quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
We lopen er nu weg! We redden haar!
ik krijg morgen een Samsungquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:05 schreef vamperotica het volgende:
Grrrr.. Hoe krijg ik nou een beetje fatsoenlijk twitter en facebook op mn mobiel....
Stomme samsung nogwattes ( Jet geloof ik..) Leek toen heul leuk maar ik kan er geen reet mee....
![]()
Of zal t weer aan mij liggen
Facebook hak inderdaad al gevonden... Nu twitter nog!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik heb ook de Jet! Facebook zit er al op, moet je op je beginscherm, dus niet je menu, zit er ook zo'n menutje, en daar staat Facebook ook tussen! Alleen twitter wil bij mij ook nog niet lukken
Ga ik eens proberen! tnx!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een leuk browsertje voor m'n mobiel gedownload (Operamini) en die kan heel goed omgaan met die pagina's.(Alleen m'n email flipte 'ie een beetje mee, maar da's m'n eigen schuld.
)
Echt...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, en smsen naar Rusland is duur.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
We lopen er nu weg! We redden haar!
Een vriend van mij was even over naar Nederland afgelopen week, maar die knurft was vergeten z'n Nederlandse simkaart mee te nemen, dus die had alleen een Russisch nummer mee.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:12 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Echt...
Mmm gelukkig ken ik iet zoveel mensen in Rusland!
quote:
Keb nm gedownload en nu roept mn foon weer Opera mini heeft toegang tot internet. Dit kost zendtijd waarvoor u moet betalen, doorgaan?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een leuk browsertje voor m'n mobiel gedownload (Operamini) en die kan heel goed omgaan met die pagina's.(Alleen m'n email flipte 'ie een beetje mee, maar da's m'n eigen schuld.
)
Ik heb safariquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
)
Uhm, dat zegt mij ook niet zo heel veel. Heb je onbeperkt internet? (Bij mij vraagt 'ie nl gewoon om een toegangspunt, al kan het best zijn dat dat gewoon de standaardkreet van browsert is zodat je later niet kan mekkeren over hoge kosten vanwege internetgebruik....)quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:18 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Keb nm gedownload en nu roept mn foon weer Opera mini heeft toegang tot internet. Dit kost zendtijd waarvoor u moet betalen, doorgaan?
Ik is nie helemaal snap
( en digibeet en zo)
Ik was blijer toen 'ie het niet deedquote:
Kijk mij eens sexy poseren! #3quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:33 schreef Stormqueen het volgende:
Hoe kom je aan die jeugdfoto van marilyn manson?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |