nog enemies waren:
1) de muziek
2) Elizabeth die zich verbergt enzo..Zo niet.. dan toch!![]()
Waarom een spel beoordelen op z'n lineariteit, als dat ook zo bedoeld is?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:42 schreef mschol het volgende:
waarom 2x (of meer keren) doorspelen? daar is hij mij te lineair voor helaas (dat vind ik het grootste nadeel van het hele spel: het is te lineair, net geen on rail shooter..'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
omdat een echt goed spel wel meer dan alleen een verhaal is met mooie plaatjes..quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:03 schreef The_Substitute het volgende:
een spel beoordelen op z'n lineariteit, als dat ook zo bedoeld
het is een goed spel hoor, maar vrijheid hebben in je game wereld is imho wel een must, en dat is er nauwelijks.![]()
Schijnt een bug te zijn in het spel.. Moet je de laatste checkpoint gebruiken maar ook dat levert niets op. Meer mensen die dit hebben gehad? Heb alles doorzocht inmiddels..quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:53 schreef mschol het volgende:
[..]
weet je dat heel zeker?
1) de muziek
2) Elizabeth die zich verbergt enzo..Zo niet.. dan toch!![]()
Bioshock heeft in principe alles. Wat mij betreft, qua shooters, het meest complete pakket wat je kunt krijgen. Goed verhaal met goeie thematiek en karakters, uitgebreide gameplay, erg toffe stijl van leveldesign, goeie soundtrack.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:30 schreef mschol het volgende:
omdat een echt goed spel wel meer dan alleen een verhaal is met mooie plaatjes..Noem eens een voorbeeld van vrijheid in een shooter. En dan niet vrijheid als in 'doelloos rondlopen'. 'Vrijheid' en 'rpg-s' is me duidelijk, 'vrijheid' en 'shooters' vind ik een rare combinatie.quote:het is een goed spel hoor, maar vrijheid hebben in je game wereld is imho wel een must, en dat is er nauwelijks.De vrijheid zit 'm bij dit spel simpelweg in de gameplay. Focus je je op de Vigors + de upgrades, of ga je voor de wapens + upgrades, of hou je het een beetje gemixed.
Ik vroeg dit nl. gisteren ook al in het steamtopic, maar daar kreeg ik geen antwoord. Als een verhalenverteller als Ken Levine zo'n game maakt, die het best tot z'n recht komt door het lineair te houden, is het dan logisch dat je dan de lineariteit gaat bekritiseren? Ik bedoel, ik snap ook wel dat als je meer te kiezen had gehad,...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar zoals Ken ook al zegt in dat interview dat ik hierboven ergens plaatste, ideeën zijn leuk, maar het gaat om de uitvoering en of het past binnen het totaalbeeld. Maar naar mijn idee had dat soort vrijheid niet hier niet bij gepast. Dan was volgens mij die hele 'mindfuck' aan het eind niet zo effectief geweest.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
ik had een soort van just cause 2 open wereld systeem wel tof gevonden, dan heb je zelf de keus of je op bepaalde punten verder wilt gaan of dat je echt kan exploreren (dit kan in bioshock maar in beperkte mate), je moet hierbij ook altijd een redelijk vast pad volgen.. daar had variatie in gemogenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:55 schreef The_Substitute het volgende:
Noem eens een voorbeeld vrijheid in een shooter. En dan niet vrijheid als in 'doelloos rondlopen'. 'Vrijheid' en 'rpg-s' is me duidelijk, 'vrijheid' en 'shooters' vind ik een rare combinatie.
dan is het hebben van meer keuzes toch juist intressant..quote:De vrijheid zit 'm bij dit spel simpelweg in de gameplay. Focus je je op de Vigors + de upgrades, of ga je voor de wapens + upgrades, of hou je het een beetje gemixed.quote:Ik vroeg dit nl. gisteren ook al in het steamtopic, maar daar kreeg ik geen antwoord. Als een verhalenverteller als Ken Levine zo'n game maakt, die het best tot z'n recht komt door het lineair te houden, is het dan logisch dat je dan de lineariteit gaat bekritiseren? Ik bedoel, ik snap ook wel dat als je meer te kiezen had gehad,...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar zoals Ken ook al zegt in dat interview dat ik hierboven ergens plaatste, ideeën zijn leuk, maar het gaat om de uitvoering en past 't binnen het totaalbeeld. Maar naar mijn idee had dat soort vrijheid niet hier niet bij gepast. Dan was volgens mij die hele 'mindfuck' aan het eind niet zo effectief geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.juist de verhaallijn met alle verschillende tijdlijnen laten mooi een keus voor meerdere eindes, zo dat je bijvoorbeeld een aantal 'goeie' en 'slechte' endings hebt (en die mindfuck kan je er inhouden..)
persoonlijk denk ik dat dat prima had gekund en was de replay waarde zoveel hoger geweest..
maar het is zeker geen slecht spel he, ik had er eigenlijk nog meer van verwacht..![]()
Wat ik al zei, bij een rpg had ik je gelijk gegeven, bij een shooter vind ik dit geen vereiste. Ik zie wat dat betreft niet in hoe dat het gelijk béter had gemaakt. Met zo'n vast pad blijft er op een natuurlijke wijze wat vaart in het verhaal zitten, wat gewoon wat mij betreft beter past bij een game waar het verhaal centraal staat.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:08 schreef mschol het volgende:
ik had een soort van just cause 2 open wereld systeem wel tof gevonden, dan heb je zelf de keus of je op bepaalde punten verder wilt gaan of dat je echt kan exploreren (dit kan in bioshock maar in beperkte mate), je moet hierbij ook altijd een redelijk vast pad volgen.. daar had variatie in gemogenVind je Bioshock dan zo weinig keus hebben qua gameplay? Als je het vergelijkt met andere shooters, heb je bij B. toch meer keuzes en afwisseling.quote:dan is het hebben van meer keuzes toch juist intressant..quote:Ik denk dat je er iets te simpel over denkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.juist de verhaallijn met alle verschillende tijdlijnen laten mooi een keus voor meerdere eindes, zo dat je bijvoorbeeld een aantal 'goeie' en 'slechte' endings hebt (en die mindfuck kan je er inhouden..)
persoonlijk denk ik dat dat prima had gekund en was de replay waarde zoveel hoger geweest..
maar het is zeker geen slecht spel he, ik had er eigenlijk nog meer van verwacht..In theorie klinkt het heel aantrekkelijk ja, maar om dat ook nog te implementeren, lijkt me dat ze het zich dan onnodig moeilijk hadden gemaakt. Misschien als ze 't nog een jaar hadden uitgesteld, hadden ze dat kunnen doen.
Ik vind de game in de huidige vorm al diep en origineel genoeg.
Je punt wat betreft de replay kan ik me dan wel in vinden, maar ik ga de game zeker nog een keer spelen in de 1999-mode.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
persoonlijk hoeft een verhaal niet snel te verlopen, er kunnen prima secundaire verhalen inzitten die je naar andere delen van Colombia brengen.. die kijk dingen die je overal zag staan zeg maar, waar events werden getoond, maar dan in een verhaal verweven, nu heb ik ze grotendeels overgeslagen...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:52 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Wat ik al zei, bij een rpg had ik je gelijk gegeven, bij een shooter vind ik dit geen vereiste. Ik zie wat dat betreft niet in hoe dat het gelijk béter had gemaakt. Met zo'n vast pad blijft er op een natuurlijke wijze wat vaart in het verhaal zitten, wat gewoon wat mij betreft beter past bij een game waar het verhaal centraal staat.ik kan een enkele keer een bepaalde actie kiezen..., en voor de rest waren het hele lichte rpg elementen (upgraden healt/Salts/shield, wapens enzovoort)quote:[..]
Vind je Bioshock dan zo weinig keus hebben qua gameplay? Als je het vergelijkt met andere shooters, heb je bij B. toch meer keuzes en afwisseling.
dat vind ik persoonlijk toch wat magertjes: wel naar een RPG toegaan maar er niet afdoende gebruik van maken...
als je b.v. bepaalde keuzes kan maken waar b.v. Colombia onder lijdt of van profiteert zou intressant zijnik zal niet ontkennen dat ze er dan nog een hoop werk aan gehad hebben, maar voor mij zou de overall experience nog beter zijn geworden..quote:[..]
Ik denk dat je er iets te simpel over denkt.In theorie klinkt het heel aantrekkelijk ja, maar om dat ook nog te implementeren, lijkt me dat ze het zich dan onnodig moeilijk hadden gemaakt. Misschien als ze 't nog een jaar hadden uitgesteld, hadden ze dat kunnen doen.
Ik vind de game in de huidige vorm al diep en origineel genoeg.
misschien dat ik die ook eens probeer jaquote:Je punt wat betreft de replay kan ik me dan wel in vinden, maar ik ga de game zeker nog een keer spelen in de 1999-mode.
al vind ik het niks om een spel opnieuw uit te spelen waar ik het hele verhaal al van ken![]()
![]()
![]()
Wat dat betreft ben ik het wel met je eens, maar als ik persoonlijk bioshock vergelijk met een spel als Half-life (2) dan valt infinite toch weer snel in het niets.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:55 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Bioshock heeft in principe alles. Wat mij betreft, qua shooters, het meest complete pakket wat je kunt krijgen. Goed verhaal met goeie thematiek en karakters, uitgebreide gameplay, erg toffe stijl van leveldesign, goeie soundtrack.
Neemt niet weg dat het alsnog een van de betere fps games van de afgelopen zoveel jaar is, daar niet van. Maar replay value heeft de game, ook voor mij, totaal niet. Sterker nog, ik ben nu zo ongeveer net over de helft en begin al wat minder te spelen.Conscience do cost.![]()
Bijna klaar met downloaden.Eerste game die ik speel sinds Portal 2, ben toch wel heel erg benieuwd.
![]()
![]()
Ik heb deel 1 en 2 niet gespeeld, maakt dat wat uit?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:41 schreef Knaller het volgende:
Zo, heb hem gisteren uitgespeeld. Vond het wederom een geweldige ervaring net zoals de eerste paar Bioshock games. Kan sowieso eindes waarbij je nog even diep moet nadenken wat er nu precies is gebeurd altijd wel waarderen. Op zich vallen alle puzzelstukjes wel goed in elkaar maar verder is er ook nog ruimte voor eigen interpretatie. Tot nu toe mijn GOTY 2013.
Ik heb gameplay beelden gezien van Infinite, en ik wil graag deze spelen.![]()
Maakt niets uit hoor. Al zou ik ze zeker wel aanraden hoor.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:24 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Ik heb deel 1 en 2 niet gespeeld, maakt dat wat uit?
Ik heb gameplay beelden gezien van Infinite, en ik wil graag deze spelen.![]()
.Idd ga ik ook doen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:31 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Maakt niets uit hoor. Al zou ik ze zeker wel aanraden hoor.![]()
Maar dat is altijd weer een nadeel als je pas een goede computer heb na een paar jaar, vroeger wou je de eerste delen graag spelen maar kon de pc het niet aan, nu heb je eindelijk een goede computer, heb je geen zin om de vorige delen te spelen enzo en wil je meteen het nieuwste erop knallen.![]()
Deel 1 is wel een verplicht nummertje voor Infinite.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:24 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Ik heb deel 1 en 2 niet gespeeld, maakt dat wat uit?
Ik heb gameplay beelden gezien van Infinite, en ik wil graag deze spelen.Burning bridges gives you so much more![]()
verplicht niet, het laat wel wat herkenning (en eventueel voer voor verdere mindfuck) tot je komen bij het spelen van Infinitequote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:39 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Deel 1 is wel een verplicht nummertje voor Infinite.![]()
Dat heb ik totaal niet.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:39 schreef BoefB2 het volgende:
.
[..]
Idd ga ik ook doen.![]()
Maar dat is altijd weer een nadeel als je pas een goede computer heb na een paar jaar, vroeger wou je de eerste delen graag spelen maar kon de pc het niet aan, nu heb je eindelijk een goede computer, heb je geen zin om de vorige delen te spelen enzo en wil je meteen het nieuwste erop knallen.Tenzij het spel extreem gedateerd is (wat bij bioshock 1 allesbehalve het geval is) wil ik altijd eerst de andere delen spelen. Then again, meestal ben ik vrij snel op de hoogte van goede spellen dus de eerdere delen speel ik sowieso wel
Maar ik geloof dat je de spellen vrij makkelijk los van elkaar kan zien. Alleen als je infinite toch een tof spel vindt dan zal datzelfde ook gelden voor bioshock, ongeacht of het er iets minder uitziet. Maar nogmaals, het verschil is relatief klein.Conscience do cost.![]()
is wel tof manquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:05 schreef Panzermaus het volgende:
Bijna klaar met downloaden.Eerste game die ik speel sinds Portal 2, ben toch wel heel erg benieuwd.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:54 schreef mschol het volgende:
[..]
verplicht niet, het laat wel wat herkenning (en eventueel voer voor verdere mindfuck) tot je komen bij het spelen van InfiniteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burning bridges gives you so much more![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:53 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]mwha.. ik vind dat nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar beide spellen zijn niet heel erg blijven hangen..
![]()
Alle feiten wijzen erop. Wat je ervan vindt verandert daar niet veel aan.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:09 schreef mschol het volgende:
[..]
mwha.. ik vind dat nietmaar beide spellen zijn niet heel erg blijven hangen..
er is 1 feit:quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:34 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Alle feiten wijzen erop. Wat je ervan vindt verandert daar niet veel aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.er is in die context wat ruimte voor eigen interpretatie
echter, wat ik las, was dat andrew ryan kennelijk die biosphere pods kon bedienen
als dat zo is dan zou het wel zo kunnen zijn ja..
Forum Opties Forumhop: Hop naar: