abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 augustus 2010 @ 01:54:34 #176
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_85169936
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 01:53 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Het komt niet in je op dat mensen gezelligheid gewoon leuk vinden :')?
Gezelligheid en sociaal doen :r
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_85169937
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 01:52 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Het feit dat het tegen je zin is geeft al aan dat er iets mankeert aan je.
Wat is dit nu weer voor onzin :')
Iedereen moet zeker 'onwijs gezellig' meedoen aan dit soort ridicule toestanden, en als je dat niet doet mankeert er iets aan je?
celebrate your money
pi_85169945
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 01:50 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Onterechte klacht, je mag toch wel verwachten dat je op die leeftijd zonder een kleuterweek ook normaal contacten kan leggen.
_O_
pi_85169946
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 01:52 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Het feit dat het tegen je zin is geeft al aan dat er iets mankeert aan je.
Waar slaat dat nou weer op? Ik kies voor een STUDIE een opleiding. Dat ze dat organiseren is allemaal leuk een aardig maar als iemand het niet leuk vindt dan is het gewoon einde verhaal. De een houdt van dit de ander van dit... de discussie blijf je altijd houden. Dus daarom moeten de mensen die willen gewoon gaan en de mensen die niet willen gewoon niet. En dan ben je een buitenbeentje volgens sommige? So what?
pi_85169963
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 01:53 schreef Ritmo het volgende:

[..]

:') :')

Weer zo'n fucking autist. Waar haalt FOK! ze toch vandaan? Een autisten genereer-machine ofzo? :{
Het zegt genoeg over jouw leven, dat je geen enkel bezwaar ziet in zoiets oppervlakkigs en voorspelbaars als een introductieweek met de kudde. Een week nog wel!
The time you enjoy wasting is not wasted time.
pi_85169979
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 01:52 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Maar daar hebben zij zo'n week niet voor nodig, BEGRIJP DAT DAN :'(
Al die level 70 contactleggers hier voelen hun kwaliteiten gewoon miskend als ze het contacten leggen zo in de schoot geworpen krijgen door middel van bijvoorbeeld een introweek.
pi_85169987
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 01:52 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Maar daar hebben zij zo'n week niet voor nodig, BEGRIJP DAT DAN :'(
Haha :')
Mja, daarom zijn zulke discussies dus eigenlijk nutteloos. Je hebt mensen die studeren om te feesten en te studeren, en mensen om puur te studeren.

En je ziet in dit topic wel wie waar bij hoort.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 01:56:04 #183
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_85170004
quote:

[..]

Als je het nu gaat omdraaien.
Het komt niet in jou op dat mensen alle soorten van gezelligheid leuk vinden vooral als het geforceerd moet..
pi_85170006
Kunnen we dit topic alsjeblieft in drievoud vastleggen op papier? Opdat we altijd bewijs hebben dat zulke kutautisten bestaan :')
pi_85170011
Heb je op de basisschool ook een introductie kamp nodig gehad? Of op de middelbare school? Nou ik niet :')
pi_85170014
Ben het hier toch niet helemaal met jullie eens.
Even voorop gesteld voordat we hier allemaal autist :') reacties gaan krijgen.
Heb genoeg vrienden, werk in een cafe, ben 3 maal op een feestvakantie geweest ;) .
Maar ook ik had het niet op die introductie weken omdat ik het gewoon zon geforceerd gezellig doen iets vind. Van die debiele drankspellen doen. Met zn allen in een rood shirt door de stad lopen met mensen waar ik misschien helemaal geen contact mee wil.
Dan ga ik liever gewoon met mn maten op stap. Die ik al tig jaar ken en dus ook gewoon altijd een relaxte avond heb. Ipv met mensen geforceerd gezellig in een tentje te gaan liggen.
Moet wel zeggen dat ik 2/3 en soms wel 4 jaar ouder was dan de meeste in mijn klas destijds. En voor die mensen was stappen vaak nog wel heel spannend. En ben ik ondertussen al wel wat gewend ;)
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_85170017
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 01:54 schreef leRomein het volgende:

[..]

Iedereen moet zeker 'onwijs gezellig' meedoen aan dit soort ridicule toestanden, en als je dat niet doet mankeert er iets aan je?
Dus dat.
pi_85170028
quote:

[..]

Welnee: met mensen omgaan, leuke dingen ondernemen en zogenaamd gezellig doen is voor oppervlakkig paupervolk. Doe mij maar een goed boek, een stukje kaas en daarna jezelf verheugen op een diepzinnige discussie op FOK! Dat is wat normale welgestelde mensen doen.
-
pi_85170029
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 01:55 schreef Sok. het volgende:

[..]

Haha :')
Mja, daarom zijn zulke discussies dus eigenlijk nutteloos. Je hebt mensen die studeren om te feesten en te studeren, en mensen om puur te studeren.

En je ziet in dit topic wel wie waar bij hoort.
K zeg dus eigenlijk hetzelfde als Charie.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 01:57:24 #191
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_85170033
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 01:55 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

Al die level 70 contactleggers hier voelen hun kwaliteiten gewoon miskend als ze het contacten leggen zo in de schoot geworpen krijgen door middel van bijvoorbeeld een introweek.
Waarom met je mede studenten of scholieren socializen als je al een Guild hebt met meer dan 40 leden?
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_85170039
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 01:55 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

Ik heb zo'n kamp niet nodig om contacten te leggen. :')
pi_85170044
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 01:52 schreef Sok. het volgende:

[..]

Het heeft helemaal niks te maken met het contacten maken, maar gewoon met een week gezelligheid.
Dat kan je toch ook wel buiten school doen? Ik neem aan dat je op die leeftijd toch wel naar "school" komt om iets te leren, en niet om vriendjes te maken. Die maak je toch wel.
pi_85170056
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 01:54 schreef Charie het volgende:

[..]

Waar slaat dat nou weer op? Ik kies voor een STUDIE een opleiding. Dat ze dat organiseren is allemaal leuk een aardig maar als iemand het niet leuk vindt dan is het gewoon einde verhaal. De een houdt van dit de ander van dit... de discussie blijf je altijd houden. Dus daarom moeten de mensen die willen gewoon gaan en de mensen die niet willen gewoon niet. En dan ben je een buitenbeentje volgens sommige? So what?
Is gewoon voorbereiding op je latere leven als loonslaaf. Ook daarin moet je met mensen samen werken waar je helemaal niets mee hebt :7
pi_85170059
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 01:55 schreef Dubby het volgende:

[..]

Het zegt genoeg over jouw leven, dat je geen enkel bezwaar ziet in zoiets oppervlakkigs en voorspelbaars als een introductieweek met de kudde. Een week nog wel!

Godver, wat ben jij een sneu figuur :').
pi_85170073
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 01:56 schreef Seamonkey- het volgende:
Ben het hier toch niet helemaal met jullie eens.
Even voorop gesteld voordat we hier allemaal autist :') reacties gaan krijgen.
Heb genoeg vrienden, werk in een cafe, ben 3 maal op een feestvakantie geweest ;) .
Maar ook ik had het niet op die introductie weken omdat ik het gewoon zon geforceerd gezellig doen iets vind. Van die debiele drankspellen doen. Met zn allen in een rood shirt door de stad lopen met mensen waar ik misschien helemaal geen contact mee wil.
Dan ga ik liever gewoon met mn maten op stap. Die ik al tig jaar ken en dus ook gewoon altijd een relaxte avond heb. Ipv met mensen geforceerd gezellig in een tentje te gaan liggen.
Moet wel zeggen dat ik 2/3 en soms wel 4 jaar ouder was dan de meeste in mijn klas destijds. En voor die mensen was stappen vaak nog wel heel spannend. En ben ik ondertussen al wel wat gewend ;)
^O^ ^O^ Beste post van het hele topic.
pi_85170083
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 01:54 schreef leRomein het volgende:

[..]

Ja. Tenzij je het natuurlijk te druk hebt met een dikke vakantie met je vrienden of iets dergelijks.
Maar als je in tussentijd toch maar wat op FOK! rondhangt en thuiszit, ja dan mankeert je wat.
-
pi_85170108
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 01:58 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Godver, wat ben jij een sneu figuur :').
Een sneu figuur die wel gelijk heeft dan.
celebrate your money
pi_85170113
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 01:58 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

^O^ ^O^ Beste post van het hele topic.
Nee ,want ze heeft het constant over geforceerd. Niks is geforceerd. Als je het geforceerd vindt faal je dus al.
pi_85170114
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 01:57 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Dat kan je toch ook wel buiten school doen? Ik neem aan dat je op die leeftijd toch wel naar "school" komt om iets te leren, en niet om vriendjes te maken. Die maak je toch wel.
Natuurlijk kan dat buiten school/college om. Maar als er al zo'n week wordt georganiseerd, waarom zou je er dan niet aan mee doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')