Uhm met wat?quote:
ik had weer een 10tje gewonnen, moet dus weer 5 pleuro bijquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb wederom de staatsloterij niet gewonnen![]()
Komt waarschijnlijk omdat ik geen loten had gekocht
Ja, heb ik.. verstelbare nog welquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:12 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Heb je een trekhaak?
[ afbeelding ]
Die kampeer rommel past toch makkelijk in zo'n Lincoln. + een badkamer inrichting?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Klein kutding, daar past toch geen Lincoln in
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:46 schreef Freezer het volgende:
[..]
Die kampeer rommel past toch makkelijk in zo'n Lincoln. + een badkamer inrichting?
Wh00000t ik ben het niet ik ben het niet wh000000000000tquote:
he is een MG-F niet wat voor jou?quote:
Hoe kom je daar zo ineens op?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:37 schreef BaraCuda het volgende:
Is het mogelijk dat het zeilmeisje in windkracht 12 terecht komt en ondertussen door piraten compleet anaal vernederd wordt?
Niet als ze zelf piraat word!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:37 schreef BaraCuda het volgende:
Is het mogelijk dat het zeilmeisje in windkracht 12 terecht komt en ondertussen door piraten compleet anaal vernederd wordt?
Niet waar.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je noemt je collega een kutmod
Dan wel een TFje, die zijn nog iets duurder... Het stuurt echter niet zo lekker als een MX5.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:22 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
he is een MG-F niet wat voor jou?
die krengen zijn leuk en spotgoedkoop omdat ze een probleem met koeling hebben en derhalve een probleem met de koppakking. Die dingen koop je voor een appel en een bosje konthaar en zijn simpel om aan te werken + het is een cabrio he.
Ik vind het wel raar dat je het überhaupt een mooie kleur vindt.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:53 schreef BaraCuda het volgende:
http://link.marktplaats.nl/359019759
Is het raar dat ik dat een mooie kleur vind voor een MX-5?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |