Ja ik vroeg me alleen af of er al iets over bekend was. Vind het niet erg dat het wat langer duurt, maar ben gewoon benieuwd.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:54 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Lol het spel is pas 1 dag uit. Er zal heus wel een nieuwe komen, maar dat zal dan pas over 3 jaar zijn.
Aangezien Bioshock 1 in 2007 kwam, Bioshock 2 in 2010 en nu deze in 2013. Van mij mogen ze het gewoon rustig aan doen, zodat je geen COD taferelen krijgt. Gewoon zoals elke nieuwe GTA game ook.
Oh. Dan heb ik dus iig één optional quest al verneuktquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:43 schreef kensei het volgende:
[..]
Je kan terug tot dat stuk dat je in het water gevallen bent lijkt me, dat stuk ervoor is geen weg terug geloof ik.
Battlefield Vietnamquote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:57 schreef dahippieunicorn het volgende:
Het einde![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is er al iets bekend of er misschien nog een komt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burning bridges gives you so much more
Dan pak je toch een torrent, en koop je hem als je wel geld hebtquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:22 schreef Gezicht het volgende:
Elke keer als ik die reclame op TV zie wil ik hem ook spelen. Had ik maar centen.
Goed om te weten, thanks!quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:20 schreef Gatenkaas het volgende:
Ik wil iedereen trouwens aanraden om nog even een stukje door te kijken na de credits. Er komt nog wat!
Had net Cindy Lauper.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ps: ik ben nog niet aan het einde, net voorbij dat stukgraag verwijderen
quote:Op donderdag 28 maart 2013 01:00 schreef fyah het volgende:
Dit stuk van het verhaal begrijp ik niet 100%:Je bent door een tear gegaan toen je de brug over liep naar dat huis. Opeens sneeuwde het toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ps: ik ben nog niet aan het einde, net voorbij dat stukAFCA
Qui audet adipiscitur
Ohja kloptquote:Op donderdag 28 maart 2013 01:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je bent door een tear gegaan toen je de brug over liep naar dat huis. Opeens sneeuwde het toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag verwijderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:Op donderdag 28 maart 2013 01:03 schreef fyah het volgende:
[..]
Ohja klopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]
Ok. Dan rest me alleen nog de vraag waaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag verwijderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag verwijderen
quote:Op donderdag 28 maart 2013 01:06 schreef fyah het volgende:
[..]Ok. Dan rest me alleen nog de vraag waaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 01:08 schreef fyah het volgende:
Oh en trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
quote:Op donderdag 28 maart 2013 01:03 schreef Smoofie het volgende:
Ending spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway, dat is mijn visie op het eind.
Burning bridges gives you so much more![]()
uitgespeeld, en ben maar gelijk aan de 1999 mode begonnen
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt![]()
hebben jullie snel gedaan zeg.
Het duurde toch 12 uur?
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Heb filmpjes gezien van de 1999 modus; maar das eigenlijk gewoon de normale versie met hogere difficulty?Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
ik heb er 10,5 uur over gedaan, niet alle sidequest gedaan. 3/5.
1999 mode is moeilijker dan hardDe toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt![]()
Ah; hoopte eigenlijk op meer content.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Ik hoopte op een ultrahard mode
Vermaakte me ook altijd enorm met de veteran mode in CoD (vroeger 2 en 3 enzo)
Eerst maar eens de gewone verhaallijn uitspelen; gaat ook nog wel even duren denk ik....![]()
Gister aan begonnen en damn, wat een game! Die sfeer en details.
"A single rose can be my garden, a single friend my world."![]()
Ik ga hem zeker nog wel eens spelen als alle DLC uit is, maar als ik zo lees dat jullie hem al zo snel hebben uitgespeeld is het spel de volle prijs niet waard *gaat Skyrim maar weer opstarten met de nieuwe Legendary patch*![]()
Heb er 37 euro voor betaald bij de GMG bundel(Bioshock Infinite, Bioshock, XCom, Spec Ops), maar voor deze game zou ik zelfs wel 50 euro betalen als ik alleen maar Infinite ervoor zou krijgen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:44 schreef waxmask het volgende:
Ik ga hem zeker nog wel eens spelen als alle DLC uit is, maar als ik zo lees dat jullie hem al zo snel hebben uitgespeeld is het spel de volle prijs niet waard *gaat Skyrim maar weer opstarten met de nieuwe Legendary patch*Burning bridges gives you so much more![]()
Ik heb er 30 euro voor betaald, maar zou er best meer voor willen betalen. Bioshock games zijn gewoon geniaal![]()
Had toch wel verwacht dat de game langer zou duren. Ach ja moet er nog aan beginnen en ben van plan om elk hoekje uit te pluizen.![]()
![]()
Da's inderdaad geen verkeerde prijs, helaas heb ik de meeste games uit die bundel al. En de 50 euro prijs is niet helemaal fair met komende DLC. Dan zit je al snel boven de 100 euro en is wachten op een Gold/Goty edition de moeite waard.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:09 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Heb er 37 euro voor betaald bij de GMG bundel(Bioshock Infinite, Bioshock, XCom, Spec Ops), maar voor deze game zou ik zelfs wel 50 euro betalen als ik alleen maar Infinite ervoor zou krijgen.![]()
Same. 1999 mode en alle achievements maar halen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:29 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik heb er 30 euro voor betaald, maar zou er best meer voor willen betalen. Bioshock games zijn gewoon geniaal![]()
Had toch wel verwacht dat de game langer zou duren. Ach ja moet er nog aan beginnen en ben van plan om elk hoekje uit te pluizen.Goed dat je het zegt, moet nog de Season's Pass kopen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
Da's inderdaad geen verkeerde prijs, helaas heb ik de meeste games uit die bundel al. En de 50 euro prijs is niet helemaal fair met komende DLC. Dan zit je al snel boven de 100 euro en is wachten op een Gold/Goty edition de moeite waard.
Ik heb een vraag aan de spelers van de PS3 versie. Ik lees tegenstrijdige berichten dat BS:I 3D support zou hebben. Heeft dit spel nu wel of geen 3D support?:)![]()
Volgens mij niet. De voorgaande delen hadden dit toch wel?quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:45 schreef RobPeet89 het volgende:
Ik heb een vraag aan de spelers van de PS3 versie. Ik lees tegenstrijdige berichten dat BS:I 3D support zou hebben. Heeft dit spel nu wel of geen 3D support?:)Burning bridges gives you so much more![]()
Van de site van irrational games:
Does BioShock Infinite have full 3D support?
BioShock Infinite does not support 3D modes.![]()
Oke bedankt! Jammer.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:33 schreef portie het volgende:
Van de site van irrational games:
Does BioShock Infinite have full 3D support?
BioShock Infinite does not support 3D modes.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 01:58 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway, dat is mijn visie op het eind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burning bridges gives you so much more![]()
shiiit wat een gameChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
maar vraag me niet hoe het precies zit met het einde.. misschien geeft de DLC meer inzicht.
edit: ik denk dat dit de lading wel dekt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 97% gewijzigd door Curlbrah op 28-03-2013 21:06:52 ]Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Zo ook even een avondje gespeeld. Damn man wat een game is het idd weer. Echt een super sfeer.
Moet wel eerlijk zeggen dat ik de gameplay niet echt heel denderend vind. Ik vind die sfeer, muziek en het verhaal veel toffer. Liep ook langs een carnaval en dat vond ik echt wel vet gedaan. Stond ik op een draaimolen en echt met die carnaval muziek erbij haha![]()
![]()
![]()
Ben nu bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor mijn gevoel dacht ik dat ik al bijna tegen de helft zat, maar ik zit nu pas op 1/4 van het spel ofzo. Wel beter dat het spel lekker lang is.![]()
Ik vermaak me wel met de game![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:54 schreef Curlbrah het volgende:
maar vraag me niet hoe het precies zit met het einde.. misschien geeft de DLC meer inzicht.
edit: ik denk dat dit de lading wel dekt:Dit dekt de lading wel aardig. Het mist een beetje, maar prima alsnog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burning bridges gives you so much more![]()
Die sfeer, de muziek, de graphicsHeerlijk Bioshock sfeertje weer en dat met nog geen half uurtje gespeeld.
![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:54 schreef Curlbrah het volgende:
edit: ik denk dat dit de lading wel dekt:Damn ik heb veel gemist in het verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Why, if you think this is snazzy, you should hear Columbia's newest hit single, "The Great Prophet in the Air".
On the America below born and raised
In the workhouse was where I spent most of my days
Chillin' out maxin' relaxin' all cool
And chasin' a hoop with a stick outside of the school
When a couple of negros
Who were up to no good
Startin making trouble in my neighborhood
I got in one little fight and government got scared
And said 'You better come out that floating city in the air'Burning bridges gives you so much more![]()
Uitgespeeld. Uiteraard een paar minpunten, maar niets echt noemenswaardig. Uiteindelijk 22 uur over gedaan, dus de lengte is prima.
Topspel!'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Hard of 1999 mode?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:48 schreef The_Substitute het volgende:
Uitgespeeld. Uiteraard een paar minpunten, maar niets echt noemenswaardig. Uiteindelijk 22 uur over gedaan, dus de lengte is prima.
Topspel!Burning bridges gives you so much more![]()
Heb je flink lang over gedaan. Heb er hier 11 uur over gedaan terwijl ik wel tijd heb genomen om alles te verkennen en te onderzoeken.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:48 schreef The_Substitute het volgende:
Topspel!Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Hard. Werd aangeraden op steam, bij zo'n nieuwsbericht. Die 1999-mode hoorde ik pas van toen ik al met m'n playthrough bezig was. Maar ik ben ook zo iemand die elk hoekje afgaat. Wilde ook alle voxophones vinden. Ik heb ze op drie na allemaal. Dus dat heeft m'n speeltijd wel aardig verlengd.quote:'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
In het begin nog weinig aan, ik kan niet eens schieten![]()
Ben beter gewend, maar blijf stug doorspelen. Vind het trouwens niet fijn spelen op een console (xbox 360) en ook lijkt alles veel te ver ingezoomd, ik kijk liever van iets verder af.
Dus pc versie binnenkort maar proberen denk ik.![]()
Netjes. Wel opvallend dat je daarmee wel 2x zolang over het spel deed als ik.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:55 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Hard. Werd aangeraden op steam, bij zo'n nieuwsbericht. Die 1999-mode hoorde ik pas van toen ik al met m'n playthrough bezig was. Maar ik ben ook zo iemand die elk hoekje afgaat. Wilde ook alle voxophones vinden. Ik heb ze op drie na allemaal. Dus dat heeft m'n speeltijd wel aardig verlengd.
Ben nu trouwens met 1999 mode begonnen en heb net de season's pass gekocht. Items kun je in Blue Ribbon vinden?Burning bridges gives you so much more![]()
Misschien niet zo opvallend. Jij speelde op normal en keek waarschijnlijk níet in elk hoekje.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:06 schreef Gatenkaas het volgende:
Netjes. Wel opvallend dat je daarmee wel 2x zolang over het spel deed als ik.Geen idee, heb de season's pass niet.quote:Ben nu trouwens met 1999 mode begonnen en heb net de season's pass gekocht. Items kun je in Blue Ribbon vinden?'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Juist wel, maar miste uiteindelijk 6 van de voxophones.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:18 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Misschien niet zo opvallend. Jij speelde op normal en keek waarschijnlijk níet in elk hoekje.
Op normal kun je in elk geval als een gek door elk gevecht heen knallen.
Tegen de wat zwakkere tegenstanders kon dat op Hard ook wel, zolang je maar bleef bewegen. Kwamen er patriots, firemen, snipers, crows e.d. bij kijken, kon je dat beter laten.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:22 schreef Gatenkaas het volgende:
Juist wel, maar miste uiteindelijk 6 van de voxophones.
Op normal kun je in elk geval als een gek door elk gevecht heen knallen.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Geweldig spel, speel op 1999 mode en ik moet nu geweren halen voor die negerin. Maar sowieso die sfeerzeker single player spel van het jaar imo.
![]()
Vind het ook erg grappig dat ze muziek uit de toekomst hebben toegevoegd.
Klopt het dat je in het eerste gedeelte van de game...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:22 schreef Vault-Boy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:48 schreef Curlbrah het volgende:
[..]Ja dat is toch wel mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit nu iets over de helft van de game en zit al op 10 uur. Ik speel ook niet super langzaam, maar als ik al lees dat veel mensen hem in 10 uur hebben uitgespeeld. Dat is toch best wel snel.![]()
Het spel is 3 dagen uit en jullie hebben hem al 3x uitgespeeld? Ik heb pas net een pistool gekregen en aangezien ik niet snel genoeg kan richten met een controller ga ik steeds dood![]()
![]()
Je kon op dinsdag al spelen. En nee, 1 keer maar.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Zo, heb hem gisteren uitgespeeld. Vond het wederom een geweldige ervaring net zoals de eerste paar Bioshock games. Kan sowieso eindes waarbij je nog even diep moet nadenken wat er nu precies is gebeurd altijd wel waarderen. Op zich vallen alle puzzelstukjes wel goed in elkaar maar verder is er ook nog ruimte voor eigen interpretatie. Tot nu toe mijn GOTY 2013.
"A single rose can be my garden, a single friend my world."![]()
daarstraks ook even uitgespeeld, dat einde is wel briljant.
Het einde van de game zelf vond ik opzich redelijk makkelijk te begrijpen (maar tis wel een goeie mindfuck)
Echter kan je het nog verder door trekken door de de evenementen bij het einde..
ik had alternatieve eindes trouwens wel een leuk idee gevonden voor dit spel![]()
waarom 2x (of meer keren) doorspelen? daar is hij mij te lineair voor helaas (dat vind ik het grootste nadeel van het hele spel: het is te lineair, net geen on rail shooter..quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:01 schreef Gatenkaas het volgende:
Bijna klaar met de tweede playthrough.![]()
Misschien echt een grote noob vraag maar ik wil de gondola's activeren alleen geeft hij aan "cannot use while in combat". Heb toch echt iedere tegenstander naar de volgende wereld geholpen?Zo niet.. dan toch!![]()
weet je dat heel zeker?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:51 schreef NrSiX het volgende:
Misschien echt een grote noob vraag maar ik wil de gondola's activeren alleen geeft hij aan "cannot use while in combat". Heb toch echt iedere tegenstander naar de volgende wereld geholpen?
ik heb het niet meegemaakt die melding, ik kon ook aan 2 dingen merken of er ergens nog enemies waren:
1) de muziek
2) Elizabeth die zich verbergt enzo..![]()
Ja naar mijn idee wel, loop al de hele tijd rond maar zal nog wel even verder gaan zoeken.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:53 schreef mschol het volgende:
[..]
weet je dat heel zeker?
ik heb het niet meegemaakt die melding, ik kon ook aan 2 dingen merken of er ergens nog enemies waren:
1) de muziek
2) Elizabeth die zich verbergt enzo..Zo niet.. dan toch!![]()
Waarom een spel beoordelen op z'n lineariteit, als dat ook zo bedoeld is?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:42 schreef mschol het volgende:
waarom 2x (of meer keren) doorspelen? daar is hij mij te lineair voor helaas (dat vind ik het grootste nadeel van het hele spel: het is te lineair, net geen on rail shooter..'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
omdat een echt goed spel wel meer dan alleen een verhaal is met mooie plaatjes..quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:03 schreef The_Substitute het volgende:
een spel beoordelen op z'n lineariteit, als dat ook zo bedoeld
het is een goed spel hoor, maar vrijheid hebben in je game wereld is imho wel een must, en dat is er nauwelijks.![]()
Schijnt een bug te zijn in het spel.. Moet je de laatste checkpoint gebruiken maar ook dat levert niets op. Meer mensen die dit hebben gehad? Heb alles doorzocht inmiddels..quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:53 schreef mschol het volgende:
[..]
weet je dat heel zeker?
1) de muziek
2) Elizabeth die zich verbergt enzo..Zo niet.. dan toch!![]()
Bioshock heeft in principe alles. Wat mij betreft, qua shooters, het meest complete pakket wat je kunt krijgen. Goed verhaal met goeie thematiek en karakters, uitgebreide gameplay, erg toffe stijl van leveldesign, goeie soundtrack.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:30 schreef mschol het volgende:
omdat een echt goed spel wel meer dan alleen een verhaal is met mooie plaatjes..Noem eens een voorbeeld van vrijheid in een shooter. En dan niet vrijheid als in 'doelloos rondlopen'. 'Vrijheid' en 'rpg-s' is me duidelijk, 'vrijheid' en 'shooters' vind ik een rare combinatie.quote:het is een goed spel hoor, maar vrijheid hebben in je game wereld is imho wel een must, en dat is er nauwelijks.De vrijheid zit 'm bij dit spel simpelweg in de gameplay. Focus je je op de Vigors + de upgrades, of ga je voor de wapens + upgrades, of hou je het een beetje gemixed.
Ik vroeg dit nl. gisteren ook al in het steamtopic, maar daar kreeg ik geen antwoord. Als een verhalenverteller als Ken Levine zo'n game maakt, die het best tot z'n recht komt door het lineair te houden, is het dan logisch dat je dan de lineariteit gaat bekritiseren? Ik bedoel, ik snap ook wel dat als je meer te kiezen had gehad,...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar zoals Ken ook al zegt in dat interview dat ik hierboven ergens plaatste, ideeën zijn leuk, maar het gaat om de uitvoering en of het past binnen het totaalbeeld. Maar naar mijn idee had dat soort vrijheid niet hier niet bij gepast. Dan was volgens mij die hele 'mindfuck' aan het eind niet zo effectief geweest.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
ik had een soort van just cause 2 open wereld systeem wel tof gevonden, dan heb je zelf de keus of je op bepaalde punten verder wilt gaan of dat je echt kan exploreren (dit kan in bioshock maar in beperkte mate), je moet hierbij ook altijd een redelijk vast pad volgen.. daar had variatie in gemogenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:55 schreef The_Substitute het volgende:
Noem eens een voorbeeld vrijheid in een shooter. En dan niet vrijheid als in 'doelloos rondlopen'. 'Vrijheid' en 'rpg-s' is me duidelijk, 'vrijheid' en 'shooters' vind ik een rare combinatie.
dan is het hebben van meer keuzes toch juist intressant..quote:De vrijheid zit 'm bij dit spel simpelweg in de gameplay. Focus je je op de Vigors + de upgrades, of ga je voor de wapens + upgrades, of hou je het een beetje gemixed.quote:Ik vroeg dit nl. gisteren ook al in het steamtopic, maar daar kreeg ik geen antwoord. Als een verhalenverteller als Ken Levine zo'n game maakt, die het best tot z'n recht komt door het lineair te houden, is het dan logisch dat je dan de lineariteit gaat bekritiseren? Ik bedoel, ik snap ook wel dat als je meer te kiezen had gehad,...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar zoals Ken ook al zegt in dat interview dat ik hierboven ergens plaatste, ideeën zijn leuk, maar het gaat om de uitvoering en past 't binnen het totaalbeeld. Maar naar mijn idee had dat soort vrijheid niet hier niet bij gepast. Dan was volgens mij die hele 'mindfuck' aan het eind niet zo effectief geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.juist de verhaallijn met alle verschillende tijdlijnen laten mooi een keus voor meerdere eindes, zo dat je bijvoorbeeld een aantal 'goeie' en 'slechte' endings hebt (en die mindfuck kan je er inhouden..)
persoonlijk denk ik dat dat prima had gekund en was de replay waarde zoveel hoger geweest..
maar het is zeker geen slecht spel he, ik had er eigenlijk nog meer van verwacht..![]()
Wat ik al zei, bij een rpg had ik je gelijk gegeven, bij een shooter vind ik dit geen vereiste. Ik zie wat dat betreft niet in hoe dat het gelijk béter had gemaakt. Met zo'n vast pad blijft er op een natuurlijke wijze wat vaart in het verhaal zitten, wat gewoon wat mij betreft beter past bij een game waar het verhaal centraal staat.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:08 schreef mschol het volgende:
ik had een soort van just cause 2 open wereld systeem wel tof gevonden, dan heb je zelf de keus of je op bepaalde punten verder wilt gaan of dat je echt kan exploreren (dit kan in bioshock maar in beperkte mate), je moet hierbij ook altijd een redelijk vast pad volgen.. daar had variatie in gemogenVind je Bioshock dan zo weinig keus hebben qua gameplay? Als je het vergelijkt met andere shooters, heb je bij B. toch meer keuzes en afwisseling.quote:dan is het hebben van meer keuzes toch juist intressant..quote:Ik denk dat je er iets te simpel over denkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.juist de verhaallijn met alle verschillende tijdlijnen laten mooi een keus voor meerdere eindes, zo dat je bijvoorbeeld een aantal 'goeie' en 'slechte' endings hebt (en die mindfuck kan je er inhouden..)
persoonlijk denk ik dat dat prima had gekund en was de replay waarde zoveel hoger geweest..
maar het is zeker geen slecht spel he, ik had er eigenlijk nog meer van verwacht..In theorie klinkt het heel aantrekkelijk ja, maar om dat ook nog te implementeren, lijkt me dat ze het zich dan onnodig moeilijk hadden gemaakt. Misschien als ze 't nog een jaar hadden uitgesteld, hadden ze dat kunnen doen.
Ik vind de game in de huidige vorm al diep en origineel genoeg.
Je punt wat betreft de replay kan ik me dan wel in vinden, maar ik ga de game zeker nog een keer spelen in de 1999-mode.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
persoonlijk hoeft een verhaal niet snel te verlopen, er kunnen prima secundaire verhalen inzitten die je naar andere delen van Colombia brengen.. die kijk dingen die je overal zag staan zeg maar, waar events werden getoond, maar dan in een verhaal verweven, nu heb ik ze grotendeels overgeslagen...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:52 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Wat ik al zei, bij een rpg had ik je gelijk gegeven, bij een shooter vind ik dit geen vereiste. Ik zie wat dat betreft niet in hoe dat het gelijk béter had gemaakt. Met zo'n vast pad blijft er op een natuurlijke wijze wat vaart in het verhaal zitten, wat gewoon wat mij betreft beter past bij een game waar het verhaal centraal staat.ik kan een enkele keer een bepaalde actie kiezen..., en voor de rest waren het hele lichte rpg elementen (upgraden healt/Salts/shield, wapens enzovoort)quote:[..]
Vind je Bioshock dan zo weinig keus hebben qua gameplay? Als je het vergelijkt met andere shooters, heb je bij B. toch meer keuzes en afwisseling.
dat vind ik persoonlijk toch wat magertjes: wel naar een RPG toegaan maar er niet afdoende gebruik van maken...
als je b.v. bepaalde keuzes kan maken waar b.v. Colombia onder lijdt of van profiteert zou intressant zijnik zal niet ontkennen dat ze er dan nog een hoop werk aan gehad hebben, maar voor mij zou de overall experience nog beter zijn geworden..quote:[..]
Ik denk dat je er iets te simpel over denkt.In theorie klinkt het heel aantrekkelijk ja, maar om dat ook nog te implementeren, lijkt me dat ze het zich dan onnodig moeilijk hadden gemaakt. Misschien als ze 't nog een jaar hadden uitgesteld, hadden ze dat kunnen doen.
Ik vind de game in de huidige vorm al diep en origineel genoeg.
misschien dat ik die ook eens probeer jaquote:Je punt wat betreft de replay kan ik me dan wel in vinden, maar ik ga de game zeker nog een keer spelen in de 1999-mode.
al vind ik het niks om een spel opnieuw uit te spelen waar ik het hele verhaal al van ken![]()
![]()
![]()
Wat dat betreft ben ik het wel met je eens, maar als ik persoonlijk bioshock vergelijk met een spel als Half-life (2) dan valt infinite toch weer snel in het niets.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:55 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Bioshock heeft in principe alles. Wat mij betreft, qua shooters, het meest complete pakket wat je kunt krijgen. Goed verhaal met goeie thematiek en karakters, uitgebreide gameplay, erg toffe stijl van leveldesign, goeie soundtrack.
Neemt niet weg dat het alsnog een van de betere fps games van de afgelopen zoveel jaar is, daar niet van. Maar replay value heeft de game, ook voor mij, totaal niet. Sterker nog, ik ben nu zo ongeveer net over de helft en begin al wat minder te spelen.Conscience do cost.![]()
Bijna klaar met downloaden.Eerste game die ik speel sinds Portal 2, ben toch wel heel erg benieuwd.
![]()
![]()
Ik heb deel 1 en 2 niet gespeeld, maakt dat wat uit?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:41 schreef Knaller het volgende:
Zo, heb hem gisteren uitgespeeld. Vond het wederom een geweldige ervaring net zoals de eerste paar Bioshock games. Kan sowieso eindes waarbij je nog even diep moet nadenken wat er nu precies is gebeurd altijd wel waarderen. Op zich vallen alle puzzelstukjes wel goed in elkaar maar verder is er ook nog ruimte voor eigen interpretatie. Tot nu toe mijn GOTY 2013.
Ik heb gameplay beelden gezien van Infinite, en ik wil graag deze spelen.![]()
Maakt niets uit hoor. Al zou ik ze zeker wel aanraden hoor.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:24 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Ik heb deel 1 en 2 niet gespeeld, maakt dat wat uit?
Ik heb gameplay beelden gezien van Infinite, en ik wil graag deze spelen.![]()
.Idd ga ik ook doen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:31 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Maakt niets uit hoor. Al zou ik ze zeker wel aanraden hoor.![]()
Maar dat is altijd weer een nadeel als je pas een goede computer heb na een paar jaar, vroeger wou je de eerste delen graag spelen maar kon de pc het niet aan, nu heb je eindelijk een goede computer, heb je geen zin om de vorige delen te spelen enzo en wil je meteen het nieuwste erop knallen.![]()
Deel 1 is wel een verplicht nummertje voor Infinite.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:24 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Ik heb deel 1 en 2 niet gespeeld, maakt dat wat uit?
Ik heb gameplay beelden gezien van Infinite, en ik wil graag deze spelen.Burning bridges gives you so much more![]()
verplicht niet, het laat wel wat herkenning (en eventueel voer voor verdere mindfuck) tot je komen bij het spelen van Infinitequote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:39 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Deel 1 is wel een verplicht nummertje voor Infinite.![]()
Dat heb ik totaal niet.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:39 schreef BoefB2 het volgende:
.
[..]
Idd ga ik ook doen.![]()
Maar dat is altijd weer een nadeel als je pas een goede computer heb na een paar jaar, vroeger wou je de eerste delen graag spelen maar kon de pc het niet aan, nu heb je eindelijk een goede computer, heb je geen zin om de vorige delen te spelen enzo en wil je meteen het nieuwste erop knallen.Tenzij het spel extreem gedateerd is (wat bij bioshock 1 allesbehalve het geval is) wil ik altijd eerst de andere delen spelen. Then again, meestal ben ik vrij snel op de hoogte van goede spellen dus de eerdere delen speel ik sowieso wel
Maar ik geloof dat je de spellen vrij makkelijk los van elkaar kan zien. Alleen als je infinite toch een tof spel vindt dan zal datzelfde ook gelden voor bioshock, ongeacht of het er iets minder uitziet. Maar nogmaals, het verschil is relatief klein.Conscience do cost.![]()
is wel tof manquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:05 schreef Panzermaus het volgende:
Bijna klaar met downloaden.Eerste game die ik speel sinds Portal 2, ben toch wel heel erg benieuwd.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:54 schreef mschol het volgende:
[..]
verplicht niet, het laat wel wat herkenning (en eventueel voer voor verdere mindfuck) tot je komen bij het spelen van InfiniteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burning bridges gives you so much more![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:53 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]mwha.. ik vind dat nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar beide spellen zijn niet heel erg blijven hangen..
![]()
Alle feiten wijzen erop. Wat je ervan vindt verandert daar niet veel aan.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:09 schreef mschol het volgende:
[..]
mwha.. ik vind dat nietmaar beide spellen zijn niet heel erg blijven hangen..
er is 1 feit:quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:34 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Alle feiten wijzen erop. Wat je ervan vindt verandert daar niet veel aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.er is in die context wat ruimte voor eigen interpretatie
echter, wat ik las, was dat andrew ryan kennelijk die biosphere pods kon bedienen
als dat zo is dan zou het wel zo kunnen zijn ja..
Forum Opties Forumhop: Hop naar: