Da's balen zegquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:08 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Thanks Bluezzz, ik denk idd teveel hooi op vork en combinatie van terugval
en wederom is ie niet geslonken vandaag
kom eens in het wonderschone Duitsland.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:52 schreef ColdFeet het volgende:
Mijn baas draagt al-tijd een pakMaar ik mag wel gewoon met slippers en een hemdje en een rokje naar mijn werk ofzo.
Ik draag wel wat uitbundiger kleuren dan mijn collega's, Vlamingen zijn wat dat betreft zo saai...
ik loop zelf op werkschoenen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen ideeMAar ik ga eerst ff bij dat tokootje hier in Delft kijken. Zit een kleine outdoor-zaak. Eens kijken wat het daar kost
wij hebben wel eens Denen op bezoek.... bedoel je stijf.. maar ze zijn oud ook, alsof ze daar niet met pensioen gaanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:19 schreef z80 het volgende:
[..]
kom eens in het wonderschone Duitsland.
degelijk geklede dames is moderne grijstinten![]()
je haalt diegene met Nederland bloed in de fam. er zo uit.
deze zijn wat luchtiger gekleed met wat meer kleur, maar nog steeds netjes.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:23 schreef z80 het volgende:
[..]
ik loop zelf op werkschoenen.
deze zijn qua stevigheid en ondersteuning te vergelijken met wandel/berg schoenen.
maar vaak goedkoper en 100% vloeistof dicht.
ge je voor de S3 veiligheids klassen dan heb je een stalen tussen zool, "stalen"neus (staal is vervangen door kunststof, maar wordt nog steeds stalenneus genoemd).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gefeliciteerdquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:24 schreef borisz het volgende:
Pff jarig zijn heeft ook zijn nadelen. Je verzekeringspremie gaat weer eens omhoog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
huh met niks eronder? ik draag nog altijd een hotpant eronder hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:32 schreef Bluezz het volgende:
Ik draag geen 3/4 of korte broeken/rokken met niks eronder meer, dat tijdperk heb ik vorig jaar definitief afgesloten
Volgende week pas, Boriszje!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:24 schreef borisz het volgende:
Pff jarig zijn heeft ook zijn nadelen. Je verzekeringspremie gaat weer eens omhoog.
Ligt er ook wel heel erg aan waar je bent in Duitsland. Ben een tijd lang veel in Duitsland geweest, maar dan een stuk zuidelijker. Daar is het niet zo grauw, wel heel veel alternatief.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:19 schreef z80 het volgende:
[..]
kom eens in het wonderschone Duitsland.
degelijk geklede dames is moderne grijstinten![]()
je haalt diegene met Nederland bloed in de fam. er zo uit.
deze zijn wat luchtiger gekleed met wat meer kleur, maar nog steeds netjes.
Dat die broeken jou allemaal zo goed staan.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:33 schreef Bluezz het volgende:
Het ging toch over 3/4 broeken? Wat mis ik, hallo ik moet ook nog werken tussen het fokken door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |