Als je geen loser was dan had je het in één keer geweten zonder je er mee bezig te houden.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 04:31 schreef Panzermaus het volgende:
Hier houd ik me om half 5 in de ochtend niet mee bezig, waarde Levolution.
Nee want ik word wild van mijn postcount.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 04:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als je geen loser was dan had je het in één keer geweten zonder je er mee bezig te houden.
hint requiredquote:Op donderdag 12 augustus 2010 04:36 schreef Levolution het volgende:
Jullie zijn allemaal niet eens warm.
Rijden langs een berg vol fietsen van Miley Cyrusquote:Op donderdag 12 augustus 2010 06:34 schreef Levolution het volgende:
Het is een illustratieve weergave van de teksten van een heel goed nummer.
quote:
Ik heb het geprobeerd, maar vooralsnog heb ik geen idee.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:13 schreef Levolution het volgende:
Jongens doe eens je best. Let eens op de motieven in de paint. Je moet niet alleen denken "2 mannen in een auto". Je bent de passagier. Met wie rijd je mee? Wat is dat voor fiets op de achtergrond? Probeer door te denken.
wat is het nou?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 04:09 schreef Levolution het volgende:
Ik hadverwacht datrr kenners op FOK! zitten
The bicycle with flat tire lies on a deserted hillside.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:39 schreef Levolution het volgende:
De fiets met lekke band ligt op een verlaten heuvel.
De fietser rijdt derhalve mee met een charmante man.
De fietser wilde vanavond uitgaan, maar...
Het was geen letterlijke, maar vrije vertaling. Ik weet dat een aantal mensen vaak platte nummers luisteren waarin alles in de derde persoon verteld wordt, maar ik zoek iets met iets meer diepgang.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:43 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
The bicycle with flat tire lies on a deserted hillside.
Therefore, the cyclist hitches a ride with a charming man.
The cyclist wanted to go out tonight, but ...
Dat nummer bestaat niet
Waarom start je het topic dan in ONZ en niet in MUZ? Hier ga je geen kenner tegenkomen volgens mij.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Het was geen letterlijke, maar vrije vertaling. Ik weet dat een aantal mensen vaak platte nummers luisteren waarin alles in de derde persoon verteld wordt, maar ik zoek iets met iets meer diepgang.
Tevens ben je redelijk close, dus met een beetje creativiteit zou het nu moeten lukken. Hoewel het mijn bedoeling was dat er een kenner opdook, i.p.v. Google en hintwerk.
Verdronken vlinder.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Het was geen letterlijke, maar vrije vertaling. Ik weet dat een aantal mensen vaak platte nummers luisteren waarin alles in de derde persoon verteld wordt, maar ik zoek iets met iets meer diepgang.
Tevens ben je redelijk close, dus met een beetje creativiteit zou het nu moeten lukken. Hoewel het mijn bedoeling was dat er een kenner opdook, i.p.v. Google en hintwerk.
The Smiths - Charming man?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
MIJN OREN. WAT DOE JE.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:21 schreef TimKuik het volgende:
http://niggastolemybike.ytmnd.com/
Is het dit nummer?
En hoelang ben je nou met die paint bezig geweest?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:01 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zoals beloofd, props voor jou.
zoals je ziet is het maar frutselwerk, kwartiertje ofzo?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:05 schreef Nero22 het volgende:
[..]
En hoelang ben je nou met die paint bezig geweest?
The Smithsquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:01 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zoals beloofd, props voor jou.
Ik vind hem super, kon hem nog niet.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:23 schreef Hoss het volgende:
[..]
Ik vind het niet om aan te horen, maar ieder zijn smaak.
Willy wartaalquote:
Het is echt een goed, HEEL GOED nummer. Natuurlijk heeft iedereen zijn eigen smaak, maar dat dit nummer tering goed is valt gewoon niet te ontkennen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:23 schreef Hoss het volgende:
[..]
Ik vind het niet om aan te horen, maar ieder zijn smaak.
Overigens wist ik het door je hints... niet door je tekening eerlijk gezegdquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
Het is echt een goed, HEEL GOED nummer. Natuurlijk heeft iedereen zijn eigen smaak, maar dat dit nummer tering goed is valt gewoon niet te ontkennen.
Er zijn universele muziekwetten die dat onderschrijven. Als je dit nummer niet om aan te horen vindt, is er iets mis met met jouw gehoor of smaak.
Deze? Hoezoquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:12 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Doet me denken aan spongebob die aflevering met die voedsel inspecteur.
Nou met die berg, waar het lijk dan door de regen afglijd, en dat ze die 2 agenten in de auto bezig houden terwijl ze het lijk versoppen,quote:
Eindelijk antwoord, hier heb ik nou een maand om wakker gelegenquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:54 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Nou met die berg, waar het lijk dan door de regen afglijd, en dat ze die 2 agenten in de auto bezig houden terwijl ze het lijk versoppen,
Tante Es?quote:Op zondag 12 september 2010 00:17 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Eindelijk antwoord, hier heb ik nou een maand om wakker gelegen
Hoe heet die Surinamer nou![]()
oh, da's toch Frans Duijts?quote:Op zondag 12 september 2010 00:23 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Neen, deze:
[ afbeelding ]
Kun je aan iemands gezicht de naam te weten komen? #5
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |