quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:53 schreef BaraCuda het volgende:
http://link.marktplaats.nl/359019759
Is het raar dat ik dat een mooie kleur vind voor een MX-5?
datquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vind het wel raar dat je het überhaupt een mooie kleur vindt.
Nee man vind ik niks. En mocht ik ooit wille gaan sleutelen. Dan wel aan een 2de auto die ik de moeite vind om tijd in te stoppenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:22 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
he is een MG-F niet wat voor jou?
die krengen zijn leuk en spotgoedkoop omdat ze een probleem met koeling hebben en derhalve een probleem met de koppakking. Die dingen koop je voor een appel en een bosje konthaar en zijn simpel om aan te werken + het is een cabrio he.
Is wel een importje zo te zien. Niet dat het wat uit hoeft te maken.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:31 schreef ook_gek het volgende:
Die mx5 vind ik geweldig leuke prijs ook.
Maar die kleur
Doen! zou ik dan zeggen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Is wel een importje zo te zien. Niet dat het wat uit hoeft te maken.
Maar mij spreekt de kleur wel aan in tegenstelling tot eh.. iedereen
Die wagens koop je ook al onder de 10.000 euroquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:36 schreef Alexxxxx het volgende:
nog aan Tjabs gdacht dit weekend ook....
[ afbeelding ]
Merk en type: Toyota Supra
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 8 augustus 2010
Fotograaf: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen bij Castlefest 2010
Wansmaak is ook een smaak hequote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Is wel een importje zo te zien. Niet dat het wat uit hoeft te maken.
Maar mij spreekt de kleur wel aan in tegenstelling tot eh.. iedereen
je mag niet kiezen, dus welterustenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:55 schreef Faxie het volgende:
Als ik mocht kiezen tussen een Diablo of een Murcielago, dan wist ik het wel hoor![]()
Diablo dus
Lijkt exact op de vakantie die ik met mijn vriendin had geboekt. Wel online te boeken 25 minuten later het reisbureau aan de telefoon. Was toch volgeboekt.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:10 schreef Anne het volgende:
Voicemail: Mijn helm is toch niet meer leverbaar.![]()
.
Edit: En op de website kun je hem gewoon nog bestellen.
M'n droom wat doe je?!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je mag niet kiezen, dus welterusten
Op de site van die winkel? Neem aan dat dat ook niet gaat werken dan?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:10 schreef Anne het volgende:
Voicemail: Mijn helm is toch niet meer leverbaar.![]()
.
Edit: En op de website kun je hem gewoon nog bestellen.
Wat boeit ons dat nou?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:19 schreef Freezer het volgende:
[..]
Lijkt exact op de vakantie die ik met mijn vriendin had geboekt. Wel online te boeken 25 minuten later het reisbureau aan de telefoon. Was toch volgeboekt.
inderdaad, wij willen foto's van jou vriendin zien!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat boeit ons dat nou?
Als of wij ook maar 1sec dit soort info willen hebben!
Welke info jij wil hebben zou ik niet weten....quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat boeit ons dat nou?
Als of wij ook maar 1sec dit soort info willen hebben!
Neequote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
inderdaad, wij willen foto's van jou vriendin zien!
Niet van jou vriendinquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:20 schreef Freezer het volgende:
[..]
Welke info jij wil hebben zou ik niet weten....
Hmm foto's van de vriendin... naaa toch maar niet...
Hmm een foto van je rechterhand zekerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarom niet?post ik een foto van die van mij!
We hebben liever dat jij ssst doet.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:20 schreef Freezer het volgende:
[..]
Welke info jij wil hebben zou ik niet weten....
Hmm foto's van de vriendin... naaa toch maar niet...
Ja straks gaan jullie rukke op mijn vriendinquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarom niet?post ik een foto van die van mij!
Dacht de rest van fok er maar zo overquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:24 schreef Freezer het volgende:
[..]
Hmm een foto van je rechterhand zeker
Ik ruk niet meer!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja straks gaan jullie rukke op mijn vriendin
Maar laten we eerlijk zijn.quote:
Evolution orangequote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:53 schreef BaraCuda het volgende:
http://link.marktplaats.nl/359019759
Is het raar dat ik dat een mooie kleur vind voor een MX-5?
Je leeft maar een keer, hebt geen vriending en geen laadruimte nodig, dus waarom geniet je niet optimaal van de liters benzine die je verstookt?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb geen geldEn ik zou verstandig doen om een goedkope diesel te kopen
Kijk jij snapt het tenminstequote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Evolution orange
Onder dat model komen mijn velgjes vandaan
Ik zal er nog eens over nadenkenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je leeft maar een keer, hebt geen vriending en geen laadruimte nodig, dus waarom geniet je niet optimaal van de liters benzine die je verstookt?
Betalen doe je toch wel als autorijder in nederland...
Kweetnie, er staat dit onder:quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Op de site van die winkel? Neem aan dat dat ook niet gaat werken dan?
Altijd gezeik met die helmen, een collega van me heeft ook eens 2 maanden zitten wachten op een helm
En aangezien ik die helm vorige week woensdag ofzo heb besteld vind ik het apart dat ie dus nog steeds op de website staat, terwijl ze hem dus blijkbaar dagelijks updaten.quote:Bitte bedenken Sie, daß Restposten schnell ausverkauft sein können, insbesondere dann, wenn es sich um eine extreme Preissenkung und dazu noch um gängige Konfektionsgrößen handelt. Die Bestände werden im Internet werktags von 7.00 bis 20.00 Uhr stündlich aktualisiert, das gibt Ihnen eine hohe Sicherheit bei der Verfügbarkeit der Produkte.
Nah, ik heb een aanbetaling gedaan.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:53 schreef BaraCuda het volgende:
Je kan het proberen natuurlijk, maar ik neem aan dat ze niet uit hun nek zitten te zwammen.
Stündlich... elk uur dus zelfsquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Kweetnie, er staat dit onder:
[..]
En aangezien ik die helm vorige week woensdag ofzo heb besteld vind ik het apart dat ie dus nog steeds op de website staat, terwijl ze hem dus blijkbaar dagelijks updaten.
Ja, okay, maar wel maar van 7 tot 8quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Stündlich... elk uur dus zelfs
Is hij in nl niet gewoon nog ergens te bestellen ??
Ik heb de importeur zelfs wel eens laten zoeken in hun bestanden waar een bepaalde maat helm nog op voorraad lag
Ja, maar jij moet dat nog door de helft doen, eigenlijkquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:05 schreef Sounddragon het volgende:
Ik 2500, die stond ineens op de rekening vorige week
zie je facebook, daar had ik m al gezienquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:22 schreef PeuRac het volgende:
Alex, deze kwam ik vanochtend op te terugweg van t ziekenhuis tegen.
[ afbeelding ]
Helaas geen betere foto kunnen maken, ik reed op de parallelbaan en moest de afrit hebben. Er stond "Tata 613-3" op de zijkant.
Hey, dat is je rijbewijsquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:05 schreef Anne het volgende:
Dan nog niet.
Meevallertje: Ik krijg 1880,50 euro terug van de belastingdienst!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |