Ok... Op jouw verantwoordingquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uhm, dat zegt mij ook niet zo heel veel. Heb je onbeperkt internet? (Bij mij vraagt 'ie nl gewoon om een toegangspunt, al kan het best zijn dat dat gewoon de standaardkreet van browsert is zodat je later niet kan mekkeren over hoge kosten vanwege internetgebruik....)
Maar als je internet onbeperkt is, gewoon doorgaan ja.
Oh my, wat een mooi beestjequote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:26 schreef Loqi het volgende:
Omdat schoendoos-deksels zo lief zijn![]()
[ afbeelding ]
Raaawwrrlll
[ afbeelding ]
Bij mij heeft 'ie tot nu toe nog niks engs gedaan iig.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:40 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ok... Op jouw verantwoording![]()
Badquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
Vanuit bad met een maskertje op mijn bakkes
heb jij een bad in je studentenhok? Of ben je bij je ouders?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bad
* IJsdraakje gaat na het eten ook maar weer eens in bad liggen *
Ik woon (weer) bij m'n ouders.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb jij een bad in je studentenhok? Of ben je bij je ouders?
oh, sorryquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik woon (weer) bij m'n ouders.
Maakt niet uit.quote:
Ik was aan het eten.quote:
Ikkequote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:49 schreef Ooi86 het volgende:
Wie heeft hier de bundle monster plates?
Ik ook, wieso?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:49 schreef Ooi86 het volgende:
Wie heeft hier de bundle monster plates?
Niet heel klein ik heb er net full nail mee gedaanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:53 schreef Ooi86 het volgende:
Zijn die plaatjes een beetje groot? Ik heb niet hele hele lange nagels, maar als ze erg klein zijn hoef ik ze niet.
De full nail plaatjes zijn in vergelijking met konad kleiner dacht ik, maar als je nagels niet superlang zijn is het prima te doen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:53 schreef Ooi86 het volgende:
Zijn die plaatjes een beetje groot? Ik heb niet hele hele lange nagels, maar als ze erg klein zijn hoef ik ze niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |