Ja, maar dat het zo is betekent nog steeds niet dat het logisch is. Stel je verneukt dat 10% deel, maar je hebt dat andere deel gewoon goed, wat is dan het probleemquote:Op maandag 6 september 2010 23:40 schreef Heroinjunk het volgende:
Het is toch logisch dat als je de opdrachten niet haalt, dat je de studiepunten niet krijgt? Dat is bij ons ook hoor. Je moet gewoon overal een voldoende voor halen, ongeacht hoe zwaar het meetelt. En dat gezeik over groepjes: leer er mee leven, dat gaat nog 4 jaar zo door. En neeee, dat maakt niet uit op welke HBO je zit, want dat is OVERAL. Dat is namelijk competentie gericht onderwijs.
Klopt, en later als je klaar bent moet je net zo goed met andere mensen samenwerken.quote:Op maandag 6 september 2010 23:40 schreef Heroinjunk het volgende:
Het is toch logisch dat als je de opdrachten niet haalt, dat je de studiepunten niet krijgt? Dat is bij ons ook hoor. Je moet gewoon overal een voldoende voor halen, ongeacht hoe zwaar het meetelt. En dat gezeik over groepjes: leer er mee leven, dat gaat nog 4 jaar zo door. En neeee, dat maakt niet uit op welke HBO je zit, want dat is OVERAL. Dat is namelijk competentie gericht onderwijs.
Compensatie troep.quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:19 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja, maar dat het zo is betekent nog steeds niet dat het logisch is. Stel je verneukt dat 10% deel, maar je hebt dat andere deel gewoon goed, wat is dan het probleem
Dit dus. Bijv. Een presentatie voor Marketing gedaan, voor mijn gevoel slecht, kreeg een 7. Betere presentatie gedaan voor Business administration, maar schriftelijk niet helemaal op orde --> Failquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:38 schreef Nick_Taken het volgende:
Het punt is meer dat je soms random cijfers lijkt te krijgen... niet zo zeer de inzet of het gewoon doen.
Ja, maar dat is gewoon niet altijd zo. Wat JIJ als slecht ziet, kan een leraar ook wel goed vinden. Ik heb altijd vreselijk veel moeite met presentaties, denk ook altijd dat ik het slecht heb gedaan en dan krijg ik een 7, puur omdat de leraar vindt dat ik het wel goed doe en mezelf er voor inzet.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:38 schreef Nick_Taken het volgende:
Het punt is meer dat je soms random cijfers lijkt te krijgen... niet zo zeer de inzet of het gewoon doen.
Nja het is gewoon een docent die het lastig maakt. Hij heeft ook zo'n geniepige glimlach als hij je een fail overhandigt. Presentatie van vandaag bijv.. Best goed gedaan, bij marketing zou dit een 7,5 zijn geweest ofzo, hier zegt ie: "het is net een pass", en dat doet ie bij velen. Iets waar je gewoon mee moet leren leven denk ikquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar dat is gewoon niet altijd zo. Wat JIJ als slecht ziet, kan een leraar ook wel goed vinden. Ik heb altijd vreselijk veel moeite met presentaties, denk ook altijd dat ik het slecht heb gedaan en dan krijg ik een 7, puur omdat de leraar vindt dat ik het wel goed doe en mezelf er voor inzet.
Ja, dat is vaak de docent zelf. Ik heb er weinig last van, mijn docenten zijn allemaal rechtvaardig en komen allemaal uit het vak zelf dus dat scheelt.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:02 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nja het is gewoon een docent die het lastig maakt. Hij heeft ook zo'n geniepige glimlach als hij je een fail overhandigt. Presentatie van vandaag bijv.. Best goed gedaan, bij marketing zou dit een 7,5 zijn geweest ofzo, hier zegt ie: "het is net een pass", en dat doet ie bij velen. Iets waar je gewoon mee moet leren leven denk ik
Kleine afzonderlijke groepjes heel herkenbaarquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:44 schreef Roces18 het volgende:
Eindelijk iemand uit me klas gevonden met dezelfde interesses en doen. Dus dat word mijn nieuwe buddy![]()
Die anderen uit me klas hebben hele uitlopende interesses waardoor iedereen zich afzondert van elkaar of kleine groepjes vormt :s . Weirdo's
Ik sta elke ochtend zo vroeg op om op tijd in Delft te zijnquote:Op maandag 27 september 2010 20:03 schreef Jetfly het volgende:
Damn, wat doe je om 6 uur op internet?
Heb jij ook het mythologische theater moeten doen? Wie was jij? Ik was Persephone ("Demeter en Persephone") in andere woorden het meisje van 1m53quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:52 schreef Mirel het volgende:
Weet iemand precies wanneer het lesgeld (2e jaars opleiding) van je rekening wordt gehaald als je hebt gekozen voor eenmalig de hele 1600 te betalen? Ik dacht 26 september, maar dat staat alleen vermeld op het formulier die ik opgestuurd heb.
Probleempje is dat mijn loon vandaag of morgen op m'n rekening staat, en dan pas heb ik genoeg om het lesgeld te betalen. Als ze hebben geprobeerd het geld gister of eergister van m'n rekening te schrijven (was wel het geval bij een klasgenoot), dan zou er dus niet genoeg op hebben gestaan.
Wat als dat gebeurd is? Proberen ze het volgende maand nog een keer of krijg ik weer een formulier?
edit: nu (de 29ste staat m'n loon erop, en heb nu genoeg voor het lesgeld, maar ja)
Bij mij hebben ze het schoolgeld al van de rekening gehaald.quote:
Ik was Hades ik had een baard en een pruik op. Orpheus en Eurydice deden wij.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:53 schreef seiramu het volgende:
[..]
Heb jij ook het mythologische theater moeten doen? Wie was jij? Ik was Persephone ("Demeter en Persephone") in andere woorden het meisje van 1m53met de zwarte laarzen en witte blousje die werd ontvoerd door Hades.
Verhaal vertellen (Middeleeuwen) moet ik een keer overdoen omdat ik dichtklapte.
Dan weet ik wie jij bentquote:Op zondag 3 oktober 2010 15:18 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik was Hades ik had een baard en een pruik op. Orpheus en Eurydice deden wij.
Ik heb persephone en demeter gezien, zat jij bij een Wieke in het groepje?
Haha, ik vond die van jullie het leukste. Mijn papa heeft die drietand zelf gemaakt, wat een hel trouwens om die mee te nemen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:48 schreef seiramu het volgende:
[..]
Dan weet ik wie jij bentwant mijn groepsleden zaten nog te praten over jouw drietand en zeiden dat we het moesten lenen (uiteindelijk niet gevraagd). En yep, Wieke was Demeter en ik was Persephone die werd ontvoerd tijdens het huppelen in een bloemenweide
![]()
Jullie waren trouwens geweldigmet jullie ballonnetjes en tekstjes~!
Zit nu in dat schuitje. Aankomende week de tekenopdrachten inleverenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:33 schreef Nick_Taken het volgende:
Echt wat the... krijg je daar serieus studiepunten voor?
Niet dat de tekenles van ons over rechte lijnen en cirkels verleden jaar beter was
Is het zo lastig?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:51 schreef Nick_Taken het volgende:
Mja, een les cirkels, lijnen en kubussen, daarna wel nuttige dingen.
Welke docent heb je voor dat tekenen? die halve gare? ben even zijn naam vergeten.
Maar mocht het hier niet lukken, als in verplichte vakken niet halen kom ik volgend jaar terug, hopelijk met vrijstellingen
Maar het blijft een super studie.
Doe Thadeus de groeten van mij, zal ie zeker leuk vinden, en Frijn zeker niet
Sharout mag je ook wel de groeten doen.
Trouwens als je dictaten nodig hebt moet je het maar zeggen, heb nog wel wat liggen, oa waterbouwkunde, hoef je die niet meer zelf uit te printen.
Voor tekenen, ene P. Rutte, die mag je wel onder de noemer halve gare rekenenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:51 schreef Nick_Taken het volgende:
Mja, een les cirkels, lijnen en kubussen, daarna wel nuttige dingen.
Welke docent heb je voor dat tekenen? die halve gare? ben even zijn naam vergeten.
Maar mocht het hier niet lukken, als in verplichte vakken niet halen kom ik volgend jaar terug, hopelijk met vrijstellingen
Maar het blijft een super studie.
Doe Thadeus de groeten van mij, zal ie zeker leuk vinden, en Frijn zeker niet
Sharout mag je ook wel de groeten doen.
Trouwens als je dictaten nodig hebt moet je het maar zeggen, heb nog wel wat liggen, oa waterbouwkunde, hoef je die niet meer zelf uit te printen.
En ook die limbo, je weet nu vast al wel wie ik bedoel
succesquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:53 schreef Jetfly het volgende:
Morgen begin van tentamenweek. Ma/Di/Wo tentamens.
Wish me luck!
quote:VrijwilligersOp zaterdag 23 oktober 2010 12:07 schreef Nick_Taken het volgende:
Misschien een idee in de OP de boel te sorteren op faculteit.
Lijst begint een beetje lang en onoverzichtelijk te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |