Graf uwvquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
In mijn geval kregen willekeurig onbekende mensen dus zo even inzage in mijn financiële status.... ook minder.
Goed zo!quote:
Bevalt zeer goedquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:04 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe bevalt het samenwonen eigenlijk Mera?
En zit Ian daar nou helemaal alleen te zijn in jullie huisje, zonder internet?
Ja zie je wel, je ziet er gewoon niet als een kansloze droeftoeter uit, ze dacht dat je gewoon werkloos wasquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik kwam bij de balie van het UWV/CWI en ik wilde een vraag stellen over eventuele vergoeding qua onkosten i.v.m. ziekte/handicap. Ik kom bij de balie, begint dat vrouwke ineens zomaar te toeteren. DE BAKKEN MET VACATURES STAAN DAAR EN DAAR EN ALS JE KOMT OVER VRAGEN OMTRENT DE SOLLICITATIEPLICHT DAN MOET JE DAT DAAR ZIJN! Dus ik stel mijn vraag zegt ze ineens heel timide o, mijn excuses dan moet u daar zijn!
Bakken met vacatures? Ze hebben toch gewoon een intranet waar je op kan zoeken?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik kwam bij de balie van het UWV/CWI en ik wilde een vraag stellen over eventuele vergoeding qua onkosten i.v.m. ziekte/handicap. Ik kom bij de balie, begint dat vrouwke ineens zomaar te toeteren. DE BAKKEN MET VACATURES STAAN DAAR EN DAAR EN ALS JE KOMT OVER VRAGEN OMTRENT DE SOLLICITATIEPLICHT DAN MOET JE DAT DAAR ZIJN! Dus ik stel mijn vraag zegt ze ineens heel timide o, mijn excuses dan moet u daar zijn!
Maar dat vergt wérk!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Bakken met vacatures? Ze hebben toch gewoon een intranet waar je op kan zoeken?
Hier staan er ook borden vol met vacaturebriefjes. Lijkt net de AH. Vooralsnog ben ik daar steeds heel hard voorbij gelopen, naar buiten.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:09 schreef remlof het volgende:
Bakken met vacatures? Ze hebben toch gewoon een intranet waar je op kan zoeken?
Dat ga ik op de fiets doen. Meteen wat beweging. Die ik node mis, nu ik niet meer elke dag minimaal een uur fiets.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:11 schreef Copycat het volgende:
Denk dat ik nog even een uurtje zon ga meepikken, voor het weer weer omslaat.
Hier zaten die in bakken. Tegenwoordig zal dat ook wel via intranet kunnen denk.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hier staan er ook borden vol met vacaturebriefjes. Lijkt net de AH. Vooralsnog ben ik daar steeds heel hard voorbij gelopen, naar buiten.
Denk dat ik nog even een uurtje zon ga meepikken, voor het weer weer omslaat.
Doortrekken en weg ermeequote:
Oh, zielig! Voor zowel Ian als voor de katquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Goed zo!![]()
[..]
Bevalt zeer goed![]()
En ja hij zit nu thuis.. Zonder internetDa's inderdaad minder maar het is ff niet anders..
En geen wifi in de buurt dus bleh. Maar nu kan hij wel lekker veel doen in huis.![]()
Én er is nu iemand bij de kat en dat is ook echt nodig, beestje heeft echt moeite te wennen.
I wanna boom bang bang with your body yoquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik schaam me dood maar het refrein van dit nummer vind ik echt leuk.![]()
Waarom maak je niet even na zo'n gesprek een verslag van wat er besproken is en en leg je dat niet voor akkoord voor aan je coach? Er wordt tijdens gesprekken zoveel gezegd en maar zelden is het 100 procent juist.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:47 schreef Copycat het volgende:
Ik ben gebeld en volgens mijn coach is het een communicatief misverstand ... logisch ook dat ik dan vraag om een goed woordje voor me te doen ....
Ik dacht het de grijze neef was van de handdoekhaakje van Mera en de Remlof familiequote:
Over een week of anderhalf pas.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh, zielig! Voor zowel Ian als voor de kat
Enig idee wanneer jullie internet krijgen?
Dan kan Ian mooi klussen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Over een week of anderhalf pas.
Onze moslimbroeders hebben dan ook een veel mooier systeemquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:16 schreef remlof het volgende:
Mooie discussie tijdens lunch gehad over het feit dat de introductie van de rente begin 20e eeuw uiteindelijk heeft geleid tot de huidige financiële crisis en dat het systeem op termijn niet te handhaven zal blijken te zijn omdat het inflatie in zich herbergt omdat het ervan uitgaat dat de geldhoeveelheid moet blijven toenemen
Yep, geen rente innen. Rente veroorzaakt dat de rijken steeds rijker worden en de armen steeds armer, daar moeten we weer vanaf.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Onze moslimbroeders hebben dan ook een veel mooier systeem
Nou die hebben het echt goed geregeld daar.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Onze moslimbroeders hebben dan ook een veel mooier systeem
Waarom niet? Omdat ik er niet vanuit ging dat zoiets noodzakelijk zou zijn. De lucht is voor nu geklaard, maar de volgende keer neem ik deze optie mee. En dan gewoon een factuur sturen, tegen mijn uurprijsquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
Waarom maak je niet even na zo'n gesprek een verslag van wat er besproken is en en leg je dat niet voor akkoord voor aan je coach? Er wordt tijdens gesprekken zoveel gezegd en maar zelden is het 100 procent juist.
Wat dat betreft welquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nou die hebben het echt goed geregeld daar.
Islamic banking is op lange termijn ook niet de oplossing.quote:
Bananenprak?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nu heb ik zin in bananenprak met sinaasappelsap.
In het islamitische bankiersysteem krijg je als bank bijvoorbeeld een gedeelte van de opbrengst van het bedrijf dat je (mede) gefinancierd hebt. Ze moeten dus goed overwegen of de renteloze lening een goede investering is.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Rente is een vergoeding voor het risico dat je loopt als je geld uitleent.
Een groter risico voor de bank dus, wat betekent dat setups als Cc minder gauw geld zullen kunnen lenen (want hoger risico). Het heeft voor- en nadelen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:46 schreef remlof het volgende:
In het islamitische bankiersysteem krijg je als bank bijvoorbeeld een gedeelte van de opbrengst van het bedrijf dat je (mede) gefinancierd hebt. Ze moeten dus goed overwegen of de renteloze lening een goede investering is.
Verkapte rente.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:46 schreef remlof het volgende:
[..]
In het islamitische bankiersysteem krijg je als bank bijvoorbeeld een gedeelte van de opbrengst van het bedrijf dat je (mede) gefinancierd hebt. Ze moeten dus goed overwegen of de renteloze lening een goede investering is.
Zo werk je starheid binnen de markt in de hand.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een groter risico voor de bank dus, wat betekent dat setups als Cc minder gauw geld zullen kunnen lenen (want hoger risico). Het heeft voor- en nadelen.
Toch is het zuiverder dan het onze, waar uiteindelijk leningen met een enorm hoog rentepercentage werden gesleten aan partijen waar al bij voorbaat vast stond dat ze het nooit en te nimmer terug zouden kunnen betalen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Islamic banking is op lange termijn ook niet de oplossing.
Ennuh psssst... heel veel islamitische banken houden zich stiekem niet aan de sharia.
Je kunt in ieder geval allerlei ingewikkelde constructies tegen gaan waaruit blijkt mocht je in staat zijn deze te ontleden dat er eigenlijk geen sprake is van kredietwaardigheid.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Toch is het zuiverder dan het onze, waar uiteindelijk leningen met een enorm hoog rentepercentage werden gesleten aan partijen waar al bij voorbaat vast stond dat ze het nooit en te nimmer terug zouden kunnen betalen.
Geprakte banaan met een scheutje verse sinaasappelsap erdoor.quote:
Klopt, de banken zijn te machtig en hebben de toezichthouders in hun zak.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:49 schreef remlof het volgende:
Toch is het zuiverder dan het onze, waar uiteindelijk leningen met een enorm hoog rentepercentage werden gesleten aan partijen waar al bij voorbaat vast stond dat ze het nooit en te nimmer terug zouden kunnen betalen.
Dan nog twee of drie aardbeien erbij en in de blender! Ik heb wel aardbeien, maar geen bananen in huisquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
Geprakte banaan met een scheutje verse sinaasappelsap erdoor.![]()
Kreeg ik altijd van moeke als ik ziek was
Eerdbieen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan nog twee of drie aardbeien erbij en in de blender! Ik heb wel aardbeien, maar geen bananen in huis.
Dat klopt, maar zo gauw ze het risico te hoog inschatten, krijg je al snel dit soort constructies;quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ruilhandelquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
Aan alle systemen kleven voor- en nadelen. Het systeem wat wij hanteren heeft een paar heel forse nadelen. Het veroorzaakt heel veel leed en ellende, dat hebben we kunnen zien de laatste jaren en dat gaan wij nog merken de komende jaren.
Over twee weken een afspraak.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:42 schreef Copycat het volgende:
Ik heb me net toch een arrogante sollicitatiebrief geschreven.
Zal je zien dat ik alsnog word uitgenodigd.
Toch niet hier hoop ik?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:16 schreef Copycat het volgende:
En wat zei ik:
[..]
Over twee weken een afspraak.
Nee. Bij eigenlijk best een cool reclamebureau.quote:
Nee, dat is niet hier.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Bij eigenlijk best een cool reclamebureau.
topquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:16 schreef Copycat het volgende:
En wat zei ik:
[..]
Over twee weken een afspraak.
Zoeken ze ook nog vormgeversquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Bij eigenlijk best een cool reclamebureau.
Die hebben ze al gevonden in Zuid-Korea.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zoeken ze ook nog vormgevers
Dat wordt dan verdomd moeilijk samenwerken.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:37 schreef Dementor het volgende:
Die hebben ze al gevonden in Zuid-Korea.
Kwung Poooooooooooooow.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat wordt dan verdomd moeilijk samenwerken.
Of hij echt '''''gevaarlijk''''' is weten ze niet, hij schiet alleen midden op straat zijn pistool op mensen leeg.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:45 schreef Jian het volgende:
Friese politie zoekt 'gevaarlijke' schutter
Mooiquote:
Prima, op naar het BBC model met twee publieke netten zonder reclame.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Mooi![]()
Heb je het gelezen we gaan terug in publieke omroepen, eerdaags alleen nog maar campingzenders
`quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:01 schreef Jian het volgende:
Het kan wel wat minder met die omroepen vind ik, kost allemaal klauwen vol met geld. De Tros mag als eerste geschrapt worden
Lekker kijken is dat he, BBC. Gewoon een film of een docu kijken zonder die kutreclame er tussendoor.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Prima, op naar het BBC model met twee publieke netten zonder reclame.
nou al, jij bent vroeg morgen wordt het eerst vrijdag hoor dat je het even weet.quote:
Lang weekend dus in dit gevalquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou al, jij bent vroeg morgen wordt het eerst vrijdag hoor dat je het even weet.
Reclame tussen programma's door vind ik niet zo erg. Maar wat ik een ramp vind is de programma's die steeds onderbroken worden voor reclame, vind het een grote ergernis.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Prima, op naar het BBC model met twee publieke netten zonder reclame.
een moetje dus ik neem aan dat de boekhouder zei ga toch maar voor de uitkering. . .?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:32 schreef Copycat het volgende:
Het is een moetje-sollicitatie. En dan voel ik me weer schuldig omdat ik er niet echt voor wil gaan. Maar er leiden meer wegen naar Rome en wie weet valt er ook een andere samenwerking uit te halen.
Plus: de vacature (die vandaag niet meer op de site staat) is voor tussen de 24 en 32 uur.
Alle opties vooralsnog openhouden, dan maar.
Ja. Voor de zekerheid. En omdat ik op uren en niet op omzet word gekort. Elke euro waar ik recht op heb is meegenomen en daar heeft ie wel een punt.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:11 schreef Marrije het volgende:
een moetje dus ik neem aan dat de boekhouder zei ga toch maar voor de uitkering. . .?
Ja. Dan toch maar door de papiermolen dus. Nou ja, het houdt je bezigquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Voor de zekerheid. En omdat ik op uren en niet op omzet word gekort. Elke euro waar ik recht op heb is meegenomen en daar heeft ie wel een punt.
Ja. Gelukkig heb ik weinig om handenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:16 schreef Marrije het volgende:
Ja. Dan toch maar door de papiermolen dus. Nou ja, het houdt je bezig
Ja ik weet. Maar ik heb vrijdag vrij om de weekquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou al, jij bent vroeg morgen wordt het eerst vrijdag hoor dat je het even weet.
okequote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ik weet. Maar ik heb vrijdag vrij om de week
zo, en welke leuke vrouw mag er nu op je bank plaats nemen??? die je al in gedachte had, die bankmevrouw.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
Sow, dat was een korte date![]()
En toch vind ik al die omroepen wel wat hebben. Sommigen maken gewoon pareltjes van programma's. Maar wat mij betreft mogen de groten wel opzouten, meer ruimte voor de kleintjes. meer kleintjes.
Ik ga ze vermoedelijk allemaal afmailen of bellen. 't Was een leuk tijdverdrijf, maar over veertien dagen pakken we het normale ritme van werken-eten-slapen maar weer op.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zo, en welke leuke vrouw mag er nu op je bank plaats nemen??? die je al in gedachte had, die bankmevrouw.
daarom, als ze komt komt ze, zo niet ach het leven blijft leuk als je het zelf maar leuk blijft invullen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik ben ook nog maar 48 hè, plenty tijd nog voor een vaste relatie
vanmiddag was er een wolkbreuk hier, met bakken uit de hemel, nu flauw avond zonnetje maar alles staat open is best lekker nu hier.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:27 schreef Copycat het volgende:
Het lijkt wel herfst! De lucht is somber grijs, het regent zachtjes en af en toe dwarrelt er een geel boomblad langs mijn raam.
Relaties geven alleen maar een hoop gezeik joh. Het lijkt leuk, maar het begeren is mooier dan het bezitten, altijd weerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daarom, als ze komt komt ze, zo niet ach het leven blijft leuk als je het zelf maar leuk blijft invullen.
nee dat is niet waar Teun, maar denk dat je de *ware* nog niet tegen gekomen bent, want begeren is leuk maar iemand op je bank is ook leuk en kan best gezellig zijn, maar wat ik eerder zei, komt ze dan komt ze komt ze niet altijd lekker blijven leven en doen wat je leuk vind.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Relaties geven alleen maar een hoop gezeik joh. Het lijkt leuk, maar het begeren is mooier dan het bezitten, altijd weer![]()
Arme Ian![]()
De ware bestaat niet gekkie, "de ware", dat ben je voornamelijk zelf. Of het gaat om aandacht óf het is brute geilheid óf het is nestdrang óf het is wat anders, maar kom op, mensen houden vooral van zichzelf. Als een ander daar aan bij kan dragen, dat genoeg doet, dan hou je een relatie redelijk lang vol en blijft het redelijk lang leuk. Als het anders is, dan ben je er redelijk snel klaar mee. Ik in ieder geval welquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee dat is niet waar Teun, maar denk dat je de *ware* nog niet tegen gekomen bent, want begeren is leuk maar iemand op je bank is ook leuk en kan best gezellig zijn, maar wat ik eerder zei, komt ze dan komt ze komt ze niet altijd lekker blijven leven en doen wat je leuk vind.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Relaties geven alleen maar een hoop gezeik joh. Het lijkt leuk, maar het begeren is mooier dan het bezitten, altijd weer![]()
je bent weer in een gezellige bui ouwequote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De ware bestaat niet gekkie, "de ware", dat ben je voornamelijk zelf. Of het gaat om aandacht óf het is brute geilheid óf het is nestdrang óf het is wat anders, maar kom op, mensen houden vooral van zichzelf. Als een ander daar aan bij kan dragen, dat genoeg doet, dan hou je een relatie redelijk lang vol en blijft het redelijk lang leuk. Als het anders is, dan ben je er redelijk snel klaar mee. Ik in ieder geval wel
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De ware bestaat niet gekkie, "de ware", dat ben je voornamelijk zelf. Of het gaat om aandacht óf het is brute geilheid óf het is nestdrang óf het is wat anders, maar kom op, mensen houden vooral van zichzelf. Als een ander daar aan bij kan dragen, dat genoeg doet, dan hou je een relatie redelijk lang vol en blijft het redelijk lang leuk. Als het anders is, dan ben je er redelijk snel klaar mee. Ik in ieder geval wel
Nee, leuke meid met leuke babbel, 45 jaar oud, weduwe, prachtige auto, kortom een uitstekende partij en ze wil mij graag terug zien, baalde dat ze weg moest. Logisch ook, want ik ben uitstekend gezelschapquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:17 schreef FANN het volgende:
[..]
je bent weer in een gezellige bui ouwe![]()
was het zoooooo errug die date ?
Wel of geen bezit, begeren is het mooistquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
laat me nu geloven dat mijn ware nog ergens rond loopt
zal toch wel, op elk potje past een dekseltje zeggen ze toch altijd
oh en Teun, niemand bezit iemand he.
nah... wat loop je dan te zeiken ?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, leuke meid met leuke babbel, 45 jaar oud, weduwe, prachtige auto, kortom een uitstekende partij en ze wil mij graag terug zien, baalde dat ze weg moest. Logisch ook, want ik ben uitstekend gezelschap![]()
Ik weet alleen niet of ik er allemaal wel zo veel zin in heb. Vandaag in ieder geval niet meer.
Of jij gaat een keer op de koffiequote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
Heksje, waarom maak jij geen profieltje aan op een datingsite? Kost weinig, succes verzekerd! Kom je met wat geluk ook nog eens ergens anders dan in dat 020
Ik weet nog wel een goeie sitequote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
Heksje, waarom maak jij geen profieltje aan op een datingsite? Kost weinig, succes verzekerd! Kom je met wat geluk ook nog eens ergens anders dan in dat 020
o nee, daar ben ik helemaal geen figuur voor, straks stuurt ie foto van *zich zelf* lekker breed, mooie auto, open keuken ( is een pre) spreek je met zo iemand af, blijkt het een vent, bierbuik en grote voeten en ook nog iemand die hem overal inpropt nee bedanktquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het verhaal wordt steeds korter en morgenmiddag heb ik er nog eentje in Hoofddorp.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:27 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... wat loop je dan te zeiken ?![]()
Je hebt gewoon teveel dates achter elkaar gehad volgens mij![]()
daar wordt je toch helemaal strontziek van? of niet dan?
moet je dan iedere keer hetzelfde verhaal afdraaien?
zou ik ook schijtziek van worden, dat dan weer wel
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
o nee, daar ben ik helemaal geen figuur voor, straks stuurt ie foto van *zich zelf* lekker breed, mooie auto, open keuken ( is een pre) spreek je met zo iemand af, blijkt het een vent, bierbuik en grote voeten en ook nog iemand die hem overal inpropt nee bedankten daar ben ik veels te verlegen voor, durf en ga niet eens in mijn eentje de kroeg of zo in. nee hoor, ik wacht wel met mijn boodschappenkarretje tot dat ik denk, he jij bent vrijgezellig en dan bots ik per ongeluk wel tegen hem aan ..
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, leuke meid met leuke babbel, 45 jaar oud, weduwe, prachtige auto, kortom een uitstekende partij en ze wil mij graag terug zien, baalde dat ze weg moest. Logisch ook, want ik ben uitstekend gezelschap![]()
Ik weet alleen niet of ik er allemaal wel zo veel zin in heb. Vandaag in ieder geval niet meer.
Dan quote ik hem wel even.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het verhaal wordt steeds korter en morgenmiddag heb ik er nog eentje in Hoofddorp.![]()
Ben er inderdaad wat moe van. En nu heb ik er zeven die maar blijven mailen, bellen en sms-en en ik kan zo moeilijk nee zeggen, want altijd lastig om iemand teleur te stellen. Ik ben niet hard genoeg![]()
PS. kun je je posting wat aanpassen s.v.p.? De mijne was weer wat te openhartig
Schreef je al eerder, maar dat is echt onzin. Gewoon doen, wat mailen, dan wat bellen, alles in jouw tempo.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
o nee, daar ben ik helemaal geen figuur voor, straks stuurt ie foto van *zich zelf* lekker breed, mooie auto, open keuken ( is een pre) spreek je met zo iemand af, blijkt het een vent, bierbuik en grote voeten en ook nog iemand die hem overal inpropt nee bedankten daar ben ik veels te verlegen voor,
Deze was ok hoor, quote maar raakquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan quote ik hem wel even.
Kwoang Pooooow!
eh ??? whut??quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het verhaal wordt steeds korter en morgenmiddag heb ik er nog eentje in Hoofddorp.![]()
Ben er inderdaad wat moe van. En nu heb ik er zeven die maar blijven mailen, bellen en sms-en en ik kan zo moeilijk nee zeggen, want altijd lastig om iemand teleur te stellen. Ik ben niet hard genoeg![]()
PS. kun je je posting wat aanpassen s.v.p.? De mijne was weer wat te openhartig
Kijk dan even wat ik weg gehaald hebquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:34 schreef FANN het volgende:
[..]
eh ??? whut??![]()
wat moet ik weghalen?![]()
ja ja dit haal is zo ook wel weg...
ja ik zag het al... tis weg ...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kijk dan even wat ik weg gehaald heb
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je bent een schat, maar die quote was prima hoor
nee, begin er niet aan je weet maar nooit wat er tussen zit, straks krijg ik een ex gedetineerde die 6 vrouwen heeft omgebracht of een man met 8 van die teringkinderen die er op tegen zijn.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Schreef je al eerder, maar dat is echt onzin. Gewoon doen, wat mailen, dan wat bellen, alles in jouw tempo.
ja, nou weet ik het niet meer hoor.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je bent een schat, maar die quote was prima hoor
Durf te leven Heksje.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee, begin er niet aan je weet maar nooit wat er tussen zit, straks krijg ik een ex gedetineerde die 6 vrouwen heeft omgebracht of een man met 8 van die teringkinderen die er op tegen zijn.
nee volgende agendapunt, wat een weertje vanmiddag in Amsterdam, we hadden last van een wolkbreuk leek het wel.
Heel Fok! maar doen dan?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:41 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
zullen we gewoon de hele pagina deleten ?
we blijven even bij het eerste agendapuntquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee, begin er niet aan je weet maar nooit wat er tussen zit, straks krijg ik een ex gedetineerde die 6 vrouwen heeft omgebracht of een man met 8 van die teringkinderen die er op tegen zijn.
nee volgende agendapunt, wat een weertje vanmiddag in Amsterdam, we hadden last van een wolkbreuk leek het wel.
hahaha gebruik maar mijn avatar, en als je goed kijkt dan zie je dat ik heel stiekum glimlach, heel stiekum he moet je in een flits kijken.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
Heks, stuur maar een foto, maak ik wel een profieltje voor je aan en filter ik die kerels wel voor je.
Zal ik het doen? Ik ga serieus voor je filteren en mannen waarvan ik denk dat ze betrouwbaar en leuk zijn stuur ik je email adres. Trouwens, beter kan Laysa dat voor je doen, die kent je en weet wat bij je zou passen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha gebruik maar mijn avatar, en als je goed kijkt dan zie je dat ik heel stiekum glimlach, heel stiekum he moet je in een flits kijken.
sleep dat mens nou niet mee in die ellendequote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
Heks, stuur maar een foto, maak ik wel een profieltje voor je aan en filter ik die kerels wel voor je.
oh ik durf wel te leven hoor Dementor, maar zit er niet op te wachten, in mijn eentje vermaak ik me ook wel, en als het komt komt het zo niet ach dan niet.quote:
Daar zijn er genoeg van heksje.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh ik durf wel te leven hoor Dementor, maar zit er niet op te wachten, in mijn eentje vermaak ik me ook wel, en als het komt komt het zo niet ach dan niet.
en mijn keuze is, hij moet van voetballen houden en AJAX, hij moet wel netjes wezen, geen boeren en scheten op mijn bank, hij moet vooral veel humor hebben ik moet wel kunnen lachen om hem, en met hem natuurlijk ook, en ach al zit ie in een rolstoel bij wijze van, is ie leuk dan is ie leuk.
jemig nu naar het volgende agendapunt graag, en LET vooral niet op FANN
Echt onzin Fannquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:44 schreef FANN het volgende:
[..]
sleep dat mens nou niet mee in die ellende![]()
niet doen hoor Heksie, krijg je allemaal van die ouwe gijlbakken op je nek straks
past niet eens in die bedstede van je
die bestaan nietquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh ik durf wel te leven hoor Dementor, maar zit er niet op te wachten, in mijn eentje vermaak ik me ook wel, en als het komt komt het zo niet ach dan niet.
en mijn keuze is, hij moet van voetballen houden en AJAX, hij moet wel netjes wezen, geen boeren en scheten op mijn bank, hij moet vooral veel humor hebben ik moet wel kunnen lachen om hem, en met hem natuurlijk ook, en ach al zit ie in een rolstoel bij wijze van, is ie leuk dan is ie leuk.
jemig nu naar het volgende agendapunt graag, en LET vooral niet op FANN
Morgen wel weerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
hahahhaaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:47 schreef FANN het volgende:
[..]
die bestaan niet![]()
ze meuren allemaal als de hel
Dat weet ik dan weer niet. Al die Ajax fans zijn meestal wel hufterige lomperikenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daar zijn er genoeg van heksje.
Ja, zeker als ie ook nog wat mag 'mankeren'.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daar zijn er genoeg van heksje.
Dat ie van voetbal en Ajax moet houden dat is dan ook niet het beste criterium om aan vast te houden, dat moet die vent gewoon ff faken.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat weet ik dan weer niet. Al die Ajax fans zijn meestal wel hufterige lomperiken
nee dat is niet waar, hou je van AJAX dan heb je je hart op de goede plek, hou je van een andere club, dan wordt het iets minder, ietsje maar hoor.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat weet ik dan weer niet. Al die Ajax fans zijn meestal wel hufterige lomperiken
Haha!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:48 schreef Toverheks het volgende:Marrije, snij is eens een leuk onderwerp aan, mannen hoeft niet want jij hebt er al eentje, wat zeg ik eentje jij hebt 4 mannen
dacht dat alleen vrouwen fakte, nou ja weet niet hoe je het schrijft maar je begrijpt me wel.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat ie van voetbal en Ajax moet houden dat is dan ook niet het beste criterium om aan vast te houden, dat moet die vent gewoon ff faken.
is goed, kijk ik ff in de gids of er wat leuks op tv is nuquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:50 schreef FANN het volgende:
effe wachten heur... mijn was uit de droger halen
oke we wachten ffquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:50 schreef FANN het volgende:
quote:Achter de voordeur Ned 2
Annemarieke Mejía-Linskens (34) wordt tijdens haar verblijf in Honduras verliefd op de Hondurees Emilio. Ze trouwen maar de meeste tijd leven ze noodgedwongen gescheiden van elkaar. Emilio is er zelfs niet bij als hun eerste dochtertje in Nederland wordt geboren. Hun liefde wordt zwaar op de proef gesteld en Annemarieke twijfelt of ze nog wel verder wil. Sinds vorig jaar wonen ze in Middelburg en vormen eindelijk een compleet gezin. Samen bouwen ze aan een toekomst in Nederland. De buren van de overkant nemen een kijkje in Annemarieke’s huis. Kunnen zij zich iets voorstellen van wat zij heeft meegemaakt?
De mensen uit de buurt kennen Jan Walter (53) uit Julianadorp als een aardige man, maar vroeger was hij heel anders. Een keiharde zakenman, geen prettig mens in de omgang. Maar als hij merkt dat zijn jongste dochter zich van hem afkeert, besluit hij zichzelf eens kritisch onder de loep te nemen. Hij stopt een jaar met werken en volgt een clownscursus. Langzaam maar zeker werpt hij zijn pantser af. Hij is nu in staat emoties te tonen en geld en status zijn een stuk minder belangrijk. Zijn gezin staat op de eerste plaats. Buren Marty en Will zijn nieuwsgierig naar hun buurman. Wat was de reden dat hij vroeger zo anders was?
Nee, morgen ook niet. Ben er wel een beetje moe van geloof ik.quote:
Je moest gewoon pissenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:50 schreef FANN het volgende:
Je hoeft natuurlijk niet perse iemand teleur te stellenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, morgen ook niet. Ben er wel een beetje moe van geloof ik.![]()
Het liefst zou ik die van morgen afbellen, maar dat vind ik lullig. Had ik nog een discussie over met die van afgelopen zondag die volgende week dinsdag weer komt. Die vond dat niet leuk dat ik morgen nog weer eentje zou ontmoeten. Maar ja, die afspraak stond al voordat ik haar zag. Ik zit dan echt een fucking spagaat. Of de ene teleur stellen of de andere. Ik kan het niet, wetend dat ik vermoedelijk en uiteindelijk iedereen teleur ga stellen.
Dat heb ik al gedaan, ze zitten door heel Zuid en Midden Nederlandquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:56 schreef Toverheks het volgende:
gewoon ff laten waaien alles Teun, en straks weer met frisse moed gaan daten, en niet zoveel achter elkaar maar gewoon verspreiden die dames.
ja heb ik wel eens gezien, krijg je de huissleutel van iemand uit je straat en kan zien hoe hij/zij woond en achter elk deurtje is wel een kruisje waar je als Buur geen weet van hebt.quote:
NEE ... echt waar die droger gaat altijd zingen als ie klaar isquote:
je snapt wel wat ik bedoel.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan, ze zitten door heel Zuid en Midden Nederland
Ze komen elkaar niet tegen in de supermarkt?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan, ze zitten door heel Zuid en Midden Nederland
dan steek je ff je vinger opquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:57 schreef FANN het volgende:
[..]
NEE ... echt waar die droger gaat altijd zingen als ie klaar is![]()
als ik moet pissen zeg ik het wel effe
gewoon ziek meldenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, morgen ook niet. Ben er wel een beetje moe van geloof ik.![]()
Het liefst zou ik die van morgen afbellen, maar dat vind ik lullig. Had ik nog een discussie over met die van afgelopen zondag die volgende week dinsdag weer komt. Die vond dat niet leuk dat ik morgen nog weer eentje zou ontmoeten. Maar ja, die afspraak stond al voordat ik haar zag. Ik zit dan echt een fucking spagaat. Of de ene teleur stellen of de andere. Ik kan het niet, wetend dat ik vermoedelijk en uiteindelijk iedereen teleur ga stellen.
Ik kreeg nog een paasplantje van een wild vreemde kerel in de AH. Gewoon zomaar. Het kan wel hoor.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze komen elkaar niet tegen in de supermarkt?
Maar even serieus wat is je doel, meer mensen leren kennen met wellicht iets leuks als toetje?
als dat toetje als voorafje kan dan is dat nog beter gok ik zoquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar even serieus wat is je doel, meer mensen leren kennen met wellicht iets leuks als toetje?
Oh zo.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
als dat toetje als voorafje kan dan is dat nog beter gok ik zo
zolang Teun maar niet zegt waar hij woond, zie het helemaal voor me, al die wijffen aan zijn deurtje en Teun achter de bank die doet net of ie niet thuis is.quote:
Soury heeft een stille aanbidderquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kreeg nog een paasplantje van een wild vreemde kerel in de AH. Gewoon zomaar. Het kan wel hoor.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kreeg nog een paasplantje van een wild vreemde kerel in de AH. Gewoon zomaar. Het kan wel hoor.
ik moet meteen denken aan de pad die dan door de kamer springtquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zolang Teun maar niet zegt waar hij woond, zie het helemaal voor me, al die wijffen aan zijn deurtje en Teun achter de bank die doet net of ie niet thuis is.
Geen dagtaak, ik ben ontzettend direct en het gaat meestal razendsnel. Soms duurt het een weekje voordat één en ander op gang komt en dan is het logistiek wel af en toe lastig, komen er opeens een stuk of wat tegelijk. Afgelopen week kwamen er ook nog wat die in eerste instantie afgezegd hadden maar nu toch plots wel willen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je hoeft natuurlijk niet perse iemand teleur te stellen![]()
Maar als het dan toch moet: de minst leuke![]()
Maar ik kan me voorstellen dat je er moe van wordt, lijkt wel een dagtaak
morgen moet ik toevalllig naar de A.H.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
was gewoon een lief gebaar, die bestaan nog hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Soury heeft een stille aanbidder
Dat lijkt me ook wel. Maar daar kun je wel wat op bedenken. Gewoon wat vaste verhalen voor een eerste afspraak, idem voor een 2e etc. Vertel je in elk geval niet iets 2 x aan dezelfde dame. En namen, gewoon niet noemenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is alleen wel oppassen dat je geen namen of gebeurtenissen/verhalen door elkaar gaat halen
Ja nou inderdaad. Maar sindsdien kijk ik over mijn schouderquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Soury heeft een stille aanbidder
kijk en dat bedoel ik nou, stel, ik zal met iemand daten die mijn naam verkeerd zegt, die me beppie gaat noemen, nou durf echt niet te zeggen, je bent in de war ik heet toverheks hahahaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Geen dagtaak, ik ben ontzettend direct en het gaat meestal razendsnel. Soms duurt het een weekje voordat één en ander op gang komt en dan is het logistiek wel af en toe lastig, komen er opeens een stuk of wat tegelijk. Afgelopen week kwamen er ook nog wat die in eerste instantie afgezegd hadden maar nu toch plots wel willen.
Het is alleen wel oppassen dat je geen namen of gebeurtenissen/verhalen door elkaar gaat halen
dit klink echt als werkquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Geen dagtaak, ik ben ontzettend direct en het gaat meestal razendsnel. Soms duurt het een weekje voordat één en ander op gang komt en dan is het logistiek wel af en toe lastig, komen er opeens een stuk of wat tegelijk. Afgelopen week kwamen er ook nog wat die in eerste instantie afgezegd hadden maar nu toch plots wel willen.
Van alles door elkaar heen eigenlijk. Buuf vergeten, leuke dingen doen in de vakantie, leuke mensen ontmoeten, lekkere toetjes, je komt nog eens ergens, etc.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou inderdaad. Maar sindsdien kijk ik over mijn schouder
Leuk he? vakantiequote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
hoef je ook niet te zeggen, gewoon meteen slaanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kijk en dat bedoel ik nou, stel, ik zal met iemand daten die mijn naam verkeerd zegt, die me beppie gaat noemen, nou durf echt niet te zeggen, je bent in de war ik heet toverheks hahaha
quote:
Ah okay, ik dacht even dat je alleen voor de slagroom ging.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Van alles door elkaar heen eigenlijk. Buuf vergeten, leuke dingen doen in de vakantie, leuke mensen ontmoeten, lekkere toetjes, je komt nog eens ergens, etc.
En ja, misschien zit er iets bij waarvan ik denk, dat mag wel even zo doorgaan. Maar die kans is meestal klein, als ik het al vind dan vindt de ander dat meestal niet of vice versa.
noem die toetjes maar niksquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk he? vakantieMan rust es uit zeg !!! wat een gedoe allemaal op niks af.
hahaha ja of een stroomstootwapen in mijn tassie, en dan elke keer onder tafel ff stootje geven van 340 voltquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
hoef je ook niet te zeggen, gewoon meteen slaan
Misschien ook een idee: t Groninger Museum.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Van alles door elkaar heen eigenlijk. Buuf vergeten, leuke dingen doen in de vakantie, leuke mensen ontmoeten, lekkere toetjes, je komt nog eens ergens, etc.
Zonde van al dat sportenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ah okay, ik dacht even dat je alleen voor de slagroom ging.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:06 schreef FANN het volgende:
Wat zijn je vragen op je eerste date Teun?
Heppie daar een lijstje voor?
bijvoorbeeld;
1. wat is je lievelingskleur?![]()
2. welk sterrebeeld ben je![]()
3. ZULLEN WE NEUKEN ?![]()
![]()
![]()
1. doe je dit vaakquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:06 schreef FANN het volgende:
bijvoorbeeld;
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha ja of een stroomstootwapen in mijn tassie, en dan elke keer onder tafel ff stootje geven van 340 volt
nee marrije, dat lijkt me nou wel leuk met een vreemde, een museum bezoeken, iets waar hij veel over kan vertellen etc.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien ook een idee: t Groninger Museum.
Nah laat ook maar.
Op Fok!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach ik stapte ooit op een fiets in Rotterdam en kijk eens waar ik nu ben in het leven...
Neuh, ik stel gewoon de vragen en zeg niet zoveel. Vrouwen praten graag, zijn meestal blij dat ze hun verhaal kwijt kunnen en ik maak goede sier, want ik kan luisteren, zo heet dat dan. Een man die kan luisteren, dat is voor iedere mevrouw weelde. Ondertussen bekijk ik het fysiek, de gebaren, de mimiek, maak af en toe een opmerking, lurk aan koffie of een biertje en zoek ik dé opening voor de grote gemeenschappelijke deler waardoor ik zo goed als zeker verzekerd ben van het toetje.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel. Maar daar kun je wel wat op bedenken. Gewoon wat vaste verhalen voor een eerste afspraak, idem voor een 2e etc. Vertel je in elk geval niet iets 2 x aan dezelfde dame. En namen, gewoon niet noemen
Serieus he? Vandaag een opmerking van mijn UWV werkmeid. "Oh ja maar je bent een Leeuw". Tja weegschalen enz. kunnen beter thuis zitten. WTF !!!!! Ik had haar bijna over het bureau getrokken.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:06 schreef FANN het volgende:
bijvoorbeeld;
![]()
![]()
Maar niet meer zo vaak als vroeger.quote:
ja sommige blijven aan elkaar plakken, kijk maar naar laysa en D-K, Leandra en haar mannetje en Ian en mera.quote:
Nee, absoluut niet. Dan kan ik beter even naar het bordeel rijden. Ben ik sneller klaar en is niet zoveel duurder denk ik.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ah okay, ik dacht even dat je alleen voor de slagroom ging.
Kroller muller museum is dan ook wel een aanrader. Mooie beeldentuin.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee marrije, dat lijkt me nou wel leuk met een vreemde, een museum bezoeken, iets waar hij veel over kan vertellen etc.
beter dan een etentje, zit je dan, is ie niet leuk heb je geen gespreksstof, maar samen een museum bezoeken ja dan heb je tenminste iets om over te lullen.
Tering wat een player ben jijquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neuh, ik stel gewoon de vragen en zeg niet zoveel. Vrouwen praten graag, zijn meestal blij dat ze hun verhaal kwijt kunnen en ik maak goede sier, want ik kan luisteren, zo heet dat dan. Een man die kan luisteren, dat is voor iedere mevrouw weelde. Ondertussen bekijk ik het fysiek, de gebaren, de mimiek, maak af en toe een opmerking, lurk aan koffie of een biertje en zoek ik dé opening voor de grote gemeenschappelijke deler waardoor ik zo goed als zeker verzekerd ben van het toetje.
Op mijn leeftijd hebben ze allemaal een verleden en dus een verhaal hè. Zodra je daar in empathisch in mee kunt gaan is het bingo. En raar, maar ik vermoed dat veel dames in zijn voor een kaal hoofd, alsof je dan een streepje voor hebt, zo lijkt het in ieder geval. Want lately gaat het wel heel erg soepel.
We zitten in een goede periode en daar proberen we nog even van te genieten.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
engerd![]()
Heee Dees, hoe gaat het nu met jou?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
morgen moet ik toevalllig naar de A.H.
Je bent te arrogant voor woorden. Kom op zegquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neuh, ik stel gewoon de vragen en zeg niet zoveel. Vrouwen praten graag, zijn meestal blij dat ze hun verhaal kwijt kunnen en ik maak goede sier, want ik kan luisteren, zo heet dat dan. Een man die kan luisteren, dat is voor iedere mevrouw weelde. Ondertussen bekijk ik het fysiek, de gebaren, de mimiek, maak af en toe een opmerking, lurk aan koffie of een biertje en zoek ik dé opening voor de grote gemeenschappelijke deler waardoor ik zo goed als zeker verzekerd ben van het toetje.
Op mijn leeftijd hebben ze allemaal een verleden en dus een verhaal hè. Zodra je daar in empathisch in mee kunt gaan is het bingo. En raar, maar ik vermoed dat veel dames in zijn voor een kaal hoofd, alsof je dan een streepje voor hebt, zo lijkt het in ieder geval. Want lately gaat het wel heel erg soepel.
niks aan veranderen dan, zou ik zo zeggenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat meen je niet?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Serieus he? Vandaag een opmerking van mijn UWV werkmeid. "Oh ja maar je bent een Leeuw". Tja weegschalen enz. kunnen beter thuis zitten. WTF !!!!! Ik had haar bijna over het bureau getrokken.![]()
Die Amanda mentaliteit
Gadver.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Dan kan ik beter even naar het bordeel rijden. Ben ik sneller klaar en is niet zoveel duurder denk ik.
Uitgekooktequote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We zitten in een goede periode en daar proberen we nog even van te genieten.
Maandag beginnen de behandelingen, dus zondag gaan we met de zusjes nog lekker even samen eten
maar misschien heel stom van me dat ik het zo in de groep gooi, maar snap zulke vrouwen ook niet die na 1 avondje al gelijk jeweetwel gaan.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgens mij is het ongeveer zoals iedereen probeert een "ingang" te vinden. Ik vind het ook heel vaak heus wel gezellig hoor. Misschien dat ik mijzelf iets teveel als player neerzet, dat is dan niet geheel correct.quote:
Nah.. ik weet niet of ik pech of geluk heb met die troelaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat meen je niet?![]()
wat is dat nou voor iets achterlijks
Ik hoop dat het genieten lukt en dat de behandelingen zo goed mogelijk uitpakkenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maandag beginnen de behandelingen, dus zondag gaan we met de zusjes nog lekker even samen eten
Echt waar h'equote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent te arrogant voor woorden. Kom op zeg
dat ligt eraan hoe graag je wilt werkenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah.. ik weet niet of ik pech of geluk heb met die troela
Ikl mag jou welquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
niks aan veranderen dan, zou ik zo zeggen
Mooi he, dat er mooie dingen kunnen komen van Fok!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja sommige blijven aan elkaar plakken, kijk maar naar laysa en D-K, Leandra en haar mannetje en Ian en mera.
het kan wel, maar dan moet je gewoon puur geluk hebben dat het in real ook klikt.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nah... maar wat heeft je sterrenbeeld er nou mee te maken... slaat toch nergens op?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah.. ik weet niet of ik pech of geluk heb met die troela
Had ze een cavia op haar hoofd?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Serieus he? Vandaag een opmerking van mijn UWV werkmeid. "Oh ja maar je bent een Leeuw". Tja weegschalen enz. kunnen beter thuis zitten. WTF !!!!! Ik had haar bijna over het bureau getrokken.![]()
Die Amanda mentaliteit
maar gewoon ff je kwakkie lozen is dan toch weer wat anders als ook de spanning van het veroveren enzo. Lijkt mijquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar misschien heel stom van me dat ik het zo in de groep gooi, maar snap zulke vrouwen ook niet die na 1 avondje al gelijk jeweetwel gaan.
oh pppfftttt echt doe je toch niet, ja zo denk ik erover.
en nu krijgen we zeker ja maar een man mag het dan wel, ook niet snap ook niet dat een man gelijk hoppa er gebruik van maakt, kan je beter naar de hoeren lijkt me.
Eerste keer, tweede keer, derde keer, wat is het verschil? Ik kan heel goed drie keer wachten hoor, mits de ander ook gezellig is. Voor mij maakt het geen moer uit, wat in het vat zit verzuurt niet. Maar als jij vindt dat het pas na de vijfde keer kan, leg dan maar eens uit waarom het niet nog later moet. Het is gewoon gevoel toch? Als het stroomt, dan stroomt het.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar misschien heel stom van me dat ik het zo in de groep gooi, maar snap zulke vrouwen ook niet die na 1 avondje al gelijk jeweetwel gaan.
oh pppfftttt echt doe je toch niet, ja zo denk ik erover.
en nu krijgen we zeker ja maar een man mag het dan wel, ook niet snap ook niet dat een man gelijk hoppa er gebruik van maakt, kan je beter naar de hoeren lijkt me.
Dat zeg ik al de hele tijd...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom gaan jij en Teun dan niet eens daten?
je snapt het nietquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... maar wat heeft je sterrenbeeld er nou mee te maken... slaat toch nergens op?
of snap ik je niet?
We vinden het fijn om bij elkaar te zijn en hebben naast de ellende ook nog eens heel veel lol samen en derder is het gewoon afwachten hoe ze zich zal voelen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik hoop dat het genieten lukt en dat de behandelingen zo goed mogelijk uitpakken
Die Griek is weegschaalquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
je snapt het niet![]()
weegschalen zijn te sloom, die zitten de hele dag de voors en tegens tegen elkaar af te wegen, dat schiet niet op, neeeeee, neem dan een leeuw, die is zo snel en sterk, die verzet bergen werk
Teun zoekt niet echt een vaste relatie volgens mij en heksie lijkt me niet het type dat zomaar van bil gaat. Of daten moet ook zonder 'versier' insteek bedoeld zijn, dan zou een etentje best gezellig kunnen zijn voor beiden denk ik.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi he, dat er mooie dingen kunnen komen van Fok!![]()
Waarom gaan jij en Teun dan niet eens daten?
oke hier komt ie, vind dat vrouwen die gelijk op de 1e avond hun benen spreiden nee, doe je gewoon niet ik vind je moet een man eerst een beetje leren kennen enzo, ja ja ik weet het ouwderwets maar het zij zo.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Eerste keer, tweede keer, derde keer, wat is het verschil? Ik kan heel goed drie keer wachten hoor, mits de ander ook gezellig is. Voor mij maakt het geen moer uit, wat in het vat zit verzuurt niet. Maar als jij vindt dat het pas na de vijfde keer kan, leg dan maar eens uit waarom het niet nog later moet. Het is gewoon gevoel toch? Als het stroomt, dan stroomt het.
Ja best wel. Ik ga niet mijn hele verhaal neerzetten. Maar na 23 jaar vaste dienst. En je krijgt dat soort nonsens.lquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat ligt eraan hoe graag je wilt werken
Misschien komt het zo over, ik beschrijf alleen wat er gebeurtquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent te arrogant voor woorden. Kom op zeg
quote:
Blijf jij maar lekker zoals je bentquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke hier komt ie, vind dat vrouwen die gelijk op de 1e avond hun benen spreiden nee, doe je gewoon niet ik vind je moet een man eerst een beetje leren kennen enzo, ja ja ik weet het ouwderwets maar het zij zo.
ik heb genoeg gezien ook vrouwen die na een avondje stappen ergens in een busje lagen te wippen en ze waren van mijn leeftijd met gewoon kids thuis en die man in dat busje was gewoon getrouwd enzo.
vind op de 1e plaats je moet leuk met die man/vrouw kunnen praten, beetje lachen, beetje elkaar leren kennen dan komt het bed vanzelf wel.
jaja ouderwets maar laat mij maar ouderwets blijven.
Nee wel een buik. Maar ik durfde serieus niet te vragen of ze zwanger was. Had het gewoon moeten doenquote:
Ok, dan eerst 5 x daten voor de gezelligheid en dan pas van bilquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Teun zoekt niet echt een vaste relatie volgens mij en heksie lijkt me niet het type dat zomaar van bil gaat. Of daten moet ook zonder 'versier' insteek bedoeld zijn, dan zou een etentje best gezellig kunnen zijn voor beiden denk ik.
dat mensen er echt zo bijlopenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:22 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ja kreeg een visioen voor een prachtige soap,
maar uh je zal deze maar tegenkomen![]()
[ afbeelding ]
helemaal gelijk Marrije, als het gewoon gezellig kan, beetje keuvelen beetje lachen en niet met het doel, hoelang zullen we wippen of doen we ff een vluggertje vind ik alles bestquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Teun zoekt niet echt een vaste relatie volgens mij en heksie lijkt me niet het type dat zomaar van bil gaat. Of daten moet ook zonder 'versier' insteek bedoeld zijn, dan zou een etentje best gezellig kunnen zijn voor beiden denk ik.
Houwen zoquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke hier komt ie, vind dat vrouwen die gelijk op de 1e avond hun benen spreiden nee, doe je gewoon niet ik vind je moet een man eerst een beetje leren kennen enzo, ja ja ik weet het ouwderwets maar het zij zo.
ik heb genoeg gezien ook vrouwen die na een avondje stappen ergens in een busje lagen te wippen en ze waren van mijn leeftijd met gewoon kids thuis en die man in dat busje was gewoon getrouwd enzo.
vind op de 1e plaats je moet leuk met die man/vrouw kunnen praten, beetje lachen, beetje elkaar leren kennen dan komt het bed vanzelf wel.
jaja ouderwets maar laat mij maar ouderwets blijven.
leuke sokjesquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:22 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ja kreeg een visioen voor een prachtige soap,
maar uh je zal deze maar tegenkomen![]()
[ afbeelding ]
"Wanneer ben je uitgerekend?".quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee wel een buik. Maar ik durfde serieus niet te vragen of ze zwanger was. Had het gewoon moeten doen
Hahahaha...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Wanneer ben je uitgerekend?".
Blijkt ze Maagd te zijn
als ik jou was zou ik toch voor dat aquarium gaanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja joh, ga jij het nog wat meer verpesten voor ons mannen
Eerst 5 x daten Teun, ja kannutquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk dat "ons" wel hoog gegrepen is.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
ja teun is allemaal jou schuld, ik lees zo ff terug pppfftttt nu echt ff agendapunt 2.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
PROEST !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:27 schreef FANN het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik toch voor dat aquarium gaan
Ik heb ook een keer een gesprek gehad bij het UWV, ging die man een heel verhaal op hangen over zn maîtressequote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja best wel. Ik ga niet mijn hele verhaal neerzetten. Maar na 23 jaar vaste dienst. En je krijgt dat soort nonsens.l
Je kunt haar iedere keer anders noemen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Moet dat dan vijf keer met dezelfde?
er was maar 1 agendapunt Heksiequote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja teun is allemaal jou schuld, ik lees zo ff terug pppfftttt nu echt ff agendapunt 2.
FANN kom er maar in, wat staat er nog meer op de agenda.
o ja, Teun wilde een vissenbak in zijn tuin bouwen, ga eens ontwerpen Teun, plannen maken, Visjes uitzoeken die je erin wilt hebben, neem eens een hobby dan alleen maar vrouwen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:27 schreef FANN het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik toch voor dat aquarium gaan
Weet ik allemaal niet. Maar hey, ik ben echt geen arrogante lul de behanger hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat "ons" wel hoog gegrepen is.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer een gesprek gehad bij het UWV, ging die man een heel verhaal op hangen over zn maîtresse
Of Remlof doet de eerste vijf keer en ik de zesdequote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je kunt haar iedere keer anders noemen.
Ze heeft wel haar voordelen. Sollicitatieplicht ?? Ik heb er nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer een gesprek gehad bij het UWV, ging die man een heel verhaal op hangen over zn maîtresse
nee nee, echt niet Marrije kom er maar in, hoe gaat het met de kleine en hoe laat is hij snachts wakker voor de volgende voeding???quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:29 schreef FANN het volgende:
[..]
er was maar 1 agendapunt Heksie![]()
agendapunt 2 is bij nader inzien geschrapt
Remlove is een sletquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Of Remlof doet de eerste vijf keer en ik de zesde
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Moet dat dan vijf keer met dezelfde?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je kunt haar iedere keer anders nemen.
Hij weet het wel maar krijgt het nietquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:31 schreef Dementor het volgende:
Remlof weet gewoon niet wat hij wil.
Of steeds te laat wat hij niet wil.
En jij hebt hem lekker zijn verhaal laten doen ?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
quote:
Ik zie een mogelijke vacaturequote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze heeft wel haar voordelen. Sollicitatieplicht ?? Ik heb er nog nooit van gehoord.
Zinloos, die doet geen boodschappen in jouw AHquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou ja, dat zeg je toch niet?? pm me maar ff over al de ditjes&datjes van Remlof
die staan op Fokquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou ja, dat zeg je toch niet?? pm me maar ff over al de ditjes&datjes van Remlof
Ik ga mijn eigen weg maar weer. Dat is mijn conclusie. Als Leeuw zijnde WRAWWWWWWWWWWWWWquote:
Niet eens zo fout hoor, kan het lekker in eigen tempo en hoeft het allemaal niet binnen vijf minutenquote:
ja je kent me toch FANN, ik ken al die afkortingen niet hier op FOK, ben al blij dat ik het RLS uit me hoofd weet.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:33 schreef FANN het volgende:
[..]
die staan op Fok![]()
ken je zo uitpluizen
Dat zeg ik net NEE dusquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:33 schreef Toverheks het volgende:
heb jij ook sollisitatieplicht Soury???
nou. . .ik kapte het een beetje afkeurend af, maar daar lulde ie dus overheen tot ik gewoon zei: ja hoor, groot gelijk, waarom ook niet. Toen kreeg ik er nog een verhaal achteraan, hoe dat dan was bij die vrouw en ik zei gewoon herhaaldelijk Wat Leuk!! Jaaaaa, groot gelijk! Duurde zeker 10 a 15 minuten. Tja, dat zou ik nu niet meer aanhoren inderdaad. Gewoon zeggen ik heb nog meer te doen, daaag!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En jij hebt hem lekker zijn verhaal laten doen ?
ahhhhhhhh ook leeuw, dat zijn leuke mensenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga mijn eigen weg maar weer. Dat is mijn conclusie. Als Leeuw zijnde WRAWWWWWWWWWWWWW
ik weet niet of Remmie afkortingen gebruiktquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja je kent me toch FANN, ik ken al die afkortingen niet hier op FOK, ben al blij dat ik het RLS uit me hoofd weet.
ja sorry hoor, gaat vanavond ook zo snel hier, ik lees soms over dingen heen.quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:36 schreef FANN het volgende:
[..]
ik weet niet of Remmie afkortingen gebruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |