Graf uwvquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
In mijn geval kregen willekeurig onbekende mensen dus zo even inzage in mijn financiële status.... ook minder.
Goed zo!quote:
Bevalt zeer goedquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:04 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe bevalt het samenwonen eigenlijk Mera?
En zit Ian daar nou helemaal alleen te zijn in jullie huisje, zonder internet?
Ja zie je wel, je ziet er gewoon niet als een kansloze droeftoeter uit, ze dacht dat je gewoon werkloos wasquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik kwam bij de balie van het UWV/CWI en ik wilde een vraag stellen over eventuele vergoeding qua onkosten i.v.m. ziekte/handicap. Ik kom bij de balie, begint dat vrouwke ineens zomaar te toeteren. DE BAKKEN MET VACATURES STAAN DAAR EN DAAR EN ALS JE KOMT OVER VRAGEN OMTRENT DE SOLLICITATIEPLICHT DAN MOET JE DAT DAAR ZIJN! Dus ik stel mijn vraag zegt ze ineens heel timide o, mijn excuses dan moet u daar zijn!
Bakken met vacatures? Ze hebben toch gewoon een intranet waar je op kan zoeken?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik kwam bij de balie van het UWV/CWI en ik wilde een vraag stellen over eventuele vergoeding qua onkosten i.v.m. ziekte/handicap. Ik kom bij de balie, begint dat vrouwke ineens zomaar te toeteren. DE BAKKEN MET VACATURES STAAN DAAR EN DAAR EN ALS JE KOMT OVER VRAGEN OMTRENT DE SOLLICITATIEPLICHT DAN MOET JE DAT DAAR ZIJN! Dus ik stel mijn vraag zegt ze ineens heel timide o, mijn excuses dan moet u daar zijn!
Maar dat vergt wérk!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Bakken met vacatures? Ze hebben toch gewoon een intranet waar je op kan zoeken?
Hier staan er ook borden vol met vacaturebriefjes. Lijkt net de AH. Vooralsnog ben ik daar steeds heel hard voorbij gelopen, naar buiten.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:09 schreef remlof het volgende:
Bakken met vacatures? Ze hebben toch gewoon een intranet waar je op kan zoeken?
Dat ga ik op de fiets doen. Meteen wat beweging. Die ik node mis, nu ik niet meer elke dag minimaal een uur fiets.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:11 schreef Copycat het volgende:
Denk dat ik nog even een uurtje zon ga meepikken, voor het weer weer omslaat.
Hier zaten die in bakken. Tegenwoordig zal dat ook wel via intranet kunnen denk.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hier staan er ook borden vol met vacaturebriefjes. Lijkt net de AH. Vooralsnog ben ik daar steeds heel hard voorbij gelopen, naar buiten.
Denk dat ik nog even een uurtje zon ga meepikken, voor het weer weer omslaat.
Doortrekken en weg ermeequote:
Oh, zielig! Voor zowel Ian als voor de katquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Goed zo!![]()
[..]
Bevalt zeer goed![]()
En ja hij zit nu thuis.. Zonder internetDa's inderdaad minder maar het is ff niet anders..
En geen wifi in de buurt dus bleh. Maar nu kan hij wel lekker veel doen in huis.![]()
Én er is nu iemand bij de kat en dat is ook echt nodig, beestje heeft echt moeite te wennen.
I wanna boom bang bang with your body yoquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik schaam me dood maar het refrein van dit nummer vind ik echt leuk.![]()
Waarom maak je niet even na zo'n gesprek een verslag van wat er besproken is en en leg je dat niet voor akkoord voor aan je coach? Er wordt tijdens gesprekken zoveel gezegd en maar zelden is het 100 procent juist.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:47 schreef Copycat het volgende:
Ik ben gebeld en volgens mijn coach is het een communicatief misverstand ... logisch ook dat ik dan vraag om een goed woordje voor me te doen ....
Ik dacht het de grijze neef was van de handdoekhaakje van Mera en de Remlof familiequote:
Over een week of anderhalf pas.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh, zielig! Voor zowel Ian als voor de kat
Enig idee wanneer jullie internet krijgen?
Dan kan Ian mooi klussen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Over een week of anderhalf pas.
Onze moslimbroeders hebben dan ook een veel mooier systeemquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:16 schreef remlof het volgende:
Mooie discussie tijdens lunch gehad over het feit dat de introductie van de rente begin 20e eeuw uiteindelijk heeft geleid tot de huidige financiële crisis en dat het systeem op termijn niet te handhaven zal blijken te zijn omdat het inflatie in zich herbergt omdat het ervan uitgaat dat de geldhoeveelheid moet blijven toenemen
Yep, geen rente innen. Rente veroorzaakt dat de rijken steeds rijker worden en de armen steeds armer, daar moeten we weer vanaf.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Onze moslimbroeders hebben dan ook een veel mooier systeem
Nou die hebben het echt goed geregeld daar.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Onze moslimbroeders hebben dan ook een veel mooier systeem
Waarom niet? Omdat ik er niet vanuit ging dat zoiets noodzakelijk zou zijn. De lucht is voor nu geklaard, maar de volgende keer neem ik deze optie mee. En dan gewoon een factuur sturen, tegen mijn uurprijsquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
Waarom maak je niet even na zo'n gesprek een verslag van wat er besproken is en en leg je dat niet voor akkoord voor aan je coach? Er wordt tijdens gesprekken zoveel gezegd en maar zelden is het 100 procent juist.
Wat dat betreft welquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nou die hebben het echt goed geregeld daar.
Islamic banking is op lange termijn ook niet de oplossing.quote:
Bananenprak?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nu heb ik zin in bananenprak met sinaasappelsap.
In het islamitische bankiersysteem krijg je als bank bijvoorbeeld een gedeelte van de opbrengst van het bedrijf dat je (mede) gefinancierd hebt. Ze moeten dus goed overwegen of de renteloze lening een goede investering is.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Rente is een vergoeding voor het risico dat je loopt als je geld uitleent.
Een groter risico voor de bank dus, wat betekent dat setups als Cc minder gauw geld zullen kunnen lenen (want hoger risico). Het heeft voor- en nadelen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:46 schreef remlof het volgende:
In het islamitische bankiersysteem krijg je als bank bijvoorbeeld een gedeelte van de opbrengst van het bedrijf dat je (mede) gefinancierd hebt. Ze moeten dus goed overwegen of de renteloze lening een goede investering is.
Verkapte rente.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:46 schreef remlof het volgende:
[..]
In het islamitische bankiersysteem krijg je als bank bijvoorbeeld een gedeelte van de opbrengst van het bedrijf dat je (mede) gefinancierd hebt. Ze moeten dus goed overwegen of de renteloze lening een goede investering is.
Zo werk je starheid binnen de markt in de hand.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een groter risico voor de bank dus, wat betekent dat setups als Cc minder gauw geld zullen kunnen lenen (want hoger risico). Het heeft voor- en nadelen.
Toch is het zuiverder dan het onze, waar uiteindelijk leningen met een enorm hoog rentepercentage werden gesleten aan partijen waar al bij voorbaat vast stond dat ze het nooit en te nimmer terug zouden kunnen betalen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Islamic banking is op lange termijn ook niet de oplossing.
Ennuh psssst... heel veel islamitische banken houden zich stiekem niet aan de sharia.
Je kunt in ieder geval allerlei ingewikkelde constructies tegen gaan waaruit blijkt mocht je in staat zijn deze te ontleden dat er eigenlijk geen sprake is van kredietwaardigheid.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Toch is het zuiverder dan het onze, waar uiteindelijk leningen met een enorm hoog rentepercentage werden gesleten aan partijen waar al bij voorbaat vast stond dat ze het nooit en te nimmer terug zouden kunnen betalen.
Geprakte banaan met een scheutje verse sinaasappelsap erdoor.quote:
Klopt, de banken zijn te machtig en hebben de toezichthouders in hun zak.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:49 schreef remlof het volgende:
Toch is het zuiverder dan het onze, waar uiteindelijk leningen met een enorm hoog rentepercentage werden gesleten aan partijen waar al bij voorbaat vast stond dat ze het nooit en te nimmer terug zouden kunnen betalen.
Dan nog twee of drie aardbeien erbij en in de blender! Ik heb wel aardbeien, maar geen bananen in huisquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
Geprakte banaan met een scheutje verse sinaasappelsap erdoor.![]()
Kreeg ik altijd van moeke als ik ziek was
Eerdbieen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan nog twee of drie aardbeien erbij en in de blender! Ik heb wel aardbeien, maar geen bananen in huis.
Dat klopt, maar zo gauw ze het risico te hoog inschatten, krijg je al snel dit soort constructies;quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |