quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gadverdomme hebben ze dat onderdeel geschrapt? Ben ik even blij dat mijn introductie in '98 was!
Maar je hebt dus geen gelijk, dat is mijn punt. Kan je dat begrijpen of niet?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:48 schreef ontbijtkoek het volgende:
[..]
God gast, kan je lezen of niet? Ik heb gezegd dat mijn ervaring is dat deelnemers van introductieweken over het algemeen buitenbeentjes zijn.
Ik geloof dat in nederland zo'n 80% van de studenten deelneemt aan de introweken, zijn dat grotendeels buitenbeentjes?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:48 schreef ontbijtkoek het volgende:
[..]
God gast, kan je lezen of niet? Ik heb gezegd dat mijn ervaring is dat deelnemers van introductieweken over het algemeen buitenbeentjes zijn.
Dat zie je al in dit topic, hoe ze reagerenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:49 schreef Ritmo het volgende:
Zo'n terechte klacht dit.Dat zag je bij ons ook 2 jaar terug, degene die niet kwamen zijn altijd een beetje de buitenbeentjes gebleven. Niet omdat ze niet bij de intro waren, maar eerder omdat het sowieso al types waren die zoiets niets vonden.
Oh?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:47 schreef Charie het volgende:
[..]
Kom op met de dag leven.. Dan ben je wel erg naïef bezig geweest. Je weet neem ik aan vooraf dat je na je middelbare periode gaat studeren en dat de kans erin zit dat het van huis weg is. Gewoon plannen, werken en geld verdienen en iedereen kan het.
Natuurlijk. De reden dat de inschrijvingen elk jaar weer razend snel vol zitten is juist vanwege de verplichte dierenseks. Stiekem wil iedereen het wel eens ervaren hoe het is om seks te hebben met wat pluimvee of hoe het is om kots te drinken terwijl men over je heen pist. Vandaar dat die elementen ook standaard zijn. Maar dat is algemeen bekend.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:44 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Al die aangedikte verhalen ook altijd. Telegraaf lezers die een verhaal in de strekking van 'studenten moeten kip neuken bij ontgroening' klakkeloos geloven. Denken die mensen nu echt dat er 200 mensen per jaar lid worden als dat echt waar zou zijn?
Maar die figuren gaan juist ook nooit op vakantie dus dat snappen ze niet.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:17 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik heb het over een heel ander soort van sociaal contact. Zo leer je groepjes mensen kennen waar je later weer mee om kan gaan.
Net als wanneer je op vakantie gaat, dan maak je ook veel makkelijker contact met meer mensen dan normaal.
Studenten met een leven zijn op Fok inderdaad buitenbeentjes blijkt elke keer maar weer.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:49 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ik geloof dat in nederland zo'n 80% van de studenten deelneemt aan de introweken, zijn dat grotendeels buitenbeentjes?
Ja laten we voortaan toch maar gaan met de gedachte: 'Onee, als ik niet tegen me zin in ga kamperen word ik een buitenbeentje, ja nu ga ik wel!'quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:49 schreef Ritmo het volgende:
Zo'n terechte klacht dit.Dat zag je bij ons ook 2 jaar terug, degene die niet kwamen zijn altijd een beetje de buitenbeentjes gebleven. Niet omdat ze niet bij de intro waren, maar eerder omdat het sowieso al types waren die zoiets niets vonden.
Het heeft helemaal niks te maken met het contacten maken, maar gewoon met een week gezelligheid.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:50 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Onterechte klacht, je mag toch wel verwachten dat je op die leeftijd zonder een kleuterweek ook normaal contacten kan leggen.
Het feit dat het tegen je zin is geeft al aan dat er iets mankeert aan je.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:51 schreef Charie het volgende:
[..]
Ja laten we voortaan toch maar gaan met de gedachte: 'Onee, als ik niet tegen me zin in ga kamperen word ik een buitenbeentje, ja nu ga ik wel!'!
Uuuuh.......... nee! Ik oordeel namelijk uit eigen ervaring, daar bestaat geen gelijk of ongelijk aan, het is slechts een impressie.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:49 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Maar je hebt dus geen gelijk, dat is mijn punt. Kan je dat begrijpen of niet?
Maar daar hebben zij zo'n week niet voor nodig, BEGRIJP DAT DANquote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:52 schreef Sok. het volgende:
[..]
Het heeft helemaal niks te maken met het contacten maken, maar gewoon met een week gezelligheid.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:52 schreef Dubby het volgende:
Het zijn wel de sneuere mensen die participeren in dergelijke clowneske activiteiten, maar dat is voor mensen als TS nauwelijks te bevatten. De geforceerdheid en oppervlakkigheid is iets dat zeer terecht wordt overgeslagen.
Dit dus!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:50 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Onterechte klacht, je mag toch wel verwachten dat je op die leeftijd zonder een kleuterweek ook normaal contacten kan leggen.
Oh jaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar die figuren gaan juist ook nooit op vakantie dus dat snappen ze niet.
Maar welke ervaring is dat?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:52 schreef ontbijtkoek het volgende:
[..]
Uuuuh.......... nee! Ik oordeel namelijk uit eigen ervaring, daar bestaat geen gelijk of ongelijk aan, het is slechts een impressie.
Het komt niet in je op dat mensen gezelligheid gewoon leuk vindenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:52 schreef Dubby het volgende:
Het zijn wel de sneuere mensen die participeren in dergelijke studentikoze activiteiten, maar dat is voor mensen als TS nauwelijks te bevatten. De geforceerdheid en oppervlakkigheid is iets dat zeer terecht wordt overgeslagen.
90% meelopers.
Echter, je probeert met dat oordeel wel alle studenten over een kam te scheren. Anders zou het behoorlijk zinloos zijn om in dit topic te reageren...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:52 schreef ontbijtkoek het volgende:
[..]
Uuuuh.......... nee! Ik oordeel namelijk uit eigen ervaring, daar bestaat geen gelijk of ongelijk aan, het is slechts een impressie.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:52 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Maar daar hebben zij zo'n week niet voor nodig, BEGRIJP DAT DAN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |