wie kopt hem in?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:06 schreef Rick_dB het volgende:
wat ik best wel lijp vind is, of een aziaat nou metal, emo, gabber, rock, mainstream wat dan ook is..
het hem/altijd altijd staat
Meer precisie en oog voor esthetiek. En een smalle bouw zodat de kleding beter valt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:06 schreef Rick_dB het volgende:
wat ik best wel lijp vind is, of een aziaat nou metal, emo, gabber, rock, mainstream wat dan ook is..
het hem/altijd altijd staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:38 schreef kickert het volgende:
aziaten![]()
Om die spoiler weer van mijn netvlies af te branden, moet ik wel een plaatje posten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die wenkbrauwenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:41 schreef hexje het volgende:
Geen Aziaat maar hij kan het hebben:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:41 schreef kickert het volgende:
Hier nog een knappe aziaat:Asian overkill!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die guido word ik toch stiekem een beetje misselijk van.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:46 schreef shibal het volgende:
represent=) Aziaat hier. Ben geen mooiboi btw. Zoals ik het zie, kan je aziaten in nederland globaal wel een beetje in deze groepen verdelen:
De gangstah:
[ afbeelding ]
De Pretty boy:
[ afbeelding ]
Supersayan/guido asian:
[ afbeelding ]
verwesterse (carriere) asian:
[ afbeelding ]
asian nerd:
[ afbeelding ]
ach ja, beetje stereotyperend, maargoed.
Kon geen betere plaatje vinden van een guido asian:P. Dat terwijl ze niet eens zo zeldzaam zijn.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:47 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Die guido word ik toch stiekem een beetje misselijk van.
Nouja, die.. is gewoon viesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:53 schreef shibal het volgende:
[..]
Kon geen betere plaatje vinden van een guido asian:P. Dat terwijl ze niet eens zo zeldzaam zijn.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:57 schreef Sjappel het volgende:
Duidelijk verwesterde carrière asian hier. Dat haar van hem vind ik best vet btw
Geboren en getogen in Nederland. Ben een halfbloed. Maar niet dat soort halfbloed wat hier vereerd word. Half koreaan en half vietnamees.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:56 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Nouja, die.. is gewoon vies
Waar kom je vandaan?
Chao anh (gok maar ff da je ouder bentquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:05 schreef shibal het volgende:
[..]
Geboren en getogen in Nederland. Ben een halfbloed. Maar niet dat soort halfbloed wat hier vereerd word. Half koreaan en half vietnamees.
HAha, ben je vietnamees of koreaan?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:08 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Chao anh (gok maar ff da je ouder bent)/Annyoung
En ja, hijs van Big Bang ^^
Neequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:10 schreef shibal het volgende:
[..]
HAha, ben je vietnamees of koreaan?
Je bent nog meer aziaat dan ik:P. Ik moet nog maar eens een vietnamese vriendin zien te krijgen. En ik heb niet echt een speciale voorkeur voor koreaanse series, films en muziek. Hoewel koreaanse muziek tegenwoordig wel meer te pruimen is dan voorheen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:11 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Nee
Vietnamese ex...Maar kan maar heel weinig dingen typen... uitspreken nog minder haha
Voorliefde voor Koreaanse series, films en muziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |