Meestal is het model fucked. Ik denk dattie dat wil zeggen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:49 schreef OnnoQuist het volgende:
[..]
Het lijkt mij gewoon een chino? Die zijn overal te krijgen van H&M/WE/Zara tot aan Levi's en Dockers..
Oke dankje, Budget zit wel goed. Aan wat voor bedragen moet ik denken dan?quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:26 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Meestal is het model fucked. Ik denk dattie dat wil zeggen.
Heb laatst een chino van Ralph Lauren aangeschaft, "slim", wat bij Ralph Lauren dus niet über-triple-em0-gay-slim is, maar gewoon precies fraai.
Weet niet wat z'n budget is, maar een aanradertje is het.
Heb m zelf bij J.crew in new york gehaald maar denk dat je zoals hieronder gezegd die dingen wel bij Zara/H&M enzo kunt krijgen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:14 schreef Atomatico het volgende:
[..]
Waar kan ik zo'n broek krijgen? haha. Ben al een tijdje aan het kijken voor zoiets, maar de meeste die ik tegen kom zijn spuuglelijk.
Broek en schoenen matchen trouwens goed!![]()
edit: ik ga binnenkort maar eens bij de WE kijken, daar moeten ze die ook wel hebben volgens mij![]()
We, in eindhoven.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:20 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Nice, waar heb je die cardigan vandaan?
Ik vind die broek helemaal niks. Heb helemaal niets met worker modellen. Lijkt me een G-Star elwood zo op het eerste gezicht.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:27 schreef LiFePo4 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet het, een beetje grijs maar ik kon geen leuk t-shirt vanmorgen vinden dus toen maar een saaie grijze polo aan gedaan
Toffe broekquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:27 schreef LiFePo4 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet het, een beetje grijs maar ik kon geen leuk t-shirt vanmorgen vinden dus toen maar een saaie grijze polo aan gedaan
quote:
Jack & Jones Brancoquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:43 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
Dat hebben alle loverboys tegenwoordig
![]()
@Boven: Geen G-star... is sowieso een of ander merk dat niet bekend is, net als alle andere kleren die ik aan heb![]()
Leuk dat truitjequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:40 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Met zwarte pumps & zwart blazertje eroverheen buiten!
Even off-topic: Die 'loverboys van tegenwoordig' vind ik allemaal een beetje te vrouwelijk eruit zien als ik eerlijk ben. Als dat stoer is tegenwoordig..val ik niet op 'stoer'.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:43 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
Dat hebben alle loverboys tegenwoordig
![]()
@Boven: Geen G-star... is sowieso een of ander merk dat niet bekend is, net als alle andere kleren die ik aan hebPolo is onbekend weet ik wat merk, schoenen zijn ook van weet ik wat voor merk... In mn hele kast heb ik één ding van G-star liggen, 3 van J&J en de rest is allemaal van onbekende merken. Ik vind het onzin om 3x zoveel voor een merk te betalen
Basic is leuk.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:19 schreef don-diablo het volgende:
Vandaag alleen wat Lowlands booschappen gedaan, dus lekker basic.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |