Alsof je in een andere wereld staptquote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:26 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
iedereen heeft er zin in en kijkt er naar uit om een beetje te zuipen en nieuwe medestudenten te leren kennen waar je toch al gauw een jaar of 6 mee gaat optrekken en dan kom je op fok en loopt iedereen te haten
Leg mij uit wat er positief is aan een druk en chaotisch leven. Boeiend dan weer wel ja.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:26 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Wat heb jij een boeiend en druk leven. Vast ook heel chaotisch!
UMTCquote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:29 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ja dat is elk jaar ook al zo, maar daarnaast regelde de UIT nog honderden slaapplekken in de jaarbeurs. Een tekort ivm vorige jaren is er dus sowieso. Bij welke vereniging heb je je ingekwartierd?
Eens, maargoed 99% van de jongeren raakt al opgewonden als die het woord 'bier' 'zuipen' ziet staan. Haantjesgedragquote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:29 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ik heb geen alcohol nodig om het gezellig te maken.helaas sommige hier dus wel.
Oh, jij bent er zo eenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:29 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Heb je nu serieus de steun en goedkeuring nodig van vreemden op het internet om in real life contacten te maken? Als het jou nu zo onwijs leuk lijkt om naar de introweek te gaan dan moet je dat doen, maar bij ons waren het alleen maar studenten die nog bij hun ouders woonden in verweggistan en het vet tof vonden om eens helemaal los te gaan (voornamelijk omdat ze dat dus nog nooit in een andere setting hadden gedaan). Als dat voor jou een droomweek is dan wens ik je heel veel plezier!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:24 schreef CaptainCookie het volgende:
Echt waar hè. Overal om mij heen hebben mensen ook best zin in de introweken, zijn ze druk bezig geweest om slaapplekken te regelen enz. Kom je op FOK!, is het ineens allemaal stom en bah en pauper en
.
Hoezo 'zo een'. 'Zo een' behoort tot de meerderheidsgroepering, waar jij dan dus onder valt en hij niet..quote:
Daarom ga ik dus ook niet!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:31 schreef ontbijtkoek het volgende:
[..]
Heb je nu serieus de steun en goedkeuring nodig van vreemden op het internet om in real life contacten te maken? Als het jou nu zo onwijs leuk lijkt om naar de introweek te gaan dan moet je dat doen, maar bij ons waren het alleen maar studenten die nog bij hun ouders woonden in verweggistan en het vet tof vonden om eens helemaal los te gaan (voornamelijk omdat ze dat dus nog nooit in een andere setting hadden gedaan). Als dat voor jou een droomweek is dan wens ik je heel veel plezier!
Nee hoor, ik sta ook iedere zaterdag in de kroeg met vrienden bier te drinken. Maar ik heb het niet als reden om het 'gezellig' te makenquote:
Letterlijk de enige vereniging waar ik nog nooit ben geweest en nog nooit een lid van heb ontmoet binnen Utrecht. Bestaan ze wel echt?quote:
Kun je zelf geen vrienden maken ofzoquote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:22 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Inderdaad. Wanneer ik op kamers ga in de stad waar ik ga studeren is er, als ik een leuke kan vinden, een grote kans dat ik bij een studentenvereniging ga.
Waar wil je nu precies een reactie op dan?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:28 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik zit vooral te wachten op een reactie van ontbijtkoek eigenlijk... kom ik met een feitje, blijft het angstvallig stil...
Faalopmerking.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:29 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Krijg je dat weerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:29 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ik hoop hetquote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:32 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Letterlijk de enige vereniging waar ik nog nooit ben geweest en nog nooit een lid van heb ontmoet binnen Utrecht. Bestaan ze wel echt?
Op het feit dat een deelnemerspercentage van 80% uitwijst dat de deelnemers juist niet de buitenbeetjes zijn.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:34 schreef ontbijtkoek het volgende:
[..]
Waar wil je nu precies een reactie op dan?
Omdat alcohol drinken voor de gezelligheid los staat van het gezellig hebben zonder alcohol.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:34 schreef Charie het volgende:
[..]
Want? Als je afhankelijk bent van alcohol om het gezellig te hebben... dan faal je pas..
Hihi, hier slaapt TS bijquote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:35 schreef Roflpantoffel het volgende:
En dit soort volk zit op UMTC.
[ afbeelding ]
Direct een reden om nooit bij een studentenvereniging te gaan.
Wat is er mis met beiden.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:35 schreef Sok. het volgende:
Je ziet overigens in dit topic wel weer de mensen die wel uitgaan en de mensen die liever thuis zitten dan 'geforceerd gezellig te doen'.
Ik gedraag mij anders hetzelfde en vrienden ook als ze gedronken hebben.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:34 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Krijg je dat weer![]()
Alcohol gezellig is heel wat anders dan gezellig gezellig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |