quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:10 schreef Farenji het volgende:[..]
Waar ben je allemaal geweest?
Als ik vragen mag, hoeveel geld heb je in die 14 maanden verbrast?
Mexico, Cuba, heel midden amerika behalve Honduras, waar ik eigenlijk me duikbrevet wilde halen, maar net een week voordat ik er heenging brak die coupe met de president uit.
Colombia, Venezuela, Brazilie, Argentina.
En toen een maat die ik tijdens het reizen had ontmoet wezen opzoeken in vancouver, en vanuit daar met weer een andere maat (uit detroit) een roadtrip via Seattle richting San Fransico gedaan en terug.
Hoeveel geld had ik gespaard, ik denk dat ik rond de 22 a 23 duizend zat. Nou kan je natuurlijk voor veel minder 14 maanden wegzijn, maar het geld boeide me eigenlijk geen ruk tot het op begon te raken natuurlijk

... Wat ik eigenlijk probeer te zeggen is dat ik in tegenstelling tot veel andere backpackers 3,5maand in Brazilie heb gezeten en ook nog eens gedurende zomerseizoen en tijdens carnaval. Zulke dingen raken je budget zwaar, maar voor mij elke cent waar geweest.
Entsja Peru niet gedaan omdat ik geen zin meer had om vanaf argentinie weer omhoog te reizen,,, aan de ene kant wel zonde, maartja wellicht de volgende keer..
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-