Dat ik dat nog heb lopen kijken ook.. maar waarom moest ze nou persé de bus tegenhouden? Als ze zo sterk is kon ze toch net zo goed gwn dat ouwe oma'tje optillen en van de weg af gooien. Die was het echte probleem.quote:
Dan neem je een indo, hebben dat niet zoquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:08 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Ja, want álle Aziaten hebben monolids...
Goh, zou het. Halfbloedjes.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:54 schreef fs180 het volgende:
[..]
Dan neem je een indo, hebben dat niet zo
Nice.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:40 schreef Queetnix het volgende:
Alleen Zuid Koreaanse![]()
[ link | afbeelding ]
(kang yui)
rest
Geen moeite met Zuid Koreanen idd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:40 schreef Queetnix het volgende:
Alleen Zuid Koreaanse![]()
[ link | afbeelding ]
(kang yui)
rest
Alleen wijven please, niemand geeft iets om die boysss.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:10 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Geen moeite met Zuid Koreanen idd.
[ afbeelding ]
alleen mannen zul je bedoelen, het gaat hier over aziatische mooiboy's niet over chineze poezenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:28 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Alleen wijven please, niemand geeft iets om die boysss.
shaddapquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:28 schreef Zero17 het volgende:
[..]
quote:
Ga in B&H lopen fappen ofzo.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:28 schreef Zero17 het volgende:
[..]
dat is wel leuk, alleen ben ik niet van de mooiboys , dat vind ik téquote:
Zonder dat snorretje geval.. Dan, okeequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:42 schreef aychelle het volgende:
[..]
dat is wel leuk, alleen ben ik niet van de mooiboys , dat vind ik té
mykal bean, aziatische hiphop/danser![]()
[ afbeelding ]
Niet persee een halfbloed hoor..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:58 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Goh, zou het. Halfbloedjes.Ik ken trouwens genoeg Chinezen met grote ogen, en dan bedoel ik niet eens 'groot voor een Chinees'. En ik heb het ook niet over die wijven met circle lenses.
Als ik een jaar naar de sportschool zou gaan, had ik ook zo'n lichaamquote:
L.no is jaloers omdat niemand pics van haar wil zien.quote:
Beter dan die PVV'ers die massaal met oostblok-hoeren trouwen. Serieus, hoe veel moslimbashers er wel niet rondlopen met een oostblok vrouwquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:44 schreef D.D.W. het volgende:
Of nog erger, mannen met een chinese vriendin
Het is niet zo dat er geen lekkere chinezen vrouwen zijn, maar met mijn werk (ICT) kom ik echt maar al te vaak kanslozen tegen met een chinese vriendin. Een lekkere spontane nederlandse zit er voor hun niet in, en dat weten ze blijkbaar ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |