ik kijk liever naar jonge deernesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:09 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ik kijk liever naar jonge deernes
ben jij niet van de oude fiets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:09 schreef flying-dutchman het volgende:
ik kijk liever naar jonge deernes
Nou geef mij maar een lekkere ouwe knarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het doet gewoon niet echt veel voor je figuurquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:13 schreef TAV74 het volgende:
Teva's, driekwartbroeken... het lijkt wel alsof jullie onze vakantiefoto's al gezien hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem de mijne regelmatig oude knar. Altijd leuke reactiesquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou geef mij maar een lekkere ouwe knar
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het doet gewoon niet echt veel voor je figuurWel toffe foto vderderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik draag alleen 3/4 broeken op vakantieNiemand die me kent en TARA weet toch wel hoe ik eruit zie. Kan prima!
![]()
Maar ze breken inderdaad je benen waardoor benen korter en dikker lijken![]()
Ow, ik maak elke dag een lijstje. Wat ik moet doen of wil doen en dan mag ik de hele dagquote:
2e kerstdag afgelopen jaarquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:36 schreef freecell het volgende:
[..]
Wel toffe foto vderder
Ik draag alleen 3/4 broeken op vakantieNiemand die me kent en TARA weet toch wel hoe ik eruit zie. Kan prima!
![]()
Maar ze breken inderdaad je benen waardoor benen korter en dikker lijken
[..]
Het doet gewoon niet echt veel voor je figuurNiet? ik vind het juist erg leuk staan bij de meeste mensen! Draag ze zelf het aller liefste de hele lente/zomer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel beter dan een echt korte broek, die zijn pas funest voor een hollandsch figuur
Dus die draag ik idd alleen op vakantie als het echt warm is
![]()
Ja, dat is leuker. Maar tijdens een pittige wandeling van een km of 10 minimaal gaat dat zo schurenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:55 schreef freecell het volgende:
Korte broek, daar begin ik niet aan
Dan een rokje.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Ow, ik maak elke dag een lijstje. Wat ik moet doen of wil doen en dan mag ik de hele dagafvinken
Wordt het allemaalleuker van
Maar TARA mag er graag op kriebelen om mij te klierenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga naar Grunn verhuizenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:56 schreef golfer het volgende:
We wonen niet meer in de duurste woningen-gemeente van Nederland.
[..]
Het doet gewoon niet echt veel voor je figuurMooie fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* PdeHoog zoekt dekking
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Welkom !quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ga naar Grunn verhuizengoedkoop, zeg.
Daar heb ik dus nog nooit last van gehad?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, dat is leuker. Maar tijdens een pittige wandeling van een km of 10 minimaal gaat dat zo schuren![]()
![]()
Een lekkere haring heeft zeker een zeer positieve invloedquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:08 schreef ColdFeet het volgende:
Peetje, amai amai, vis eten wordt geacht een positieve uitwerking te hebben op je humeur, hoor
Oh ik wel. Vreselijk pijnlijk.. ook toen ik 15 kilo lichter wasquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Welkom !
[..]
Daar heb ik dus nog nooit last van gehad?En ook niet toen ik 15 KG zwaarder was dan nu?
vind jij jaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:57 schreef ColdFeet het volgende:
Sun, mijn bovenbenen lijken echt akelig dik op die foto, vind ik.
Ja, als het echt warm is krijg ik het ook met een broek aan idd.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:16 schreef Braamyo het volgende:
Ik heb dat schuren vaak als ik een hele week aan het marsen ben, omdat je dan zo gaat zweten maakt het niet meer uit wat voor kleding je daagt, oksels en onder je lies schuurt alles.
Hi! nee ik heb geen pijn meer bij het plassen na vannachtquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:38 schreef golfer het volgende:
Middag!
FFT, heb je nog last? En heb je al met de dokter gebeld?
Ik zou trouwens sowieso bij een wandeling die niet in stedelijk gebied plaatsvindt een broek aantrekken, dat dan wel. Maar ga jij met die driekwartbroeken bijvoorbeeld ook naar je werk?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, als het echt warm is krijg ik het ook met een broek aan idd.![]()
Oh, meevaller!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hi! nee ik heb geen pijn meer bij het plassen na vannachtalleen nog een beetje bloedverlies. denk dat er iets stuk is gegaan van binnen ofzo (heb niks gedaan overigens)
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:08 schreef ColdFeet het volgende:
Peetje, amai amai, vis eten wordt geacht een positieve uitwerking te hebben op je humeur, hoor
Ik moest echt vet hard lachenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:11 schreef flying-dutchman het volgende:
@P en andere fotopeeps:
kreeg net volgende doorgestuurd
http://blog.okcupid.com/index.php/dont-be-ugly-by-accident/
Eaaaasy on the smilies Peequote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ik heb een uitstekend humeur
Ik probeerde je alleen maar te plagen
Wat moet ik dan zeggen
![]()
"Toffe foto
Jammer alleen van dat strand en wat staat je model ver weg
Zo'n leuke meid mag best groter in beeld.....". Zoiets dan maar?
Ja hoor, waarom niet? Als het warm is wordt het in mijn lokaal nog net ff warmer dus dan vind ik dat erg fijn. En zoals ik al zei: ik vind ze leukquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zou trouwens sowieso bij een wandeling die niet in stedelijk gebied plaatsvindt een broek aantrekken, dat dan wel. Maar ga jij met die driekwartbroeken bijvoorbeeld ook naar je werk?
quote:
Zo lang mijn baas op slippers binnen komt zetten kom ik in 3/4 broekquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zou trouwens sowieso bij een wandeling die niet in stedelijk gebied plaatsvindt een broek aantrekken, dat dan wel. Maar ga jij met die driekwartbroeken bijvoorbeeld ook naar je werk?
nice!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zo lang mijn baas op slippers binnen komt zetten kom ik in 3/4 broek.
Niets van gemerkt hoor op de kantoren in Brussel en Sint Niklaasquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:52 schreef ColdFeet het volgende:
Vlamingen zijn wat dat betreft zo saai...
Misschien ligt het aan de regio hier, maar ik zie het ook bij studentes niet veel. Ze zijn wel heel goed gekleed overigens, dat zonder meer! Maar ze dragen liever neutrale dan opvallende kleuren.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niets van gemerkt hoor op de kantoren in Brussel en Sint NiklaasDe dames zagen er altijd erg leuk uit
de jonkies dan
![]()
Flauw van die baas. Van mij mag het wel hoor, ook zonder bovenstukje.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:57 schreef FutureFairytale het volgende:
ik draag bijna altijd 3/4 broeken in de zomer naar mn werk. Baas zegt; alleen bikini is niet toegestaan
Thanks Bluezzz, ik denk idd teveel hooi op vork en combinatie van terugvalquote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:07 schreef Bluezz het volgende:
Oh Isa, ik zie dat je nachtdienst had, dus eerst mri en dan slapen.
Tnxx koffiekaas
Sterkte hobbels met je knieHow come? Of heb ik dat gemist, of overbelast van de verbouwing & werken?
Hmmm...goed idee iddquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:05 schreef ColdFeet het volgende:
By the way: dat ik daar nooit eerder aan heb gedacht: het is natuurlijk veel lekkerder om zélf je roomkaas voor op de boterhammen op smaak te brengen, in plaats van zo'n suf bakje kaas met look en fijne kruiden. Duh!!!!!!! Is nog goedkoper ook, én je kunt elke keer andere mixen maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |