Da's balen zegquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:08 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Thanks Bluezzz, ik denk idd teveel hooi op vork en combinatie van terugval
en wederom is ie niet geslonken vandaag
kom eens in het wonderschone Duitsland.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:52 schreef ColdFeet het volgende:
Mijn baas draagt al-tijd een pakMaar ik mag wel gewoon met slippers en een hemdje en een rokje naar mijn werk ofzo.
Ik draag wel wat uitbundiger kleuren dan mijn collega's, Vlamingen zijn wat dat betreft zo saai...
ik loop zelf op werkschoenen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen ideeMAar ik ga eerst ff bij dat tokootje hier in Delft kijken. Zit een kleine outdoor-zaak. Eens kijken wat het daar kost
wij hebben wel eens Denen op bezoek.... bedoel je stijf.. maar ze zijn oud ook, alsof ze daar niet met pensioen gaanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:19 schreef z80 het volgende:
[..]
kom eens in het wonderschone Duitsland.
degelijk geklede dames is moderne grijstinten![]()
je haalt diegene met Nederland bloed in de fam. er zo uit.
deze zijn wat luchtiger gekleed met wat meer kleur, maar nog steeds netjes.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:23 schreef z80 het volgende:
[..]
ik loop zelf op werkschoenen.
deze zijn qua stevigheid en ondersteuning te vergelijken met wandel/berg schoenen.
maar vaak goedkoper en 100% vloeistof dicht.
ge je voor de S3 veiligheids klassen dan heb je een stalen tussen zool, "stalen"neus (staal is vervangen door kunststof, maar wordt nog steeds stalenneus genoemd).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gefeliciteerdquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:24 schreef borisz het volgende:
Pff jarig zijn heeft ook zijn nadelen. Je verzekeringspremie gaat weer eens omhoog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
huh met niks eronder? ik draag nog altijd een hotpant eronder hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:32 schreef Bluezz het volgende:
Ik draag geen 3/4 of korte broeken/rokken met niks eronder meer, dat tijdperk heb ik vorig jaar definitief afgesloten
Volgende week pas, Boriszje!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:24 schreef borisz het volgende:
Pff jarig zijn heeft ook zijn nadelen. Je verzekeringspremie gaat weer eens omhoog.
Ligt er ook wel heel erg aan waar je bent in Duitsland. Ben een tijd lang veel in Duitsland geweest, maar dan een stuk zuidelijker. Daar is het niet zo grauw, wel heel veel alternatief.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:19 schreef z80 het volgende:
[..]
kom eens in het wonderschone Duitsland.
degelijk geklede dames is moderne grijstinten![]()
je haalt diegene met Nederland bloed in de fam. er zo uit.
deze zijn wat luchtiger gekleed met wat meer kleur, maar nog steeds netjes.
Dat die broeken jou allemaal zo goed staan.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:33 schreef Bluezz het volgende:
Het ging toch over 3/4 broeken? Wat mis ik, hallo ik moet ook nog werken tussen het fokken door
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:34 schreef TAV74 het volgende:
Ligt er ook wel heel erg aan waar je bent in Duitsland. Ben een tijd lang veel in Duitsland geweest, maar dan een stuk zuidelijker. Daar is het niet zo grauw, wel heel veel alternatief.
Nou, eigenlijk moet ik gewoon slapen, want daar ben ik nog niet aan toe gekomenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:40 schreef Sarabi het volgende:
ow isawat vervelend
![]()
kan je nu even iets leuks gaan doen?
Awww wat klote voor je, bahquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb even liggen huilen in de mri scanneren dat is heel erg vervelend, omdat het echt 30 minuten duurde en de tranen langs de zijkant van mijn gezicht waren gelopen en ik er niet aan kon zitten en dan gaat het na een tijdje jeuken en prikken.
Raakte bij het er in schuiven gewoon even in paniek, zo stom. Wilde al op het paniek-knopje drukken, mar dacht: tsja, wat heb ik daar aan, moet ik er straks gewoon weer in. Dus op tanden gebeten en doorgepakt. Ik vond de smalle buis helemaal niet erg, ik vond het erg dat ik helemaal met mijn hoofd vast lag en dan die herrie...keiharde muziek die niet kan verbloemen dat dat apparaat gigantisch veel lawaai maakt.
Maar goed, thuis. En familiedramagedoe ook al gehad vandaag(mijn oudste neefje weggelopen bij mijn broer en kwam naar mij toe)
Dan zou het juist weer wennenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:42 schreef MissHobje het volgende:
in de tt nog wel:o!
Isablijft toch een klote apparaat! gelukkig hoef je niet wekelijks
Dat sucks helemaal zegquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk moet ik gewoon slapen, want daar ben ik nog niet aan toe gekomen![]()
Mijn neefje is ook net weg, ook heel lang mee gepraat. Ik vind mijn broer niet zo'n leuke man meerEn ik hou van sprookjes en in die van mij heb ik een leuke broer. Maar dat is ie dus gewoon niet.
Hmm het zit je op dit moment ook helemaal niet mee he *hugs*quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk moet ik gewoon slapen, want daar ben ik nog niet aan toe gekomen![]()
Mijn neefje is ook net weg, ook heel lang mee gepraat. Ik vind mijn broer niet zo'n leuke man meerEn ik hou van sprookjes en in die van mij heb ik een leuke broer. Maar dat is ie dus gewoon niet.
Ja volgende week pas. Maar ik was mijn administratie even op orde aan het brengen. Kom je dat soort dingen tegen. Zes pleuro extra pm. Oh en de orthodontie wordt minder vergoed. Al heb ik dat al gehad vroegah.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Volgende week pas, Boriszje!
En Z, ik vind mijn werkschoenen toch niet zo geschikt om kilometers op te wandelen, hoor - ze ademen niet, zijn te zwaar, ook net iets te stug... Nah.
"Mogguh dames"quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:56 schreef Bluezz het volgende:
Ik had de visboer aan de balie
*knijpt neus dicht
heb je het ook allemaal geluisterd?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:13 schreef borisz het volgende:
G:\muziek telt nu voor 208gb aan muziek
je weet toch wat het dunste boek ter wereld is?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:39 schreef Isabeau het volgende:
z80, ik ging wel eens in het kuuroord in Bad Bentheim zwemmen en je pikte de Duitse dames er zo uit. Duitse vrouwen lachen niet. Nederlandse wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:15 schreef z80 het volgende:
[..]
je weet toch wat het dunste boek ter wereld is?ik dacht dat dat het belastingwetboek van de cayman islands wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom maken dames zich altijd "dik" om hoe ze er uit zien in bepaalde kleding?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:07 schreef DarkElf het volgende:
vriendinnetje is net weg , was heel gezellig
en ik loop niet op teva's (brr) en 3/4 broeken zijn practisch op wandelvakanties maar verder erg lelijk, idd worden je benen er lelijk van(en de meeste konten lijken er dikker in dan ze zijn).
doe mij maar rokjes en jurkjes (zonder legging, schuren heb ik niet (meer) en anders gewoon een lange linnen broek ofzo in de zomer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |