Excuses, ik doelde op het laatstequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:46 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik kan heel goed beoordelen of een man knap of lelijk is, en de mannen die naar mijn mening knap zijn hebben altijd een lekker wijf als vriendin dus ik twijfel persoonlijk niet aan mijn beoordelingsvermogen
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:56 schreef Smart_ass het volgende:
Jongens/mannen die hun wenkbrauwen epileren.! Zo intens fout.
Ik kan het wel begrijpen (soms), bij sommige jongens/mannen beïnvloed het teveel de gezichtsuitdrukking (waardoor het bijvoorbeeld lijkt alsof je constant boos kijkt).quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:56 schreef Smart_ass het volgende:
Jongens/mannen die hun wenkbrauwen epileren.! Zo intens fout.
Wat weet ik ook niet, maar ik vind hem verre van lelijk.quote:
Monobrauw weer verdelen in 2 wenkbrauwen kan ik me voorstellen ja (graag zelfs), maar alles wat verder gaat dan dat... NEE.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:58 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik kan het wel begrijpen (soms), bij sommige jongens/mannen beïnvloed het teveel de gezichtsuitdrukking (waardoor het bijvoorbeeld lijkt alsof je constant boos kijkt).
Indo = half Indonesisch, half Nederlands.quote:
Ik val meestal op mannen die er een beetje vrouwelijk uitzien, maar dit is gewoon een butch lesbian.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:23 schreef Miezziej het volgende:
[ afbeelding ]
Bij hem vind ik zijn wenkbrauwen nog best wel netjes gedaan enzo
Strooi ik eens met de gebruikelijke termen komt iemand mij daarop aansprekenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:21 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Indo = half Indonesisch, half Nederlands.
Filippijnse mensen hebben ook vaker grote, ronde ogen.
Op foto's vind ik hem ook een beetje mehh... Series wel beter, maar alsnog vrij verwijfdquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:41 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Ik val meestal op mannen die er een beetje vrouwelijk uitzien, maar dit is gewoon een butch lesbian.
Is dat een jongen? oOquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:23 schreef Miezziej het volgende:
[ afbeelding ]
Bij hem vind ik zijn wenkbrauwen nog best wel netjes gedaan enzo
"sar·cas·me het; o bittere, bijtende spot"quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:47 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Nee dat is een meisje.
Zou ik echt "hem" neerzetten als een meisje was?
Right back at you.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:50 schreef mdnz44 het volgende:
[..]
"sar·cas·me het; o bittere, bijtende spot"
Half westerse/half aziatische meisjes zijn vaak heel erg mooi.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:42 schreef La_Vita het volgende:
Ik vind aziatische jongens echt wel knap. Mits er ook wel iets westers in zit dan. (en het geen mooiboys zijn)
Die van mij bijvoorbeeld
Nee, hij is echt niet knap vind ik.quote:
Je hebt gelijk hij is niet knap. Hij is een mooiboyquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:00 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Half westerse/half aziatische meisjes zijn vaak heel erg mooi.
[..]
Nee, hij is echt niet knap vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |