Als je geen loser was dan had je het in één keer geweten zonder je er mee bezig te houden.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 04:31 schreef Panzermaus het volgende:
Hier houd ik me om half 5 in de ochtend niet mee bezig, waarde Levolution.
Nee want ik word wild van mijn postcount.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 04:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als je geen loser was dan had je het in één keer geweten zonder je er mee bezig te houden.
hint requiredquote:Op donderdag 12 augustus 2010 04:36 schreef Levolution het volgende:
Jullie zijn allemaal niet eens warm.
Rijden langs een berg vol fietsen van Miley Cyrusquote:Op donderdag 12 augustus 2010 06:34 schreef Levolution het volgende:
Het is een illustratieve weergave van de teksten van een heel goed nummer.
quote:
Ik heb het geprobeerd, maar vooralsnog heb ik geen idee.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:13 schreef Levolution het volgende:
Jongens doe eens je best. Let eens op de motieven in de paint. Je moet niet alleen denken "2 mannen in een auto". Je bent de passagier. Met wie rijd je mee? Wat is dat voor fiets op de achtergrond? Probeer door te denken.
wat is het nou?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 04:09 schreef Levolution het volgende:
Ik hadverwacht datrr kenners op FOK! zitten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |