Neuh, ze is Canadees. Kun je nagaan hoe ver ik off-topic moet gaan op dit topic te redden.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:28 schreef fs180 het volgende:
[..]
maar zij is heul niet zo aziatisch
Jij hebt het niet zo op de dames uit Azie? Dat ze mooi zijn kun je nog over twisten.. maar de meesten zijn zo verschrikkelijk lief..... nou eens een Aziatisch meisje dan altijd een Aziatisch meisje hoor. Mocht je die slaapoogjes niet leuk vinden dan neem je die graag voor liefquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:36 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Neuh, ze is Canadees. Kun je nagaan hoe ver ik off-topic moet gaan op dit topic te redden.
Oké.quote:
Wat ik het meest sexy vindt, zijn van die halfbloedjes. Niet met superdichte ogen, maar zo half weetje.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:40 schreef fioooon het volgende:
[..]
Jij hebt het niet zo op de dames uit Azie? Dat ze mooi zijn kun je nog over twisten.. maar de meesten zijn zo verschrikkelijk lief..... nou eens een Aziatisch meisje dan altijd een Aziatisch meisje hoor. Mocht je die slaapoogjes niet leuk vinden dan neem je die graag voor lief![]()
Daar heb je wel een punt inderdaad. Aziaten zie ik daarom ook als een verrijking voor Nederland, in tegenstelling tot het volk uit Noord Afrika hier die er niet in geslaagd zijn de juiste normen en waarden over te brengen op dat tuig wat nu in de stad rondzwerft (er zijn er vast wel die een goede opleiding hier afronden (op kosten van de staat), maar daarna lekker emigreren naar Marokko)quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:53 schreef zoalshetis het volgende:
aziaten zijn tenminste normaal opgevoedde gasten. hoe ze eruit zien? altijd beter dan die boos uit hun diepliggende oogkassen kijkende homohaters met hun straatverschijning en dito attributen die notabene door homo's zijn gemaakt. .
Ja, dat mag ik ook erg graag zienquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:42 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Wat ik het meest sexy vindt, zijn van die halfbloedjes. Niet met superdichte ogen, maar zo half weetje.
Die kunnen echt gruwelijk goed geil zijn.
Ach, Aziaten zijn anders sociaal de slechts geïntegreerde minderheid en spreekt de taal het slechtst hoor.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:42 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt inderdaad. Aziaten zie ik daarom ook als een verrijking voor Nederland, in tegenstelling tot het volk uit Noord Afrika hier die er niet in geslaagd zijn de juiste normen en waarden over te brengen op dat tuig wat nu in de stad rondzwerft (er zijn er vast wel die een goede opleiding hier afronden (op kosten van de staat), maar daarna lekker emigreren naar Marokko).
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:44 schreef fioooon het volgende:
[..]
Ja, dat mag ik ook erg graag zien
WTF.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:27 schreef fioooon het volgende:
[..]
Dat is altijd wel het nadeel als je ze mee neemt naar een land als Nederland... ze blijven het koud hebben...
Ja, misschien de ouderen. De jonge generatie spreekt anders perfect Nederlands (iig alle chinezen enz die ik gekent heb, en dat zijn er best veel). Oudere Marokkanen/Turken zie je ook zeldzaam goed nederlands praten bijv. Voor de rest zijn Chinezen nooit anderen tot last, wat voor bepaalde bevolkingsgroepen veel te veel gevraagd is.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:45 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ach, Aziaten zijn anders sociaal de slechts geïntegreerde minderheid en spreekt de taal het slechtst hoor.
quote:
Oi, oi, oi, oi.... ik kan niet kiezenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:52 schreef Disavowed het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Subtiele kick.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:45 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ach, Aziaten zijn anders sociaal de slechts geïntegreerde minderheid en spreekt de taal het slechtst hoor.
Maar das wel tofquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:36 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Neuh, ze is Canadees. Kun je nagaan hoe ver ik off-topic moet gaan op dit topic te redden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |