quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:17 schreef shibal het volgende:
[..]
Je bent nog meer aziaat dan ik:P. Ik moet nog maar eens een vietnamese vriendin zien te krijgen. En ik heb niet echt een speciale voorkeur voor koreaanse series, films en muziek. Hoewel koreaanse muziek tegenwoordig wel meer te pruimen is dan voorheen.
Dit zie ik dus idd vrijwel altijd, ook dit soort haarmodel...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:46 schreef shibal het volgende:
represent=) Aziaat hier. Ben geen mooiboi btw. Zoals ik het zie, kan je aziaten in nederland globaal wel een beetje in deze groepen verdelen:
De Pretty boy:
[ afbeelding ]
.. terwijl dit veeeel beter isquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:46 schreef shibal het volgende:
represent=) Aziaat hier. Ben geen mooiboi btw. Zoals ik het zie, kan je aziaten in nederland globaal wel een beetje in deze groepen verdelen:
verwesterse (carriere) asian:
[ afbeelding ]
Nguyen is een stomme achternaam om uit te sprekenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:32 schreef shibal het volgende:
even wat plaatjes spammen dan van NIET asian mooibois
lee jun ki
[ afbeelding ]
bi rain uit ninja assasin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dennis oh
[ afbeelding ]
daniel henney
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
john cho van flash forward
[ afbeelding ]
johnny nguyen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben geen homo btw:P
Is maar een fase:P. rond het jaar 2000 zag je voornamelijk Gangster asians en asians die supersayan haar hadden. Haha. Geloof mij nu maar, die pretty boy fase is alweer bijna voorbij. In azie tenminste wel. Hier lopen de aziaten nog een beetje achter.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:24 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Dit zie ik dus idd vrijwel altijd, ook dit soort haarmodel...
[..]
.. terwijl dit veeeel beter is
haha, grote kans dat je ex ook een nguyen was ofniet?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:35 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Nguyen is een stomme achternaam om uit te spreken![]()
Lee jun kiRain
![]()
De rest![]()
haha, sorry hets al laat
Zijn echte achternaam wel ja... Maar zijn ma was hertrouwd met een Nederlander en daarna dus niet meerquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:38 schreef shibal het volgende:
[..]
haha, grote kans dat je ex ook een nguyen was ofniet?
Nu kan ik wel een foto laten zien van iemand, maar das zo privacy gevoeligquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:41 schreef TeringHenkie het volgende:
Altijd zo typisch hè...als mensen plaatjes posten van "mooie negerinnen/aziaten/latijns-amerikanen" zijn het praktisch mensen met een typisch Westerlijk uiterlijk
lee junki en bi rain zijn toch niet zo westerlijk(die eerste 2) -_-". Spleet ogen, plat gezicht etc:Pquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:41 schreef TeringHenkie het volgende:
Altijd zo typisch hè...als mensen plaatjes posten van "mooie negerinnen/aziaten/latijns-amerikanen" zijn het praktisch mensen met een typisch Westerlijk uiterlijk
Hij wilt vast iemand zien met een plat gezicht, hoge jukbeenderen en een brede platte neus.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:46 schreef shibal het volgende:
[..]
lee junki en bi rain zijn toch niet zo westerlijk(die eerste 2) -_-". Spleet ogen, plat gezicht etc:P
Idd. Komen ze weer met het "ideaal van westerse uiterlijke kenmerken".quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:46 schreef shibal het volgende:
[..]
lee junki en bi rain zijn toch niet zo westerlijk(die eerste 2) -_-". Spleet ogen, plat gezicht etc:P
MJ had dat ookquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:58 schreef shibal het volgende:
Haha, knap is knap. Dat heeft verder niets met westerse uiterlijk te maken me dunk:). Zo kan ik ook zeggen dat de meeste knappe westerlingen ook wel aziatische trekjes hebben.
dicaprio heeft een aziaten gezicht. kleine ogen. kleine neus.
SNSDquote:
Ze worden er vast op uitgezocht met al die audities die ze doenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:17 schreef Sk00p het volgende:
[..]
SNSD![]()
F(X)![]()
Eigenlijk iedere gemiddelde groep tussen Korea en Japan heeft wel een mooie meid tussen zitten.. zo jaloers!
G-Dragonquote:
Topquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:30 schreef shibal het volgende:
Geen fans hier van T.O.P of taeyang? Zie alleen maar seungri en G-dragon, toch wel de minst populaire van big bang dacht ik.
want een ''westers uiterlijk'' vind jij? ...... een smallere neus (is niet alleen westers) een smal gezicht? (is niet alleen westers) een lichtere huid? (is niet alleen westers) en we posten hier echt geen vrouwen met blond haar of wel. Ju lult ...quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:41 schreef TeringHenkie het volgende:
Offtopic: Zonder die gasten te kennen kan ik zo zeggen dat de eerste 2 japannen zijn, derde is china boy en laatste is koreaan=). Ik dacht dat de klacht mooiboys waren, dus eigenlijk geen foto's van mooibois plaatsen? Hahaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:21 schreef ReV66 het volgende:
Nog meer plaatjes van mooiboys
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze 4, hell yeah. De rest minder imo.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:21 schreef ReV66 het volgende:
En een paar asian chicks![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |