abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85185619
Party on! :7
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_85185639
Last post vorige topic:

quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 14:08 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Thanks Bluezzz, ik denk idd teveel hooi op vork en combinatie van terugval :{
en wederom is ie niet geslonken vandaag
Da's balen zeg -O- ff rustig aan doen dus?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_85185653
Misschien dat een dedicated topic wel helpt, Hobje *O*
pi_85185734
Kusje voor de knie van Hobje!
  donderdag 12 augustus 2010 @ 14:18:16 #5
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_85185980
pff, best een klus die foto's. Maar de panorama's lijken heel behoorlijk gelukt te zijn tot nu toe *O*
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  donderdag 12 augustus 2010 @ 14:19:07 #6
63722 z80
I fink you freaky
pi_85186010
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:52 schreef ColdFeet het volgende:
Mijn baas draagt al-tijd een pak :o Maar ik mag wel gewoon met slippers en een hemdje en een rokje naar mijn werk ofzo.
Ik draag wel wat uitbundiger kleuren dan mijn collega's, Vlamingen zijn wat dat betreft zo saai...
kom eens in het wonderschone Duitsland.
degelijk geklede dames is moderne grijstinten :{
je haalt diegene met Nederland bloed in de fam. er zo uit.
deze zijn wat luchtiger gekleed met wat meer kleur, maar nog steeds netjes.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 14:23:08 #7
63722 z80
I fink you freaky
pi_85186178
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 11:51 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Geen idee :D MAar ik ga eerst ff bij dat tokootje hier in Delft kijken. Zit een kleine outdoor-zaak. Eens kijken wat het daar kost :D
ik loop zelf op werkschoenen.
deze zijn qua stevigheid en ondersteuning te vergelijken met wandel/berg schoenen.
maar vaak goedkoper en 100% vloeistof dicht.
ge je voor de S3 veiligheids klassen dan heb je een stalen tussen zool, "stalen"neus (staal is vervangen door kunststof, maar wordt nog steeds stalenneus genoemd).
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 12 augustus 2010 @ 14:24:01 #9
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_85186219
Pff jarig zijn heeft ook zijn nadelen. Je verzekeringspremie gaat weer eens omhoog. :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_85186358
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 14:19 schreef z80 het volgende:

[..]

wij hebben wel eens Denen op bezoek.... bedoel je stijf.. maar ze zijn oud ook, alsof ze daar niet met pensioen gaan
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_85186618
droge keel... ik blijf maar drinken :P
pi_85186625
Ik draag geen 3/4 of korte broeken/rokken met niks eronder meer, dat tijdperk heb ik vorig jaar definitief afgesloten ;)

Lelijke spatader-onder-benen en bovendien hebben ze jaren opengelegen door allergie en eczeem dus ik hou het bij lange broeken of lange leggings onder jurk/rok tegenwoordig
pi_85186639
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 14:23 schreef z80 het volgende:

[..]

ik loop zelf op werkschoenen.
deze zijn qua stevigheid en ondersteuning te vergelijken met wandel/berg schoenen.
maar vaak goedkoper en 100% vloeistof dicht.
ge je voor de S3 veiligheids klassen dan heb je een stalen tussen zool, "stalen"neus (staal is vervangen door kunststof, maar wordt nog steeds stalenneus genoemd).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_85186645
Het ging toch over 3/4 broeken? Wat mis ik, hallo ik moet ook nog werken tussen het fokken door }:|
pi_85186658
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 14:24 schreef borisz het volgende:
Pff jarig zijn heeft ook zijn nadelen. Je verzekeringspremie gaat weer eens omhoog. :+
gefeliciteerd

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_85186673
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 14:32 schreef Bluezz het volgende:
Ik draag geen 3/4 of korte broeken/rokken met niks eronder meer, dat tijdperk heb ik vorig jaar definitief afgesloten ;)

huh met niks eronder? ik draag nog altijd een hotpant eronder hoor :o :P
pi_85186698
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 14:33 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

gefeliciteerd
volgende week mogen we em feliciteren zag ik :s)
pi_85186716
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 14:24 schreef borisz het volgende:
Volgende week pas, Boriszje! ;)

En Z, ik vind mijn werkschoenen toch niet zo geschikt om kilometers op te wandelen, hoor - ze ademen niet, zijn te zwaar, ook net iets te stug... Nah.
pi_85186726
kus voor Hobje
  donderdag 12 augustus 2010 @ 14:34:54 #20
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_85186753
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 14:19 schreef z80 het volgende:

[..]

Ligt er ook wel heel erg aan waar je bent in Duitsland. Ben een tijd lang veel in Duitsland geweest, maar dan een stuk zuidelijker. Daar is het niet zo grauw, wel heel veel alternatief.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_85186782
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 14:33 schreef Bluezz het volgende:
Het ging toch over 3/4 broeken? Wat mis ik, hallo ik moet ook nog werken tussen het fokken door }:|
Dat die broeken jou allemaal zo goed staan. :P
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_85186806
Ik heb even liggen huilen in de mri scanner :@ en dat is heel erg vervelend, omdat het echt 30 minuten duurde en de tranen langs de zijkant van mijn gezicht waren gelopen en ik er niet aan kon zitten en dan gaat het na een tijdje jeuken en prikken. :') Raakte bij het er in schuiven gewoon even in paniek, zo stom. Wilde al op het paniek-knopje drukken, mar dacht: tsja, wat heb ik daar aan, moet ik er straks gewoon weer in. Dus op tanden gebeten en doorgepakt. Ik vond de smalle buis helemaal niet erg, ik vond het erg dat ik helemaal met mijn hoofd vast lag en dan die herrie...keiharde muziek die niet kan verbloemen dat dat apparaat gigantisch veel lawaai maakt.

Maar goed, thuis. En familiedramagedoe ook al gehad vandaag :') (mijn oudste neefje weggelopen bij mijn broer en kwam naar mij toe)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_85186853
Zo, vanavond maar eens kip parmigiana maken van Bill Granger.. :9 Met een peer/parmezaansalade van Jamie ;)
pi_85186857
Ow jemig Isa. Ahwww. Wat super rot :{ Ik weet er ook echt niets anders van te maken :*
pi_85186871
Ach gossie, Isa toch. :*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')