same here, een hele tijd niet gebruiktquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:29 schreef Christiaan het volgende:
[..]
7... Maar ik gebruik Last pas een dik jaar, en heb het al vier jaar, dus dat vertekent een beetje.
De greasemonkeys addon installeren voor Firefox:quote:
Ach, dat heb ik ook.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:31 schreef PiRANiA het volgende:
same here, een hele tijd niet gebruikt/
Deze link in de OP gaat nu naar een website met een rare URL en bij mij staat er dat het een onveilige verbinding is dus m'n Firefox laat me niet toe.quote:• OMI musical taste meter - Hoe open is jouw muziekbrein?
Welke link?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:34 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Deze link in de OP gaat nu naar een website met een rare URL en bij mij staat er dat het een onveilige verbinding is dus m'n Firefox laat me niet toe.
Site dood?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:37 schreef Desunoto het volgende:
[..]
[ Bericht 0% gewijzigd door PiRANiA op 12-08-2010 15:36 ]
Your musical compatibility with DaaniiQuee is Very Low (3.2641%)quote:
Ja snap ik.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:26 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Your musical compatibility with DaaniiQuee is Very Low (3.2641%)
Vind je het erg dat ik zeg dat ik hier stiekem wel blij mee ben?
Your musical compatibility with DaaniiQuee is Low (21.8%)quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:28 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ja snap ik.![]()
Zou niet goed zijn als je van die wijvenmuziek ging luisteren.
We gaan al omhoogquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:01 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Your musical compatibility with DaaniiQuee is Low (21.8%)
Music you have in common includes Calvin Harris, Michael Jackson, Lady Gaga, Guus Meeuwis and Major Lazer.
Nooit geluisterd dan?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:19 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Er staat lady gaga tussen bij mij
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:23 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik heb het verwijderd, er stonden gewoon 3 plays tussen
quote:Your musical compatibility with DaaniiQuee is Medium
Music you have in common includes Lady Gaga, Headhunterz, Jason Derulo, Kelly Rowland and Eminem.
We hebben in ieder geval iets gemeen.quote:Your musical compatibility with DaaniiQuee is Very Low (3.25739%)
Music you have in common includes Krezip, Anouk, Michael Jackson, Oasis and Keane.
Die zal ik er ook best bij hebben staan. Heb de radio wel eens aan staan welke scrobbled.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:47 schreef Daniane het volgende:
Ah maakt niet uit.
met wijvenmuziek had ik het ook meer over Britney Spears enzo hoor.
wij hebben wel toffe artiesten in common hooorr
Big brother is watching you!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:12 schreef krioro het volgende:
Leuk geprobeerd, die leveltool, maar dat ding kan natuurlijk onmogelijk bepalen of je daadwerkelijk luistert of slaapt of weg bent.
Iets uit mijn top 10quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:40 schreef Bol_Wan het volgende:
bijna bij de 1000 artiestenWie heeft er een goede tip voor nummer 1000
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:40 schreef Bol_Wan het volgende:
bijna bij de 1000 artiestenWie heeft er een goede tip voor nummer 1000
Dat is niet eens helemaal zeker! Maar dat zou ik ook doen, een Last.fm jubileum in samenwerking met Last.fm vieren.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:05 schreef Felagund het volgende:
Ik zou iets uit je Recommendations doen, dan vind je het tenminste leuk.
veel van mijn recommendations staan ook al in mijn afspeellijstquote:Op maandag 16 augustus 2010 05:35 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Dat is niet eens helemaal zeker! Maar dat zou ik ook doen, een Last.fm jubileum in samenwerking met Last.fm vieren.
Dat percentage komt uit een greasemonkey scriptje, zie OP, moet je wel Firefox voor gebruiken en de Greasemonkey addon geïnstalleerd hebben voor Firefox.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:43 schreef Pink_Floyd het volgende:
Volgens mij hebben ong 99,5% overlap (waar kan je dat precies zien trouwens, of moet je daar lid voor zijn?), dan moet je ff een band kiezen die je niet hebt en ik wel
99.59% idd, speciaal voor jou word Tool dan nummer 1000quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:43 schreef Pink_Floyd het volgende:
Volgens mij hebben ong 99,5% overlap (waar kan je dat precies zien trouwens, of moet je daar lid voor zijn?), dan moet je ff een band kiezen die je niet hebt en ik wel
Ah ok, ik moet er weer helemaal inkomen, heb er een paar jaar niet veel mee gedaan en nu weer een beetje actief. Is er iemand lid trouwens? Ik luister nu eigenlijk best veel i-netradio en ben eigenlijk ook wel benieuwd of ik last.fm via een squeezebox kan laten draaien.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat percentage komt uit een greasemonkey scriptje, zie OP, moet je wel Firefox voor gebruiken en de Greasemonkey addon geïnstalleerd hebben voor Firefox.
Das een boelquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:50 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
99.59% idd, speciaal voor jou word Tool dan nummer 1000
heb ze nog nooit gehoord zelfs. nieuwe muziek check ik meeestal via de radio of Spotify en op Spotify staan ze al niet en op de radio komen ze niet.. tjaquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:51 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Das een boel
Heb jij nog geen TOOL in je lijst!! Dan heb je iig een goede
dat dan weer niet helaasquote:
Jij hebt ook wel een vrij hoog gemiddeld aantal plays per artiest.quote:
Volbeatquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:52 schreef Solique het volgende:
Unique Artists: 233
Total Tracks: 389
Total Plays: 393
Top Artists for the week ending Sunday 15 August 2010
1 Volbeat 25
2 Blind Sinners 15
3 Bomfunk MC's 12
4 Weezer 12
5 Owl City 5
5 Lostprophets 5
7 Bullet for My Valentine 4
7 Vortex Involute 4
7 Nightwish 4
10 System of a Down 3
10 Within Temptation 3
10 Rise Against 3
quote:Unique Artists: 72
Total Tracks: 383
Total Plays: 589
1 Paul McCartney 127
2 The Beatles 86
3 Pink Floyd 31
3 David Bowie 31
5 John Lennon 29
6 The Fireman 25
7 Daft Punk 21
8 The Beach Boys 19
8 The Last Shadow Puppets 19
10 Elvis Presley 17
Weinig plays per artiest... Sowieso weinig plays vergeleken met sommige mensen hier.quote:Unique Artists: 116
Total Tracks: 207
Total Plays: 221
1 Genesis 11
2 Lifehouse 8
3 Amos Lee 6
3 David Gray 6
3 Muse 6
6 John Mayer 5
6 Incubus 5
6 The Beatles 5
6 Paolo Nutini 5
10 Biffy Clyro 4
10 The Black Keys 4
10 Supertramp 4
Grappig hoe ik mijn gemoedstoestand uit mijn lijstje kan opmaken. Dit was duidelijk een week van herinneringen, verwerking en proberen mezelf op te peppen.quote:1 T.Rex 25
2 School of Seven Bells 18
3 Mount Kimbie 16
4 Arab Strap 15
5 Air France 14
6 Best Coast 3
7 Gold Panda 12
7 Cut Copy 12
9 Arcade Fire 10
10 Matthew Dear 9
Vandaar dat je ook nog steeds zo'n extreem hoog aantal plays per dag hebt (153).quote:Afrojack ft Eva Simons – Take Over Control Yesterday 7:29pm
Afrojack ft Eva Simons – Take Over Control Yesterday 7:29pm
Jackie Boyz – Last Song Yesterday 7:24pm
Nee ik luister de liedjes meerdere keren op een dagquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:29 schreef Desunoto het volgende:
Danique, dat ding van jou klopt nog steeds niet he.
[..]
Vandaar dat je ook nog steeds zo'n extreem hoog aantal plays per dag hebt (153).
Da's gewoon de manier waarop verzamelde ipod-plays worden verwerkt op de last.fm-site.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:29 schreef Desunoto het volgende:
Danique, dat ding van jou klopt nog steeds niet he.
[..]
Vandaar dat je ook nog steeds zo'n extreem hoog aantal plays per dag hebt (153).
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:16 schreef Arn0 het volgende:
The Doors, mooie keuze voor een mijlpaal
quote:Unique Artists: 176
Total Tracks: 740
Total Plays: 1042
Top Artists for the week ending Sunday 22 August 2010
1 The Beatles 283
2 Arctic Monkeys 66
3 The Beach Boys 48
4 Cuby + Blizzards 42
5 David Bowie 31
6 The Fall 26
7 Animal Collective 25
8 Paul McCartney 24
8 The Undertones 24
10 Daft Punk 20
quote:Unique Artists: 147
Total Tracks: 437
Total Plays: 516
1 Faberyayo & Vic Crezée 55
2 Major Lazer 45
3 Boards of Canada 24
4 Fantômas 18
5 Lorn 17
6 Guru 16
6 Kruder & Dorfmeister 16
8 Bohren & der Club of Gore 15
9 Portishead 14
9 Seu Jorge 14
11 Secret Chiefs 3 13
11 The Mars Volta 13
13 A Tribe Called Quest 12
13 The Eighties Matchbox B-Line Disaster 12
13 Mozart 12
16 Audion 11
16 Waldeck 11
quote:Unique Artists: 91
Total Tracks: 810
Total Plays: 892
1 Iron Maiden 161
2 Yellowcard 65
3 Weezer 58
4 Trapt 46
5 Shinedown 39
6 Bad Religion 38
7 Nickelback 35
8 12 Stones 34
9 Finger Eleven 33
9 Strike Anywhere 33
11 Disturbed 28
12 Alter Bridge 24
quote:Unique Artists: 5
Total Tracks: 56
Total Plays: 70
1 Scars on Broadway 29
2 Korn 12
2 Deicide 12
4 Godsmack 10
5 Deadmau5 7
Mooi aantal.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:59 schreef HenkieVdV het volgende:
WohooOp deze regenachtige dag toch nog iets leuks.
[ afbeelding ]
Kopiëren vanuit Internet Explorer (of een andere browser maar ik weet van IE in elk geval dat 'ie daar altijd netjes uitrolt) of gewoon zelf even alles rechtzetten.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:49 schreef blckbb het volgende:
Hoe krijg je nou zo'n mooie weeklijst als die van jullie?
OKquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:50 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Kopiëren vanuit Internet Explorer (of een andere browser maar ik weet van IE in elk geval dat 'ie daar altijd netjes uitrolt) of gewoon zelf even alles rechtzetten.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:51 schreef friekin_ het volgende:
Your musical compatibility with Geert-3 is Very High
Music you have in common includes The Beatles, Perfume Genius, Spinvis, Arctic Monkeys and The National.
Bij Top Artists klikken op Last 7 days, omlaag scrollen totdat je See More tegenkomt, daar dan op klikken. En dan klik je op or browse by weekly snapshots.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:51 schreef blckbb het volgende:
[..]
OKMaar waar kan ik de lijst zelf vinden dan?
Heb ik deze week vaker gehad, dan opeens na een tijd staan ze er bij.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:02 schreef Arn0 het volgende:
Vaag, sommige mensen (oa mezelf) hun tracks van de afgelopen uren zijn niet gescrobbled maar bij anderen werkt het dan weer wel.. Hier nog mensen met dit probleem?
Edit: Lijkt aan de software te liggen, Winamp doet het wel maar Spotify niet.
Your musical compatibility with Geert-3 is Superquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:19 schreef blckbb het volgende:
Wel gaar dat ik met de meeste mensen hier compatibility heb met mijn artiesten die ik al heel lang luister. Artiesten die ik pas enkele weken ken zie ik hier niet terug
We zijn ook al vriendjes hè.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:26 schreef friekin_ het volgende:
Your musical compatibility with Migielb is High
Music you have in common includes The Kinks, The Smiths, Pink Floyd, The Beatles and The Doors.
Interessant, kom zelden mensen tegen die zowel The Beatles als The Kinks als common artiesten hebbenquote:Your musical compatibility with Migielb is Super (96.414%)
Music you have in common includes Pink Floyd, The Beatles, The Police, The Kinks and The Velvet Underground.
Relaxed.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:28 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Interessant, kom zelden mensen tegen die zowel The Beatles als The Kinks als common artiesten hebbenHeb je ook maar even als vriend toegevoegd
Haha, ook nietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:24 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Geert-3 is Super
Music you have in common includes Pink Floyd, The Beatles, The Who, The Doors and Jimi Hendrix.
Ik denk dat de komende maanden mijn Jazz-artiesten een hele slag gaan inhalen op de overallquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:34 schreef HenkieVdV het volgende:
Wat luisteren mensen hier toch goede muziek.
Oh dat probleem had ik net ook, maar nu is het inderdaad weer opgelost.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:31 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Relaxed.Ja is wel een vreemd verhaal van mijn kant.
Paar jaar geleden begonnen met het echt luisteren naar the Beatles, en ineens miste ik heel wat nummers van wie ik vroeger dacht dat het ook the Beatles waren.
En toen kwam ik achter the Kinks.
Was wel lachen.
-edit- vaag, mijn last.fm voegt de nummers die ik nu luister niet meer toe.![]()
-edit2- owh nu staan ze er ineens.![]()
Dank jequote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:34 schreef HenkieVdV het volgende:
Vriendjes zijn?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:39 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh dat probleem had ik net ook, maar nu is het inderdaad weer opgelost.Net op tijd, want ik ben bijna bij de 2500 plays.
Niks vergeleken met jullie, maar ik gebruik Last.fm ook pas echt sinds een paar maanden.
Nog 3.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:39 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh dat probleem had ik net ook, maar nu is het inderdaad weer opgelost.Net op tijd, want ik ben bijna bij de 2500 plays.
Niks vergeleken met jullie, maar ik gebruik Last.fm ook pas echt sinds een paar maanden.
Thanks, jij ook! Ook een aantal artiesten die op mijn lijstje staan van dingen waar ik nog eens wat meer van moet luisteren.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:40 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Nog 3.Heb je even toegevoegd.
Goede muziek.
Te laat, was je voorquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:42 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Thanks, jij ook! Ook een aantal artiesten die op mijn lijstje staan van dingen waar ik nog eens wat meer van moet luisteren.
friekin: ik stuur je wel een request!
Ik zie bij jou 2 Unlimited staan, dat was mijn eerste cd.quote:
Van mij ook!!!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:44 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik zie bij jou 2 Unlimited staan, dat was mijn eerste cd.![]()
Welke ongeveer? Ik luister wel Miles Davis, Orentte Coleman en wat random jazz maar ben nog op zoek naar meer jazz. Vooral in het genre Davis of anders een beetje modern jazz.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:38 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik denk dat de komende maanden mijn Jazz-artiesten een hele slag gaan inhalen op de overall
Zie mijn Last.fmquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:51 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Welke ongeveer? Ik luister wel Miles Davis, Orentte Coleman en wat random jazz maar ben nog op zoek naar meer jazz. Vooral in het genre Davis of anders een beetje modern jazz.
Ik zal wel even checken.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:56 schreef blckbb het volgende:
[..]
Zie mijn Last.fm![]()
Zoek je een bepaald hoofdinstrument of? Dit zijn iig mijn favorieten hoewel er nog honderden te ontdekken zijn!
Gitaar; Wes Montgomery, Charlie Christian en John Scofield
Blazers: John Coltrane (sax), Miles Davis (trompet&sax)
Bas: Markus Miller
Overigen: Red Garland Quintet, Toots Thielemans (!), Duke Ellington, Louis Armstrong, Ella Fitzgerald en Frank Sinatra (in hoeverre je dat ECHT als Jazz opvat)
Maar er zijn er nog zoveel die ik wil ontdekkenDe Jazzwereld is gigantisch groot
Ik zal ze ook even uitchecken, ik ken alleen de muziek van Miles Davis en Coltrane uit dit lijstje, luister zelf het meest naar Charles Mingus.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:56 schreef blckbb het volgende:
[..]
Zie mijn Last.fm![]()
Zoek je een bepaald hoofdinstrument of? Dit zijn iig mijn favorieten hoewel er nog honderden te ontdekken zijn!
Gitaar; Wes Montgomery, Charlie Christian en John Scofield
Blazers: John Coltrane (sax), Miles Davis (trompet&sax)
Bas: Markus Miller
Overigen: Red Garland Quintet, Toots Thielemans (!), Duke Ellington, Louis Armstrong, Ella Fitzgerald en Frank Sinatra (in hoeverre je dat ECHT als Jazz opvat)
Maar er zijn er nog zoveel die ik wil ontdekkenDe Jazzwereld is gigantisch groot
Dank je, dank je.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:34 schreef HenkieVdV het volgende:
quote:Your musical compatibility with Migielb is Low
Music you have in common includes Pink Floyd, The Kinks, Deep Purple, The Who and Fleetwood Mac.
Deze daarentegen:quote:Your musical compatibility with Geert-3 is Low
Music you have in common includes The National, Absynthe Minded, Duke Ellington, LCD Soundsystem and Editors.
quote:Your musical compatibility with fxtwn is Super
Music you have in common includes Tame Impala, Best Coast, Mount Kimbie, The National and Beach House.
Nu wel veel artiesten die ik recent pas luister. Volgens mij is het algoritme dat het percentage berekend vrij random in het selecteren van artiesten.quote:Your musical compatibility with Grobbel is Super (99.6784%)
Music you have in common includes Tame Impala, Portugal. The Man, Menomena, Ariel Pink's Haunted Graffiti and Villagers.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nu wel veel artiesten die ik recent pas luister. Volgens mij is het algoritme dat het percentage berekend vrij random in het selecteren van artiesten.
Vreemd, ik zie dat Frusciante jouw top artiest is, daar heb ik vrij veel naar geluisterd vorig jaar. Daarnaast heb ik ook Muse en de Red hot Chilli Pepers in mijn library staan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:54 schreef DeBassist het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Chris_Gamgee is LOW
Music you have in common includes Funkadelic, John Frusciante, Pink Floyd, Jeff Beck and Queen.
maar jij hebt dan ook veel meer plays dan mijquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vreemd, ik zie dat Frusciante jouw top artiest is, daar heb ik vrij veel naar geluisterd vorig jaar. Daarnaast heb ik ook Muse en de Red hot Chilli Pepers in mijn library staan.
Ja dat is toch ook eigenlijk pas een echte.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:30 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh ja hoor, ik zet Spotify net weer aan en nu staat hij op 2501.
Ach ja, op naar de 5000 dan maar...
Nee maar dit was nog vorige week. Deze week volgens mij nog minder, was op vakantie.quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:01 schreef blckbb het volgende:
Ik heb deze week ook heul niet zoveel geluisterd;9
[quote]quote:Rozen op trouwdag, dat is lang gelee
Toch mag je zo'n dag nooit vegeten
Nou, de drukte van 't leven dat brengt 't vaak mee
Dat moet je elkaar maar vergeven
Maar dit is de dag en wij vieren het feest
Op 't samenzijn zovele jaren
En hier zijn je rozen, het zijn er echt veel
Ik heb lang genoeg kunnen sparen
refr.:
Rode rozen, door mij gekozen
Voor de schat waar ik zoveel van hou
Rode rozen, door mij gekozen
Voor jouw liefde en je trouw
Heel je leven aan mij gegeven
En aan heel de kinderschaar
Daarom krijg je rode rozen
Een rode roos voor elk jaar
De roos van m'n leven was jij steeds, m'n schat
Ik heb ze geplukt in de jaren
Maar een roos met een doorntje kwam ook op ons dak
Maar dat zullen wij samen bewaren
Wij deelden steeds samen in lief en in leed
Laat ons nu samen verpozen
Ik ben heel alleen naar een winkel gegaan
Ik kocht daar voor jou deze rozen
Your musical compatibility with Grobbel is Superquote:
Dan zijn wij waarschijnlijk ook een hele goede match.quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:34 schreef On het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Grobbel is Super
Music you have in common includes Tame Impala, The National, The Coral, Boards of Canada and Tones on Tail.
nieuw dieptepuntquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:04 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Your musical compatibility with fxtwn is Super
Music you have in common includes Destiny's Child, Lady Gaga, Jennifer Lopez, 3T and Aqua.
3T en Aqua doen het m ja.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:53 schreef DeBassist het volgende:
[..]
nieuw dieptepunt![]()
Your musical compatibility with Tranzformer is VERY LOW
Music you have in common includes Red Hot Chili Peppers and The Jimi Hendrix Experience.
niks in common.quote:Your musical compatibility with Musicjunk93 is Very Low
quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:16 schreef Daniane het volgende:
[..]
3T en Aqua doen het m ja.
hier nog n dieptepunt:
[..]
niks in common.
waar is jouw Last fmquote:
Your musical compatibility with xDesunoto is VERY LOWquote:
Het kan altijd erger.quote:
quote:Your musical compatibility with xDesunoto is Very Low (3.35485%)
Music you have in common includes Blood Red Shoes and The Rolling Stones.
Denk dat ik ook wel veel Very High en Super scoor, kan niet anders dan tot de conclusie komen dat dit topic vol zit met mensen met een geweldige smaak, net zo geweldig als mijn eigen smaak, en dat is toch wel het referentiepunt wanneer het om smaak gaat.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:23 schreef PiRANiA het volgende:
Your musical compatibility with Musicjunk93 is High (50.14%). Music you have in common includes Pendulum, Red Hot Chili Peppers, Tenacious D, Rage Against the Machine and Limp Bizkit.
Your musical compatibility with Tranzformer is Super (90.4%). Music you have in common includes The Bloody Beetroots, Röyksopp, Borgore, Calvin Harris and Plastikman.
Your musical compatibility with fxtwn is Very High (85.1%). Music you have in common includes The Beatles, Mount Kimbie, Deadmau5, Boys Noize and Pink Floyd.
Your musical compatibility with Geert-3 is Super (98.71%). Music you have in common includes The Beatles, Paul McCartney, Pink Floyd, Arctic Monkeys and George Harrison.
Your musical compatibility with Migielb is Super (95.96%). Music you have in common includes Pink Floyd, Van Halen, The Beatles, Fleetwood Mac and Queens of the Stone Age.
Your musical compatibility with Soliquenl is Super (99.56%). Music you have in common includes Pendulum, Deadmau5, NOFX, Daft Punk and Tenacious D.
Your musical compatibility with Chris_Gamgee is Very High (78.47%). Music you have in common includes Yann Tiersen, The Beatles, Pink Floyd, Yeasayer and The Kills.
Your musical compatibility with xDesunoto is Very Low (5.63%). Music you have in common includes Creedence Clearwater Revival, The Rolling Stones, Evanescence, Within Temptation and Muse.
Your musical compatibility with Pijkje is Super (94.42%). Music you have in common includes Yann Tiersen, The Beatles, Supertramp, Pink Floyd and Skunk Anansie.
Your musical compatibility with Arn0VL is Super (99.27%). Music you have in common includes The Beatles, Paul McCartney, Daft Punk, Pink Floyd and George Harrison.
lol dat scheelt weinig.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:23 schreef PiRANiA het volgende:
Your musical compatibility with Soliquenl is Super (99.56%). Music you have in common includes Pendulum, Deadmau5, NOFX, Daft Punk and Tenacious D.
http://www.last.fm/group/Greasemonkeysquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:47 schreef Solique het volgende:
[..]
lol dat scheelt weinig.![]()
Waar haal je die percentages eigenlijk vandaan?
www.last.fm/user/xDesunotoquote:
Onmogelijk! Ik eis een hertelling.quote:
Ah, thanks. Had er al een aantal van Greasemonkey maar over deze gekeken denk.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:50 schreef Grobbel het volgende:
[..]
http://www.last.fm/group/Greasemonkeys
Eerst Greasemonkey installeren en dan ' Last.fm Compatibility Percentage'. Je moet wel Firefox gebruiken als browser overigens.
quote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:04 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Your musical compatibility with fxtwn is Super
Music you have in common includes Destiny's Child, Lady Gaga, Jennifer Lopez, 3T and Aqua.
Grand heeft dus duidelijk een library die bestaat uit wat er bij mij onder "foute feest muziek voor dronken uurtjes" staatquote:
gelukkig zit er nog wel goeie muziek bijquote:
Dat laatste dus ookquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:19 schreef Mini_rulez het volgende:
Waarop is die keuze van "music you have in common" eigenlijk gebaseerd? Heeft het nog iets te maken met wat je het vaakst luistert of is het gewoon een random selectie uit je hele library, inclusief alle nummers die je ooit 1 keer gehoord hebt?
Hmm ik vraag me af waar het mis is gegaan dat je 3T niet gewoon kan luisteren, vooral anything kan ik elk moment opzetten om eens lekker te glijden op mijn innerlijke gladheid. Playa, playa, met deze muziekjes glijd ik in elk satijnen slipje.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Grand heeft dus duidelijk een library die bestaat uit wat er bij mij onder "foute feest muziek voor dronken uurtjes" staat
De artiesten zijn tenminste ok. maar verder...quote:Your musical compatibility with Tranzformer is LOW
Music you have in common includes Amorphis, Tool, Kings of Leon, Type O Negative and Placebo.
Your musical compatibility with Icedwyvern is MEDIUMquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De artiesten zijn tenminste ok. maar verder...
Your musical compatibility with Tranzformer is Superquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:43 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Mja eerlijkheid bied me te zeggen dat ik misschien de die post heb geveinsd, ik hou helemaal niet van 3T of destiny's child.
RATMquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:19 schreef PiRANiA het volgende:
Top Artists for the week ending Sunday 29 August 2010
1 Deadmau5 13
2 The Bloody Beetroots 8
3 Daft Punk 7
4 Rage Against the Machine 6
4 The Chemical Brothers 6
Unique Artists: 154
Total Tracks: 256
Total Plays: 262
Hoe kom je aan die overall?quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:30 schreef Frollo het volgende:
Positie (Positie overall) Naam Plays
1 (454) The Brian Setzer Orchestra 39
2 (58) The Shamen 13
3 (233) Coralie Clément 12
4 (-) Die Antwoord 11
4 (203) Kitaro 11
4 (353) Günther 11
7 (395) Joe Jackson 9
8 (-) Tammy Wynette 5
8 (-) KISS 5
10 (70) William Orbit 4
Unique Artists: 75
Total Tracks: 187
Total Plays: 193
heeft disturbed een nieuw album ?????quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:45 schreef Solique het volgende:
Nieuwe cd's van Disturbed en Iron Maiden, de rest last.fm radio of spotify
Unique Artists: 423
Total Tracks: 527
Total Plays: 532
1 Disturbed 14
2 Iron Maiden 12
3 Benga 4
3 Distance 4
3 No Trigger 4
6 Zomby 3
6 MRK1 3
6 Cyrus 3
6 Starving Trancer feat. CAMRY 3
6 Ikonika 3
http://en.wikipedia.org/wiki/Asylum_(Disturbed_album)quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:50 schreef DeBassist het volgende:
[..]
heeft disturbed een nieuw album ?????
ik ben u zeer dankbaarquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:55 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Asylum_(Disturbed_album)
oke, iig bedanktquote:
Onder andere jaquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:48 schreef DeBassist het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Icedwyvern is MEDIUM
Music you have in common includes Heidevolk, Ensiferum, Amon Amarth, Korpiklaani and Týr.
duidelijk een Folk/viking metal Fan
ik gok iets in de black metalquote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:34 schreef DeBassist het volgende:
[..]
ik gok iets in de black metal?
Ik gok het ook ja.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:36 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik gok dat ik KISS meer kan waarderen.
Immortalquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..], Abbath van Immortal.
[..]
Ik gok het ook ja.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:20 schreef DeBassist het volgende:
Your musical compatibility with krioro is VERY LOW
Music you have in common includes Jamiroquai, Red Hot Chili Peppers, Limp Bizkit, Rage Against the Machine and Bob Marley.
Mijn muzieksmaak is afwijkend van 'de standaard' op FOK!, maar ik kan een hoop waarderen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:44 schreef Daniane het volgende:
Your musical compatibility with krioro is Very Low
Music you have in common includes The Pussycat Dolls, Major Lazer, Calvin Harris, Cassie and Phil Collins.
Dat wisten we toch al?quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:23 schreef friekin_ het volgende:
Your musical compatibility with krioro is Super
Music you have in common includes Air France, School of Seven Bells, Mount Kimbie, Bonobo and Boards of Canada.
Tis nog meer geworden kennelijk.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:47 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Mijn muzieksmaak is afwijkend van 'de standaard' op FOK!, maar ik kan een hoop waarderen.
[..]
Dat wisten we toch al?
Volgens mij hebben wij het hoogste percentage van iedereen in dit topicquote:Your musical compatibility with Geert-3 is Super (99.7272%)
Music you have in common includes Paul McCartney, Arctic Monkeys, The Beatles, Boudewijn de Groot and John Lennon.
Volgens mij heb ik met Norrage nog net iets hoger.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:56 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij het hoogste percentage van iedereen in dit topic
quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:59 schreef cafca het volgende:
Your musical compatibility with krioro is Low
Music you have in common includes The Black Keys, Two Door Cinema Club, Surfer Blood, Black Rebel Motorcycle Club and Shearwater.
Surfer Blood
quote:Surfer Blood is an indie rock band from West Palm Beach, Florida. Their 2009 debut single “Swim” debuted through Pitchfork Media and gained critical acclaim as it was placed as the 37th best track on Pitchfork’s 100 Best Songs of 2009. Their sound has been compared to Weezer, Pavement, Vampire Weekend and Built to Spill.
The band’s debut album, “Astro Coast” was released on January 19, 2010 to generally positive reviews.
quote:Your musical compatibility with krioro is High (69.3266%)
Music you have in common includes The Black Keys, The Dead Weather, Andrew Bird, Calexico and Feist.
quote:Your musical compatibility with camilero is Super (99.595%)
Music you have in common includes Tame Impala, Angus & Julia Stone, Erland and the Carnival, John Grant and Blaudzun.
quote:Your musical compatibility with Norrage is Super (99.7451%)
Music you have in common includes Angus & Julia Stone, Portugal. The Man, Zita Swoon, Andrew Bird and Curtis Mayfield.
quote:Your musical compatibility with fxtwn is Super (97.7801%)
Music you have in common includes Tame Impala, Mumford & Sons, Laura Marling, The National and Aphex Twin.
Dit is dan weer wat minder.quote:Your musical compatibility with Icedwyvern is Low (14.7203%)
Music you have in common includes Boudewijn de Groot, Eels, The xx, Kings of Leon and Florence + the Machine.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik met Norrage nog net iets hoger.
Dit beter dan?quote:Your musical compatibility with Musicjunk93 is Super (93.2537%)
Music you have in common includes Avenged Sevenfold, Disturbed, Pendulum, Tenacious D and Sum 41.
zo hoort hetquote:
Dan zit je ook wel redelijk in de uithoeken van mijn smaakgebied........quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:08 schreef DeBassist het volgende:
Your musical compatibility with camilero is VERY LOW
Music you have in common includes Funkadelic, AC/DC, John Mayer, Motörhead and Apocalyptic![]()
quote:Your musical compatibility with fxtwn is Super
Music you have in common includes Tame Impala, The National, Spinvis, Beach House and Boys Noize.
quote:Your musical compatibility with Geert-3 is Super
Music you have in common includes Arctic Monkeys, The Beatles, The White Stripes, The Strokes and Editors.
quote:Your musical compatibility with Arn0VL is Super
Music you have in common includes Noah and the Whale, Arctic Monkeys, The Beatles, Queens of the Stone Age and Arcade Fire.
quote:Your musical compatibility with Chris_Gamgee is Super
Music you have in common includes Tame Impala, Angus & Julia Stone, The Black Keys, Balthazar and Arcade Fire.
Your musical compatibility with MeneerDD is Superquote:Op woensdag 1 september 2010 21:36 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
www.last.fm/user/meneerDD
Gaat lekker dus.quote:
Ik ehm.. Sinds mei vorig jaarquote:Op woensdag 1 september 2010 23:02 schreef Norrage het volgende:
Ik heb er bijna 50000!!! oeh, en ik ben nu precies 4 jaar bezig.
hmm, das best knapquote:Op woensdag 1 september 2010 23:03 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ehm.. Sinds mei vorig jaar.
Ja, dat zal best. Maar ik had niet door van mezelf dat ik zoveel luisterde. Ik luister alleen thuis, mijn mp3 speler is niet compatibel met Last.fm, en ik heb een baanquote:Op woensdag 1 september 2010 23:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
hmm, das best knapmaar ik denk dat er velen zijn die je zullen overtreffen....
Dat is nog steeds een hoog aantal voor anderhalf jaar.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:16 schreef ChiefBigFoot het volgende:
95636 plays since 13 Feb 2009
(Maar ruim 40.000 van die plays werden de eerste dag al gescrobbeld)
Nog een paar weekjes, gok ikquote:Op donderdag 2 september 2010 12:31 schreef Desunoto het volgende:
Mijn lijst voor deze week is nu al ongeloofwaardig want ik heb 301 plays moeten overzetten van de ene artiestennaam naar de andere.![]()
[..]
Dat is nog steeds een hoog aantal voor anderhalf jaar.![]()
Op naar 100.000!
Op last.fm heb ik met een rfiend 99%, daarmee haal ik hier het hoogste van mijn "soulmates", 15%quote:Op zondag 5 september 2010 12:02 schreef Desunoto het volgende:
De "soulmates" feature op die website werkt trouwens veel beter dan alle andere die ik tot nu toe gezien heb. Dit ding kijkt echt hoeveel procent van de tijd je beide een bepaalde artiest hebt geluisterd. Dus als persoon A 10.000 plays in totaal heeft, en 1.000 van artiest X, en persoon B heeft 100.000 plays in totaal en 10.000 van artiest X, dan staat bij beide 10% en kom je exact overeen. Hetzelfde gaat op voor elke tag. Werkt veel beter en je ziet nu tenminste ook waar hij het vandaan haalt.
In dit topic werd er met 99%'tjes gestrooid alsof het niets is.quote:Op zondag 5 september 2010 12:05 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Op last.fm heb ik met een rfiend 99%, daarmee haal ik hier het hoogste van mijn "soulmates", 15%
Die kun je krijgen door een greasemonkey scriptje te installeren, zie OP voor de greasemonkey groep op Last.fm. Daarvoor moet je wel de greasemonkey addon geïnstalleerd hebben voor firefox.quote:Op zondag 5 september 2010 13:03 schreef Corkscrew het volgende:
Waar zie je die percentages eigenlijk? Ik zie bij iemands profiel alleen "Super", "Very low" of iets daartussen staan.
hehe, ik ken degene die die heeft toegevoegd welquote:Op zondag 5 september 2010 14:37 schreef Grobbel het volgende:
Al is de categorie 'gezellige gitaar-pop' wat aan de verdachte kant.
http://lastfm.dontdrinkandroot.net/tools/user/soulmates/<username>quote:Op zondag 5 september 2010 22:20 schreef friekin_ het volgende:
Hoe check je het soulmates gebeuren dan?
Ik dacht ook al meerdere keren aan de stats jaquote:
Ook veel geluisterd?quote:Op zondag 5 september 2010 22:57 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik dacht ook al meerdere keren aan de stats ja
Yep, en voor een keer niet die band uit mijn avatarquote:
Leef je uit.quote:Op zondag 5 september 2010 23:07 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Hmm ik scoor 23% met krioro, had niet eens gezien dat je over je eigen lijst dat oordeel kon laten vellen, leuk, weet ik meteen wie mijn vijanden en wie mijn vrienden zijn /kortzichtig. Mag ik jou ook toevoegen friekin_? Je lijkt me wel interessant namelijk.
en hoe maak je die plaatjes? :squote:
zekerquote:Op zondag 5 september 2010 17:55 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Trouwens dat soulmate gedoe is erg interessant, vrouwen met dezelfde muzieksmaak zijn een mega turn on en ze blijken dus echt te bestaan.
Ja, da's een beetje jammer.quote:Op maandag 6 september 2010 16:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat soulmate-gedoe gaat toch alleen je Friends-list af? Hun smaak ken ik al wel hoor.
Nouja ik kreeg eerst dit dus: http://playground.last.fm/neighbours En dat zijn mensen die niet op mijn friends list staan, maarja toch wel een oude Last.fm functie die er al was volgens mij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |