Ik ben de zoon van eentjequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Beter dan die PVV'ers die massaal met oostblok-hoeren trouwen. Serieus, hoe veel moslimbashers er wel niet rondlopen met een oostblok vrouw
Het gaat om jongens, maar je eist om vrouwenfoto's. Grappig dat je nu met rotzooi komt dat wéér 0% hiermee te maken heeft.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:47 schreef Zero17 het volgende:
[..]
L.no is jaloers omdat niemand pics van haar wil zien.
schenkstroop, is that you ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:18 schreef Sjappel het volgende:
Ben een van de weinige Azians die het mooiboy aandoening nog niet heeft opgelopen, dus eens met de klacht. Ook eens met het vooroordeel dat jullie knapper zijn dan ons. Daarom val ik doorgaans op Nederlandse chicks. Knappe azians hebben trouwens westerse uiterlijke kenmerken zoals geen plat gezicht, een wat spitsere neus, grote ogen met dubbele eyelid, etc.
quote:
belediging? jullie klinken precies hetzelfde, schenkstroop zit ook altijd te zeiken over zijn eige volkquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:23 schreef Sjappel het volgende:
[..]
![]()
![]()
wat een belediging, ben niet zo oud noch zo slecht in meisjes. Bij mannen gaat het niet alleen om uiterlijk, maar om uitstraling, zelfverzekerdheid, persoonlijkheid, intelligentie, humor etc. Dit neemt niet weg dat ik er imo niet lelijk eruit zie.
Hmm ok, nou ja de posts die ik van hem lees klinken wel erg depri en soms richting triest vandaar.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:25 schreef aychelle het volgende:
[..]
belediging? jullie klinken precies hetzelfde, schenkstroop zit ook altijd te zeiken over zijn eige volk![]()
En óók bij vrouwen gaat het om leuk zijn, zelfverzekerheid, humor, betrouwbaarheid. Met alleen mooi zijn kom je niet verder in deze keiharde wereld.
Wel als je van domme smatjes houdquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:25 schreef aychelle het volgende:
[..]
belediging? jullie klinken precies hetzelfde, schenkstroop zit ook altijd te zeiken over zijn eige volk![]()
En óók bij vrouwen gaat het om leuk zijn, zelfverzekerheid, humor, betrouwbaarheid. Met alleen mooi zijn kom je niet verder in deze keiharde wereld.
schenkstroop is ziek in zijn hoofd. Altijd zeiken van ; ik kan niemand krijgenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:27 schreef Sjappel het volgende:
[..]
Hmm ok, nou ja de posts die ik van hem lees klinken wel erg depri en soms richting triest vandaar.
Knappe westerse mannen zijn ook zeldzaam hoor, als je een knappe man in nederland wilt tegenkomen moet je er naar mijn gevoel eerst 30 lelijke voor weg slaan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:18 schreef Sjappel het volgende:
Ben een van de weinige Azians die het mooiboy aandoening nog niet heeft opgelopen, dus eens met de klacht. Ook eens met het vooroordeel dat jullie knapper zijn dan ons. Daarom val ik doorgaans op Nederlandse chicks. Knappe azians hebben trouwens westerse uiterlijke kenmerken zoals geen plat gezicht, een wat spitsere neus, grote ogen met dubbele eyelid, etc.
kijk jij bent het type man die vrouwen onzeker laat voelen. Want je bent alleen neukwaardig als je knap bent? leuk zijn, humor hebben en betrouwbaar zijn telt niet meer mee in deze fucked-up wereld? Ik ken genoeg vrouwen die niet knap zijn maar een heel leuke vriend hebben en die geen ''smatjes'' zijn. Kijk uit met wat je zegt, dit is een reden voor sommige meisjes uit het leven te stappenquote:
ik ben een vrouw dus kan moeilijk vrouwen oordelen, maar bij mij op school zitten niet meer ''hele mooie'' meisjes dan normale/lelijke. Waar woon jij, het gooi? Bij mannen én vrouwen zul je altijd meer mindere knappe hebben dan hele knappe. Bij elk volk etc ...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:34 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Knappe westerse mannen zijn ook zeldzaam hoor, als je een knappe man in nederland wilt tegenkomen moet je er naar mijn gevoel eerst 30 lelijke voor weg slaan.
Bij vrouwen daarentegen ligt het anders, daarbij heb ik onderhand het gevoel dat er meer lekkere als lelijke rondlopen (zo rond de 20 jaar)
Precies, hoe ik sommige mannen over lelijke vrouwen hoor praten (op werk) ...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:37 schreef aychelle het volgende:
[..]
kijk jij bent het type man die vrouwen onzeker laat voelen. Want je bent alleen neukwaardig als je knap bent? leuk zijn, humor hebben en betrouwbaar zijn telt niet meer mee in deze fucked-up wereld? Ik ken genoeg vrouwen die niet knap zijn maar een heel leuke vriend hebben en die geen ''smatjes'' zijn. Kijk uit met wat je zegt, dit is een reden voor sommige meisjes uit het leven te stappen
niet leuk. Echt niet grappig, tjsa vrouwen doen soms hetzelfe, alleen bij vrouwen is uiterlijk nét iets minder belangrijkquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:39 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Precies, hoe ik sommige mannen over lelijke vrouwen hoor praten (op werk) ...
In (omgeving) Utrecht. Nouja, ik heb het niet over meisjes die gelijk als model kunnen werken, maar gewoon goed geproportioneerd zijn en een knap/leuk gezicht hebben.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:38 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik ben een vrouw dus kan moeilijk vrouwen oordelen, maar bij mij op school zitten niet meer ''hele mooie'' meisjes dan normale/lelijke. Waar woon jij, het gooi? Bij mannen én vrouwen zul je altijd meer mindere knappe hebben dan hele knappe. Bij elk volk etc ...
Spreek voor jezelf..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:34 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Knappe westerse mannen zijn ook zeldzaam hoor, als je een knappe man in nederland wilt tegenkomen moet je er naar mijn gevoel eerst 30 lelijke voor weg slaan.
Bij vrouwen daarentegen ligt het anders, daarbij heb ik onderhand het gevoel dat er meer lekkere als lelijke rondlopen (zo rond de 20 jaar)
Ik kan heel goed beoordelen of een man knap of lelijk is, en de mannen die naar mijn mening knap zijn hebben altijd een lekker wijf als vriendin dus ik twijfel persoonlijk niet aan mijn beoordelingsvermogenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |