Ongeschoren opstaan, tja wat moet ik daar nu van zeggen; niet iedereen kan in zijn slaap zijn baard scheren.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:27 schreef aychelle het volgende:
Mooiboys zijn gay's(niks tege homo's hoor) , en niet alle aziaten zijn mooiboy's
ruige mannen die het niet erg vinden met een zweetluchtje en ongeschoren op te staan
PICSquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:42 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Wat ik het meest sexy vindt, zijn van die halfbloedjes. Niet met superdichte ogen, maar zo half weetje.
Die kunnen echt gruwelijk goed geil zijn.
Terwijl de aziaat zoekt naar zijn gestolen fiets ,om naar school mee te gaan, verkoopt de marokkaan hem door om daarna in de coffeeshop te zittenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja, kijk maar om je heen en op universtiteiten, of hogescholen. zeker de jongeren. en die hebben de toekomst. die zijn gestimuleerd door hun ouders in plaats van tegengewerkt.
Mooi meisjequote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:31 schreef W1ckeDxt het volgende:
Hier een Bieber voor je topic.
[ afbeelding ]
De onderste.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:52 schreef Disavowed het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Subtiele kick.
Dat zijn dus drie Ladyboys en waarschijnlijk ook nog eens drie homo's tegelijk op n foto. Hoe verzin je het.quote:
Kun je nagaan hoe gemakkelijk je daar in stinkt !!! Wat niet weet wat niet deertquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:27 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat zijn dus drie Ladyboys en waarschijnlijk ook nog eens drie homo's tegelijk op n foto. Hoe verzin je het.
Moet ik dit me letterlijk inbeelden?quote:
Zeker.quote:
Jaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:04 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Moet ik dit me letterlijk inbeelden?
DJ Sasha.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:30 schreef Aethereal het volgende:
Sommige Aziatische meisjes zijn best te raken hoor, niks mis mee. De meesten zijn inderdaad vies, maar dat geldt ook voor Europese meisjes.
quote:
Waarom blijft iedereen toch dat hoogst irritante nummer posten? Nu zit dat weer dagen in mn kopquote:
Oh gawd, dat is slechtquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:48 schreef Desunoto het volgende:
Als je dan toch van die filmpjes gaat posten, hier een hele nieuwe groep uit Zuid-Korea:
Ze mogen er best wezen. Hoewel je wel even op mute moet klikken, dan wordt het beter.
Nederlandse vrouwenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:44 schreef D.D.W. het volgende:
Of nog erger, mannen met een chinese vriendin
Het is niet zo dat er geen lekkere chinezen vrouwen zijn, maar met mijn werk (ICT) kom ik echt maar al te vaak kanslozen tegen met een chinese vriendin. Een lekkere spontane nederlandse zit er voor hun niet in, en dat weten ze blijkbaar ook.
Ja, want lle Aziaten hebben monolids...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:40 schreef fioooon het volgende:
[..]
Jij hebt het niet zo op de dames uit Azie? Dat ze mooi zijn kun je nog over twisten.. maar de meesten zijn zo verschrikkelijk lief..... nou eens een Aziatisch meisje dan altijd een Aziatisch meisje hoor. Mocht je die slaapoogjes niet leuk vinden dan neem je die graag voor lief![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |