abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85168586
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 01:12 schreef CaptainCookie het volgende:
Wat is dat toch op FOK!, dat alles wat een beetje in de buurt komt van 'leuk' en 'gezellig' meteen afgekraakt wordt :')
Omdat het hier geen partyflock is.
pi_85168588
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 01:17 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Jawel :'). Maar ik heb het over een heel ander soort van sociaal contact. Zo leer je groepjes mensen kennen waar je later weer mee om kan gaan.

Net als wanneer je op vakantie gaat, dan maak je ook veel makkelijker contact met meer mensen dan normaal.
Net of je die vrouwen nooit meer ziet :') daarnaast leer je vrienden van haar kennen. En voila, zelfde resultaat. Autist.
pi_85168608
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 01:17 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Jawel :'). Maar ik heb het over een heel ander soort van sociaal contact. Zo leer je groepjes mensen kennen waar je later weer mee om kan gaan.

Net als wanneer je op vakantie gaat, dan maak je ook veel makkelijker contact met meer mensen dan normaal.
Zal wel een soort Fok evolutie zijn. Voorheen werd dat soort argumenten gebruikt tegen studentenverenigingen. Inmiddels blijkbaar dus ook valide voor introweken :')
pi_85168730
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 01:19 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Zal wel een soort Fok evolutie zijn. Voorheen werd dat soort argumenten gebruikt tegen studentenverenigingen. Inmiddels blijkbaar dus ook valide voor introweken :')
Inderdaad :'). Wanneer ik op kamers ga in de stad waar ik ga studeren is er, als ik een leuke kan vinden, een grote kans dat ik bij een studentenvereniging ga.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 01:22:55 #55
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_85168738
bazenweek was dat, beetje zuipen, sporten, nieuwe medestudenten leren kennen en met een kater faculteitsvoorzieningen leren kennen om vervolgens naar buiten te rennen als je moest spouwen.
pi_85168756
Deze klacht slaat werkelijk helemaal nergens op. Sommige houden ervan, nou die gaan. Sommige haten het en die gaan niet. Zo is het niet meer of minder. Als je hoort wat sommige mensen er nog voor moeten betalen ook schandalig als je soms die prijzen ziet. Nee gewoon niet gaan als je het niet leuk vind, want ja je zal maar een buitenbeentje zijn. Als je er niet weg van ben je meteen aanpassen ook echt, blijf liever lekker mezelf :')
pi_85168758
Eens met kapiteinkoekje. Als er niks aan is ben ik overigens zo weer weg hoor.
pi_85168775
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 01:22 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Inderdaad :'). Wanneer ik op kamers ga in de stad waar ik ga studeren is er, als ik een leuke kan vinden, een grote kans dat ik bij een studentenvereniging ga.
Niets mis mee ^O^
  donderdag 12 augustus 2010 @ 01:24:12 #59
269099 Bonzoo
Perfectly Lonely
pi_85168786
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 01:23 schreef Charie het volgende:
Deze klacht slaat werkelijk helemaal nergens op. Sommige houden ervan, nou die gaan. Sommige haten het en die gaan niet. Zo is het niet meer of minder. Als je hoort wat sommige mensen er nog voor moeten betalen ook schandalig als je soms die prijzen ziet. Nee gewoon niet gaan als je het niet leuk vind, want ja je zal maar een buitenbeentje zijn :')
Respect voor die post! _O_
Drinking for the motherland, thinking for myself.
pi_85168795
Echt waar hè :'). Overal om mij heen hebben mensen ook best zin in de introweken, zijn ze druk bezig geweest om slaapplekken te regelen enz. Kom je op FOK!, is het ineens allemaal stom en bah en pauper en :').
pi_85168824
quote:
Deze klacht slaat werkelijk helemaal nergens op. Sommige houden ervan, nou die gaan. Sommige haten het en die gaan niet. Zo is het niet meer of minder. Als je hoort wat sommige mensen er nog voor moeten betalen ook schandalig als je soms die prijzen ziet. Nee gewoon niet gaan als je het niet leuk vind, want ja je zal maar een buitenbeentje zijn :')
Maar we hebben enkele posts terug vernomen van een zeer wijs persoon dat alle deelnemers juist de buitenbeentjes zijn. Het is dus echt goed om niet mee te doen, dan hoor je erbij namelijk!
pi_85168826
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 01:24 schreef CaptainCookie het volgende:
Echt waar hè :'). Overal om mij heen hebben mensen ook best zin in de introweken, zijn ze druk bezig geweest om slaapplekken te regelen enz. Kom je op FOK!, is het ineens allemaal stom en bah en pauper en :').
Ah wacht 1991, je hebt nog te weinig ervaring :') nu snap ik het.
pi_85168835
quote:
Deze klacht slaat werkelijk helemaal nergens op. Sommige houden ervan, nou die gaan. Sommige haten het en die gaan niet. Zo is het niet meer of minder. Als je hoort wat sommige mensen er nog voor moeten betalen ook schandalig als je soms die prijzen ziet. Nee gewoon niet gaan als je het niet leuk vind, want ja je zal maar een buitenbeentje zijn. Als je er niet weg van ben je meteen aanpassen ook echt, blijf liever lekker mezelf :')
Misschien is het maar beter dat jouw soort mensen niet gaan, die verpesten de sfeer alleen maar.

Ik heb hier overigens alleen nog maar positieve reacties gelezen van de mensen die geweest zijn.
pi_85168836
De UIT heeft geen slaapplekken weten te regelen dit jaar toch? :')
  donderdag 12 augustus 2010 @ 01:26:12 #65
308998 Fenomeno
pi_85168857
quote:
iedereen heeft er zin in en kijkt er naar uit om een beetje te zuipen en nieuwe medestudenten te leren kennen waar je toch al gauw een jaar of 6 mee gaat optrekken en dan kom je op fok en loopt iedereen te haten :')
pi_85168862
quote:
Wat heb jij een boeiend en druk leven. Vast ook heel chaotisch!
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_85168880
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 01:25 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Maar we hebben enkele posts terug vernomen van een zeer wijs persoon dat alle deelnemers juist de buitenbeentjes zijn. Het is dus echt goed om niet mee te doen, dan hoor je erbij namelijk!
Waar het op neer komt is wees jezelf, als je jezelf er niet prettig bij voelt gewoon niet gaan. Ga een beetje tegen me zin in lopen kamperen kom op zeg.. Naar school ga je om te studeren, kennis maken met klasgenoten lukt heus wel in de tijd die je sowieso nog met ze door gaat brengen.
pi_85168882
Ow nee, toch niet.

quote:
Aantal posts: 10.619 (gemiddeld 15 per dag)
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_85168886
Ben er maandag ook bij. ^O^ Woensdagavond schuimparty bij unitas! :9~
Moo
pi_85168926
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 01:26 schreef Charie het volgende:

[..]

Waar het op neer komt is wees jezelf, als je jezelf er niet prettig bij voelt gewoon niet gaan. Ga een beetje tegen me zin in lopen kamperen kom op zeg.. Naar school ga je om te studeren, kennis maken met klasgenoten lukt heus wel in de tijd die je sowieso nog met ze door gaat brengen.
Dit dus.

quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 01:26 schreef Fenomeno het volgende:

[..]

iedereen heeft er zin in en kijkt er naar uit om een beetje te zuipen en nieuwe medestudenten te leren kennen waar je toch al gauw een jaar of 6 mee gaat optrekken en dan kom je op fok en loopt iedereen te haten :')
Stoer man 'zuipen' :')
pi_85168929
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 01:25 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Misschien is het maar beter dat jouw soort mensen niet gaan, die verpesten de sfeer alleen maar.

Ik heb hier overigens alleen nog maar positieve reacties gelezen van de mensen die geweest zijn.
Dan zijn we het eens toch? De mensen die niet willen gaan niet komt inderdaad niet ten goede van de sfeer daar. Wat is je punt dan van deze klacht? Aandacht tekort?
pi_85168931
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 01:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
De UIT heeft geen slaapplekken weten te regelen dit jaar toch? :')
Nee, maar studentenverenigingen regelden wel slaapplekken. Ik slaap ook gewoon in een studentenhuis met nog zes andere UIT-deelnemers _O_
  donderdag 12 augustus 2010 @ 01:28:07 #73
308998 Fenomeno
pi_85168937
Niet stoer, wel gezellig.
pi_85168942
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 01:26 schreef Charie het volgende:

[..]

Ik zit vooral te wachten op een reactie van ontbijtkoek eigenlijk... kom ik met een feitje, blijft het angstvallig stil...
pi_85168964
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 01:27 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Nee, maar studentenverenigingen regelden wel slaapplekken. Ik slaap ook gewoon in een studentenhuis met nog zes andere UIT-deelnemers _O_
Ja dat is elk jaar ook al zo, maar daarnaast regelde de UIT nog honderden slaapplekken in de jaarbeurs. Een tekort ivm vorige jaren is er dus sowieso. Bij welke vereniging heb je je ingekwartierd?
pi_85168970
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 01:28 schreef Fenomeno het volgende:
Niet stoer, wel gezellig.
Ik heb geen alcohol nodig om het gezellig te maken. :') helaas sommige hier dus wel.
pi_85168982
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 01:26 schreef Fenomeno het volgende:

[..]

Alsof je in een andere wereld stapt :')
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 01:26 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Wat heb jij een boeiend en druk leven. Vast ook heel chaotisch!
Leg mij uit wat er positief is aan een druk en chaotisch leven. Boeiend dan weer wel ja.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 01:30:29 #78
269099 Bonzoo
Perfectly Lonely
pi_85169019
Druk en chaotisch is kut!
pi_85169025
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 01:29 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

Ja dat is elk jaar ook al zo, maar daarnaast regelde de UIT nog honderden slaapplekken in de jaarbeurs. Een tekort ivm vorige jaren is er dus sowieso. Bij welke vereniging heb je je ingekwartierd?
UMTC
pi_85169035
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 01:29 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Ik heb geen alcohol nodig om het gezellig te maken. :') helaas sommige hier dus wel.
Eens, maargoed 99% van de jongeren raakt al opgewonden als die het woord 'bier' 'zuipen' ziet staan. Haantjesgedrag :')
pi_85169040
quote:

[..]

Oh, jij bent er zo een :').
pi_85169061
quote:
Heb je nu serieus de steun en goedkeuring nodig van vreemden op het internet om in real life contacten te maken? Als het jou nu zo onwijs leuk lijkt om naar de introweek te gaan dan moet je dat doen, maar bij ons waren het alleen maar studenten die nog bij hun ouders woonden in verweggistan en het vet tof vonden om eens helemaal los te gaan (voornamelijk omdat ze dat dus nog nooit in een andere setting hadden gedaan). Als dat voor jou een droomweek is dan wens ik je heel veel plezier! ^O^
pi_85169077
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 01:30 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Hoezo 'zo een'. 'Zo een' behoort tot de meerderheidsgroepering, waar jij dan dus onder valt en hij niet..
  donderdag 12 augustus 2010 @ 01:32:24 #84
269099 Bonzoo
Perfectly Lonely
pi_85169080
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 01:31 schreef ontbijtkoek het volgende:

[..]

Heb je nu serieus de steun en goedkeuring nodig van vreemden op het internet om in real life contacten te maken? Als het jou nu zo onwijs leuk lijkt om naar de introweek te gaan dan moet je dat doen, maar bij ons waren het alleen maar studenten die nog bij hun ouders woonden in verweggistan en het vet tof vonden om eens helemaal los te gaan (voornamelijk omdat ze dat dus nog nooit in een andere setting hadden gedaan). Als dat voor jou een droomweek is dan wens ik je heel veel plezier! ^O^
Daarom ga ik dus ook niet!
pi_85169092
quote:

[..]

Nee hoor, ik sta ook iedere zaterdag in de kroeg met vrienden bier te drinken. Maar ik heb het niet als reden om het 'gezellig' te maken :') dat kan ik ook wel zonder.

Maar goed, jij bent pas 19. Ik heb al wat meer jaartjes er opzitten qua uitgaan en drinken. Over 4/5 jaar denk je er ook zo over :*
pi_85169095
Waarom zou je trouwens dit soort mensen in je groepje willen?
Moo
pi_85169103
quote:

[..]

UMTC
Letterlijk de enige vereniging waar ik nog nooit ben geweest en nog nooit een lid van heb ontmoet binnen Utrecht. Bestaan ze wel echt? c_/
pi_85169112
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 01:22 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Kun je zelf geen vrienden maken ofzo
pi_85169153
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 01:28 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Ik zit vooral te wachten op een reactie van ontbijtkoek eigenlijk... kom ik met een feitje, blijft het angstvallig stil...
Waar wil je nu precies een reactie op dan?
pi_85169157
quote:

[..]

Faalopmerking.
pi_85169173
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 01:34 schreef Sok. het volgende:

[..]

Faalopmerking.
Want? Als je afhankelijk bent van alcohol om het gezellig te hebben... dan faal je pas..
pi_85169178
quote:

[..]

Krijg je dat weer :')

Alcohol gezellig is heel wat anders dan gezellig gezellig
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Daar aan de Maas, bij Brienenoord
Dat is Feijenoord
pi_85169180
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 01:32 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

Letterlijk de enige vereniging waar ik nog nooit ben geweest en nog nooit een lid van heb ontmoet binnen Utrecht. Bestaan ze wel echt? c_/
Ik hoop het :'). Anders mag ik buiten slapen.
pi_85169187
Je ziet overigens in dit topic wel weer de mensen die wel uitgaan en de mensen die liever thuis zitten dan 'geforceerd gezellig te doen'.
pi_85169195
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 01:34 schreef ontbijtkoek het volgende:

[..]

Waar wil je nu precies een reactie op dan?
Op het feit dat een deelnemerspercentage van 80% uitwijst dat de deelnemers juist niet de buitenbeetjes zijn.
pi_85169209
En dit soort volk zit op UMTC.

Direct een reden om nooit bij een studentenvereniging te gaan. :')
pi_85169225
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 01:34 schreef Charie het volgende:

[..]

Want? Als je afhankelijk bent van alcohol om het gezellig te hebben... dan faal je pas..
Omdat alcohol drinken voor de gezelligheid los staat van het gezellig hebben zonder alcohol.
pi_85169234
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 01:35 schreef Roflpantoffel het volgende:
En dit soort volk zit op UMTC.
[ afbeelding ]

Direct een reden om nooit bij een studentenvereniging te gaan. :')
Hihi, hier slaapt TS bij :D
  donderdag 12 augustus 2010 @ 01:36:28 #99
269099 Bonzoo
Perfectly Lonely
pi_85169237
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 01:35 schreef Sok. het volgende:
Je ziet overigens in dit topic wel weer de mensen die wel uitgaan en de mensen die liever thuis zitten dan 'geforceerd gezellig te doen'.
Wat is er mis met beiden.

Uitgaan is leuk op z'n tijd
Thuis een avondje Xboxen is ook leuk (Ps3 fanboys niet zeuren)
pi_85169241
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 01:34 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Krijg je dat weer :')

Alcohol gezellig is heel wat anders dan gezellig gezellig
Ik gedraag mij anders hetzelfde en vrienden ook als ze gedronken hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')