In jargon: verbale diarreequote:
vastgebonden met een gag in jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:36 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek is heel rustig en kan stil zijn!
kán... is the magic wordquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:36 schreef ook_gek het volgende:
ja, als je slaapt jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:36 schreef ook_gek het volgende:
Anders kijk je alleen maar FF naar zijn UIquote:
Is ook niet nodig. Ik weet zelf hoe het zitquote:
Dat is waar.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is ook niet nodig. Ik weet zelf hoe het zit
Nee joh!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:59 schreef ThaFreak het volgende:
wat gaan we weer richting SC per dag ofzo....
Is dat niet een beetje karigquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:59 schreef ThaFreak het volgende:
wat gaan we weer richting SC per dag ofzo....
Doe je een beetje rustig met dat ouwe lijf ??quote:
Ach, het is best wel te overleven hoor. Nu moet ik er wel bijzeggen dat ik genoeg rond loop omdat mijn collega's me vaak nodig hebben.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:50 schreef Sounddragon het volgende:
Werk waarbij je aan een bureau moet zitten
Hoezo oud?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Doe je een beetje rustig met dat ouwe lijf ??
Imho is een deskjob alleen acceptabel als het bureau buiten staatquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ach, het is best wel te overleven hoor. Nu moet ik er wel bijzeggen dat ik genoeg rond loop omdat mijn collega's me vaak nodig hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |