abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85180248
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 12:06 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

boter :+
:D Ik dacht aan pasta.
pi_85180268
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 12:07 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Wat is daar nou weer mee :P
allemaal ouwe dwarszitters denk ik :s)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_85180287
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 12:07 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

:D Ik dacht aan pasta.
wel een romige pasta dan :9
pi_85180317
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 12:07 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Wat is daar nou weer mee :P
ik kijk liever naar jonge deernes 8-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_85180353
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 12:09 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben jij niet van de oude fiets?
pi_85180364
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 12:09 schreef flying-dutchman het volgende:

SPOILER
Nou geef mij maar een lekkere ouwe knar *O*
  donderdag 12 augustus 2010 @ 12:13:15 #257
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_85180468
Teva's, driekwartbroeken... het lijkt wel alsof jullie onze vakantiefoto's al gezien hebben :+
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_85180843
omg dit is te erg...

sta in de wacht bij prometric en echt diegene die dat bandje heeft ingesproken o|O

highspeed praten en irritante stem enzo

:W lunch

[ Bericht 10% gewijzigd door flying-dutchman op 12-08-2010 12:32:32 ]
pi_85181193
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 12:13 schreef TAV74 het volgende:
Teva's, driekwartbroeken... het lijkt wel alsof jullie onze vakantiefoto's al gezien hebben :+
Het doet gewoon niet echt veel voor je figuur :P

SPOILER
pi_85181279
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 12:10 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Nou geef mij maar een lekkere ouwe knar *O*
Ik noem de mijne regelmatig oude knar. Altijd leuke reacties 8-)

En hij heeft een poppetje op Mijn Heilige Lijstje getekend ;( Expres! En dan vlak voor hij de deur uitgaat, zodat ik het pas zie als hij op zijn werk is :') En het is een heel stom veel te blij poppetje :+
pi_85181325
Wat is je heilige lijstje dan?
pi_85181341
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 12:33 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

SPOILER
Wel toffe foto vderder O+
Ik draag alleen 3/4 broeken op vakantie :P Niemand die me kent en TARA weet toch wel hoe ik eruit zie. Kan prima! ^O^
Maar ze breken inderdaad je benen waardoor benen korter en dikker lijken ;(
  donderdag 12 augustus 2010 @ 12:38:13 #263
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_85181402
Middag! :W
FFT, heb je nog last? En heb je al met de dokter gebeld?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_85181434
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 12:36 schreef ColdFeet het volgende:
Wat is je heilige lijstje dan?
Ow, ik maak elke dag een lijstje. Wat ik moet doen of wil doen en dan mag ik de hele dag O+ afvinken O+
Wordt het allemaalleuker van :P

Maar TARA mag er graag op kriebelen om mij te klieren ;(

SPOILER
pi_85181969
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 12:36 schreef freecell het volgende:

[..]

Wel toffe foto vderder O+
Ik draag alleen 3/4 broeken op vakantie :P Niemand die me kent en TARA weet toch wel hoe ik eruit zie. Kan prima! ^O^
Maar ze breken inderdaad je benen waardoor benen korter en dikker lijken ;(
2e kerstdag afgelopen jaar O+ Heerlijk, zonneschijn met kerst. Maar ik draag dat soort broeken dus ook alleen als we ver, ver weg zijn ;)

Ik ben ook dol op lijstjes, trouwens. Op m'n werk heb ik er eentje van ongeveer 50 punten :X
pi_85182014
quote:

[..]

SPOILER
Niet? ik vind het juist erg leuk staan bij de meeste mensen! Draag ze zelf het aller liefste de hele lente/zomer. :Y Veel beter dan een echt korte broek, die zijn pas funest voor een hollandsch figuur :X Dus die draag ik idd alleen op vakantie als het echt warm is ;)
pi_85182153
Korte broek, daar begin ik niet aan :)
Dan een rokje.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 12:56:12 #268
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_85182169
We wonen niet meer in de duurste woningen-gemeente van Nederland. *O*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_85182237
Sun, mijn bovenbenen lijken echt akelig dik op die foto, vind ik. Zelf draag ik eigenlijk gewoon het liefst rokjes en jurkjes in de zomer, net zo fijn O+ Korte broeken zijn inderdaad ook een ramp, maar die mijd ik uberhaupt.
En als de omstandigheden een broek vereisen, doe ik gewoon een lekkere linnen of katoenen flodderbroek aan.
pi_85182248
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 12:55 schreef freecell het volgende:
Korte broek, daar begin ik niet aan :)
Dan een rokje.
Ja, dat is leuker. Maar tijdens een pittige wandeling van een km of 10 minimaal gaat dat zo schuren :P :X ;)
pi_85182277
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 12:38 schreef freecell het volgende:

[..]

Ow, ik maak elke dag een lijstje. Wat ik moet doen of wil doen en dan mag ik de hele dag O+ afvinken O+
Wordt het allemaalleuker van :P

Maar TARA mag er graag op kriebelen om mij te klieren ;(

SPOILER
_O-
pi_85182341
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 12:56 schreef golfer het volgende:
We wonen niet meer in de duurste woningen-gemeente van Nederland. *O*
Ik ga naar Grunn verhuizen *O* goedkoop, zeg.
pi_85182491
quote:

[..]

SPOILER
Mooie foto ^O^
SPOILER
* PdeHoog zoekt dekking :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_85182759
Peetje, amai amai, vis eten wordt geacht een positieve uitwerking te hebben op je humeur, hoor :o
pi_85182760
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 12:59 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik ga naar Grunn verhuizen *O* goedkoop, zeg.
Welkom !
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 12:58 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja, dat is leuker. Maar tijdens een pittige wandeling van een km of 10 minimaal gaat dat zo schuren :P :X ;)
Daar heb ik dus nog nooit last van gehad? :? En ook niet toen ik 15 KG zwaarder was dan nu?
pi_85182878
@P en andere fotopeeps:

kreeg net volgende doorgestuurd
http://blog.okcupid.com/index.php/dont-be-ugly-by-accident/
  Moderator / Redactie Sport donderdag 12 augustus 2010 @ 13:13:26 #277
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_85182965
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:08 schreef ColdFeet het volgende:
Peetje, amai amai, vis eten wordt geacht een positieve uitwerking te hebben op je humeur, hoor :o
Een lekkere haring heeft zeker een zeer positieve invloed :9

Niets mis met de foto en de persoon daarop hoor ;).

[ Bericht 11% gewijzigd door borisz op 12-08-2010 13:23:46 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_85183096
Ik heb dat schuren vaak als ik een hele week aan het marsen ben, omdat je dan zo gaat zweten maakt het niet meer uit wat voor kleding je daagt, oksels en onder je lies schuurt alles. -O-
pi_85183241
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:08 schreef freecell het volgende:

[..]

Welkom !
[..]

Daar heb ik dus nog nooit last van gehad? :? En ook niet toen ik 15 KG zwaarder was dan nu?
Oh ik wel. Vreselijk pijnlijk.. ook toen ik 15 kilo lichter was :P ;) Krijg dan echt dikke rode bulten in mijn lies. Niet tof. :N
pi_85183399
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 12:57 schreef ColdFeet het volgende:
Sun, mijn bovenbenen lijken echt akelig dik op die foto, vind ik.
vind jij ja :|W
pi_85183402
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:16 schreef Braamyo het volgende:
Ik heb dat schuren vaak als ik een hele week aan het marsen ben, omdat je dan zo gaat zweten maakt het niet meer uit wat voor kleding je daagt, oksels en onder je lies schuurt alles. -O-
Ja, als het echt warm is krijg ik het ook met een broek aan idd. :X }:|
pi_85183452
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 12:38 schreef golfer het volgende:
Middag! :W
FFT, heb je nog last? En heb je al met de dokter gebeld?
Hi! nee ik heb geen pijn meer bij het plassen na vannacht *O* alleen nog een beetje bloedverlies. denk dat er iets stuk is gegaan van binnen ofzo (heb niks gedaan overigens)
pi_85183586
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:22 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja, als het echt warm is krijg ik het ook met een broek aan idd. :X }:|
Ik zou trouwens sowieso bij een wandeling die niet in stedelijk gebied plaatsvindt een broek aantrekken, dat dan wel. Maar ga jij met die driekwartbroeken bijvoorbeeld ook naar je werk?

Ik heb eigenlijk nooit (meer) dat mijn benen schuren, wel vorig jaar dat bij lang hardlopen je BH gaat schuren bij je oksels, auw :X
pi_85183653
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:23 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Hi! nee ik heb geen pijn meer bij het plassen na vannacht *O* alleen nog een beetje bloedverlies. denk dat er iets stuk is gegaan van binnen ofzo (heb niks gedaan overigens)
Oh, meevaller!
pi_85183666
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:08 schreef ColdFeet het volgende:
:D O+ Ik heb een uitstekend humeur ;) Ik probeerde je alleen maar te plagen :@ Wat moet ik dan zeggen :o :? "Toffe foto :o Jammer alleen van dat strand en wat staat je model ver weg :o Zo'n leuke meid mag best groter in beeld.....". Zoiets dan maar? :7
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_85183852
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:11 schreef flying-dutchman het volgende:
@P en andere fotopeeps:

kreeg net volgende doorgestuurd
http://blog.okcupid.com/index.php/dont-be-ugly-by-accident/
Ik moest echt vet hard lachen _O-
pi_85183941
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:28 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

:D O+ Ik heb een uitstekend humeur ;) Ik probeerde je alleen maar te plagen :@ Wat moet ik dan zeggen :o :? "Toffe foto :o Jammer alleen van dat strand en wat staat je model ver weg :o Zo'n leuke meid mag best groter in beeld.....". Zoiets dan maar? :7
Eaaaasy on the smilies Pee :o
pi_85184039
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:34 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

vrolijk zijn mag in dit topic :+
pi_85184442
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:26 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik zou trouwens sowieso bij een wandeling die niet in stedelijk gebied plaatsvindt een broek aantrekken, dat dan wel. Maar ga jij met die driekwartbroeken bijvoorbeeld ook naar je werk?
Ja hoor, waarom niet? Als het warm is wordt het in mijn lokaal nog net ff warmer dus dan vind ik dat erg fijn. En zoals ik al zei: ik vind ze leuk :Y
pi_85184448
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:34 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

:@ Sorry :@ Ik ben van de smileys :@ Die zijn leuk nl. *O*
  donderdag 12 augustus 2010 @ 13:48:30 #291
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_85184515
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:26 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Zo lang mijn baas op slippers binnen komt zetten kom ik in 3/4 broek :7.
pi_85184713
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:48 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Zo lang mijn baas op slippers binnen komt zetten kom ik in 3/4 broek :7.
nice!
pi_85184723
Mijn baas draagt al-tijd een pak :o Maar ik mag wel gewoon met slippers en een hemdje en een rokje naar mijn werk ofzo.
Ik draag wel wat uitbundiger kleuren dan mijn collega's, Vlamingen zijn wat dat betreft zo saai...
pi_85184960
ik draag bijna altijd 3/4 broeken in de zomer naar mn werk. Baas zegt; alleen bikini is niet toegestaan
pi_85185030
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:52 schreef ColdFeet het volgende:
Vlamingen zijn wat dat betreft zo saai...
Niets van gemerkt hoor op de kantoren in Brussel en Sint Niklaas :D De dames zagen er altijd erg leuk uit O-) de jonkies dan :7
pi_85185233
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:58 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Niets van gemerkt hoor op de kantoren in Brussel en Sint Niklaas :D De dames zagen er altijd erg leuk uit O-) de jonkies dan :7
Misschien ligt het aan de regio hier, maar ik zie het ook bij studentes niet veel. Ze zijn wel heel goed gekleed overigens, dat zonder meer! Maar ze dragen liever neutrale dan opvallende kleuren.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 14:04:52 #297
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_85185348
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:57 schreef FutureFairytale het volgende:
ik draag bijna altijd 3/4 broeken in de zomer naar mn werk. Baas zegt; alleen bikini is niet toegestaan
Flauw van die baas. Van mij mag het wel hoor, ook zonder bovenstukje. ;)
Poef.....gone! ©golfer
pi_85185363
By the way: dat ik daar nooit eerder aan heb gedacht: het is natuurlijk veel lekkerder om zélf je roomkaas voor op de boterhammen op smaak te brengen, in plaats van zo'n suf bakje kaas met look en fijne kruiden. Duh!!!!!!! Is nog goedkoper ook, én je kunt elke keer andere mixen maken.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 14:08:06 #299
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_85185514
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 08:07 schreef Bluezz het volgende:
Oh Isa, ik zie dat je nachtdienst had, dus eerst mri en dan slapen.

Tnxx koffiekaas ^O^

Sterkte hobbels met je knie :o How come? Of heb ik dat gemist, of overbelast van de verbouwing & werken?
Thanks Bluezzz, ik denk idd teveel hooi op vork en combinatie van terugval :{
en wederom is ie niet geslonken vandaag
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_85185550
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 14:05 schreef ColdFeet het volgende:
By the way: dat ik daar nooit eerder aan heb gedacht: het is natuurlijk veel lekkerder om zélf je roomkaas voor op de boterhammen op smaak te brengen, in plaats van zo'n suf bakje kaas met look en fijne kruiden. Duh!!!!!!! Is nog goedkoper ook, én je kunt elke keer andere mixen maken.
Hmmm...goed idee idd :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')